Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:57:08
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
I går
kl. 19:25:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 12:34:09
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 11:47:30
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23486
0 Brugere, 607 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
shriramserenity
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
Eventyret begynder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Forfatter
Emne: Eventyret begynder (Læst 33196 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
Sv: Eventyret begynder
«
Svar #15:
31 Okt 2010, 21:32 »
Mange tak Mikkel
- Er også selv lidt spændt. Hehe.
Følg med i mit comeback på blog-scenen!
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #16:
02 Nov 2010, 18:26 »
Første dag som arbejdsløs
Bang! Så røg vækkeuret sgu på gulvet. Efter så mange år som murer havde jeg helt glemt at ændre urets tid at ringe på. Det var dog en traumatisk måde at dø på - en hurtig højre fra den kommende stjerne manager. Jeg skal heldigvis heller ikke tænke på at komme tidligt op fremover. Nå, nu jeg alligevel er oppe, kan jeg ligeså godt komme igang med dagen. Dagen starter nu meget godt med et langt bad, lidt ristet franskbrød med ost og pålægschokolade og noget god te, så kan hjernen også fungere lidt til en ansøgning.
Min første ansøgning bliver selvfølgelig smidt ud til min barndomsklub, Hobro IK. Jeg kender Boje Larsen ganske fint, så det er oplagt at starte der, da det forhåbentlig kan bære lidt frugt, at jeg kender klubben ud og ind. Kia'en bliver sat på autopilot, og så triller vi ellers bare derudaf. Der er dog kun cirka ti kilometer fra mit hjem til Hobro Stadion. På vejen kommer jeg til at tænke på dét, jeg har skrevet i min ansøgning. Jeg kommer helt i tvivl, om det er godt nok, så da jeg kører ind på parkeringspladsen lige bagved stadionet, river jeg skidtet i stykker. Jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne snakke med Boje istedet for at smide en ansøgning i hovedet af ham.
Flemming:
"Hej Boje."
Boje:
"Hej Flemming."
Flemming:
"Jeg tror, at det kommer lidt som en overraskelse for dig, hvorfor jeg er her. Du ved jo, at jeg har været murer i rigtig lang tid, men jeg sagde op igår. Derfor vil jeg høre dig, om jeg måske kunne blive træner for Hobro IK?"
Boje:
"Ja, det kommer godt nok som noget af en overraskelse, så jeg er faktisk lidt mundlam. Vi har jo faktisk en træner (Jan Østergaard), som du nok ved, så derfor kan jeg faktisk ikke give dig stillingen. Han er trods alt lige ankommet, så vi kan ikke sige, han har gjort et dårligt stykke arbejde. Men jeg vil huske fremover, at du har været her, for så vil du helt sikkert blive sat i forbindelse med jobbet, hvis Jan en dag skulle blive fyret eller sige op."
Flemming:
"Okay Boje, jeg regnede nok heller ikke med andet. Jeg takker alligevel. Ses."
Boje:
"Bare iorden Flemming. Ses."
Kia'en bliver sat i automat-gear, og så kan jeg ellers fundere over afslaget af Boje. På vejen hjem kan jeg dog napse lidt middagsmad ved "pølse-hans", og der vil jeg selvfølgelig have en "danmarksmester". Det er nu rart at have en pølsemand i Hobro, som flere gange har været danmarksmester i sit job. Da jeg træder ind ad døren derhjemme, kommer min hund (Rollo) hen for at sige hej. Jeg har aldrig haft så sød en hund før i mit liv, så det er betryggende at komme hjem. Min kone virker heldigvis en del gladere idag end igår, og jeg får med det samme et kys og et smil fra hende. "Hvordan gik det?" spørger hun. "Det gik ikke så godt, jeg fik et afslag, da de allerede har en træner." svarer jeg tilbage. Og så snakker vi ellers bare løs. Imorgen går turen så til Randers, hvor jeg selvfølgelig håber at få en god respons. Det kunne være sjovt at blive manager i den klub, min søn holder mest med udover Liverpool. Hvis alt går vel, går turen så videre til Aarhus fra Randers.
