home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 930 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Eventyret begynder
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Eventyret begynder  (Læst 33200 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Eventyret begynder
« : 31 Okt 2010, 17:22 »

Eventyret begynder

Åhh nej, ikke det skide vækkeur igen. Mandag morgen er virkelig det værste, jeg ved. Det burde jo ikke være tilladt at skulle stå op senest klokken 06.00 hver morgen, føj! Jeg gider det ikke mere, det kan ikke passe, at jeg skal være murer resten af mit liv. Jeg har ikke noget imod at stå tidligt op, for jeg er egentlig forholdsvis hurtig frisk, men jeg kunne nu godt trænge til en time mere på øjet hver nat.

Det er hunde-tisse koldt på den her tid af året. Jeg kunne godt have brugt noget efterårsferie ligesom mine børn, men istedet må jeg knokle. Jeg holder en pause med min makker efter en hård time, starten er altid værst! Så er det dejligt skurvognen varmer godt. "Jeg har en drøm," siger jeg pludselig til min makker. "Nå, hvad så da," griner han småt tilbage. "Jo, du ved jo, at jeg har spillet fodbold på rimeligt højt niveau. Så du kan nok regne ud, at det har noget med fodbold at gøre. Jeg gider ikke det her job mere, jeg gider det bare ikke! Det er for hårdt fysisk, er altid smadret, når jeg kommer hjem! Jeg vil være træner, nej endnu bedre, jeg vil være manager for en storklub." Jeg troede, at jeg ville blive høvlet til jorden med det samme af ham, men istedet svarede han: "Ved du hvad? - Så synes jeg, at du skal sige op med øjeblikkelig virkning." Den fik jeg tænkt lidt på over morgenmaden.

Under middagsmaden skriver jeg en sms til min kone: "Hej min elskede. Denne besked er nok ikke lige den fedeste at få, men jeg håber du støtter mig. Jeg har tænkt mig at sige op idag for at udleve min drøm, og jeg tror godt, at du ved, hvad denne drøm handler om. Kys din mand." Da jeg havde sendt beskeden, siger jeg det samme til min makker, dog uden alle de kærlige ord. "Men jeg siger altså først op efter arbejdsdagen er slut, alt andet ville få mig til at have det dårligt med mig selv. Det ville være for ondt imod dig, makker." Det er fantastisk at have en makker, som er så forstående. Det gør virkelig det hele nemmere!

Ved fyraften ringer jeg til min mester og siger op. Det er en lidt sørgelig tur hjem fra Randers, for jeg skal trods alt sige farvel til en makker, som jeg har haft i cirka syv år. Dog spiller vi old boys sammen indimellem, så det er jo bare på gensyn. Jeg får ikke den varmeste velkomst af min kone. Hun vil hverken sige hej eller kigge på mig, da jeg træder ind ad døren. Hun har gået sygemeldt i over et halvt år med et dårligt knæ, og vi får langt mindre penge hver måned pga. dette, så det er måske et utroligt dumt tidspunkt at gøre dette på. Jeg kan godt forstå hende, men er sikker på, at denne drøm går i opfyldelse. Eller jeg håber?

Mit navn er Flemming Olesen, og jeg er 46 år. Jeg har været et fodboldhit i Hobro IK, hvor jeg har spillet på førsteholdet, og været tæt på at komme til Silkeborg, da de var allerbedst, men jeg valgte familielivet istedet. Jeg er født og opvokset i netop Hobro, men bor nu i en by med 1500-2000 indbyggere seks kilometer fra Hobro. Velkommen til mit eventyr - ja, eller måske bare min drøm!

Hej allesammen. Velkommen til min blog om Viborg FF. Jeg startede med at skrive som jeg-fortæller i første update, men jeg ved endnu ikke, hvilken måde jeg vil skrive på. Jeg tror ikke, bloggen bliver i udelukkende jeg-fortæller, for ellers tror jeg bare, at jeg vil køre død i det. Hvis I vil have SS, så bare spørg efter det, og I må MEGET gerne komme med både kritik og ros, da jeg ser det som en hjælp til at forbedre mig. De billeder der kommer, er lavet af NicklasJakobsen, så han skal have et stort tak for det! Jeg håber, I vil følge min blog.

Info om spil:

Jeg har valgt at tage disse ligaer med: Belgien (2. Division), Danmark (2. Division), England (npower League 2), Frankrig, (Nationale), Holland (Eerste Divisie), Island (1. Division), Italien (Serie B), Norge (1. Division), Portugal (Liga Orangina), Rusland (1. Division), Schweiz (Division B), Skotland (1. Division), Spanien (LIGA adelante), Sverige (1. Division Elite), Tyrkiet (2. Division Kategori A), Tyskland (2. Liga).

Trofæer:

2. plads i 1. Division - Oprykning til Superligaen

Updates:
1. update: Eventyret begynder
2. update: Første dag som arbejdsløs
3. update: Anden dag som arbejdsløs
4. update: Tredje dag som arbejdsløs
5. update: Fjerde dag som arbejdsløs
6. update: Femte dag som arbejdsløs
7. update: Flemming Olesen får tilbudt job

Viborg FF
8. update: Kontrakten kommer i hus
9. update: Træningskampe og transfers
10. update: De taktiske træk 2010/2011
11. update: God start på eventyret
12. update: Viborg FF halter efter
13. update: Transfers og træningskampe i vinteren 2011
14. update: Top to trækker fra de øvrige
15. update: Viborg FF rykker op
16. update: Transfers og træningskampe i sommeren 2011
17. update: De taktiske træk 2011/2012
18. update Pressemøde før sæsonstart
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 16:11 af Thomasnolesen » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

vmanstar
Landsholdsspiller

Sv: Eventyret begynder
« Svar #1: 31 Okt 2010, 17:30 »

Jeg bryder mig virkelig ikke om, at du ofte udelader grundleddet....

