home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1233 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 101294 gange)
ptrN
Manager

Sv: Arsenal FC
« Svar #360: 01 Jan 2011, 13:02 »

welbz is dat guy

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #361: 01 Jan 2011, 17:28 »

Hvordan er din taktik? Hold-instruktionsmæssigt.

det er min start instruktioner men ændre meget under kampen, efter som jeg skulle komme foran, bagud og forsvare et resultat

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #362: 09 Jan 2011, 13:27 »

Citat
De bærende spillere på holdet er bl.a. Javier Pastore der scorede 17 mål og lagde op til nogenlunde samme antal

Det lyder jo helt vildt  Opstemt

Kan du ikke vise et screenshot af hans performance den sæson? Det du har uploaded er fra starten af 3. sæson?  Smiley pft.
Jeg kan se at du spiller ham som AMC - hvilke rolle har du givet ham? Advanced Playmaker eller?

bbfb
Juniorspiller
**

« Svar #363: 09 Jan 2011, 13:46 »

For første gang i min lange tid med FM har jeg valgt at kaste mig over Arsenal, da jeg synes at jeg skulle prøve noget nyt.

Har lige overstået det første transfervindue, som forløb rimeligt stille og roligt:

Ind er kommet:
Cadric Carosso (Bordeaux) 135 mio, bad bestyrelsen forhandle den hjem
Arturo Vidal (Leverkusen) 34 mio, på vinduets sidste dag.
Brice Ntambwe, 10 mio, ungt talent
Alex Chamberlain 6,5 mio, ungt talent

Ud er røget:
Vito Mannone (Udinese) 7,5 mio.
+ et par unge spillere som alligevel aldrig ville komme i nærheden af førsteholdet.

Noget der nok skal investeres i i et af de kommende vinduer er en central forsvarer, da jeg synes holdet er svagt her. Offensivt behøver jeg intet nyt. Vil gerne skille mig af med nogle stykker, men det er ikke lige lykkedes. Almunia var der ingen interesse for, selvom han blev sat til salg. Rosicky får nok lov at smutte når hans kontrakt udløber, og så tror jeg at Diaby og evt Denilson også ryger ud efter denne sæson, samt muligvis en angriber, enten Bendtner eller Vela.

Sæsonen er startet okay:
Startede med en 2-0 sejr ude mod Bolton. Mødte så Birmingham på hjemmebane, og trods 11 mod 10 i 87 minutter endte kampen 0-0. Jeg bombarderede deres mål, men Ben foster valgte at stå sit livs bedste kamp... Pænt frustrerende. Så var det tid til United på udebane, og det var ikke sjovt. jeg kom ned med 4-0, inden to mål i de sidste 5 min reddede lidt af æren for mig.

I cl har jeg trukket en pulje med: Real Madrid, Rangers og Cluj. Det kunne være værre, men absolut også bedre.
I Liga cuppen, skal jeg møde Portsmouth, mon ikke mine talenter kan slå dem.

AaB all the way...

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #364: 11 Jan 2011, 18:31 »

Har netop afsluttet sæsonen 2014/15 med nogle utrolige resultater som følge....
I ligaen var jeg urørlig, og endte med at skrabe 102 point sammen og en målscore på +82 :O
CHL vandt jeg endnu en gang med en 8-3 sejr i finalen (4 mål af min vidunderdreng) og satte rekord for flest mål scoret i CHL (43 mål på 16 kampe) Opstemt

Spiller stadig med min 4-5-1 opstilling, hvor jeg har kunnet konstantere at den spiller der spiller offensiv midt i midten som Avanceret Playmaker, gør det fantastisk uanset hvilken spiller det er.... Javier Pastore der spiller fast på denne position, scorede 30 mål og 21 assists, mens spillere som Wilshere og Pjanic også gør det fantastisk når de kommer ind og spille på den position Opstemt

Har fået Neymar på en fri transfer til den kommende sæson som backup til angrebet.
Ellers vil jeg prøve at skille mig af med Nasri der nu er 150 mio værd (og nærmest skadet hele tiden), her vil jeg ikke købe nogen erstatning da jeg vil satse på nogle af mine ungdomsspillere Opstemt

Som sagt spiller jeg med en 4-5-1 opstilling, som er helt fantastisk så bare spørg løs hvis det er Opstemt

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #365: 12 Feb 2011, 04:39 »

Har netop afsluttet sæsonen 2014/15 med nogle utrolige resultater som følge....
I ligaen var jeg urørlig, og endte med at skrabe 102 point sammen og en målscore på +82 :O
CHL vandt jeg endnu en gang med en 8-3 sejr i finalen (4 mål af min vidunderdreng) og satte rekord for flest mål scoret i CHL (43 mål på 16 kampe) Opstemt

Spiller stadig med min 4-5-1 opstilling, hvor jeg har kunnet konstantere at den spiller der spiller offensiv midt i midten som Avanceret Playmaker, gør det fantastisk uanset hvilken spiller det er.... Javier Pastore der spiller fast på denne position, scorede 30 mål og 21 assists, mens spillere som Wilshere og Pjanic også gør det fantastisk når de kommer ind og spille på den position Opstemt

Har fået Neymar på en fri transfer til den kommende sæson som backup til angrebet.
Ellers vil jeg prøve at skille mig af med Nasri der nu er 150 mio værd (og nærmest skadet hele tiden), her vil jeg ikke købe nogen erstatning da jeg vil satse på nogle af mine ungdomsspillere Opstemt

Som sagt spiller jeg med en 4-5-1 opstilling, som er helt fantastisk så bare spørg løs hvis det er Opstemt

Kan du sige lidt om holdindstillinger? synes nemlig ikk, at man scorer så frygtelig mange mål med den taktik som du bruger Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Balkanos
Gæst

« Svar #366: 25 Feb 2011, 16:29 »

Er der nogen der har gode forslag til en Central forsvar under 23

jeg har 216 mil til at købe for?? jeg er lige startet 

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #367: 25 Feb 2011, 16:37 »

Galeano, Sakho eller Otamendi.