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #17:
02 Nov 2010, 18:47 »
Fin update. Glæder mig til, at se hvilken klub det bliver.
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #18:
02 Nov 2010, 19:41 »
Mange tak. Jeg er som sagt selv lidt i tvivl
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #19:
03 Nov 2010, 19:21 »
Anden dag som arbejdsløs
Shit! Jeg har sovet over mig. Klokken er 08.18. Pis, jeg kommer jo alt, alt for sent. Jeg griber fat i tandbørsten, tænder bruseren og hopper ind i badet. Efter jeg har fået slukket bruseren, tager jeg arbejdstøjet på og spæner ud i indkørslen. Men hvor er firmabilen? Pludselig går det op for mig, at jeg rent faktisk ikke lever i en drøm. Jeg har sagt op som murer, og er begyndt på et nyt og spændende eventyr. Phew, så kan jeg tage det helt roligt, det er ikke den værste følelse, jeg har haft.
Da jeg stille og roligt træder ind ad døren, kigger min kone mærkeligt på mig og spørger:
"Hvad dælen rente du efter?"
Jeg griner:
"Jeg skulle da på arbejde."
Min kone må tro, jeg er ved at blive sindssyg. Jeg nyder derefter en god omgang cornflakes, nøj hvor er det længe siden, jeg har smagt det. Ved middagstiden tøffer kia'en imod sit første mål for idag. Det er ikke fordi, jeg har så fandens langt til Randers, men det tager alligevel cirka en halv time at køre derned, for der er trods alt 32 kilometer. Da jeg ankommer til Essex Park, leder jeg efter en person eller lignende, hvor jeg kan smide min ansøgning. Selvom jeg selv har spillet på dette stadion, er det ikke helt det samme, som det var engang. Faciliteterne var meget mere skrabet dengang. Men jeg finder en ukendt person i et fint jakkesæt, som jeg kan give ansøgningen til, og derefter lister jeg ligeså stille videre.
De næste 40 minutter går med at køre videre ned i landet imod Aarhus. Der er cirka 50 kilometer fra Essex Park til NRGi Park, så det er jo ikke fordi, at det er så fandens langt. Det er en meget flot vej op imod NRGi Park. Du kører faktisk igennem en skov, og så for enden af den skov ligger det flotte stadion. Dette sted er mit favorit sted. De Hvi'e er mit absolutte favorit hold, så jeg vil gerne komme til at betragte dette som mit hjem, men det er der jo desværre ikke så høje odds for. Jeg går målrettet hen imod AGF Shoppen for at spørge, hvor jeg kan finde en, som vil høre på mig. Jeg bliver trukket ind ved siden af i Caféen, hvor der sidder endnu en fin mand i et flot jakkesæt. Jeg lister hen og kigger ned på ham. Han kigger op:
"Sid ned."
Herren der er tale om her, havde jeg ikke regnet med at møde idag. Han er tidligere landsholdspiller og et ikon i Aarhus for mange, jeg taler altså om Brian Steen Nielsen.
Flemming:
"Hej og velbekomme. Flemming."
Brian:
"Hej, Flemming. Jeg hedder Brian. Jeg kan forstå, at du gerne vil snakke med mig."
Flemming:
"Undskyld at jeg afbryder dig midt i maden."
Brian:
"Det er helt okay. Vil du noget vigtigt?"
Flemming:
"Ja, øhh. Det kommer lidt som en overraskelse, at jeg rent faktisk skulle møde dig idag. Men jeg vil gerne høre, om du har et job som cheftræner til mig. Jeg har en ansøgning her, hvor der blandt andet står mit telefonnummer og CV."
Brian:
"Okay, tak. Du kommer dog på et lidt uheldigt tidspunkt, for vi har jo faktisk lige fået ny cheftræner (Peter Sørensen), så jeg kan ikke tilbyde dig et job lige nu og her. Jeg vil dog beholde din ansøgning, for som du nok ved, kan alt ske i fodboldens verden."
