home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or  (Læst 40867 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #45: 02 Nov 2010, 16:12 »

Men de har jo stået i skyggen af verdens bedste fodbold?
Igen. Scott Parker er ikke med.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #46: 02 Nov 2010, 16:26 »

xavi er verdens bedste fodbold spiller.. messi er enormt dygtigt og efter min mening verdens næste bedste fodbold spiller... men xavi skaber 9 ud af 10 af messis chancer med gyldne afleveringer... så kan det godt være at det er pga barcas spille stil, men i optik er xavi den bedste i verden...
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Fernando
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #47: 02 Nov 2010, 16:48 »

Lionel Messi er verdens bedste fodbold spiller, men med hensyn til Cristiano Ronaldo er jeg langt fra enig for i øjeblikket spiller han ikke lige frem det bedste fodbold, men ja han er én af de bedste, men ikke den aller bedste! han form er ganske enkel bare ikke god nok i øjeblikket..  En som virkelig gjorde det godt her ved VM var David Villa, som fik scoret 5 mål for Spanien, men som ikke spiller så godt for Barcelona i øjeblikket for da han fx. mod F.C København brændte en del chancer.. Messi ER verdens bedste fodbold spiller og i øjeblikket spiller han eminent fodbold han er en fantastisk lille troldmand med, så mange små fikse berøringer, at forsvarspillerne ikke kan få bolden fra ham og han har et fantastisk træf på bolden! Så Messi vinder den!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #48: 02 Nov 2010, 16:51 »

Arh, jeg synes nu Ronaldo gør det pænt for tiden. 11 mål i ni La Liga-kampe er vel godkendt.

Som United-fan er jeg skuffet over, at Nani ikke er nomineret. Det havde han helt klart fortjent. Jeg håber Sneijder vinder, men det bliver vel en af verdensmestrene. Iniesta tror jeg.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #49: 02 Nov 2010, 17:01 »

jeg synes bare ikke at, han er på det niveau han tidligere har været på og han skyder tit forbi på langskud synes jeg :-/ men ja det med målene er fint nok, men han præstationer er stadig ikke gode nok synes jeg, men alle har jo hver deres mening :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #50: 02 Nov 2010, 17:51 »

Arh, jeg synes nu Ronaldo gør det pænt for tiden. 11 mål i ni La Liga-kampe er vel godkendt.

Som United-fan er jeg skuffet over, at Nani ikke er nomineret. Det havde han helt klart fortjent. Jeg håber Sneijder vinder, men det bliver vel en af verdensmestrene. Iniesta tror jeg.
Lidt flueknepperi, men jeg mener faktisk han har lavet 12. :-)

Det gør det jo ikke dårligere. Ronaldo er en fantastisk form for tiden. Jeg kan relatere til den skuffelse du føler. Jeg har det på samme måde med Lampard. Man kan i hvert fald ikke sige Nani ikke er underholdene nok. En årsag jeg tror spiller med ind. Også en af grundene til Lampard er fravalgt. Han er ikke den der underholdene udfordrer som Messi, Robben, Ronaldo osv. Føler som Dufke, tit det er en årsag til han er overset.

Men tilbage til Nani. Han er underholdene og han er i ekstrem i udvikling. Kan se din skuffelse, for Nani burde imo også være der.
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #51: 02 Nov 2010, 19:38 »

Arh, jeg synes nu Ronaldo gør det pænt for tiden. 11 mål i ni La Liga-kampe er vel godkendt.

Som United-fan er jeg skuffet over, at Nani ikke er nomineret. Det havde han helt klart fortjent. Jeg håber Sneijder vinder, men det bliver vel en af verdensmestrene. Iniesta tror jeg.

Syntes klart at Nani har hævet sit niveau, men han skal vise i de næste måneder han kan holde det, hvis han gør det, så kunne han sagtens komme på den liste Smiley
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #52: 02 Nov 2010, 19:44 »

xavi er verdens bedste fodbold spiller.. messi er enormt dygtigt og efter min mening verdens næste bedste fodbold spiller... men xavi skaber 9 ud af 10 af messis chancer med gyldne afleveringer... så kan det godt være at det er pga barcas spille stil, men i optik er xavi den bedste i verden...
Jeg er helt enig.. Jeg mener at xavi's afleverings procent har ligget omkring de 90 % de sidste mange sæsoner.. Jeg synes også at man kan se at barce ikke kan få spillet til at flyde når xavi ikke er med..
« Seneste Redigering: 02 Nov 2010, 19:48 af Anders-G » Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #53: 08 Nov 2010, 21:12 »

Messi spillede KLART flest gode kampe end ALLE andre spiller i verden gjorde sidste sæson, det kan ikk diskuteres, alene blot på den konstatering bør han vinde. Hans overlegne individuelle kunnen bør også være nok til titlen.

