home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 600197 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #765: 28 Aug 2008, 22:26 »

Nu er jeg ikke en af dem der bruger nattetråden til noget som helst, men hvis den er et problem og giver et useriøst billede af et seriøst forum, hvad så med: Hvad drikker/spiser du, Det sagde hun også i går, Lortevejr, og sidst men absolut ikke mindst:FMFightNight.

Hvad har FightNight med et seriøst FM-forum at gøre spørger jeg??? ticked off

Hvad er forskellen på at svine hinanden til og snakke om poker?Huh?

Selve området hedder Børnehaven, så mon der er nogen der er i tvivl om at der kommer en del barnlige kommentarer/emner derinde?Huh? Huh

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Chakana
Manager

« Svar #766: 28 Aug 2008, 22:26 »

Jamen hvorfor er ligegyldige indlæg som dem i skrive-tråden nødvendige? Er det virkelig så sjovt at skrive intetsigende indlæg? Det forstår JEG ikke.
Det er en b-ø-r-n-e-h-a-v-e, der er pla... nåårh nej.. der burde være plads til hygge snak osv. det generer jo ingen.

Jeg har stadig ikke fået svar på mine spørgsmål..

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #767: 28 Aug 2008, 22:27 »

Ligegyldig chat?!
Hvad er problemet spørger jeg nu for 27. gang, hvad er problemet?
Det er FmF's hygge/slappe af/snakke-tråd number one, hvorfor skal det ødelægges ved at man ikke må have det sjovt længere..?

Jeg ved at du har MSN - og på to sekunder kan du skaffe de andre der bruger Natte-trådens mail.

MSN er opfundet - og er blevet lavet for at blive brugt. Du er på MSN samme tid som du er på FmFreaks, hvorfor så ikke skrive med de andre der?

BenMusalho
Gæst

« Svar #768: 28 Aug 2008, 22:28 »

Jamen hvorfor er ligegyldige indlæg som dem i skrive-tråden nødvendige? Er det virkelig så sjovt at skrive intetsigende indlæg? Det forstår JEG ikke.
Det siger jeg heller ikke de er. Klokken l*rt om natten hvor man ikke kan debattere når der kun er 2 andre online, så er det vel - For man kan vel ikke ret meget andet på det tidspunkt.. Men det virker jo som om I vil have at Natte-tråden skal være i chatten på forsiden hvor alle kan se det. At det ikke skal være indlæg, med kun en smiley i er jeg helt enig i, men I siger jo at natte-tråden så skal foregå på forsiden!?!

verdenskrig
Manager

« Svar #769: 28 Aug 2008, 22:28 »

Med fare, for at blive bannet, for brok, vil jeg holde mig ude af debatten... Folk kender nok min holdning til crewet på det her punkt, og nej jeg er ikke kronisk i mod crewet, jeg fatter bare ikke at seriøsiteten skal være så hård, på den del af forummet som i sin tid, vel ikke blev oprettet til andet end sjov...

eller hvad... Jeg tillader mig og spørge, hvorfor i i sin tid oprettede børnehaven... Og jeg forventer en klart bedre redegørelse end NicolasFelipe fik, for sit spørgsmål af samme kaliber... Det er ikke nok at bruge traditionelle forklaringer...

Jeg vil konkret gerne vide, hvad i har tænkt jer med den børnehave, og hvorfor den blev oprettet... Og ikke noget udenoms snak, om mig, brøndby, min snævertsynehed (  Joseph Guardiola  Rullende Øjne)
eller andet... Jeg beder om et svar på spørgsmålet!  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #770: 28 Aug 2008, 22:29 »

Vi er et FM-site ikke en hygge/snakke/grine/drikke kafe-te klub!
Ja, der skal være plads til alt dette sjov og spas, men ikke med ligegyldig chat 4-7 brugere imellem? Det er ikke derfor vi et til.

Practise makes Perfect!

Chakana
Manager

« Svar #771: 28 Aug 2008, 22:29 »

Jeg ved at du har MSN - og på to sekunder kan du skaffe de andre der bruger Natte-trådens mail.

MSN er opfundet - og er blevet lavet for at blive brugt. Du er på MSN samme tid som du er på FmFreaks, hvorfor så ikke skrive med de andre der?
Jeg har allerede sagt det et par gange, på MSN kan du skrive 10 indlæg i sekundet hvis du er hurtig nok. Der går kaos og spam i det. Det gør der ikke her. Hvis I syntes at børnehaven er useriøs, så skulle i næsten være med i en af fællessamtalerne..

