|
Skipper
Gæst
|
|
Gad ikke lige uplode et billede så må forklare ud fra bedste evne. I anden sæson med Liverpool har jeg købt Hulk og Suarez til angrebet. Og satser på jeg vil spille en flad 4-3-3. Første dag hulk er i klubben bliver han skadet i en træningsøvelse og er ude i 1 måned, når Hulk endelig er skadesfri igen bliver Suarez skadet i en venskabskamp mod cuba!!!! F*** jeg hader de ligegyldige landsholdskampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick Møller
|
|
Gad ikke lige uplode et billede så må forklare ud fra bedste evne. I anden sæson med Liverpool har jeg købt Hulk og Suarez til angrebet. Og satser på jeg vil spille en flad 4-3-3. Første dag hulk er i klubben bliver han skadet i en træningsøvelse og er ude i 1 måned, når Hulk endelig er skadesfri igen bliver Suarez skadet i en venskabskamp mod cuba!!!! F*** jeg hader de ligegyldige landsholdskampe  Hvorfor ik bare tilbagekalde dem til truppen?? Jeg tager mange gange nogle fra så de er klar til næste kamp for mig også undgår jeg skader
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick Møller
|
|
Jeg kunne sige så mange grimme ting lige nu, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige   Det bare FLADT det der.. Pyha har ondt af dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lausus
|
|
Første sæson i Liverpool har jeg kæmpet for at få den 4. plads der giver CL, og da det så endelig lykkes i sidste spillerunde at overhale Tottenham, vinder de kraftedme CL så de er automatisk kvalificerede!!! fuck noget lort! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Første sæson i Liverpool har jeg kæmpet for at få den 4. plads der giver CL, og da det så endelig lykkes i sidste spillerunde at overhale Tottenham, vinder de kraftedme CL så de er automatisk kvalificerede!!! fuck noget lort!  Hvad har det med dig at gøre?
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
Lausus
|
|
England har kun 4 pladser i CL og da jeg blev nummer 4, regnede jeg med en plads, men da Tottenham som nr. 5 vandt CL er de forsvarende mestre og derfor kommer jeg kun i EL!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Kan ikke få det til at fungerer med et eneste hold i FM11!! Taber med alle jeg er! Hold kæft hvor er det frustrerende!!!!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
TimE
|
|
England har kun 4 pladser i CL og da jeg blev nummer 4, regnede jeg med en plads, men da Tottenham som nr. 5 vandt CL er de forsvarende mestre og derfor kommer jeg kun i EL!
What!? Så på trods af de vinder den kommer du ikke med? Jeg troede bare de så fik 5 hold med ..?
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
3-0 nederlag med Sunderland til Fulham. De scorer de 2 første indenfor 2 minutter, hvorefter jeg sidder fuldstændig på resten af kampen, brænder straffe, rammer træværket og får min sidste venstreback skadet.. Nåh ja og deres sidste mål var selvfølgelig et selvmål.. Så er den sæsonstart ødelagt
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
weareBIF
Lilleputspiller
|
|
Får jeg endelig lov til at handle med Patrik Helmes hans krav kan jeg opfylde, MEN hans agent kræver 142 mill til sig selv hadder agenterne de er så uægte urealisctiske.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weareBIF
Lilleputspiller
|
|
Hvornår laver de en patch hvor spiller laver nogen ægte bevælgser i stedet for at løbe væk fra bolden også imens de var i gang kunne de gør målmændene realistiske så de ikker har så fucking spastiske bevægelser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Første sæson i Liverpool har jeg kæmpet for at få den 4. plads der giver CL, og da det så endelig lykkes i sidste spillerunde at overhale Tottenham, vinder de kraftedme CL så de er automatisk kvalificerede!!! fuck noget lort!  Lavede lidt det samme med Spurs, blev nr. 5 (i sidste minut udlignede West Ham til 2-2 efter 2-0 ved pausen), og så fik Chelsea 4. pladsen. CL sejr medførte CL til mig og UEFA cup-bold til Chelsea  Men føler med dig (hvis jeg ser bort fra det var Spurs)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Forhelvede da.. Jeg har hele tiden profiler skadet! Jeg tror ikke at jeg har haft mulighed for at stille med den stærkeste taktik efter et halvt år! Så er Zidan skadet de første 3-4 måneder, Sebastian Kehl skadet i 5-6 uger, så bliver Nuri Sahin skadet i 3-4 uger, så bliver Mats Hummels skadet i en del uger, og er stadig skadet og nu er Subotic også skadet i 4 uger. Forsatan da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Mine nerver magter ikke stillingen inden sidste spillerunde i mit Aston Villa spil: top5: Man. City 75 Man. United 73 Arsenal 71 Aston Villa 70 Chelsea 69 Kampene for topholdene: Chelsea-Man. City Everton-Aston Villa Arsenal-Blackburn Man. UNited-Fulham Håber satme jeg kan få den 4. plads hevet hjem, så må City godt vinde mesterskabet med en sejr for min skyld  Og en usædvanlig bundstilling, inden sidste runde er der endnu ingen hold der er sikre på at rykke ud bund5: Wigan 33 Sunderland 30 Newcastle 30 Birmingham 28 Blackpool 27 Deres kampe: Stoke-Newcastle Birmingham-Liverpool Wolves-Wigan Sunderland-Blackpool
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
xanor
|
|
skriv hvordan det ender? 
|
|
|