home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 483675 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4215: 18 Apr 2015, 11:38 »


Jeg gir en kasse hvis du lover at drikke den foran computeren og du slår dig løs!

Jeg kan overfører med det samme.

Det går desværre ikke.
Min læge siger jeg drikker for meget.
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4216: 18 Apr 2015, 12:09 »

Har ikke lige læst alle indlæggene i tråden, men er lige faldet over et par ting.
Nu leger jeg iidt djævlens advokat, men hvis tid og lyst er en mangelvare, hvorfor sidder man så fortsat i crewet? Jeg er helt på linje med, at det er friviligt og at disse ting kommer og går, men jeg synes efterhånden at de går mere end de kommer. Burde man ikke med have lidt selverkendelse og sige: "Fint, jeg har hverken tiden eller lyst, så det her er ikke lige noget for mig på nuværende tidspunkt." Er man ikke i stand til dette, kunne beslutningen i sidste ende bliver taget for en. For en god ordens skyld skal jeg lige sige, at det her ikke er direkte møntet på dig, men mere mit generelle syn på tingene. Jeg har bare taget udgangspunkt i et afsnit fra dit indlæg.

Det er et helt reelt spørgsmål.

Først og fremmest så betyder manglen på tid og lyst ikke for mig, at man intet laver. Personligt er jeg stadig inde over moderatorsektionen, men jeg kunne sagtens generelt få brugt noget mere tid i de andre sektioner i baglokalet, hvis jeg havde mere tid og lyst. For moderatordelen generelt så mener jeg også, at det er en fordel med noget kontinuitet på området, så man kan være med til at sikre en mere konstant linje med hensyn til hvordan retningslinjerne bliver tolket fra moderatorne.

Samtidig så kan både tid og lyst svinge fra måned til måneder, og i stedet for at melde sig ind og ud af crewet, vil man ved at blive trods alt mere eller mindre fortsat være opdateret på de forskellige projekter og sager, der har foregået i crewet i den tid man selv var mindre aktiv. Det skal selvfølgelig ikke blive en sovepude, og bidrager man med intet, og tænker man ikke kommer til det i nærmeste fremtid, synes jeg også, det er bedst at tage stikket.

Så længe jeg føler at min tilstedeværelse i crewet bringer noget positivt med sig, så synes jeg, det er bedst at sidde der - selvom jeg ikke altid kan være lige aktiv. Dette især set i lyset af, at der ikke umiddelbart er nogen til at tage over.
Logged

FC Barcelona

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4217: 18 Apr 2015, 13:20 »

Jeg syntes personligt det kunne være fedt hvis nogle af dem der holder sig yderst kritiske her, gad smide deres bud på HVAD der skulle gøres for at ændre situationen, samt eventuelt høre nogle folk sige at de skulle være klar til at sætte måske 5 timer af om ugen til at hjælpe med at det blev gjort, som nogle er inde på er vi brugere da selvfølgelig også med til at skabe siden, og dennes aktivitet, men at det eksempelvis tager flere dage nogle gange at få et svar fra et crew medlem, er da selvfølgelig ud af os, brugeres, hænder.

I øvrigt, kan jeg ikke lade være med at tænke på at en fyr som Peroni ville klæde crewet gevaldigt, fuld af idéer den mand, massere af konkurrencer og spøjst lir kunne han stå for. Nu skal jeg selvfølgelig ikke sige om han har tiden, men han har i hvert fald lagt stærkt ud syntes jeg.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4218: 18 Apr 2015, 14:06 »

Nu har jeg ingen problemer med at finde logoer, trøjer, skins osv på udenlandske sider, men synes det er ærgerligt med en download sektion der nærmest er tom. Fx ligger der Flut version 1.4 og Scorpio version 1.7 skin i download sektionen, men Flut er nu nået til 2.3 og Scorpio er nået til version 1.9.
Så synes det er ærgerligt at den ansvarlige for download sektionen ikke holder sig opdateret og får tilføjet spændende ting til download sektionen, såfremt man kan få tilladelse fra den/dem der har lavet det.

