home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 131465 gange)
imlegendary
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #450: 15 Dec 2010, 20:03 »

Det er en god idé at beholde Jallow, jeg har ofte oplevet han spillede super godt i første sæson også fik jeg solgt ham for 15-25 mio.!

I 2. sæson har jeg købt movsisyan som er hjernedød Wink
og ellers er det utroligt hvor mange vilde spillere der er på fri af mine kan nævnes:
Salomon Kalou, Ryan Babel, Adrian Mutu, Djemba Djemba, Arthur Boruc, Martin Caceres, Kyrgiakos, Djuric, Masilela, Lars Jacobsen, Jonathan Dos Santos osv.
Syntes personligt Kim Daugaard er en elendig assistent, desværre.. så har hentet Hans Dieter-Flick (tysk ass. manager)
Bruger Goals Galore ofte med Movsisyan på toppen Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #451: 15 Dec 2010, 20:07 »

Det er desværre for sent for jeg har solgt Jallow for 6 millioner kroner og har købt Yura Movsisyan for 13 millioner. Peace

Har tilbudt kontrakt til den 31-årige Canadiske målmand Lars Hirschfeld.

Randrup og Jan K er også solgt og Pierre Bengtsson er også hentet ind.  

Hamza_BIF
Manager

« Svar #452: 15 Dec 2010, 20:17 »

Kæft jeg tromler al modstand over. I de sidste 25 ligakampe har jeg tabt 3. Men mine seneste resultater er enestående. For at nævne de bedste: 3-0 over fck, 7-1 over fcm, 1-9 over vestsjælland, 0-5 over lyngby. Har ikke spillet åbent så kan ikke lige huske de andre men jeg dominerer kampene fra start til slut og lukker dumme mål ind engang imellem. Er ved at have fundet en god balance i min trup. Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogle spillere der kan forstærke mit hold markant. Derfor har min målsætning været at komme i top 2 også komme i CL, tjene nogle penge og få styrket truppen. Men kan måske tage mesterskabet. Lå 12 point efter fck for ikke så lang tid siden men nu er jeg kun 3 efter. 6 runder tilbage og jeg har dem hjemme i næstsidste runde Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #453: 15 Dec 2010, 20:19 »

Jeg har lidt problemer fordi jeg ikke ved hvilken formation jeg skal bruge - nogle forslag tak? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #454: 15 Dec 2010, 20:20 »

4-4-2 med diamant.

Fernando
Gæst

« Svar #455: 15 Dec 2010, 20:22 »

Okai det vil jeg så prøve tak.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #456: 15 Dec 2010, 20:23 »

Husk at sætte andre formationer til inde i kampforberedelse også.

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #457: 15 Dec 2010, 20:26 »

Jeg har lidt problemer fordi jeg ikke ved hvilken formation jeg skal bruge - nogle forslag tak? Smiley
Syntes du skal basere din formation på dine spillere, jeg har haft stor succes med kanter(: (farne venstre og Krohn højre)

absalonsen
Gæst

« Svar #458: 21 Dec 2010, 15:44 »

Nu er jeg efterhånden nået til 2016 og har opdaget en spiller, jeg ikke har kendt til før. Ham vil jeg gerne dele med jer. Navnet er Bartosz Salamon. Polak, fra 1991 og spiller MC og OMC. En hamrende god spiller, man bør scoute, hvis man spiller med Brøndby. Han er på femte sæson hos mig, og i hans "dårligste" sæson var hans gennemsnitsbedømmel se på 7,23. I hans indtil nu bedste sæson lavede han otte mål og 16 oplæg i 32 kampe.
Jeg hentede ham for 3.750.000 DKK og i dag er han vurderet til 26.000.000. Han koster mig så også 1.150.000 DKK om måneden i løn, men han er hver en krone værd. Tag et kig på ham... Smiley

Historie

Sig til hvis I vil se flere billeder.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2010, 17:15 af absalonsen » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #459: 21 Dec 2010, 16:11 »

Damn ham kan jeg ikke finde. Står selv og mangler en OMC da jeg syntes Mike Jensen skal videre. Kunne få Sulejmai (stav) tidligere ajax på fri og 12 mio årligt i løn, men kom til at trykke fortryd. Da jeg så vil tilbyde ham kontrakt vil han have 25 mio årligt. Skuffet

Hamza_BIF
Manager

« Svar #460: 21 Dec 2010, 16:56 »

Efter at have sået Ajax (7-4 sammenlagt) og Galatasaray (1-0 sammenlagt) er jeg nu i CL. Er i 4. sæson. Har været tæt på mesterskabet samtlige sæsoner. I den seneste sæson førte jeg ligaen med én runde igen men dumme mig i sidste runde og smed guldet. Så intet mesterskab endnu. Selvom jeg har landets klart bedste trup. Har slået fck 4-0, 3-0 og med meget andet. Har vundet ligakampe med 9-1, 7-1 og 5-0 f. eks. Men alligevel er der bare en eller anden forbandelse over det skide mesterskab. Så jeg satsede alt på at hive mesterskabet i land men sæsonstarten har været katastrofal. Var helt nede og snuse til nedrykningen men nu er jeg "oppe" på 7. pladsen. Formkurven går opad så min personlige målsætning er justeret til at 2. pladsen skal i hus igen. I CL er jeg i gruppe med Arsenal, Panathinaikos og Napoli. Første kamp er netop spillet og jeg spillede Napoli ud af banen men på en eller anden sindssyg måde blev den 1-1. Mit hold er rigtig stærkt synes jeg selv. Pichu Atienza er en genial forsvarsspiller! Scorer mange mål på hovedstød og lukke af i den anden ende. Oppe foran har jeg en 19-årig angriber som bomber løs. Barcelona og 37 andre storklubber er interesserede i ham. Han er regens.

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #461: 21 Dec 2010, 17:11 »

Damn ham kan jeg ikke finde. Står selv og mangler en OMC da jeg syntes Mike Jensen skal videre. Kunne få Sulejmai (stav) tidligere ajax på fri og 12 mio årligt i løn, men kom til at trykke fortryd. Da jeg så vil tilbyde ham kontrakt vil han have 25 mio årligt. Skuffet

Prøv at søge på Salamon i stedet for Salomon...

absalonsen
Gæst

« Svar #462: 21 Dec 2010, 17:15 »

Det var sku Salamon. Min fejl!

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #463: 21 Dec 2010, 17:21 »

Det var sku Salamon. Min fejl!

Nope Skuffet

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #464: 23 Dec 2010, 13:33 »

Prøv at se om du kan få Pedro Morales, jeg syntes selv han er mega Klasse. Smiley

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010