home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577704 gange)
Legenden
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3285: 21 Jan 2013, 15:01 »

I skal huske, at brugerne gerne skulle have lært af deres fejl, når/hvis de vender tilbage. Det havde jeg ikke haft lyst til, hvis jeg havde været Vinokourov.

Hvis han ikke lærer det denne gang, så lærer han det måske næste gang, at han bliver banned.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3286: 21 Jan 2013, 15:07 »

Jo, det kan vi da nok godt.. Tror de andre end de sidste tre er på livstid Wink Vender det lige i baglokalerne

Jeg var åbenbart ikke på livstid Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3287: 21 Jan 2013, 15:09 »

Jeg var åbenbart ikke på livstid Wink

Damn! Tunge

Så må vi hellere slette dig fra listen... Mon TM93 også gemmer sig herinde et sted?  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3288: 21 Jan 2013, 15:10 »

Hvis han ikke lærer det denne gang, så lærer han det måske næste gang, at han bliver banned.
Ja, eller også finder han et andet sted og være.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3289: 21 Jan 2013, 15:12 »

Så er der ryddet lidt op i banlisten. Det skal lige siges at dem der er forsvundet ikke nødvendigvis er unbanned men derimod var der ikke megen pointe i stadig at have dem stående (f.eks. dobbeltbruger-ban og reklame spam-ban).

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3290: 21 Jan 2013, 15:12 »

Tak for feedback Smiley

Og nej, episoden i FIFA tråden har intet med os at gøre. Vi tager et opgør med al den trolleri som desværre har plaget siden i lang tid, og at det lige er daugaard, ItaliensLarsen og Vinoukorov der har fået de første bans er vist ingen overraskelse for nogen. Vi håber at de tænker sig bedre om i fremtiden når de skriver, men ellers må vi vel bare træde til yderligere konsekvenser. Og samtidig håber vi da at det må være et eksempel for andre brugere om at der er grænser for hvordan man kan opføre sig på FmFreaks - den er længe blevet behandlet som en legeplads for barnligt pjat fra en gruppe brugere, og det vil vi sætte en stopper for.
Jeg synes nu, at jeg kunne nævne en hel del, der har været værre end Vinokourov. Til FIFA-episoden mener jeg blot, at I burde have den i mente, når I nu træffer den beslutning, I gør.

Legenden
Manager

« Svar #3291: 21 Jan 2013, 15:13 »

Ja, eller også finder han et andet sted og være.
Ville det da være en dårlig ting...?

Min ikke han vender tilbage.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3292: 21 Jan 2013, 15:15 »

Jeg synes nu, at jeg kunne nævne en hel del, der har været værre end Vinokourov. Til FIFA-episoden mener jeg blot, at I burde have den i mente, når I nu træffer den beslutning, I gør.

Det må du da også gerne mene. FIFA-episoden har ingen indflydelse på vores vurdering af hans generelle opførsel på forummet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3293: 21 Jan 2013, 15:19 »

Ville det da være en dårlig ting...?

Min ikke han vender tilbage.
At miste en bruger der har bidraget i mange år? Ja, det ville være en dårlig ting.

Det ved jeg ikke, om han gør. Jeg forstår godt, hvis han ikke gider.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3294: 21 Jan 2013, 15:21 »

At miste en bruger der har bidraget i mange år? Ja, det ville være en dårlig ting.

Det ved jeg ikke, om han gør. Jeg forstår godt, hvis han ikke gider.

Det kommer vel an på hvilken slags bidrag man kommer med? Dengang VK tossede rundt og trollede for vildt, nød jeg da også da han var væk og havde ikke noget imod hvis han fandt andre græsgange. Han blev bare ved med at komme tilbage, men han blev heldigvis moden og droppede det 7. klasses fis, og så er han jo blevet en meget vellidt bruger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3295: 21 Jan 2013, 15:25 »

Det kommer vel an på hvilken slags bidrag man kommer med? Dengang VK tossede rundt og trollede for vildt, nød jeg da også da han var væk og havde ikke noget imod hvis han fandt andre græsgange. Han blev bare ved med at komme tilbage, men han blev heldigvis moden og droppede det 7. klasses fis, og så er han jo blevet en meget vellidt bruger.
Vinokourov har været en gevinst for siden overall, det kan der ikke være tvivl om. Hvis I synes, at han har ændret sig til en troller, så er der jo ingen, der siger, at han ikke kan forbedre sig ligesom VK. Jeg mener generelt, at det er skidt for siden at miste brugere. Især en som Vinokourov som egentlig har en mening til en del ting og også forstår at formulere sig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3296: 21 Jan 2013, 15:26 »

Vinokourov har været en gevinst for siden overall, det kan der ikke være tvivl om. Hvis I synes, at han har ændret sig til en troller, så er der jo ingen, der siger, at han ikke kan forbedre sig ligesom VK. Jeg mener generelt, at det er skidt for siden at miste brugere. Især en som Vinokourov som egentlig har en mening til en del ting og også forstår at formulere sig.

Så må vi håbe at han kan forbedre sig Smiley

plutonium
Manager

« Svar #3297: 21 Jan 2013, 15:28 »

Bare for at sætte det i perspektiv, så var det et ban der faktisk endte med at blive et vendepunkt for VK Smiley

Han fik et ban han ikke havde set komme, og efterfølgende sagde han flere gange når jeg talte med ham, at nu ville han ikke mere. Han ville ikke stoppe på FmF, men derimod sikre at ingen fik grund til at banne ham igen. Siden blev han vel en af sidens mest anerkendte brugere.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3298: 21 Jan 2013, 15:43 »

Bare for at sætte det i perspektiv, så var det et ban der faktisk endte med at blive et vendepunkt for VK Smiley

Han fik et ban han ikke havde set komme, og efterfølgende sagde han flere gange når jeg talte med ham, at nu ville han ikke mere. Han ville ikke stoppe på FmF, men derimod sikre at ingen fik grund til at banne ham igen. Siden blev han vel en af sidens mest anerkendte brugere.
Jeg har skrevet i en PB til dig, hvad jeg mener om sagen.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3299: 21 Jan 2013, 15:54 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår den linje, som crewet har lagt for dagen. Det lader til at være et rigtig, rigtig tyndt ban.

Sider: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010