|
L.Wee
|
|
Hvorfor kører du stadig med den patch?
Godt spørgsmål, har først lige hentet den i weekenden. Er der nogle betydeenlige ændringer bortset fra priserne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Godt spørgsmål, har først lige hentet den i weekenden. Er der nogle betydeenlige ændringer bortset fra priserne?
Skal jeg ikke kunne sige, synes aldrig jeg har oplevet nogle problemer udover priserne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Med kun sølle to runder igen har jeg sat et 7 points forspring over styr i form af nogle uheldige nederlag, og ligaen er nu tættere end nogensinde. To runder tilbage, og 5 hold kan reelt tage mesterskabet, mens 4 af os har god mulighed for det. AAAARGH DET ER SPÆNDENDE! Bundesligaen, 12/13, 32 runder
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
 Hvad helvede sker der?!!!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
|
|
Ortelot
|
|
Aaaaarhh... Vinder 6-0 over AGF med FCK. Macheda scorer 5 kasser og spiller til 10.0, men kommer ikke på ugens hold...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
Jeg er hamrende træt af mit Wolves hold smider sejre væk inden for de sidste 10 minutter hver gang jeg fører mod et hold der er favoritter. Hvordan trækker man tiden bedst muligt uden at blive så defensive at modstanderen skaber tusind chancer inden for det sidste kvarter i en kamp man har domineret? Det har nu kostet mig 4 point i udekampe mod Chelsea og Sunderland, der er tophold.
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Def
|
|
Hvis du er Malaga er det vel meget forventeligt at du har svært ved at holde en føring med 9 mand på banen i en halv times tid?
|
|
|
|
|
|
Chelseafan siden 1999! Chelsea till I die!
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Hvis du er Malaga er det vel meget forventeligt at du har svært ved at holde en føring med 9 mand på banen i en halv times tid?
Man skal vel egentlig være glad for ikke at tabe kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Rettelse kun 8 mand da jeg lige efter at have brugt mine udskiftninger må se Rondon blive båret fra banen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Reina holder målet rent i hele december i 2. sæson, før vi møder Nottingham Forrest d. 3 januar, hvor så Bira Dembele scorer og bryder Reina stime på 1025 minutter uden scoringer imod ham  . Heldigvis fik Dembele rødt kort senere i kampen 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
bossyboss
Lilleputspiller
|
|
Er der nogle der ved noget om rugekasseklubber? - Jeg er Barca, og jeg har i 3 sæsoner nu ansøgt om en rugekasseklub, men de kan aldrig finde en. Nu har jeg så muligved for at blive "involveret", i forhandlingerne.. men så sker der heller ikke noget. - Er det bare umuligt at få rugekasseklubber i det nye FM11, eller er det mig der bare ikke fatter det?
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Evig og altid vil jeg følge dig! <3
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
nej men det er meget svært på 10 sæsoner tror jeg at jeg har fået 2 nye
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 17:15 af baloo38 »
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Har på 1½ sæson fået 2 rugekasseklubber i Liverpool, så det er i hvert fald ikke svært i Liverpool. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|