home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11  (Læst 144603 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #765: 25 Sep 2011, 19:36 »

Cesc Fàbregas...

Hvordan fanden kommer han i omdrejninger på mit Arsenal hold? Overvejer kraftigt at sælge ham, for han skiller sig slet ikke ud på nogen måde som forventet efter næsten 2 sæsoner!!!

Jeg ville klart smide ham som offensivmidt evt. som avanceret playmaker. Hans 19 aflevering, 17 førsteberøring, 18 teknik, 17 beslutninger, 18 forudseenhed, 19 kreativitet og 18 uden bold, gør ham i mine øjne selvskrevet til den position! Han er fantastisk til at aflevere bolden, og med 19 i kreativitet ser han også næsten alle muligheder. Derudover gør hans 18 i uden bold også at han er fantastisk til at bevæge sig i rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane til at gøre sig spilbar i. Han måtte dog godt have haft en højere stat i flair, men 14 er bestemt ikke dårligt, og med hans andre stats in mente ville jeg klart foretrække ham på sådan en position.

For at få ham til at fungere bedst ville jeg derudover også benytte en hurtig angriber evt. som avanceret eller skarpretter for at presse modstanderens bagkæde tilbage så det skaber mere plads til Fabregas. En sidste god ide ville være at placere spillere med høje stats i løb uden bold rundt omkring ham, da det ville give ham flere muligheder for at lægge den afgørende aflevering Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #766: 26 Sep 2011, 08:21 »

Som passionerede Arsenal-fans ved du såvel som Jeg at du ikke kunne finde på at sælge Cesc. Angående dit spørgsmål, så træn ham til den offensive midt, og brug ham som avanceret playmaker med "løb fra dyb" sat på ofte.
næsten enig, men "løb fra dyb" på ofte for en playmaker? så er han jo ikke playmaker mere!
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #767: 26 Sep 2011, 18:14 »

næsten enig, men "løb fra dyb" på ofte for en playmaker? så er han jo ikke playmaker mere!

Fuldstændig enig! Playmakeren skal ikke bevæge sig frem i banen, han skal bevæge sig i rummet mellem modstandernes forsvar og midtbane, hvorfor han, i mine øjne, ville være bedre stillet med høj kreativ frihed og en fri rolle. Smiley
Logged

Mikle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #768: 02 Okt 2011, 17:45 »

Når i skal beslutte hvilken rolle en spiller skal spille, kigger i så på de highlightede stats?
Logged

SimonJoergensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #769: 03 Okt 2011, 11:13 »

Nu er jeg igang med Brøndby men er løbet ind i problem med Krohn han er utilfreds lige for tiden og vil gerne væk, men er ikke glad for og slippe ham der er nogle intresserede men gider ikk gi det jeg vil ha, hva skal jeg gøre??? Forlegen
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #770: 03 Okt 2011, 11:16 »

Nu er jeg igang med Brøndby men er løbet ind i problem med Krohn han er utilfreds lige for tiden og vil gerne væk, men er ikke glad for og slippe ham der er nogle intresserede men gider ikk gi det jeg vil ha, hva skal jeg gøre??? Forlegen

Well personligt gider jeg ikke utilfredse spillere på mit hold, hvis du kan skaffe en fin erstatning er det imo bare at sælge. Han har vel også snart kontrakt udløb ?
Logged

SimonJoergensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #771: 03 Okt 2011, 11:17 »

Well personligt gider jeg ikke utilfredse spillere på mit hold, hvis du kan skaffe en fin erstatning er det imo bare at sælge. Han har vel også snart kontrakt udløb ?
Ja det har du ret i, men har lige hentet en ung spiller på hans position som griber chancen, så sælger nok Krohn, Tak for hjælpen Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #772: 03 Okt 2011, 19:11 »

hvordan ville i bruge Ganso på den offmidtbane? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #773: 03 Okt 2011, 22:17 »

No1? (:
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #774: 04 Okt 2011, 21:52 »

hvordan ville i bruge Ganso på den offmidtbane? Smiley
nogen ideer?  Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Okt 2011, 22:38 af fred91 » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #775: 30 Mar 2012, 00:45 »

Har virkelig problemer med Igboun
Jeg har prøvet at spille med ham som skarpretter og fremskudt angriber og han kommer såmend også til en masse chance
men manden kan ABSOLUT ikke scorer hvilket pisser mig mere og mere af.  ticked off

hvordan skal jeg bruge ham?

Jeg spiller 4-1-1-2-2

med den anden angriber spiller som komplet boksspiller og han kan i øvrigt heller ikke scorer ( han kommer til gengæld heller ikke til chancerne)
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #776: 30 Mar 2012, 07:25 »

nogen ideer?  Opstemt
Fremskudt Playmaker offensiv. Han spiller også fremragende i den rolle på central midt Smiley

Har virkelig problemer med Igboun
Jeg har prøvet at spille med ham som skarpretter og fremskudt angriber og han kommer såmend også til en masse chance
men manden kan ABSOLUT ikke scorer hvilket pisser mig mere og mere af.  ticked off

hvordan skal jeg bruge ham?

Jeg spiller 4-1-1-2-2

med den anden angriber spiller som komplet boksspiller og han kan i øvrigt heller ikke scorer ( han kommer til gengæld heller ikke til chancerne)

Spiller du med kanter? Har haft succes med ham som indvendig højre fløj Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

LazDad
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #777: 01 Apr 2012, 14:16 »



Spiller du med kanter? Har haft succes med ham som indvendig højre fløj Smiley

Tak! det vil jeg prøve.. det passer han vel også bedre til eftersom han er så dårlig til at afslutte
Logged

Sider: 1 ... 50 51 [52] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010