Balkanos
Gæst

« Svar #368: 25 Feb 2011, 17:00 »

tak til dig Smiley så er Sakho hjemme Smiley

AlexanderStrandby
Ynglingespiller

« Svar #369: 05 Mar 2011, 17:31 »

Hey Boys !
Jeg skal igang med at lave et Arsenal save.
Har i evt. nogle indkøb / afsked i kan anbefale?
Helst talenter, som kan gå i starten / backup.
Og måske hvordan i bruger spillerne??
udover det... Helst en keeper Smiley

RasmusA12
Reserveholdsspiller

« Svar #370: 09 Mar 2011, 11:53 »

så vægler jeg også at kaste mig over Arsenal, som jeg ikke har spillet med siden 2004, så nu skal der lige prøves igen Smiley
vil handle ind som de gør i dag, unge spillere med kæmpe talent.
vil spille en 4-2-3-1, så må vi se hvordan det kommer til at gå Smiley

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Balkanos
Gæst

« Svar #371: 09 Mar 2011, 17:33 »

Hej alle Smiley

Jeg har   prøvet nogle forskelige ting med Arsenal, taktik,spiller osv osv..

Nu har jeg valgt og starte en ny save med Arsenal ( ja hvem ellers Smiley )

Taktik : 4-3-1-2. den virker helt perfekt for mig synes jeg selv. Hvis i vil have den så kan jeg give jeg en link.

Indkøb: M.Sissoko - M.Hamsik - J.Rodwell =  564 mil DK.

Solgt:E.Eboue - T.Rosicky - A.Diaby - O.Uzyakup - V.Mannone - S.Nasri( skulle jeg nok ikke have gjort men ok  skulle bruge penge) - H.nordveit - E.frimpong - S-Alex = 345 Mil Dk

jeg er kommet til  1 Jan 2011

Nr 1 i PL : 15 - 3- 2... 8 P foran Man. U
Mål: 47 -12
Gode resultater : 2-0 over Man.U - 3-0 over Tottenham - 4-1 over Chelsea 3-0 over Man.C

CL : kommet vider fra G.spillet over: Roma, Zenit , Litex med 16 p. og målscore 15 - 6
Skal møde Benfica ( nice ) Smiley

har desværre ikke købt ind til forsvare men det sker snart..  Smiley

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #372: 09 Mar 2011, 18:42 »

Er nu nået til år 2018 i mit Arsenal-save, hvor den eneste oprindelige Arsenalspiller der har været i stand til at beholde sin plads i start 11'eren er Fabregas Smiley Til alle jer der lige er startet med Arsenal kan jeg varmt anbefale at købe følgende spillere:
Igor Akinfeev - ung stabil målmand med mange gode år foran sig
Ivan Rakitic - fantastisk midtbanespiller, er utrolig billig i starten og har et verdensklasse langskud
Javier Pastore - måske den bedste spiller i FM11!! SKAL benyttes på den offensive midt som avanceret playmaker!! Her har han i 6 sæsoner spillet med et gennemsnit på over 7,5, han scorer selv det ene mål efter det andet og er heller ikke bleg for at være assistkonge.
Eden Hazard - endnu en verdensklasse spiller, en fantastisk dribler der kan score mål, men dog har han sin helt store force inden for oplæggene
Miralem Pjanic - også en verdensklasse spiller der bare scorer og lægger op til mål i nærmest hver kamp

Jeg spiller i en 4-5-1 formation med helt enorm succes!! Denne taktik er en garant for mål... har i 3 sæsoner scoret mere end 100 mål i Premier League, hvor jeg sluttede sæsonen 2017/18 af med 118 mål i alt og en målscore på +101 Opstemt
Har de senere år støvsuget det internationale marked for nye kæmpetalenter, hvilket er lykkedes meget godt... Har i skrivende stund 6 vidunderdrenge på mit førstehold.. så jeg går en meget lys fremtid i møde Opstemt

E

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #373: 10 Mar 2011, 10:20 »

Hej alle Smiley

Jeg har   prøvet nogle forskelige ting med Arsenal, taktik,spiller osv osv..

Nu har jeg valgt og starte en ny save med Arsenal ( ja hvem ellers Smiley )

Taktik : 4-3-1-2. den virker helt perfekt for mig synes jeg selv. Hvis i vil have den så kan jeg give jeg en link.

Indkøb: M.Sissoko - M.Hamsik - J.Rodwell =  564 mil DK.

Solgt:E.Eboue - T.Rosicky - A.Diaby - O.Uzyakup - V.Mannone - S.Nasri( skulle jeg nok ikke have gjort men ok  skulle bruge penge) - H.nordveit - E.frimpong - S-Alex = 345 Mil Dk

jeg er kommet til  1 Jan 2011

Nr 1 i PL : 15 - 3- 2... 8 P foran Man. U
Mål: 47 -12
Gode resultater : 2-0 over Man.U - 3-0 over Tottenham - 4-1 over Chelsea 3-0 over Man.C

CL : kommet vider fra G.spillet over: Roma, Zenit , Litex med 16 p. og målscore 15 - 6
Skal møde Benfica ( nice ) Smiley

har desværre ikke købt ind til forsvare men det sker snart..  Smiley

Du må gerne smide et link med din taktik op Smiley

Balkanos
Gæst

« Svar #374: 10 Mar 2011, 14:56 »

her er den : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=3484

Har ikke selv lavet den men ja een virker for mig.

du må gerne melde tilbage om den virker for dig  Wink

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010