home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128893 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #465: 23 Dec 2010, 13:40 »

Hvem er den bedste spiller i nogensinde har haft i Brøndby i FM11? Personligt er det klart Renan som er en regens spiller. Han er jagtet af Barca og mange andre. Men bedste rigtige spiller ved jeg ikke helt. Måske Pichu Atienza, Jan Lecjak eller Christian Poulsen.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #466: 23 Dec 2010, 22:29 »

Er igang med endnu et meget spændende spil med Brøndby og overvinter på en første plads.

I første sæson har jeg købt:
Per Flo
Magnar Ødegaard
David Boysen
Joakim Våge
Harmeet Singh
Juhani Ojala
G. Molins
Jonas lössl
Johannes Nordstrom
Atta Walid
Johan Absalonsen
Goodson
Eirik Mæland
Torstein Aase

Og solgt:
Peter Madsen
Gislason
Mathias Larsen
Brent McGrath
Mikael Nilson
Jan Frederiksen
Mikkel Bischoff
Jan K

Og lejet følgende ud:
Max
Thomas Rasmussen
Magnar Ødegaard
Agger

Har lavet en stor udskiftning i truppen, næsten et helt generations skrifte og har brugt en del penge på spiller i alt 39 mil, men alt i alt har det bæret frugt indtil videre og truppen bliver kun stærkere og stærkere, med tilgang af Lasse Schøne, Mikkel Thygesen og Viktor Elm til sommer.
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #467: 26 Dec 2010, 17:59 »

Fik FM11 i julegave og mit første spil er blevet med Brøndby, da jeg synes, der var en pæn udfordring i det! Økonomien er elendig og det er ikke alle spillere, der har topniveau. Jeg startede lidt sløjt ud, min første venskabskamp blev tabt mod Gyør (?) på udebane og den næste var heller ingen spillemæssig succes. Derefter skiftede jeg til den klassiske 4-4-2 med en defensiv- og en offensiv midtbane, samt to almindelig kanter. Det gav langt mere succes og sæsonen kunne begynde. Min første rigtige kamp som manager var mod Sant Julia fra Andorra i Euro Cup kvalifikationen. De nåede aldrig at få et ben til jorden og 7-0 sejren var egentlig skuffende, når vi havde produceret hele 42 afslutninger. Returkampen i Andorra bar præg af mine reserver, men de sikrede sig alligevel en 4-1 sejr. Værre var det i ligaen, hvor den første kamp blev tabt ude til Silkeborg, hvor en vis Lekic var i topform. Næste kamp i ligaen blev en sand gyser, da Esbjerg hjemme blev nedlagt 5-4. En kamp, hvor jeg flere gange var foran, men vi skulle helt hen i det andet tillægsminut førend nyindkøbet Peter Styvvar kunne krone en fantastisk debutkamp med sit andet mål. Desuden bidrog han også med to assist.
Næste kvalifikationsrunde i Euro Cup blev mod FC Inter Turku. En modstander, jeg ikke vidste meget om. Det gjorde mine spillere vist heller ikke og efter 11 spillede minutter i Finland stod det 2-0 til hjemmeholdet. Av, av, tænkte jeg, men en imponerende vilje til sejr sikrede en vanvittig 5-2 sejr i en kamp, hvor Remco van der Schaaf både formåede at score og blive vist ud. Klemt ind i mellem de to FC Inter kamp lå New Firm derbyet sørme også. En flot fighter indsats over hele banen, med målmand Tørnes i spidsen, sikrede en fremragende 2-1 sejr, hvilket måske ikke var helt fortjent. Efter sejren over FCK kunne intet stoppe os og FC Inter blev ekspederet ud af Euro Cuppen med manér, da de fik tæv med hele 8-1. Ærgerligt, de lige skulle score en enkelt pind, men samlet sejr på 13-3 var OK. Herefter bød det på kampe mod AaB (1-0 til Brøndby - Thomas Rasmussen) og FC Midtjylland. Midtjylland-kampen var elendig efter min mening. Eneste positive var, at nyindkøbet Sviatchenko scorede mod sin gamle klub.
Efter den slatne præstation i Herning stod det igen på Euro Cup. Vi havde trukket ét af de aller bedste hold, der var mulige - nemlig PSV. Første kamp stod i Eindhoven, hvor vi med lige dele held og fight formåede at sikre os en vital 2-2, der kunne have hedder 2-1, hvis vi havde været mere vågne til sidst. Eneste negative i kampen var, at begge PSV's mål kom på hjørnespark - noget, der skal trænes!

