home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Eventyret begynder
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Eventyret begynder  (Læst 32378 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #75: 13 Nov 2010, 23:29 »

Hehe. Okay Smiley Håber da ikke det skræmmer folk væk, hvis de ikke synes om mine billeder.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst
 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #76: 13 Nov 2010, 23:35 »

Gør det bestemt ikke..
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #77: 13 Nov 2010, 23:35 »

Det skræmmer selfølgelig ikke folk væk det er smag og behag.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #78: 13 Nov 2010, 23:38 »

Regnede jeg heller ikke med. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #79: 13 Nov 2010, 23:52 »

Jeg vil egentlig gerne høre jer om noget.

Den seneste update har jeg skrevet som 3. person, og de andre i 1. person. Er det okay jeg mixer det?
Updates om hvordan det går med mine kampe, skal de være mindre end den sidste?
Er der noget brugbart kritik til mig derudover?

Vil sætte pris på, hvis der er nogen der gider bruge 2 minutter på at hjælpe mig med at forbedre mig? Opstemt - Og gerne med svar som er lidt lange og hjælpsomme.

Tak Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #80: 14 Nov 2010, 12:29 »

Ikke for at haste på nogen eller noget, men hvis der ikke kommer råd til hvad jeg skal lave om inden engang her i eftermiddag, så fortsætter jeg bare stilen Thumbs Up - Vil gerne videre med save gamet, og det er lidt svært hvis man kommer for langt bagud i updates. Hehe.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #81: 14 Nov 2010, 12:42 »

Bare fyr den af. Du har massere af læsere, og jeg er mere update-orienteret end at du holder stilen igennem alle updates. Sundt at skrive, som du har lyst til, ikke som du burde.
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #82: 14 Nov 2010, 14:14 »

Jeg skriver skam også som jeg har lyst, men vil jo gerne være en bedre blog-skriver, så derfor vil nogle råd da gavne mig Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #83: 14 Nov 2010, 14:32 »

jeg læser med. jeg synes den virker meget god og glæder mig til at hører mere til VFF
Logged

Tidligere: Baloo38

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #84: 14 Nov 2010, 15:07 »

Jeg takker baloo Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #85: 14 Nov 2010, 18:23 »



Viborg FF halter efter

Oktober startede godt for Viborg FF. Den første kamp de skulle spille i denne måned, var på Fyn imod FC Fyn. Denne kamp skulle være sikker på papiret, men efter et kvarters spil viste FC Fyn noget andet, da de scorede til 1-0. Ti minutter efter udlignede Viborg dog, og allerede inden halveg førte Viborg 1-3. Kampen endte 2-3, hvilket ikke var helt tilfredsstillende for Flemming Olesen og hans forsvar.

Den næste kamp var en katastrofe for de grønne. Oprykkerne fra Brønshøj skulle kampen efter på besøg i Viborg. Danni Jensen starter kampen dårligt ud, da han efter 18 minutter får rødt kort ved en vanvittig tackling. Danni König scorede til 0-1 i det 35. minut, men fire minutter efter udlignede Simon Bræmer. Fire minutter inde i anden halveg scorede Patrick Tronborg til 1-2, hvilket blev det endelige resultat.

Kampen efter skulle Viborg så op på hesten imod HB Køge. HB Køge var tre point efter Viborg før denne kamp, og det skulle de forsøge at indhente på hjemmebane. Viborg ville dog noget andet, og valgte derfor en skeptisk tilgang til kampen. Razak Omotoyossi valgte at brænde straffe efter et kvarters spil, men i det 36. minut bragte Simon Bræmer udeholdet foran. Tre minutter efter udlignede HB Køge, og det lignede længe et uafgjort resultat derefter. Men da der manglede et kvarter af kampen, fik HB Køge rødt kort, og det udnyttede Viborg, og scorede til 1-2. Melchiorsen fik så rødt kort, hvor der manglede fem minutter af kampen, og to minutter efter faldt der en tilfældig bold ned i Viborg feltet, som hjemmeholdet kom først på, og udlignede til 2-2.

