home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Eventyret begynder
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Eventyret begynder  (Læst 32398 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #30: 09 Nov 2010, 12:25 »

Jeg takker Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #31: 09 Nov 2010, 17:50 »



Fjerde dag som arbejdsløs

Jeg har haft en underlig drøm i nat. Jeg drømte, at jeg blev spist af ulve, hvilket er lidt skræmmende, da jeg skal til Midtjylland idag, for at høre om det er muligt med et job i FCM. Jeg vågnede allerede 07.51, så det er ikke fordi, at jeg fik sovet så langt ind på dagen, men jeg har alligevel fået den tids søvn, som jeg har brug for. Jeg skal køre cirka 85 kilometer til den første destination, en rute som tager omkring én time og tyve minutter. Først vil jeg dog lige slappe lidt af til Go'Morgen Danmark, bestille lidt morgenmad op til værelset og så ellers dappe ned til Kia'en.

Kia'en kommer ikke på motorvej idag, da det ville være en kæmpe omvej for den. Da jeg har kørt de første tyve kilometer, er der endnu en Divisions klub, som jeg kunne dreje ind omkring. Denne gang er det Varde, og det ville jo også være fint at starte med. Jeg var på ferie ikke langt herfra i sommerferien, så jeg har også set byen, hvilket ikke er et minus. Derudover kunne min søn vist godt se sig selv hernede, da han fik et godt øje til en pæn pige i en tiger butik. Jeg har aldrig gået inde i Herning før, så hvis jeg ender i FCM, vil det hele blive nyt for mig. Jeg har dog været på MCH Arena (FCM's stadion) en enkelt gang, og det var bestemt en god oplevelse. Da Kia'en er parkeret, ser jeg straks Jens Ørgaard, så jeg skynder mig at rende hjem til ham.

Flemming: "Hej hr. Ørgaard. Har du to minutter?"
Jens: "Ja, det har jeg da. Undskyld, fik ikke fat i dit navn?"
Flemming: "Jeg hedder Flemming Olesen. Jeg har lige sagt mit job op for at forfølge min største drøm. Derfor vil jeg gerne høre, om du måske vil ansætte mig som cheftræner?"
Jens: "Jo ser du, vi har jo faktisk Danmarks bedste træner, det er han ihvertfald efter min mening. Men som du nok har hørt, er Allan Kuhn meget eftertragtet blandt udenlandske hold, så det kan jo være, at du vil blive ringet op på et senere tidspunkt. Desværre har vi ikke noget på nuværende."
Flemming: "Det er okay. Jeg regnede heller ikke med andet, da jeg selv ser Kuhn som en fremragende træner. Du kan lige få en ansøgning, hvor blandt andet mit telefonnummer står på."
Jens: "Tak. Men jeg må smutte nu, jeg er ved at have lidt travlt. Farvel"
Flemming: "Farvel og tak."

Kia'en tøffer derefter videre til Silkeborg. Turen varer 30-40 minutter, og den er 42-45 kilometer lang. Jeg har ikke følt, at jeg har kørt ret langt idag, da det har været en smuk rute, jeg har været ude på. Jeg har været i Silkeborg utrolig mange gange før, så jeg ved, hvordan der ser ud. Næstefter Aarhus er det den smukkeste by efter min mening, og jeg ved, at min søn og kone også synes her er smukt og dejligt. Jeg har selv spillet på Silkeborg Stadion, så jeg ved, hvor det ligger. Jeg ved også, hvor kontoret er, så jeg går direkte derhen. Der er dog ikke nogen mennesker her idag, ihvertfald ikke lige nu. Jeg smider min ansøgning på en disk, hvor jeg regner med, at den vil blive set.

Idag vælger jeg at køre videre til næste sted, hvor jeg vil ansøge, og det er Viborg. Der er kun 40 kilometer fra Silkeborg Stadion, så det er lige til at overskue, da jeg heller ikke skal på motorvejen nu. Mine kones søster bor dernede, så jeg kender byen rigtig godt, og jeg kommer der flere gange om året. Min søn har også tit kørt derned med sine fætre for at tage i biografen, og den ligger faktisk klods op ad Viborg Stadion. Jeg vælger dog, at jeg ikke skal smide ansøgningen til Viborg FF idag, men istedet tager jeg i svømmehal for at friske mig lidt op. Derefter tager jeg op til min kones søster for at få noget aftensmad, og så har jeg fået lov til at overnatte der. Det er jo trods alt lidt billigere. Jeg glæder mig til imorgen, for det er sidste dag væk fra min egen seng. Jeg smider ansøgningen op til Viborg FF, derefter kører jeg til Skive, og så vil jeg sætte Kia'en til at køre hjem.