Summa summarum er, at jeg pr. 22. august ligger nummer fire i Superligaen - á point med FCM på 3.pladsen og kun tre point efter Silkeborg, der har taget en overraskende førerposition, mens jeg har et fint udgangspunkt i Euro Cuppen for at komme i gruppespillet. At opnå dette, ville virkelig lune i den slatne klubkasse, der hedder -33 mio. kr.

Jeg har mest af alt fokuseret på at hente kvalitet så billigt som muligt - helst fri transfer. Det er der blevet disse indkøb ud af:
Nashat Akram, fri transfer
Peter Styvvar, fri transfer
Luis Robles, fri transfer
Jebrin Torric, 2,4 mio. kr
Erik Sviatchenko 8,5 mio. kr.

For at gøre indkøbene mulige er der røget to spillere ud; den løntunge Peter Madsen røg til Wigan på en fri transfer, mens Anders Randrup, der var lidt i overskud på højre back-pladsen skiftede til Heracles for 4,25 mio. kr.

Specielt har Nashat Akram imponeret mig på den offensive midtbane, hvor han indtil videre har bidraget med 3 mål og 11 assist i 7(2) kampe. Hans værdi er på 7.75 mio. kr. Desværre er han noget løntung - på niveau med Farnerud.
Desværre har jeg haft en del alvorlige skader, og derfor er hverken Jan K eller Farnerud kommet ordentlig i gang endnu. Derfor stiller jeg op på denne måde:

                                          Robles
Nilsson - Max von S/Sviatchenko - Remco van der S/Bischoff - Jan F   
                                    Gislason/Torric
Krohn Dehli/Stryger L                                      Thomas Rasmussen
                                  Akram/Mike Jensen
                             Styvvar/Bruno - Jallow/Agger
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #468: 26 Dec 2010, 19:38 »

Og så er jeg i Euro Cuppen med Brøndby! Jallow sikrer en 1-1 hjemme over et PSV-hold, vi fuldstændigt har styr på. Dejligt!

Gruppe A:
AZ
Braga
Unirea Urziceni
Brøndby
Thumbs Up
« Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 19:41 af Don Abramovich » Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #469: 26 Dec 2010, 22:35 »

Fik FM11 i julegave og mit første spil er blevet med Brøndby, da jeg synes, der var en pæn udfordring i det! Økonomien er elendig og det er ikke alle spillere, der har topniveau. Jeg startede lidt sløjt ud, min første venskabskamp blev tabt mod Gyør (?) på udebane og den næste var heller ingen spillemæssig succes. Derefter skiftede jeg til den klassiske 4-4-2 med en defensiv- og en offensiv midtbane, samt to almindelig kanter. Det gav langt mere succes og sæsonen kunne begynde. Min første rigtige kamp som manager var mod Sant Julia fra Andorra i Euro Cup kvalifikationen. De nåede aldrig at få et ben til jorden og 7-0 sejren var egentlig skuffende, når vi havde produceret hele 42 afslutninger. Returkampen i Andorra bar præg af mine reserver, men de sikrede sig alligevel en 4-1 sejr. Værre var det i ligaen, hvor den første kamp blev tabt ude til Silkeborg, hvor en vis Lekic var i topform. Næste kamp i ligaen blev en sand gyser, da Esbjerg hjemme blev nedlagt 5-4. En kamp, hvor jeg flere gange var foran, men vi skulle helt hen i det andet tillægsminut førend nyindkøbet Peter Styvvar kunne krone en fantastisk debutkamp med sit andet mål. Desuden bidrog han også med to assist.
Næste kvalifikationsrunde i Euro Cup blev mod FC Inter Turku. En modstander, jeg ikke vidste meget om. Det gjorde mine spillere vist heller ikke og efter 11 spillede minutter i Finland stod det 2-0 til hjemmeholdet. Av, av, tænkte jeg, men en imponerende vilje til sejr sikrede en vanvittig 5-2 sejr i en kamp, hvor Remco van der Schaaf både formåede at score og blive vist ud. Klemt ind i mellem de to FC Inter kamp lå New Firm derbyet sørme også. En flot fighter indsats over hele banen, med målmand Tørnes i spidsen, sikrede en fremragende 2-1 sejr, hvilket måske ikke var helt fortjent. Efter sejren over FCK kunne intet stoppe os og FC Inter blev ekspederet ud af Euro Cuppen med manér, da de fik tæv med hele 8-1. Ærgerligt, de lige skulle score en enkelt pind, men samlet sejr på 13-3 var OK. Herefter bød det på kampe mod AaB (1-0 til Brøndby - Thomas Rasmussen) og FC Midtjylland. Midtjylland-kampen var elendig efter min mening. Eneste positive var, at nyindkøbet Sviatchenko scorede mod sin gamle klub.
Efter den slatne præstation i Herning stod det igen på Euro Cup. Vi havde trukket ét af de aller bedste hold, der var mulige - nemlig PSV. Første kamp stod i Eindhoven, hvor vi med lige dele held og fight formåede at sikre os en vital 2-2, der kunne have hedder 2-1, hvis vi havde været mere vågne til sidst. Eneste negative i kampen var, at begge PSV's mål kom på hjørnespark - noget, der skal trænes!