Flemming:
"Jeg takker mange gange alligevel. Men så vil jeg smutte igen, farvel og tak igen."
Brian:
"Det var da så lidt. Hej hej."
Det var da pokkers. Jeg har vist valgt et rigtigt dårligt tidspunkt at jagte mine drømme på. Jeg har været tre steder (Hobro, Randers og Aarhus), og to af stederne har de lige fundet en ny cheftræner. Det er svært at være optimistisk, når man allerede har fået to afslag, ikke engang et måske, nej afslag, og det tredje sted har jeg kun smidt en ansøgning. Skidt pyt, jeg mangler en masse steder endnu, så mon ikke mit eventyr får en lykkelig start. Kia'en sætter kurs mod CABINN Hotel Aarhus, hvor jeg vil tilbringe resten af dagen. 500 kroner måtte jeg smide for en enkelt overnatning. Puha, jeg håber snart, jeg får et job, ellers kan mine "lommepenge" vist ikke række så langt. Det er nu ellers et flot værelse, så jeg må hellere nyde dagen herinde i sikkerhed for afslag. Jeg ringer efter en pizza til aftensmaden, og tilbringer resten af dagen med min bærbar. Imorgen går turen længere sydpå imod Vejle, og efter jeg har været dér, skulle jeg gerne køre tværs over Jylland imod fiskerbyen - Esbjerg.
Randers FC (De blå heste) er en professionel klub, som spiller i den bedste danske række (Superligaen). Klubben er en fusionsklub, og den blev stiftet i 2003. Medieprognose 12.
Deres stadion hedder Essex Park Randers, hvor der er plads til 12.000 tilskuere og af dem 6.114 siddepladser.
Randers råder over okay faciliteter, en okay økonomi, men de har dog en gæld på 5,5 mio kroner.
Klubben har i sine få leveår præsteret at vinde den danske pokalturnering, Euro Cup/Europa League tre gange. På de tre gange de har været med i Euro Cup/Europa League, har de spillet 18 kampe. Af dem har de vundet 8, spillet 3 uafgjort og tabt 7 - med en målscore på 30 scorede mål og 22 mål lukket ind.
Randers FC har efterhånden også nogle rigtig gode spillere. Kasper Lorentzen, Yura Movsisyan, Robert Arzumanyan, Søren Berg, Jonas Kamper og Mikkel Beckmann er alle spillere med landsholdserfaring.
AGF (De Hvi'e, Byens Hold, GF) er en professionel klub, som spiller i den anden bedste danske række (Viasat Sport Divisionen). Klubben blev stiftet i 1880, så det er den ældste danske klub. Medieprognose 1.
Deres stadion hedder NRGi Park, hvor der er plads til 20.200 tilskuere - kun siddepladser.
Byens Hold har nogle af de bedste faciliteter i Danmark. De har ungdomsskole, gode træningsfaciliteter og så ligger de over middel i talentudvikling. De har en økonomi lignende Randers, dog kun med en gæld på 1,9 mio kroner.
GF har i sine mange leveår vundet det danske mesterskab fem gange, hvor det sidste var tilbage i 1986. De har vundet ni pokaltitler, hvilket er rekord, men sidst de vandt en pokaltitel var tilbage i 1996.
De Hvi'e har nogle gode fodboldspillere. Martin Jørgensen, David Devdariani og Benny Feilhaber er de tre spillere på holdet med landsholdserfaring. Dog har de en masse som spiller på ungdomslandshold.
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 17:52 af Thomasnolesen
»
Jyden
Gæst
«
Svar #20:
03 Nov 2010, 19:48 »
jeg syntes virkeligt det er godt det her, og følger klart med (:
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
03 Nov 2010, 20:22 »
Mange tak. Håber især den sidste update er god, for brugte 3œ-4 timer på den.
