home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575924 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #4185: 22 Mar 2015, 10:14 »

Hvad har de gjort, siden at de er "bannet"? Smiley

Det tror jeg ikke, at vi behøves at redegøre for. Der er nogle retningslinjer på FmF og ynder man at se stort på disse, må man se passivt med fra sidelinjen i nogen tid.

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #4186: 22 Mar 2015, 10:16 »

Det tror jeg ikke, at vi behøves at redegøre for. Der er nogle retningslinjer på FmF og ynder man at se stort på disse, må man se passivt med fra sidelinjen i nogen tid.
Helt i orden  Cool

Jeg er bare nysgerrig  crazy

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #4187: 22 Mar 2015, 10:20 »

Helt i orden  Cool

Jeg er bare nysgerrig  crazy

Og det er du også i din ret til at være ;-)

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Bradley Beal
Gæst

« Svar #4188: 22 Mar 2015, 10:24 »

Hvad har de gjort, siden at de er "bannet"? Smiley

Det ved man ikke rigtigt. Man har bare bannet dem fordi man fandt dem trælse, men en egentligt overtrædelse er der vel ikke lavet!

-KNM-
Manager

« Svar #4189: 22 Mar 2015, 11:29 »

Der burde så begrundelser i bantråden.

Svartovich
Gæst

« Svar #4190: 22 Mar 2015, 12:14 »

Det er vel fair nok, at man gerne vil vide, hvad ens medbrugere bliver bannet for. Og det kan man heldigvis se her:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=15001

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #4191: 22 Mar 2015, 12:29 »

Ro på Robin, du har bare slave arbejdet i form af awardsforestillinge rne.
Det er jo nærmere -KNM-s ansvar ban siden Peace

Men -KNM- tror at der tænkes på at bantrådens "begrundelser" ikke er rigtige begrundelser, men bare et ord. Uden man kan se noget som helst  belæg for det, måske man har beviser i crewets områder, det skal jeg ikke kunne sige, men det har vi ihf. ikke på de offentlige fora.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2015, 12:32 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

-KNM-
Manager

« Svar #4192: 22 Mar 2015, 15:50 »

Det er rigtigt, at de begrundelser kan være lidt vage, men ofte handler det også om at det måske er mange småting, der er lagt sammen. Med andre ord er det ikke altid, vi bare kan linke til et indlæg og sige "dette var en overtrædelse af dette".

Det kan derudover være svært at grave beviserne frem igen, da de ofte er blevet slettet fra forummet.

Bradley Beal
Gæst

« Svar #4193: 22 Mar 2015, 22:00 »

Det er rigtigt, at de begrundelser kan være lidt vage, men ofte handler det også om at det måske er mange småting, der er lagt sammen. Med andre ord er det ikke altid, vi bare kan linke til et indlæg og sige "dette var en overtrædelse af dette".

Det kan derudover være svært at grave beviserne frem igen, da de ofte er blevet slettet fra forummet.

Kan man sige, at det er fordi, de har været træls gennem en længere periode?

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #4194: 22 Mar 2015, 22:02 »

Kan man sige, at det er fordi, de har været træls gennem en længere periode?

Det minder mig om ham der Youtube-fænomenet  funny

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

-KNM-
Manager

« Svar #4195: 23 Mar 2015, 03:05 »

Ofte handler det om, at folks indlæg hverken har været konstruktive eller befordrende for en god debat.
Derudover har der været eksempler på folk, hvor vi har fået indtrykket af, at de kun skriver indlæg for at ødelægge andres debat for egen morskabs skyld. Dem er vi ikke synderligt interesserede i at have på siden, så de får gerne en advarsel eller to og ryger så ud hvis det ikke ændres. Kommer de så tilbage fra ban og fortsætter hvor de slap, ryger de ud i længere tid med det samme.

darkalf
Manager

« Svar #4196: 23 Mar 2015, 05:38 »

Ofte handler det om, at folks indlæg hverken har været konstruktive eller befordrende for en god debat.
Derudover har der været eksempler på folk, hvor vi har fået indtrykket af, at de kun skriver indlæg for at ødelægge andres debat for egen morskabs skyld. Dem er vi ikke synderligt interesserede i at have på siden, så de får gerne en advarsel eller to og ryger så ud hvis det ikke ændres. Kommer de så tilbage fra ban og fortsætter hvor de slap, ryger de ud i længere tid med det samme.
Godt og se I har taget mit forslag fra da jeg selv var i crewet til jer. Det er længe siden kvaliteten på siden og indlæggene har været så gode, som tilfældet har været på det seneste. Man kan jo håbe at de er blevet klogere af tiden i skammekrogen, omend det nok ikke er tilfældet.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #4197: 23 Mar 2015, 06:46 »

Der er da hvert fald nogle, syntes jeg, som formår stadig at være nogle spøgefugle efter de har været bannet flere gange, men som dog stadig er saglige i de fleste af deres indlæg, så jeg må give darkalf ret, det ser ud til at det er blevet bedre, og i øvrigt syntes jeg da kun det er fedt at se stimen af navne i aktion herinde, som vi ikke har set meget til før Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #4198: 17 Apr 2015, 11:18 »

Hvordan vil man opretholde sine medlemmer på sitet, når der er så stille hos crewet?

Awards er 17 dage bagud (efter kun at have været i gang i 4 måneder efter ca. et halvt års pause)
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26201.msg1209897#msg1209897
Der blev oprindeligt skrevet i skakten af en anden bruger, for 48 timer siden. Siden er så stille, så dette shout befinder sig på forsiden.

I har førhen udtalt at det er meget småt med ansøgningerne om at komme i crew, men når det er så småt, hvorfor så ikke skære nogen elementer fra.
Det vil muligvis gøre mere for brugerne, at der er 4 ting som bare spiller end 10 "lala".

Der er også kommentarer til det seneste nyt omkring FMC kommer på tablet.
Her bliver der kommenteret på at nyheden ikke bliver oversat til dansk.
Størsteparten forstår selvfølgelig engelsk herinde, men da det er et dansk site, så vil det give et løft at gøre sig den tid, at oversætte det. "Please jeres "kunder!"
Smid den op, som den er for at komme ud med nyheden, og oversæt så på den Smiley

Det er de små ting der gælder.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2015, 11:19 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #4199: 17 Apr 2015, 20:57 »

Hallo folkens!

Findes crewet stadigvæk på denne side? Eller har Sune inviteret dem med til et par vilde måneder i Monaco?

De er hverken synlige på den ene eller 2. måde, er der seriøst ingen der har tid til at give et lille svar til Skovlyst?

Men nu vi er igang, så vil vi (læs: aktive brugere) sgu ikke længere læse at ingen vil i crewet, det ved vi jo alle er løgn, men I synes jo bedre om passive/ikke aktive brugere..

Til sidst, nu I har nogle retningslinjer, hvorfor opretholdes de så ikke? Ved at jeg tidligere har rapporteret folk med direkte citering af retningslinjerne, hvor intet er sket.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010