Summa summarum er, at jeg pr. 22. august ligger nummer fire i Superligaen - á point med FCM på 3.pladsen og kun tre point efter Silkeborg, der har taget en overraskende førerposition, mens jeg har et fint udgangspunkt i Euro Cuppen for at komme i gruppespillet. At opnå dette, ville virkelig lune i den slatne klubkasse, der hedder -33 mio. kr.

Jeg har mest af alt fokuseret på at hente kvalitet så billigt som muligt - helst fri transfer. Det er der blevet disse indkøb ud af:
Nashat Akram, fri transfer
Peter Styvvar, fri transfer
Luis Robles, fri transfer
Jebrin Torric, 2,4 mio. kr
Erik Sviatchenko 8,5 mio. kr.

For at gøre indkøbene mulige er der røget to spillere ud; den løntunge Peter Madsen røg til Wigan på en fri transfer, mens Anders Randrup, der var lidt i overskud på højre back-pladsen skiftede til Heracles for 4,25 mio. kr.

Specielt har Nashat Akram imponeret mig på den offensive midtbane, hvor han indtil videre har bidraget med 3 mål og 11 assist i 7(2) kampe. Hans værdi er på 7.75 mio. kr. Desværre er han noget løntung - på niveau med Farnerud.
Desværre har jeg haft en del alvorlige skader, og derfor er hverken Jan K eller Farnerud kommet ordentlig i gang endnu. Derfor stiller jeg op på denne måde:

                                          Robles
Nilsson - Max von S/Sviatchenko - Remco van der S/Bischoff - Jan F   
                                    Gislason/Torric
Krohn Dehli/Stryger L                                      Thomas Rasmussen
                                  Akram/Mike Jensen
                             Styvvar/Bruno - Jallow/Agger

Lyder spændende og fornuftig start du har fået!
Jeg oplever tit svingende resultater, når jeg deltager i europæisk fodbold, men pengene luner i regnskabet jo Smiley
held og lykke med det!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #470: 26 Dec 2010, 22:54 »

Lyder spændende og fornuftig start du har fået!
Jeg oplever tit svingende resultater, når jeg deltager i europæisk fodbold, men pengene luner i regnskabet jo Smiley
held og lykke med det!
Jo, tak. Ja, ''continental hangover'' har jo en effekt, heldigvis er mine spillere ikke gået helt ned endnu. Frygter dog lidt, da min trup er tynd og kampprogrammet tæt  Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #471: 27 Dec 2010, 23:34 »

Nå, så er de to første kampe i gruppespillet overstået. Første kamp vandt jeg hjemme 2-0 over AZ, i en kamp, hvor vi faktisk havde ret godt styr på dem. Næste kamp var i Rumænien mod Urziceni, hvor Max von S sikrede sejren efter 88 minutter ved at heade en hjørnesparksbold ind til 0-1. De to sejre har resulteret i, at jeg ligger nummer ét - to point foran Braga på andenpladsen. Der er dog fire kampe igen, men so far er det gået meget godt Wink
I ligaen har det været mere svingende. Har tabt både til Lyngby og Randers. Mest pinlig var 0-2 afklapsningen hjemme mod Lyngby. Senest vandt jeg dog mod Horsens, hvilket sikrer mig en fjerdeplads i ligaen. 11 point efter FCK, der dog har spillet en kamp mere. Toppen af ligaen er noget underlig med Silkeborg som toer, Lyngby efter og SønderjyskE og Randers på henholdsvis femte- og sjettepladsen. Neders ligger FCN og FCM i tæt duel med de resterende hold. OB, AaB, Esbjerg og Horsens er alle ét point over stregen, efter de første 10 kampe.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #472: 28 Dec 2010, 13:28 »

Tabte desværre ude til Braga 3-1. Nu venter et tæt program med to kampe mod FCK (Cup og Superliga) og hjemmekampen mod Braga i Euro League. Oven i købet er der en kamp mere, så spiller kamp hver tredje/fjerde dag de næste tre uger. Glæder mig til vinterpausen, mit hold kan snart ikke klare mere!