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #22:
03 Nov 2010, 20:27 »
Rigtig godt skrevet
KIU
Din Vej 2019
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #23:
03 Nov 2010, 21:34 »
Tak tak
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
08 Nov 2010, 15:10 »
Tredje dag som arbejdsløs
Da jeg vågner på hotellet klokken 09.34, er det med en rigtig god fornemmelse i maven. Jeg har en følelse af, at dette er dagen, hvor jeg finder mit job. Det er ikke sikkert, at jeg får svar idag, men jeg kan kan mærke, jeg får et job et af de stedet, hvor jeg skal hen idag. Jeg har en rejsetid på godt tre kvarter, hvor jeg skal køre 70 kilometer cirka. Jeg hopper ned i restauranten på hotellet, hvor jeg tager mig et hurtigt måltid, så jeg kan komme videre i programmet. Kia'en triller stille og roligt ud af Aarhus, hvor den derefter kører på motorvejen.
Jeg har kørt cirka 50 kilometer, og kan se der står "Horsens" på vejskiltene. Jeg overvejer kraftigt at køre ind, men der er noget, som siger mig, at jeg egentlig ikke bryder mig om AC Horsens, selvom der er nogle gode fodboldspillere dér. Kia'en kører målretter videre med auto-piloten sat til på 140 km/t. Lige før Vejle-broen kører Kia'en af motorvejen for at finde Jokri Park (Vejle Stadion). Da jeg ankommer til det flotte nye stadion, bestemmer jeg mig for, at dette er klubben, jeg vil være i. De har et flot stadion, de er ved at bygge et nyt hold op, de har en okay økonomi (efter hvad jeg ved), og så er Vejle en fin by. Jeg ser en gammel mand, som står og fejer ved indgangen. Jeg spørger ham, om jeg kan finde Henrik Tønder (bestyrelses formanden) et eller andet sted. Dette er dog ikke muligt i dagens anledning, men efter lidt snak får jeg at vide, hvor jeg kan smide ansøgningen. Det forløb sig ikke helt, som jeg havde håbet på, men det må jeg tage med, og så bare håbe hr. Tønder gider læse ansøgningen.
Den næste times tid skulle gå med at køre næsten 100 kilometer tværs over landet til Esbjerg. Kia'en er i godt humør idag, det hele kører bare på skinner for den, så det er bare perfekt. Der er motorvej stort set hele vejen hen til Blue Water Arena (Esbjerg Stadion), så det bliver ikke nemmere. Da jeg kommer til "Manden ved Havet" (De Fire Mænd), kan jeg dreje til højre og venstre. Jeg vælger at dreje til højre, men det viste sig så at være dumt. Jeg kommer ned forbi havnen, op igennem byen, og leder ellers bare efter det stadion. Da jeg endelig finder det, fandt jeg ud af, at jeg bare skulle dreje til venstre ved "Manden ved Havet" istedet for højre, så havde jeg kørt lige hen til Blue Water Arena. Esbjerg shoppen er åben, da jeg ankommer. Jeg går derind, og det minder mig straks om Brøndby shoppen på Brøndby Stadion. Det er en rigtig, rigtig flot shop her i Esbjerg, og det samme er deres nyrenoverede stadion. Jeg er efterhånden blevet sulten her hen ad eftermiddagen, så jeg vælger at gå ind i hallen ved siden af, for at se om cafeteriaet er åbent. Der er håndbold i hallen, så jeg kan heldigvis få en fransk hotdog eller to. De smager dog ikke helt, som dem "pølse-hans" laver, men de kan dog spises. Da jeg har fået min middagsmad, vader jeg ud for at finde en, som gider tage imod min ansøgning. Endnu engang kan jeg ikke finde nogen, der gider tage imod ansøgningen, så jeg går ind i shoppen for at forhøre mig. Jeg får bare at vide, hvor Niels Erik Søndergårds kontor ligger, så det er næste stop. Da jeg så kommer til kontoret, er han ikke til stede, men jeg er så fræk, at gå ind på hans kontor og ligger min ansøgning dér.
