|
Dr. Def
|
|
Det hører egentlig ikke til i denne tråd for YES SIR jeg fik en 4.plads hevet i land  Chelsea tabte 1-0 til City som blev mester foran United og Arsenal. Jeg tabte til Everton. I bunden røg Blackpool, Birmingham og Newcastle ud.
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
Swush
Lilleputspiller
|
|
Jeg fatter bjælle af den klaphat som har planlagt kampprogrammet, det er jo fuldstændig umenneskeligt...  Jeg er faktisk til pressekonference til optakten mod Stoke, selvom jeg har ikke har spillet mod Man Utd... 2 premier league kampe inden for 24 timer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Jeg fatter bjælle af den klaphat som har planlagt kampprogrammet, det er jo fuldstændig umenneskeligt...  Jeg er faktisk til pressekonference til optakten mod Stoke, selvom jeg har ikke har spillet mod Man Utd... 2 premier league kampe inden for 24 timer... Gees! Det er jo latterligt, dine spillere har jo nada form til kampene..
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
xanor
|
|
jamen forhelvede da!
Mohamed Zidan har været skadet i 2 måneder igen nu! Nuri Sahin er lige blevet skadet i 3 måneder! Mahamadou Diarra er lige blevet skadet! Jakob Blac-et eller andet-owski er lige blevet skadet i 2 uger efter at have været skadet i 3 uger, Sebastian Kehl er skadet! Der er altså ikke meget der går min vej!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Godt nok irriterende at se klubber sælge spiller til så billige penge. F.eks. Elia fra HSV bliver solgt til 6.000.000€ omg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Og Schalke køber Khedira for 5.250.000€ WTF.
Er det ændret i patch 11.2 at der er sådan nogle priser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Og Schalke køber Khedira for 5.250.000€ WTF.
Er det ændret i patch 11.2 at der er sådan nogle priser?
Ja. Det er svært at få gode spillere til en billig pris i den nye patch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
 Nårh, ja, jeg finder da lige de 400 milioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Okay nu skal jeg satme have installeret den nye patch. Det er så latterligt, nu køber ManU Dzeko for latterlige 9.000.000 fucking € !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
det er sku da ikke meget er det? har ikke lige fået tændt for knolden igen idag hehehehehe  så kan ikke lige omregne det
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Nej, det er jo nok det som er galt, at han er blevet købt alt for billig..
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
ved det godt hehe men alligevel.... det kunne da være at L.Wee ikke mente at han er så meget værd 
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Han er meget mere værd en 9mil €. Han plejer jo at koste flere hundrede millioner kr.
Men nok stadig fordi jeg kører med 11.1 patch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|