home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128894 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #480: 16 Jan 2011, 00:19 »

Mange tak! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #481: 16 Jan 2011, 02:16 »

Det var så lidt Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #482: 16 Jan 2011, 10:03 »

Hej.

Efter én måned uden FM vil jeg begynde igen og valget falder jo selvfølgelig på drengene fra Vestegnen og står og mangler flg. En venstre kant, central forsvar og en målmand.

På målmandsposten kigger jeg lige nu på John Alvbåge og budgettet ligger på 15 mio. :-)
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #483: 16 Jan 2011, 10:36 »

Hej.

Efter én måned uden FM vil jeg begynde igen og valget falder jo selvfølgelig på drengene fra Vestegnen og står og mangler flg. En venstre kant, central forsvar og en målmand.

På målmandsposten kigger jeg lige nu på John Alvbåge og budgettet ligger på 15 mio. :-)

Er det til start-11'eren eller unge talenter?
Til forsvaret skulle du tage et kig på verkhovtsov (staveplade) fra hviderusland. Han er helt genial hos mig!

Målmand kunne være Lössl, der har gode stats allerede i starten.

Venstrekant. Hmm. Absalonsen? (Selvom det bestemt ikke er med min gode vilje jeg skriver det  Wink)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #484: 16 Jan 2011, 10:44 »

Hvis du har den amerikanske liga (muligvis også andre) med, så kan du hente Luis robles på en fri transfer, han er absolut en værdig afløser til stephan den første halve sæson, og derefter kan du eventuelt trække en 5-7 mil på ham næste sommer og hente et ungt talent (eventuelt Lössl) forsvarer vil jeg selv mene at Stenderup er værd at satse på til Goodson kommer, eventuelt leje Boilesen (mener det koster 2-4 mil at låne ham, men ikke ringe og det opbygger et godt forhold til boilsen til senere at kunne hente ham tilbage når han bliver bedre hvor han efter min mening, er et  godt valg fra 2.-3. sæson, til at rotere med Goodson ved siden af stenderup (eventuelt en sæson som indhopper)).

Venstrekanten kan Lorentzen hentes for 7.75 mil (frikøbsklausul) og han er både glad for at skifte tilbage til Brøndby, samtidigt med han er absolut billig i løn (har pt. presset ham ned til 22k om ugen (med lidt latterlige klausuler dog (en 16k pr kamp, men han er hos mig, købt som reserve til Kristiansen/Farnerud som jeg satsede på ude på venstrekanten).

Alternativer kunne være, Søren Rieks, Touma (fri transfer, 31, svensker), Danny Olsen, Jonas Borring eller Måske hvis du har farnerud/kristiansen endnu, omskole Jens Larsen til venstrekant en sæson eller 2 - eller eventuelt købe Marco Verratti og omskole ham, 2 sidste er ikke fantastiske, men billige og med fremtidsudsigter i klubben kan de klart bruge den spilletid og erfaring det giver.

Og i forsvaret kunne Lasse Nielsen, Jim Larsen, Erik Sviatchenko, Nicolai Høgh eller Andreas Bjelland.

Og Målet, Lasse Heinze, Jonas Lössl, Martin Hansen, Lars Winde, Karim Zaza eller Árni Gautur Arason (absolut en kortvarig løsning, han er omkring 35, men gratis og fornuftige stats, dog islænding og med Hannes Sigurdsson og Gislason i mente, så er det nok ikke forsvarligt at satse på en islænding på sigt Peace)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #485: 16 Jan 2011, 11:17 »

Indtil videre har jeg kun hentet John Alvbåge.

Prøver at hente nogle af dem her; Jim Larsen, Kasper Lorentzen, Robbie Findley, Andreas Bjelland og Salami.
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #486: 17 Jan 2011, 16:11 »

Jeg er blevet færdig med 1. sæson, som endte med en 3. plads. FCK var suveræne og havde ingen intentioner om at vinde Superligaen, men 2. pladsen var målet, men den tabte jeg med en katastrofal afslutning på sæsonen, så endte 4 point efter FC Midtjylland.

Transferne i første sæson, så således ud:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3j976723.png

I første sæson, brugte jeg en 4-2-3-1, i første del af sæsonen, men synes at en 4-5-1 alá Barcelona, ville passe bedre, men fik den aldrig til at køre optimalt.

Op til anden sæson, har jeg handlet således, pr. 27. juli:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/XUh76938.png

Jeg er rimelig tilfreds, da jeg igen har formået at sælge for mere end hvad der er købt for. Er på jagt efter en angriber, som kan score, men har store problemer med at finde en der er meget billig.

Jeg vil gerne have nogle forslag til hvad jeg kan gøre med taktikken. Ville rigtig gerne spille alá Barcelona, men det fungerede bare ikke i forårssæsonen. Nu har jeg så skiftet til 4-4-2, med offensive kanter, for at se om det virker. - Men ville rigtig gerne høre bud på både transfers, men specielt taktikken.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 16:14 af jens4353 » Logged

Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #487: 17 Jan 2011, 17:14 »

i slutningen af 3 sæson får jeg overraskende denne besked


den havde jeg ikke regnet med, og slet ikke da mit snit lå på li under 20.000 sæsonen inden
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #488: 17 Jan 2011, 17:16 »

Jan Lecjak bliver du rigtig glad for om et par sæsoner, jens Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #489: 17 Jan 2011, 17:48 »

Ja, Lecjaks er en fin spiller, men heller ikke mere. Jeg skrev en forhåndskontrakt med ham, hvor jeg skulle betale 500K. Havde ham en sæson, og solgte ham så for 67 mio.

Stille og roligt. Cool
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #490: 17 Jan 2011, 17:53 »

Fin spiller, men heller ikke mere? Du solgte ham for 67 mio? Rullende Øjne
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #491: 17 Jan 2011, 17:55 »

Fin spiller, men heller ikke mere? Du solgte ham for 67 mio? Rullende Øjne


Bare kald det godt købmandskab.. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #492: 17 Jan 2011, 17:56 »

SS af ham tak i starten eller en sæson fremme?
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #493: 17 Jan 2011, 19:09 »

Jan Lecjak bliver du rigtig glad for om et par sæsoner, jens Smiley

Har også høje forventninger til ham. Men siden, jeg forstår sådan du måske har erfaringer med BIF, har du så nogle ideer til taktikken?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #494: 17 Jan 2011, 19:46 »

Kig lidt længere tilbage i tråden. Har skrevet lidt der Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010