  • FC Midtjylland er en professionel fodboldklub, som spiller i den bedste danske række (Superligaen). FCM (Ulvene) er en fusionsklub, og den blev stiftet i 1999. Medieprognose 5.
  • Deres stadion hedder MCH Arena, der er plads 12.500 tilskuere, hvor 7.000 af dem er siddepladser.
  • Ulvene har nogle af Danmarks bedste faciliteter. De har blandt andet Danmarks eneste akademi. De har en okay økonomi, dog har de en gæld på 1,3 mio kroner.
  • Det hele har været lige ved og næsten for FCM i deres korte levealder. To gange har de vundet sølv i Superligaen, og tre gange har de vundet sølv i den danske pokalturnering.
  • FCM har Jonas Borring, Mikkel Thygesen, Jakob Poulsen, Brian Priske, Martin Albrechtsen, som har spillet en del landsholdskampe. Jakob Poulsen har desuden været med til VM i Sydafrika. Derudover har de selvfølgelig også en række unge talenter, hvor flere af dem har spillet for deres ungdomslandshold.


  • Silkeborg IF (De Røde) er en professionel fodboldklub, som til daglig spiller i den danske bedste række (Superligaen), og SIF blev grundlagt i 1917. Medieprognose 8.
  • Deres stadion hedder Silkeborg Stadion, der er plads til 9.200 tilskuere, hvor 5.500 af dem er siddepladser.
  • Faciliteterne i Silkeborg er ret skrabede, de har okay træningsanlæg, og så har de en fodboldskole, men det har de fleste hold efterhånden. De har dog en okay økonomi, og så har de ingen gæld.
  • De Røde har vundet henholdsvis det danske mesterskab og den danske pokalturnering én gang, og de har deltaget i Champions League én gang også.
  • SIF har Kaimar Saag, Rajko Lekic, Henrik Pedersen, Jesper Bech, Christopher Poulsen, der har første debut for deres landshold. Derudover har de også nogle andre spillere, som har fået en række kampe for ungdomslandsholdet.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 18:36 af Thomasnolesen » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #32: 09 Nov 2010, 18:04 »

Endnu en dejlig update, du skriver rigtig flot og overskueligt, der var dog lige et sted, hvor jeg hoppede af, men man har selvfølgelig fejl! Smiley
Du har godt nok trukket spændingen med hvilket hold du vælger i lang tid, men det er bare dejligt! Opstemt
KIU Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #33: 09 Nov 2010, 18:19 »

Tak tak. Indenfor de næste to updates vil jeg fortælle hvem jeg vælger Smiley

Hvor er fejlen, hvis man må spørge?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #34: 09 Nov 2010, 18:25 »

Der er nogen småfejl, hvor der f.eks. er kommet et "der" for meget ind og sådan noget, men det er småfejl Smiley!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #35: 09 Nov 2010, 18:26 »

Og f.eks. "mine sine fætre for at tage i biografen" Smiley
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #36: 09 Nov 2010, 19:38 »

Det første kan jeg ikke finde, men tak for det sidste Wink Det skulle selvfølgelig være "med".
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #37: 09 Nov 2010, 20:11 »

Jeg vil helt klart følge med, du skriver ret godt, og det er den bedste blog jeg har læst indtil videre ! rigtig fint arbejde Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #38: 09 Nov 2010, 20:21 »

Det er jeg sgu glad for at høre Bødskov7! Det er rart folk synes om den, nu når jeg bruger så lang tid på hver update Smiley

Tak for kommentaren Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #39: 09 Nov 2010, 20:22 »

jeg håber det bliver Silkeborg for kommer derfra Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #40: 09 Nov 2010, 20:30 »

Nu må vi se. Smiley Jeg smider en afstemning op efter næste update, så må vi se om folk håber/tror det jeg sidder og tænker på.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #41: 10 Nov 2010, 14:31 »

fair nok Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #42: 10 Nov 2010, 15:04 »

Er der ingen af jer der har undret jer over mit topbanner? Tunge
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #43: 10 Nov 2010, 15:16 »

jo? Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret begynder
« Svar #44: 10 Nov 2010, 15:21 »

Okay, bare lidt underligt at der ikke er nogen som har spurgt Tunge

- Men I finder ud af det i næste update.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010