Fire dage efter skulle Viborg igen til Sjælland, hvor de skulle gæste AB. Viborg fik en god start, og bragte sig selv foran efter 24 minutter, men det udlignede Kim Christensen få minutter efter. Samme herre bragte AB foran to minutter efter sin første scoring, men i overtiden i første halveg udlignede Simon Bræmer. Kim Christensen fik sit hattrick ti minutter inde i anden halveg, og derefter knækkede Viborg. Kampen endte 5-2, hvilket ikke var helt tilfredsstillende for Flemming Olesen, men ingen havde forventet en sejr derovre.

Ugen efter skulle Hobro IK så til Viborg, for at se om de kunne skabe et overraskende resultat i kampen om at blive oppe i 1. Division. Der skete dog ikke nogen overraskelse denne dag, for da der var spillet én time, første Viborg allerede 3-0. Emil Antonsen scorede dog et trøstemål, hvor der manglede tyve minutter af kampen, så denne kamp endte 3-1, og den gamle hovedstad var dermed ovenpå igen.

FC Fredericia har været en kæmpe skuffelse i denne sæson, og derfor skulle Thomas Thomasberg prøve at redde sit job på hjemmebane. Denne kamp endte dog fuldstændig ligesom Hobro kampen, for da der var spillet en time, førte Viborg 0-3, og igen blev der reduceret imod dem, da der manglede femten minutter af kampen. Godt resultat for VFF for Fredericia er et godt hold, selvom de har skuffet fælt i denne sæson.

Den sidste kamp før vinterpausen skulle de grønne have besøg af Kolding. Viborg har vist storform de seneste to kampe, hvor de har scoret tre mål, og det gjorde de så igen i denne kamp. Det har dog ikke været tilfredsstillende for hr. Olesen, at de har lukket mål ind, så det var en vigtig ting ikke at gøre det i denne kamp. Viborg bevarede koncentrationen kampen igennem, og vandt dermed 3-0 til stor tilfredshed for Flemming Olesen.

"Vi har haft et rigtig godt efterår, hvor vi har præsteret bedre, end de fleste forventede. Jeg sagde dog før sæsonen, at jeg forventede at kæmpe med om oprykningen, og det ser ud til at lykkes. Vi har skuffet i én kamp efter min mening, og det var imod Brønshøj på hjemmebane. Vejle (ude), AGF (hjemme), HB Køge (ude) og AB (ude) var ikke nogle kampe, hvor vi forventede en sejr. Vi har fået uafgjort imod alle, bortset fra imod AB, hvor vi tabte, hvilket jeg ikke ser som en katastrofe, da de har et fremragende hold, og det var på udebane. Vi skal forbedre os forbedre os med koncentrationen, så vi ikke lukker så mange mål ind sidst i kampen. Jeg er meget tilfreds med Babajide Ogunbiyi her til sidst, hvor han har stået fremragende i forsvaret, og så har han scoret tre mål på dødbolde, hvilket er flot."


Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jyden
Gæst
 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #86: 14 Nov 2010, 18:26 »

du skriver rigtig godt, og syntes denne blog er meget spændende at følge med. derudover ser det jo også godt ud i ligaen (:
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #87: 14 Nov 2010, 18:54 »

Mange tak Jyden, er jeg glad for Smiley Tak for billedet endnu engang.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #88: 14 Nov 2010, 18:59 »

det kan godt være det bare er mig.. men synes det var bedre da du skrev at f.eks "vi kom på 1-0" som at du selv er en del af klubben
Logged

Tidligere: Baloo38

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #89: 14 Nov 2010, 19:06 »

Er enig. Også derfor jeg spurgte jer før updaten, om jeg skulle ændre måden at skrive på. Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010