Eventyret begynder

.... Gider det ikke mere.... Har ikke noget imod at stå tidligt op....

Kunne godt have brugt noget efterårsferie ligesom mine børn, men istedet..... men istedet.....
 at sige op idag.... men er sikker på....

Ellers en lovende start, og jeg vil helt sikkert følge med Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 17:33 af vmanstar » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #2: 31 Okt 2010, 17:36 »

En rigtig god start på en blog! Smiley..
Man lever sig helt ind i det når man læser det. Det er en rigtig god måde du har valgt at skrive din blog på! Peace
Ingen fejl med ordsætning og det efter hvad jeg lige kan se, rigtig flot! Opstemt
Fortsæt med det god arbejde, glæder mig rigtig meget til at følge med i bloggen, og et spændede hold du har valgt, ikke mange der har en blog med denne klub så det er rigtig godt! Wink

Det jo din fætter Wink hehe. Vmanstar du behøver ikke citere hans lange indlæg..

Men ja en fin start, som man bliver grebet af og glæder lidt til, at næste update kommer fordi jeg ikke ved om jeg vil følge den, men godt arbejde indtil videre Smiley hvad har du lavet den der slags sorte ramme med Thomas? og Thomas ændre dog dit første indlæg og lav en linje og så lav det neden under linjen Tunge det hundrede gange lettere..

Edit: Godt Vmanstar nu det ikke så langt.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #3: 31 Okt 2010, 17:40 »

Vmanstar, jeg skal nok lige ændre første update, så jeg får grundleddet med i alle sætninger. Tænkte bare at jeg godt kunne undlade det, nu når det var samtaler jeg kun undlod det i, men ændrer det nu Smiley Tak for kommentaren og fordi du følger!

EDIT: Nu skulle det være ændret.

Tak fætter Lasse, dog har jeg ikke valgt hold. Wink

Den havde jeg ikke lige tænkt over Fernando, det er jo efterhånden længe siden jeg har skrevet blogs herinde. Hehe. Mange tak for kommentaren til dig også, og det med rammen skal du spørge NicklasJakobsen om. Smiley
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 17:49 af Thomasnolesen » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst

« Svar #4: 31 Okt 2010, 17:43 »

Så lidt Thomas! Thumbs Up og okay, så må jeg lige slå et smut forbi hans profil, men når det er Nicklas, så gætter jeg på, at det er lavet med Photoshop..

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 31 Okt 2010, 18:47 »

En rigtig lækker start IMO. Velskrevet og med noget socialrealisme indenover(Uden at lyde corny  Wink )
Glæder mig til at se, hvilken bundklub du skal føre frem til store sejre Thumbs Up

Jyden
Gæst

« Svar #6: 31 Okt 2010, 19:20 »

lækkert med årets første blog, og jeg syntes du har fået en god start. Det tegner til at blive en blog om et mindre hold, og det er selvfølgelig altid spændende at læse om, så det ser jeg frem til (:

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #7: 31 Okt 2010, 19:23 »

lækkert med årets første blog, og jeg syntes du har fået en god start. Det tegner til at blive en blog om et mindre hold, og det er selvfølgelig altid spændende at læse om, så det ser jeg frem til (:

Årets første blog..... Huh

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #8: 31 Okt 2010, 19:24 »

Årets første blog..... Huh

Årets første FM 11 blog Wink

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #9: 31 Okt 2010, 19:25 »

Årets første FM 11 blog Wink

Det er det, men ikke årets første blog Wink

Jyden
Gæst

« Svar #10: 31 Okt 2010, 19:25 »

jajaja, i ved hvad jeg mener, så sæsons første blog Opstemt

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #11: 31 Okt 2010, 20:00 »

V-4-E, mange tak for kommentaren! Vil prøve at bringe noget fra virkeligheden ind i det, men der er selvfølgelig også en masse som bliver opdigtet Smiley

Mange tak Jyden. Jeg kan se du har FCM som logo, og kan sagtens afsløre at de er kraftigt overvejet Smiley Også tak til dig!

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #12: 31 Okt 2010, 20:20 »

V-4-E, mange tak for kommentaren! Vil prøve at bringe noget fra virkeligheden ind i det, men der er selvfølgelig også en masse som bliver opdigtet Smiley

Mange tak Jyden. Jeg kan se du har FCM som logo, og kan sagtens afsløre at de er kraftigt overvejet Smiley Også tak til dig!

Hvis den skal være meget virkelighedstro, vil det ikke være realistisk at skrive med Midtjylland som tidligere spiller for Hobro.... Der skal alligevel en del mere til.....

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #13: 31 Okt 2010, 20:56 »

Jeg sagde også kun "noget", for det skal også være sjovt for mig Wink - Men det er også kun noget jeg har overvejet, fordi jeg synes FCM er en utrolig spændende klub!

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 31 Okt 2010, 20:57 »

Super Intro Opstemt

Jeg vil følge med fremover, og glæder mig til, at se hvilken klub du vælger Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010