Hvem har I gode erfaringer med at hente på fri transfer til sommeren 2011? Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #473: 28 Dec 2010, 13:37 »

Lader til at du har fået en fin start, DA. Hent Sebastian Grazzini, Bobby Convey og Mikkel Thygesen i Januar-vinduet. Ved af egen erfaring at de bliver en kæmpesucces hvis man bruger dem rigtigt.

I mit eget save er jeg i 4. sæson. Og hold op hvor har sæsonen været underlig. Jeg VED at jeg har landets bedste hold men kan bare ikke præstere i ligae. Er i pokalsemien og har slået Ajax, Galatasaray, Napoli og Panathinaikos ud af CL-kval og gruppespil. Var i gruppe med Napoli, Pana og Arsenal. Endte på 2. pladsen og har trukket Liverpool nu. I ligaen er jeg helt nede på 6. pladsen ved vinterpause. Har dog kun 4 point op til nummer 2. Fck har så godt som sikret sig mesterskabet fordi jeg har stillet med reserver i ligaen og fokuseret på Europa i stedet. Går stærkt efter 2. pladsen også må jeg hive mit første mesterskab i land næste sæson. Har været vildt tæt på alle 3 sæsoner indtil nu men i de absolut sidste runder er fck løbet med mesterskabet.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #474: 29 Dec 2010, 13:37 »

Efter den næst sidste kamp i gruppespillet i Euro League har jeg sikret mig videre deltagelse! Efter nederlaget i Braga fulgte to nederlag mod FCK, hvilket bare viser, hvor svingende vi er hjemme.. Heldigvis går det meget bedre, og i returkampen mod Braga på Brøndby Stadion vandt jeg 1-0. Næste kamp i Euro League var ude mod AZ, hvor jeg fortjent fik 1-1. Rigtig lækkert, og hvis jeg vinder hjemme over Urziceni er jeg sikret førstepladsen! Som sagt, så er præstationer mere svingende i ligaen desværre. Her kan det ikke blive til mere end en fjerdeplads - fire point efter OB på tredjepladsen. At jeg sjældent kan stille med stærkeste elleve i ligaen grundet skader og udmattelse har nok noget at gøre med det. Eventyret i Europa vægtes dog højere pt!

Til januar ryger to af klubbens sværvægtere mht. løn. Farnerud og Jan K er blevet solgt for godt 17 mio. samlet. Begge spillede ikke til mere end 6.5 i gennemsnit og med en løn på +400.000 om måneden var de ikke det værd. Derfor har jeg også hentet nogle spillere til fløjene, som jeg glæder mig til at se nærmere på. Samtidig er Jallow skadet i 3-4 måneder, hvilket er rigtig slemt, da han sammen med Styvvar er min skarpeste angriber. Bruno og Agger scorer sjældent. På grund af problemerne har jeg også hentet en ny angriber, der tiltræder 1/1 '11.

Spillere, der tiltræder til januar:
Clarence Goodson
Marcelo Nicacio - kontraktudløb
Adrianinho - 800k
Renato Cajá - kontraktudløb
Antonio Nunez - 600k
Muligvis også Bajram Fetai, forhandler med FCN. Ca. pris: 1.2 mio.

Afgange:
Alexander Farnerud - 9.5 mio.
Jan Kristiansen - 7 mio.
Muligvis Brent McGrath, hvis jeg kan få en OK pris.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #475: 31 Dec 2010, 12:32 »

Så er det slut med Europa League for dette år. En dårlig præstation hjemme mod Lyon, hvor vi tabte 3-0, gjorde returkampen meget svær at sætte sig op til, men vi kom ud af den med et hæderligt 2-1 nederlag. Nyindkøbet Fetai scorede sit første mål. Det positive er nu, vi kan fokuseret 100% på ligaen. Målet er at kvalificere sig til Euro League igen! Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #476: 14 Jan 2011, 21:32 »

Hey Freaks! Jeg spiller med Brøndby IF og er nået til marts 2011.
Mine tranfers indtil videre:

Sæson 2010/2011:
Ind:

Martin Silva Fri tranfer fra Defensor Sporting
Clarence Goodson Fri tranfer fra Start
Robbie Findley Fri tranfer fra Salt Lake
Morten Karlsen Fri tranfer fra Randers FC
Kasper Lorentzen 4 Mio. fra Randers FC
Diego Placente 400K fra San Lorenzo

Ud:

Thomas Rasmussen til Ahlen for 300K
Mikkel Bischoff til Luzern for 7.75 Mio.
Mikael Nilsson til Zurich for 4 Mio.
Stefan Gislason til Blackburn for 260K
Peter Madsen lejet ud til Nac Breda for 650K

Selvom jeg selv var ret tilfreds, med mine tranfers i første sæson endte mit mandskab alligevel på en meget skuffende 7 plads ticked off. Jeg mener årsagen må være ''continental hangover'' ligesom Don Abramovich. For selvom jeg klarede mig dårligt i ligaen, kom jeg til gruppespillet i Europa League, og var tæt på at gå videre derfra. En anden årsag var nok at jeg ikke scorede nok mål, mit hold præsterede at lave 46 mål i ligaen, hvilket IMO slet ikke er nok hvis man skal være et tophold.