Han scorede blandt andet 4 mål imod Arsenal, 3 imod Valencia, afgjorde mesterskabet på Santiago Bernabéu osv osv osv 47 mål i ALT.
Til VM spillede han under et usammenhængende argentinsk mandskab. Alle deres stjerner spillede dårligt. Dog formådet Messi under de præmisser og bliver 1 ud af de 10 nomineret til VM's bedste spiller.
Ude kampen imod inter var et kollektivt kollaps. Hjemme blev smadret af mourinho, og 35 glidende tackling fra diverse psykopater Smiley

Man kan næsten tælle messi´s dårlige kampe på én hånd over en hel sæson, det var der ingen der var i nærheden af.

1 Messi
2 ??
3 ??
4 ??
5 ?? 
« Seneste Redigering: 24 Nov 2010, 06:35 af Messi1987 » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #54: 08 Dec 2010, 23:54 »

http://www.bold.dk/blog/102/474/Ballon-dOr-og-justitsmord1

Jeg faldt lige over dette link og synes det var meget sjovt. Smiley

Ville lige dele det med jer, som trænger til lidt sjov og interessant godnat læsning.. Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #55: 10 Jan 2011, 16:40 »

Hvad kl bliver vinderen offenligt gjordt??? Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #56: 10 Jan 2011, 16:41 »

Eurosport viser fra kl. 19:00 til 20:15, så ca. der.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #57: 10 Jan 2011, 16:48 »

Tak Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #58: 10 Jan 2011, 16:56 »

Messi spillede KLART flest gode kampe end ALLE andre spiller i verden gjorde sidste sæson, det kan ikk diskuteres, alene blot på den konstatering bør han vinde. Hans overlegne individuelle kunnen bør også være nok til titlen.

Han scorede blandt andet 4 mål imod Arsenal, 3 imod Valencia, afgjorde mesterskabet på Santiago Bernabéu osv osv osv 47 mål i ALT.
Til VM spillede han under et usammenhængende argentinsk mandskab. Alle deres stjerner spillede dårligt. Dog formådet Messi under de præmisser og bliver 1 ud af de 10 nomineret til VM's bedste spiller.
Ude kampen imod inter var et kollektivt kollaps. Hjemme blev smadret af mourinho, og 35 glidende tackling fra diverse psykopater Smiley

Man kan næsten tælle messi´s dårlige kampe på én hånd over en hel sæson, det var der ingen der var i nærheden af.

1 Messi
2 ??
3 ??
4 ??
5 ?? 

Nu kan jeg jo næsten læse mig til - både på dit navn, og din ... farvede ... tekst - at du er fan af Lionel Messi. Og det er da også forståeligt. Han er et kæmpe talent, en verdensklasse fodboldspiller og han er i min bog blandt de 3 største talenter nogensinde med potentiale til at blive den bedste. Jeg er glødende Real Madrid-fan, og jeg siger dette alligevel.
Men dine argumenter er simpelthen for ringe. Messis overlegne individuelle kunnen sikrer ham ikke engang årets bedste spiller i Hvidovre, hvis han ikke har leveret, når det virkelig har gjaldt.

Messi vandt ikke Champions League, det gjorde Sneijder. Sneijder slog Messis hold ud, og haha .. Ja ja, Messi og Barcelona kunne ikke klare '35 glidende tacklinger fra diverse psykopater' - den skal du nok tilbage til anden klasse for at få nogle til at hoppe på er et godt argument. Mourinho med Sneijder som den vigtigeste spiller, måske lige bortset fra Thiago Motta og Milito, læste Barcelonas spillestil og skabte sentationen i et af de største holdpræstationer i Champions League i mange år. Sneijder vandt i øvrigt også sin egen liga og pokalturneringen. Det vil sige, at han har vundet the treble, en imponerende præstation. Desuden kom Argentina til VM med manges forventninger om, at de havde slutrundens uden tvivl bedste offensiv - de spillede fint, scorede nogle mål på hjørnespark og Messi spillede en fin slutrunde, men at han blev nomineret til slutrundens bedste spiller var det største sell-out, FIFA har lavet i lang tid. Magen til pinlig beslutning skal man lede længe efter, Messi var ikke i nærheden af top 10 ved den slutrunde.

Så ser vi Sneijders hold - på papiret vanvittigt, men stadig lige den vitale klasse under de aller bedste. De spillede forrygende fodbold, og Wesley Sneijder blev delt topscorer i turneringen, hvilket i sig selv jo er helt uhørt for en midtbanespiller, der har spillet en fremragende sæson i sin respektive klub, og må formodes at være træt.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or 2010
« Svar #59: 10 Jan 2011, 16:57 »

Hov, jeg mangler selvfølgelig lige at give mit bud på en top 3.

Sneijder
Xavi
Messi

- det bliver det jo af gode grunde ikke, men i aften vinder Xavi foran Messi og med Iniesta på tredjepladsen.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010