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #772: 28 Aug 2008, 22:31 »

Ja, der skal være plads til alt dette sjov og spas, men ikke med ligegyldig chat 4-7 brugere imellem? Det er ikke derfor vi et til.
Men er det ikke bedre at den tages i en tråd som man ikke behøves kigge i, end i chatten på forsiden hvor man ikke kan undgå at se?

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #773: 28 Aug 2008, 22:31 »

Jeg bruger selv børnehaven, mindst lige så meget som andre tråde... hvis ikke mere.  Wink

Børnehaven er en af grundene til at jeg er bruger herinde, og ikke længere bruger susie... For jeg kan godt lide at der er mulighed for at diskutere andet end FM, og gakke lidt ud og hygge sig med en masse andre. Når det så er sagt, synes jeg også at det er helt i orden at indlæg i børnehaven ikke kommer op i senest aktive emner. Hvis folk er herinde udelukkende for at diskutere FM, skal de selvfølgelig ikke overhældes med mærkelige tråde.

Et af argumenterne for at lukke børnehaven, er at der mange one-liners og åndssvage indlæg. Korrekt, det er der da, men de findes da også i de mere seriøse tråde. Der er mange eksempler på at en tråd er løbet løbsk, og folk har skændes ret voldsomt. Det er ikke i orden at svine folk til, men jeg tror desværre aldrig man kommer det helt til livs. Børnehave eller ej.

Nu ved jeg godt at jeg er en lille bruger i en stor flok, men jeg vil da overveje om jeg fortsat skal være bruger herinde hvis man beslutter at lukke børnehaven. Det tror jeg nu heller ikke på, og lad os nu se hvad crewet har fundet på af retningslinjer, før vi flipper ud.

Veni, vidi, vici

-KNM-
Manager

« Svar #774: 28 Aug 2008, 22:31 »

Børnehaven blev lavet for at fjerne de indlæg, der ikke var seriøse nok til resten af forummet.

fx. Gæt en spiller, gæt en trøje o.lign. Det var ikke en losseplads for chat-tråde.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #775: 28 Aug 2008, 22:32 »

Det siger jeg heller ikke de er. Klokken l*rt om natten hvor man ikke kan debattere når der kun er 2 andre online, så er det vel - For man kan vel ikke ret meget andet på det tidspunkt.. Men det virker jo som om I vil have at Natte-tråden skal være i chatten på forsiden hvor alle kan se det. At det ikke skal være indlæg, med kun en smiley i er jeg helt enig i, men I siger jo at natte-tråden så skal foregå på forsiden!?!

Dér!
Det er hovedsageligt de samme 2-5 brugere der sidder oppe om natten, så hvorfor skaffer disse brugere så ikke hinandens MSN til dette "sjov"?!?

Practise makes Perfect!

Chakana
Manager

« Svar #776: 28 Aug 2008, 22:32 »

Det er en børnehave, jeg har sagt det tonsvis af gange, men I kan ikke forklare hvorfor den forbandede natte-tråd skal udryddes? Jeg venter stadig på svar..

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #777: 28 Aug 2008, 22:33 »

Børnehaven blev lavet for at fjerne de indlæg, der ikke var seriøse nok til resten af forummet.

fx. Gæt en spiller, gæt en trøje o.lign. Det var ikke en losseplads for chat-tråde.
Men det var chatten på forsiden, hvor man ikke kan undgå at se der bliver skrevet?

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #778: 28 Aug 2008, 22:34 »

Jeg prøve lige igen..

Hvad så med: Hvad drikker/spiser du, Det sagde hun også i går, Lortevejr, og sidst men absolut ikke mindst:FMFightNight.

Hvad har FightNight med et seriøst FM-forum at gøre spørger jeg??? ticked off

Hvad er forskellen på at svine hinanden til og snakke om poker?Huh?

Selve området hedder Børnehaven, så mon der er nogen der er i tvivl om at der kommer en del barnlige kommentarer/emner derinde?Huh? Huh

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Niko
Gæst

« Svar #779: 28 Aug 2008, 22:34 »

Endelig en der kender konceptet (det regnede jeg nu også med).

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010