home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575167 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #735: 28 Aug 2008, 21:51 »

Skrev også at tosser måske var et forkert ordvalg, men mener ikke de andre to ting er noget problem.

Det ved jeg godt, du ikke gør...

-KNM-
Manager

« Svar #736: 28 Aug 2008, 21:55 »

Var mit indlæg forkert, JG?

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #737: 28 Aug 2008, 21:55 »

John Spurs? Er du en bitter mand? Tanken har faldt mig ind længe, for hver gang vi tager en beslutning i crewet er du kronisk imod den. Er det en sygdom? Det er da tragisk at en mand der har været i crewet så lang tid, skal forsøge at "hævne" sig hver gang der bliver besluttet en ny ting.. Du ved jo udemærket at det er en fælles beslutning, at du samtidig siger at det er et par bundseriøse tosser der tager beslutningen.. Så har du vel også så meget røv i bukserne, at du tør at sætte navn på dem? For når du alligevel er godt igang, så kan du vel foresætte...

Kan kun erklære mig enig i JG's indlæg for en gangs skyld..

Det er vel lige før at der er færre regler for tingene derinde Wink
[/quote

Jamen så synes jeg da vi ses derinde.. Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Chakana
Manager

« Svar #738: 28 Aug 2008, 21:56 »

Hvad øøøh...
Synes i ikke selv at Skrive-tråden er 1000 gange værre/mindre god, end Natte-tråden?
Har I en had til Natte-tråden? Hvad er problemet?
Nu vil jeg have svar på nogle spørgsmål, hvis i vil være så venlige at IKKE overse den.

- Hvorfor skulle Natte-tråden gøre FmFs ry værre?
- Hvorfor har I overhovedet lavet en børnehave, når den ikke må bruges frit(til en vis grænse self.)
- Genérer den jer?
- Hvorfor er det så stort et problem at folk har det sjovt?

Arsenal Football Club

N17
Manager

« Svar #739: 28 Aug 2008, 21:56 »

Nej, du har ikke ret, og jeg er så pissetræt af dit moralske jeg-ved-alt-pis, som vi skal høre på, hver eneste gang, der er en kritisk debat om et site. Du forlod siden i fred og harmoni. Hvorfor pludselig dette?

Glemte vidst lige at svare på det her ordentligt.

Ja jeg forlod siden i fred og harmoni, og har som sådan heller intet problem med hverken crewet eller siden, men jeg har vel lov at være kritisk, når jeg ikke er enig i, at der skal være opstramninger på opstramninger, og det uanset om jeg har været crew tidligere eller ej?!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #740: 28 Aug 2008, 21:57 »

Var mit indlæg forkert, JG?

Til dels. Smiley
Jeg er ret sikker på, at FmFreaks i sin tid blev oprettet for at være den direkte modsætning til FMdanmark - færre regler, mere afslappet forhold. Det er dog efterhånden flere år siden, og siden er nu større end dengang + der sidder vel kun to mand tilbage fra den tid i crewet nu Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #741: 28 Aug 2008, 21:58 »

John Spurs? Er du en bitter mand? Tanken har faldt mig ind længe, for hver gang vi tager en beslutning i crewet er du kronisk imod den. Er det en sygdom? Det er da tragisk at en mand der har været i crewet så lang tid, skal forsøge at "hævne" sig hver gang der bliver besluttet en ny ting..

Lad nu være med at skyde med motiver, som du i har nogen former for beviser på - personligt snakker jeg rigtig fint med største delen af crewet, selvom jeg ikke altid er enige med dem.

Chakana
Manager

« Svar #742: 28 Aug 2008, 21:58 »

John Spurs? Er du en bitter mand? Tanken har faldt mig ind længe, for hver gang vi tager en beslutning i crewet er du kronisk imod den. Er det en sygdom? Det er da tragisk at en mand der har været i crewet så lang tid, skal forsøge at "hævne" sig hver gang der bliver besluttet en ny ting.. Du ved jo udemærket at det er en fælles beslutning, at du samtidig siger at det er et par bundseriøse tosser der tager beslutningen.. Så har du vel også så meget røv i bukserne, at du tør at sætte navn på dem? For når du alligevel er godt igang, så kan du vel foresætte...

Nej, for man nævner ikke navne. Det troede jeg du vidste.
Det er bare så pisse træls at man ikke kan hygge sig uden at der bliver fægtet med diagentstokken.

Arsenal Football Club

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #743: 28 Aug 2008, 21:58 »

Glemte vidst lige at svare på det her ordentligt.

Ja jeg forlod siden i fred og harmoni, og har som sådan heller intet problem med hverken crewet eller siden, men jeg har vel lov at være kritisk, når jeg ikke er enig i, at der skal være opstramninger på opstramninger, og det uanset om jeg har været crew tidligere eller ej?!

Det forekommer mig bekendt, at en hvis Spurs-fan brokkede sig over, at jeg brokkede mig over lidt af hvert.. hmmm Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #744: 28 Aug 2008, 21:59 »

Fatter slet ikke at den er blevet låst!
Synes det er helt fint at "Skriv videre på historien" tråden blev slettet, da det gik lidt for vidt derinde. Men i natte-tråden, bliver der næsten kun snakket om poker, hvis I læser de seneste sider. Tvivler på at folk stopper med at debattere fordi de sidder kl. lort om natten og skriver i en tråd.. Der er alligevel kun 4-5 stykker online på det tidspunkt, så det kan vel ovehovedet ikke genere. Og man kan vel ikke rigtig debattere med 3-4 andre når siden er så stor som den er...?

N17
Manager

« Svar #745: 28 Aug 2008, 22:02 »

Nej jeg er ikke en bitter mand, men jeg har vel også lov at være uenig i beslutninger, selvom jeg er tidligere crew?!
Det har intet med at gøre, at jeg vil "hævne" mig eller er bitter, for det var min egen beslutning at droppe ud fra siden, men igen, jeg har vel lov at være uenig.

Jeg har intet problem med at skulle skrive de personer som jeg synes styre showet for meget, men synes omvendt heller ikke, at jeg skal skrive det her i debatten. Og personerne har jeg intet problem med udover - heller ikke på MSN, så det håber jeg da ikke at jeg får bare fordi, at jeg mener de er for seriøse - eller jeg er for useriøs - herinde. Smiley

Citat
Jamen så synes jeg da vi ses derinde..

Nu regner jeg med, at dette indlæg var ironisk, ligesom mit. Jeg kunne aldrig finde på, at være på den anden side fremfor denne.

Det forekommer mig bekendt, at en hvis Spurs-fan brokkede sig over, at jeg brokkede mig over lidt af hvert.. hmmm Smiley

Ja det gjorde jeg, og synes også stadig der var nogen dumme ting imellem, men må give dig ret i nogle af de ting du kom med - f.eks. med det højt til loftet. Det må jeg give dig ret i efterfølgende.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

-KNM-
Manager

« Svar #746: 28 Aug 2008, 22:03 »

Skal vi ikke holde gamle slagsmål ude af det her?

Man kunne måske forestille sig at skrivetråden også bliver lukket. Men hvis jeg stadig var moderator, ville jeg koncentrere mig om de tråde, der bliver brugt. Der er jo ingen grund til at bruge tid på at låse tråde, der alligevel ikke bliver brugt.

Nu regner jeg med, at dette indlæg var ironisk, ligesom mit. Jeg kunne aldrig finde på, at være på den anden side fremfor denne.
Hold nu op - vi ses på FMF/ML Wink
« Seneste Redigering: 28 Aug 2008, 22:04 af -KNM- » Logged

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #747: 28 Aug 2008, 22:05 »

Nej jeg er ikke en bitter mand, men jeg har vel også lov at være uenig i beslutninger, selvom jeg er tidligere crew?!
Det har intet med at gøre, at jeg vil "hævne" mig eller er bitter, for det var min egen beslutning at droppe ud fra siden, men igen, jeg har vel lov at være uenig.

Jeg har intet problem med at skulle skrive de personer som jeg synes styre showet for meget, men synes omvendt heller ikke, at jeg skal skrive det her i debatten. Og personerne har jeg intet problem med udover - heller ikke på MSN, så det håber jeg da ikke at jeg får bare fordi, at jeg mener de er for seriøse - eller jeg er for useriøs - herinde. Smiley

Ja det gjorde jeg, og synes også stadig der var nogen dumme ting imellem, men må give dig ret i nogle af de ting du kom med - f.eks. med det højt til loftet. Det må jeg give dig ret i efterfølgende.

Gider ikke deltage i debatten mere, for det vil ikke blive positivt.. Tunge

Hehe ja, det var det. Har haft livtidsban derinde, så der er noget ved siden jeg heller ikke kan lide Tunge

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

N17
Manager

« Svar #748: 28 Aug 2008, 22:07 »

Hold nu op - vi ses på FMF/ML Wink

Ja okay - det kan jeg ikke afvise, men lad os nu se. Jeg er for useriøs Wink Men vil også have lov at brokke mig Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #749: 28 Aug 2008, 22:09 »

BenMusalho - der er jo slettet rigtig mange indlæg derinde fra, og kan vi selvfølgelig ikke bevise hvad det er vi mener.

I løbet af 10 dage, siden den 17. august, henover 20 sider har jeg talt op til 21 brugere der har brugt tråden. og største delen bare skrevet 2-3 beskeder på én af siderne. Er resten så egentlig ikke bare en Chat mellem resten af brugerne?
Hvis Chatten ikke er god nok, og heller ikke MSN, hvad så med IRC?

Med opstramningen på reglerne i Børnehaven følger selvfølgelig en oprydning med.

Practise makes Perfect!

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010