Det er i hvert fald et sted der har stået stille siden 2. januar.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4219: 18 Apr 2015, 14:11 »

Nu har jeg ingen problemer med at finde logoer, trøjer, skins osv på udenlandske sider, men synes det er ærgerligt med en download sektion der nærmest er tom. Fx ligger der Flut version 1.4 og Scorpio version 1.7 skin i download sektionen, men Flut er nu nået til 2.3 og Scorpio er nået til version 1.9.
Så synes det er ærgerligt at den ansvarlige for download sektionen ikke holder sig opdateret og får tilføjet spændende ting til download sektionen, såfremt man kan få tilladelse fra den/dem der har lavet det.

Det er i hvert fald et sted der har stået stille siden 2. januar.

Lige med download sektionen, bliver det meste jo lagt ud på steam, skulle der være noget problem i at ligge et steam link, til filerne så folk kan hente dem via workshop, og så bare have download sektionen som et slags udstillingsvindue? Ved det er nogle problemer med bare at ligge en fil op til download uden tilladelse, men når det er offentligt på steam workshop, er det vel tilladt at linke dertil, med de ting man ellers ikke kan opnå tilladelse til ellers.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4220: 18 Apr 2015, 14:15 »

Ja, sådan kunne man også gøre. Jeg personligt hader bare steam og workshop. Så henter altid det jeg skal bruge fra diverse sites.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4221: 18 Apr 2015, 14:51 »

Ja, sådan kunne man også gøre. Jeg personligt hader bare steam og workshop. Så henter altid det jeg skal bruge fra diverse sites.

Helt enig:). Jeg intet mindre end hader steam og henter alt på hjemmesider - stadig. Ved ikke om vi er en udøende race:)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4222: 18 Apr 2015, 15:11 »

Nu har jeg ingen problemer med at finde logoer, trøjer, skins osv på udenlandske sider, men synes det er ærgerligt med en download sektion der nærmest er tom. Fx ligger der Flut version 1.4 og Scorpio version 1.7 skin i download sektionen, men Flut er nu nået til 2.3 og Scorpio er nået til version 1.9.
Så synes det er ærgerligt at den ansvarlige for download sektionen ikke holder sig opdateret og får tilføjet spændende ting til download sektionen, såfremt man kan få tilladelse fra den/dem der har lavet det.

Det er i hvert fald et sted der har stået stille siden 2. januar.

Jeg er helt enig i at download sektionen også mangler en kærlig hånd, men vi har pt ingen download ansvarlig, så det er endnu et sted hvor vi mangler folk og ingen søger.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4223: 18 Apr 2015, 18:36 »

Steam er fandens værk
Logged


Guardini
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4224: 18 Apr 2015, 21:12 »

hehe, kun gamle drenge der klager over steam, hehe.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4225: 18 Apr 2015, 21:18 »

Det er jo fordi 12-årige ikke er vandt til andet end Steam... Os "gamle" drenge foretrækker bare at downloade via hjemmesider da det er noget nemmere. Ét klik, og værsgo... Ikke alt det der med først at abonnere på noget og så videre.
Logged

Guardini
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4226: 18 Apr 2015, 21:28 »

et klik og et klik. det er ikke helt sandt. det tager særdeles flere kliks. først skal man finde det. og det er ved gud ikke alt sammen samlet. så skal man downloade det. måske oprette en bruger på 30 forskellige sider. så skal man placere dem rigtigt. og så skal man også lige slette det der kasse.

et klik er vist en del simplificeret. det handler måske mere om, at man er mindre omstillingsparat.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4227: 18 Apr 2015, 21:35 »

Jeg downloader fra fmscout. Der skal man ikke være bruger, og man klikker en enkelt gang. Done deal.
Nemmere end Steam.
Logged

Guardini
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4228: 18 Apr 2015, 21:36 »

du downloader en gang og så er det inde i dit fm? du må have en mirakelcomputer, der lige pakker ud for dig/installerer/whatever
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4229: 18 Apr 2015, 21:38 »

Jeps. Min computer er totalt magisk.
Logged

Sider: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010