Kia'en sætter derefter kursen imod et nyt hotel, så vi kan overnatte et trygt sted. Jeg finder et bekendt navn, da jeg ankommer til et hotel ved navn CABINN Hotel Esbjerg, så jeg bestemmer mig for, at vi skal overnatte her. Sidste nat sov jeg for 485 kroner i Aarhus, så jeg går jo bare ud fra, at jeg skal smide det samme belød her i Esbjerg, da det er samme hotel-kæde. Jeg finder dog hurtigt ud af, at jeg skal smide 545 kroner, så det gør ikke ligefrem min arbejdsløshed nemmere. Klokken er ikke ret mange, så jeg bestemmer mig for at tage på sightseeing i Esbjerg. Jeg har aldrig været her før, så det er bestemt en overraskende by for mig. Når folk kalder den "fiskerbyen", lyder det meget negativt, og får faktisk byen til at lyde grim efter min mening. Men det er det bestemt ikke, det er rent faktisk en flot by, som jeg sagtens kunne se mig selv bo i. Der er mange flotte kunst-ting, alle mulige aktiviteter, og så er der en rigtig flot gå-gade, hvilket min kone nok vil synes godt om. Da klokken er 20.46, vælger jeg at tage tilbage på hotellet for at slappe lidt af ovenpå en lang køretur. Jeg startede dagen med at kunne mærke, at dette var dagen, hvor jeg fandt et job. Nu sidder jeg faktisk med en mærkelig følelse, da jeg "bare" har smidt ansøgninger uden at have snakket med nogen. Mon dette var dagen alligevel så?
Vejle Boldklub (De røde) er en professionel fodboldklub, som spiller i den anden bedste danske række (Viasat Sport Divisionen). Klubben blev stiftet i 1891, så det er en af de ældste danske klubber. Medieprognose 6.
Deres stadion hedder Jokri Park, der er plads til 10.409 tilskuere, hvor 7.558 af dem er siddepladser.
Faciliteterne i VB ligger omkring middel. Deres økonomi er ikke noget at råbe hurra for, men modsat mange andre klubber, har de ikke en gæld.
I klubbens lange levealder er det blevet til en række trofæer. De er blevet danske mestrer fem gange, og de har vundet den danske pokalturnering seks gange. Derudover har VB deltaget i UEFA Cup for Mesterhold (nuværende Champions League) fire gange, UEFA Cup for Pokalvindere (nuværende Europa League) fire gange, UEFA Cup tre gange og TOTO Cuppen ti gange.
Esbjerg forenede Boldklubber er en professionel fodboldklub, som spiller i den bedste danske rækker (Superligaen), og EFB blev grundlagt i 1924. Medieprognose 6.
Deres stadion hedder Blue Water Arena, der er plads til 18.000, hvor 11.451 af dem er siddepladser.
Esbjerg har gode træningsanlæg, deres økonomi er okay, og klubben ligger ikke inde med nogen gæld.
Esbjerg har vundet det danske mesterskab fem gange, og de har vundet den danske pokalturnering to gange.
EFB har Lukás Hrádecký, Frederik Risp, Thomas Gaardsøe, Peter Nymann, Søren Rieks og Arnór Smárason, som har landsholdkampe på CV'et.
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 17:52 af Thomasnolesen
»
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
«
Svar #25:
08 Nov 2010, 15:59 »
En rigtig god update, man bliver mere og mere spændt på hvad for et hold du bliver manager for!
Rigtig flot arbjede fætter !
Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!
Følg med i min blog!
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #26:
08 Nov 2010, 16:19 »
Tak tak
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #27:
08 Nov 2010, 18:57 »
Ser fint ud. Måske lidt urealistisk at du får et arbejde i så store klubber, der havde Hobro feks. været mere realistisk, men vi får se, det er jo ikke sikkert du får arbejde i nogle af dem.
KIU!
Kolo Abib Touré
The_Gerrard
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
08 Nov 2010, 21:13 »
Ja, måske en smule
Hehe. Men kan fortælle at det langt fra er bestemt endnu hvem jeg skal være
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #29:
08 Nov 2010, 22:44 »
Rigtig god læsning
Din Vej 2019
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
9
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »