home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575182 gange)
Zulue
Manager

Sv: Crewet
« Svar #705: 28 Aug 2008, 21:21 »

Men Chatten skal jo heller ikke ødelægges. Det bedste ville selvfølgelig være, hvis al snakken blev holdt i MSN, og fordi jeg aldrig bruger Børnehaven har jeg intet problem med Nattetråden. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #706: 28 Aug 2008, 21:22 »

Eftersom jeg er doven og træt, vil jeg nøjes med at kopiere mit indlæg fra Baglokalet, hvor jeg argumenterede for en lukning af Børnehaven:

Citat
Det er blevet en veritabel losseplads, hvor man kan læsse alt sit spam af, og et forum bør ikke have brug for sådan en. Flere fora fungerer udmærket uden en pendant til vores "børnehave".

Der er noget fundamentalt galt i, at vi accepterer så latterlige "debatter" som de, der bliver ført i Børnehaven. Det var ikke intentionen, at Børnehaven skulle blive så skæv, skør og overflødig, som den er blevet, men det er blevet så integreret i brugerne, at jeg ikke tror på, det kan ændre sig, selvom vi beder folk om at blive en smule mere seriøse. Det har vi gjort før.

Det svarer lidt til, da politiet ryddede Pusher Street. Det har spredt sig siden da, og derfor mener mange, at det var en fejl. Men man kan ikke bare lukke øjnene over for det, der foregik på Pusher Street, og det kan vi heller ikke over for det, der foregår i Børnehaven. Jeg ved godt, at det er en lidt bizer sammenligning, men det er jo rigtigt.

Chakana
Manager

« Svar #707: 28 Aug 2008, 21:23 »

Synes det lyder helt fantastisk hvis tonen bliver ændret til noget mere seriøst. Godt tiltag med en opstramning af Børnehaven. Det er meget tiltrængt.

De ting, der kører i nattetråden kan ligeså godt køre i chatten.
En lillebitte chatbox, og 100-250 indlæg på en god dag, det skal nok blive forvirrende.

Arsenal Football Club

dasmessi
Gæst

« Svar #708: 28 Aug 2008, 21:23 »

En lillebitte chatbox, og 100-250 indlæg på en god dag, det skal nok blive forvirrende.

Meget. Vil ikke ku overskue det.

Chakana
Manager

« Svar #709: 28 Aug 2008, 21:25 »

Eftersom jeg er doven og træt, vil jeg nøjes med at kopiere mit indlæg fra Baglokalet, hvor jeg argumenterede for en lukning af Børnehaven:
Nej, fordi man skal netop ikke læsse sit spam af, men små-chat som "Hvad laver I?" osv. burde ikke være noget at gå i kampstilling for.

Arsenal Football Club

Gosser
Manager

« Svar #710: 28 Aug 2008, 21:26 »

Men hvorfor ændre det, når brugerne kan lide det på den måde, som det er nu? Det skader jo ingen.

Jeg må indrømme, at hvis jeg var hjernen bag siden, ville det bedste da være, at brugerne var så glade for at være en del af siden, som muligt. Dette sker ikke, ved at fjerne noget af det, som brugerne er mest glade for.

N17
Manager

« Svar #711: 28 Aug 2008, 21:30 »

Undskyld jeg siger det, men det var da en gang bræk at lukke ud, og som andre siger. HVorfor lukke noget som brugerne er glade for - bare fordi at der er et par bundseriøse tosser i crewet, som ikke mener, at det skal være en del af siden. Synes bestemt forummet er blevet bedre, men det genere da OVERHOVEDET ikke nogen, at der er noget pjat i børnehaven.

Og at det så er nattetråden som skulle være et problem, det er da bare endnu mere til grin, da den kører om natten, hvor der ikke er så mange brugere på. Ja undskyld mig, men det herinde er efterhånden til grin. Opstramning på opstramning fordi et par i crewet mener det skal være sådan!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United-styrer
Gæst

« Svar #712: 28 Aug 2008, 21:31 »

Men hvorfor ændre det, når brugerne kan lide det på den måde, som det er nu? Det skader jo ingen.

Fordi vi vil kunne lide den side, vi driver. Vi forsøger at holde brugerne glade, men vi vil ikke håndhæve regler, vi ikke selv står inde for.

JS: Jeg gider ærligt talt ikke svare dig med den tone, du lægger for dagen. Jeg vil anbefale, at du melder dig ind i crewet igen.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #713: 28 Aug 2008, 21:31 »

I natte-tråden var der utrolig mange oneliners og ekstremt mange beskeder kun indeholdende smileys.
Forum mods brugte tid på at sidde og slette disse indlæg som var absolut unødvendige. Men ja hvorfor kan vi ikke bare være ligeglade? Fordi vi skal fremstå som et seriøst forum.
Jo, der skal være plads til oneliners, i tråde som "den bedste spiller" osv. der sætte jeg ikke krav.
Men chat-samtaler accepterer jeg ikke og må forbeholdes MSN eller IRC.

Practise makes Perfect!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #714: 28 Aug 2008, 21:33 »

US, du svarede ikke rigtig på hverken JS eller mit indlæg.

Skader det siden at have fx nattetråden. Det lader da til at en stort antal brugere er meget glade for den, men jeg ikke har hørt om én eneste bruger der har brokket sig over den. Hvem er i bange for? Der kommer jo næppe noget og dømmer FMF for useriøs, vel?

Folk hygger sig gevaldigt herinde, men hvis crewet vil kvæle den gode stemning, så skal i da have lov til det. Det var jo egentlig også derfor jeg forlod crewet - som i nok ved.

Chakana
Manager

« Svar #715: 28 Aug 2008, 21:35 »

Fordi vi vil kunne lide den side, vi driver. Vi forsøger at holde brugerne glade, men vi vil ikke håndhæve regler, vi ikke selv står inde for.
Men som så mange andre siger, hvad er der galt med det? Generer det jer? Så vidt jeg(alle) ved, så er det ikke noget som kommer med i seneste aktive emner. Det er helt ude i hampen, hvor skal vi hygge os, slappe af, skrive om alt mellem himmel og jord, uden natte-tråden?

Arsenal Football Club

United-styrer
Gæst

« Svar #716: 28 Aug 2008, 21:38 »

Skader det siden at have fx nattetråden. Det lader da til at en stort antal brugere er meget glade for den, men jeg ikke har hørt om én eneste bruger der har brokket sig over den. Hvem er i bange for? Der kommer jo næppe noget og dømmer FMF for useriøs, vel?

Folk hygger sig gevaldigt herinde, men hvis crewet vil kvæle den gode stemning, så skal i da have lov til det. Det var jo egentlig også derfor jeg forlod crewet - som i nok ved.

Hvorfor skal vi lade forummet være skueplads for den smalltalk, der foregår i Børnehaven? Vi har en chat til det. Er det ikke nok?

Folk bør ikke være på FmF for at hygge sig med smalltalk, men for at fordybe sig i FM-artikler og -guides, downloade grafik og debattere FM. Det andet er naturligvis en sidegevinst, men det kan også tage overhånd.

Vores beslutning er ikke truffet på baggrund af, at brugere brokker sig, men af at vi selv vil stå inde for det forum, vi præsenterer. Derfor har vi fælles (og nej, JS, siden du er så vis, det drejer sig ikke om "et par stykker") besluttet at stramme lidt op.

Jeg er lidt ked af at blive stemplet som den store bussemand nu, for som I, der har været i crewet, vil vide, er det ikke min hensigt at eksponere strenge regler. Jeg går ind for et løst regelsæt, men jeg går først og fremmest ind for, at et FM-site skal være et FM-site.

-KNM-
Manager

« Svar #717: 28 Aug 2008, 21:38 »

Jeg kunne forestille mig at crewet gerne ser at Børnehaven bliver brugt til ting som f.eks tråde om hørebøffer, mode eller lign. Ting der på ingen måde har noget med siden at gøre, men som stadig har et formål.

Man burde så måske have en enkel tråd hvor folk kunne chatte løs, mere eller mindre som det passer én.

Chakana
Manager

« Svar #718: 28 Aug 2008, 21:38 »

Jeg kan ikke være mere enig med dig, Spezialized.
Der kommer jo ikke en sundhedsmyndihedern e kommer ikke og giver smiley efter seriøsitet, og den er da godt gemt væk Natte-tråden, da den ikke står som Senest Aktive Emner.

Arsenal Football Club

N17
Manager

« Svar #719: 28 Aug 2008, 21:40 »

JS: Jeg gider ærligt talt ikke svare dig med den tone, du lægger for dagen. Jeg vil anbefale, at du melder dig ind i crewet igen.

Du ved jo at jeg har ret. Der er et par stykker i det crew som kører det, og så må andre bare makke ret, og ellers er det deres problem. Jeg NÆGTER simpelthen, at tro på, at der er enighed om den beslutning her, snarere tværtimod.

Men trist at du ikke kan svare på mit indlæg, som jeg selv mener er skrevet i en god tone. Ja måske er tosser ikke så godt at bruge, men er bare træt af opstramninger på opstramninger.

I natte-tråden var der utrolig mange oneliners og ekstremt mange beskeder kun indeholdende smileys.
Forum mods brugte tid på at sidde og slette disse indlæg som var absolut unødvendige. Men ja hvorfor kan vi ikke bare være ligeglade? Fordi vi skal fremstå som et seriøst forum.
Jo, der skal være plads til oneliners, i tråde som "den bedste spiller" osv. der sætte jeg ikke krav.
Men chat-samtaler accepterer jeg ikke og må forbeholdes MSN eller IRC.

Men børnehaven er jo netop et sted, hvor brugerne kan få lov at skeje lidt ud. Derfor forstår jeg simpelthen ikke den holdning. Der er intet behov - og ingen krav - om at crewet skal sidde og slette indlæg i børnehaven. Brugerne ved, at der bliver fyret noget lort af derinde nogengange. Men så husk lige at slette FM Fight Night eller hvad den nu hedder. For vi kan ikke have, at brugerne sidder og sviner hinanden til. Det skal jo være en seriøs side.

Ja ved godt, at jeg snart ser en ban fra jer, men det er jo så hvad det er. Forstår bare IKKE den holdning som I ligger for dagen.

Hvorfor skal vi lade forummet være skueplads for den smalltalk, der foregår i Børnehaven? Vi har en chat til det. Er det ikke nok?

Folk bør ikke være på FmF for at hygge sig med smalltalk, men for at fordybe sig i FM-artikler og -guides, downloade grafik og debattere FM. Det andet er naturligvis en sidegevinst, men det kan også tage overhånd.

Vores beslutning er ikke truffet på baggrund af, at brugere brokker sig, men af at vi selv vil stå inde for det forum, vi præsenterer. Derfor har vi fælles (og nej, JS, siden du er så vis, det drejer sig ikke om "et par stykker") besluttet at stramme lidt op.

Jeg er lidt ked af at blive stemplet som den store bussemand nu, for som I, der har været i crewet, vil vide, er det ikke min hensigt at eksponere strenge regler. Jeg går ind for et løst regelsæt, men jeg går først og fremmest ind for, at et FM-site skal være et FM-site.

Problemet er bare, at det er sagt, at Shoutboxen skal bruges til FM-relateret spørgsmål, sådan at man slipper for en masse indlæg omkring spillere osv. Derfor ville man jo risikere ban ved det smalltalk derinde. Det er jo bevist før. Og Zulue har da meldt ud, at han ikke er helt enig.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010