2740FM
Lilleputspiller
|
|
Kan Neymar bruges alene på toppen? Hvis ja - hvordan skal han så bruges? Skarpretter? Eller..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Sep 2011, 22:19 af 2740FM »
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Jeg har haft stor succes med ham som alene angriber, hvor hans rolle var skarpretter 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Zlatan og Pato på toppen.. Pirlo og Ambrosini/Seedorf på den centrale. Og Bommel på den defensive..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
phing
|
|
hvordan for man Fernando Torres til at bombe alene på toppen
Har haft stor succes med ham som avanceret angriber - både med mange mål og assists
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC - FC Roskilde
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Jeg har lidt i tvivl om denne herre skal bruges som avanceret playmaker eller boldvindende midtbanespiller: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
jeg ville bruge ham som playmaker hvis det var mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Altså han har 9 i tackling?
Playmaker uden tvivl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Robinho på venstrekanten?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 16:42 af Enzo »
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Hvordan ville i bruge Ganso på den centrale midtbane? :-)
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Hjælp søges !
Jeg spiller med PSG og er halvvejs inde i 2 sæson. Har haft Pastore siden starten af 2 sæson. Men jeg formår ikke at få det optimale ud af ham! Er der nogen der har ideer til hvordan han skal bruge og i hvilken formation han fungerer bedst? Jeg er parat til at ændre taktik for at få ham til at præstere 100 % !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Hvordan ville i bruge lukaku alene på toppen eller evt. med en angrebs makker? 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Kan Danny Welbeck og Yaya Sanoga spille alene i angrebet, og med hvilke roller?  Prøver at leje en af dem, da mit West Ham angreb ikke scorer så mange mål, og synes ikke rigtigt Carlton Cole er helt skarp nok. Så ville leje én af dem for resten af sæsonen og så prøve at sælge Cole efter sæsonen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Prøv! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
Kan Danny Welbeck og Yaya Sanoga spille alene i angrebet, og med hvilke roller?  Prøver at leje en af dem, da mit West Ham angreb ikke scorer så mange mål, og synes ikke rigtigt Carlton Cole er helt skarp nok. Så ville leje én af dem for resten af sæsonen og så prøve at sælge Cole efter sæsonen. Jeg bruger Sanogo som skarpretter lige nu i FCK og der er han oppe på 16 kasser i 15 liga kampe, 2 mål 2 pokal og 2 mål i 9 europæiske.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|