Sæson 2011/2012

Tranfers:

Ind:

Wojciech Szczesny fra Arsenal på Fri tranfer
Nicolaj Boilsesen fra Ajax på Leje 1,2 mio.
Vicente fra Ceara 5,5 Mio.
Bartosz Salamon fra Brescia på Leje 950K
Morten Skjønsberg fra Stabæk på Fri tranfer
Celso Borges fra Frederikstad på Fri tranfer
Baye Djiby Fall på Fri tranfer.


Ud:
Martin Bernburg til Osasuna for 9,5 Mio.
Jan Kristiansen til Heerenveen for 1,3 Mio.
Diego Placente til Betis for 1,5 Mio.
Peter Madsen til Vejle for 0 Dkk.
Michael Tørnæs til Racing for 550K.



Desuden får jeg Hans Henrik Andreasen til sommeren 2012.
Dog mister jeg både Krohn-Dehli til Sevilla for 14 Mio. og Ousman Jallow til Cagliari for 12 Mio. og Morten Karlsen til Rayo på fri tranfer.

Den nuværende sæson går udemærket indtil videre, jeg ligger nummer 3 i ligaen. Jeg se også nået i Pokalsemifinalen, men jeg har stadig et problem. Mine angribere kan ikke score, men jeg tror det hjælper lidt på det nu hvor jeg har hentet Djiby Fall og er gået over til at spille med to angribere. Min situation i efteråret var lidt ligesom IRL. Mine angribere ville ikke score, og Krohn-Dehli var min topscorer. i 18 kampe i efteråret formåede han at score 9 mål. I den første forårs kamp scorede han endnu 2 mål, Djiby Fall scorede også i hans debut i en kamp vi vandt 4-0. Krohn-Dehli havde tiltrukket sig meget interesse fra udenlandske såsom Atletico Madrid og Sevilla, han ville ikke forlænge kontrakten, og derfor så jeg ingen anden udvej end at sælge ham. Jeg vil da også mene at man for 14 Mio. kan sikre sig en rimelg habil hojre kant. Peace

Mit mål er at ende på 2 pladsen, og det har det været hele sæsonen igennem. jeg ligger 6 point efter OB på 2 pladsen. Dog er jeg hele 25 point fra FCK på førstepladsen, de har nemlig gjordt rent bord, og vundet alle 19 kampe indtil videre. Mit mål for næste sæson er at være med i titelkampen, men for at det skal ske, skal jeg ikke spille nær så mange uafgjorte som jeg har gjordt hidtil, 8 af slagsen er det blevet til indtil videre.


Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #477: 14 Jan 2011, 22:58 »

Har netop sikret mig mesterskabet i 2015 Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #478: 15 Jan 2011, 21:11 »


Synes bare det er lige meget hvad man gør i Brøndby, så taber man. Har alt spillet og chance på chance, men det er da lige meget...Noget som også tit sker er at når jeg har scoret, og modstanderne giver bolden op, så går de direkte ned og scorer?! Det er da fuldstændig til grin!!

Manglede desuden et halvt hold, som var til landskampe...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #479: 15 Jan 2011, 21:37 »

Kør 4-4-2 med diamant. Kontrolleret offensiv. Hent Schwenck fra brasiliansk fodbold og brug ham som avanceret angriber ved siden af Jallow som er skrapretter. Så sprudler offensiven. I hvert fald så vidt jeg husker fra 1. sæson. Hold på Max og Bischoff, de spiller godt når du er et stykke henne ihf. Hent Jan Lecjak, han bliver mega god. Har netop afvist et bud på 30 mio. på ham i 6. sæson. Hent også Bernard Mendy som er på fri transfer. Ligesom Bobby Convey og Grazzini til vinter. I hvert fald lige det jeg kan huske foreløbig. Skabte mirakler i europa med det hold. Solgte Jan K og Alex + alle dem som er helt ubrugelige (mindre end 1½-2 stjerner i potentiel evne).
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010