home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577014 gange)
Legenden
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3270: 17 Jan 2013, 00:16 »

Jeg kan skrive. Hvor ligger dine?
Men hvad er dit job på FMD?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3271: 17 Jan 2013, 00:17 »

Men hvad er dit job på FMD?
Intet. Hvad er dit?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3272: 17 Jan 2013, 00:17 »

Stop nu med disse nytteløse små stikkerier til hinanden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3273: 21 Jan 2013, 14:36 »

Hvorfor blev Vinokourov banned?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3274: 21 Jan 2013, 14:38 »

Det skulle gerne stå i ban-tråden. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #3275: 21 Jan 2013, 14:44 »

Bare sådan lige et lille bitte spørgsmål Wink

Men kunne i ikke skrive hvilken dag den enkelte bruger har fået et ban, og evt hvor lang tid de har en ban - 7/14 dage, 1 måned, for altid osv Wink

Tråden er trods alt fra 2008, så kan vi andre jo også følge lidt med Wink

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3276: 21 Jan 2013, 14:44 »

Bare sådan lige et lille bitte spørgsmål Wink

Men kunne i ikke skrive hvilken dag den enkelte bruger har fået et ban, og evt hvor lang tid de har en ban - 7/14 dage, 1 måned, for altid osv Wink

Tråden er trods alt fra 2008, så kan vi andre jo også følge lidt med Wink

ikke en helt skidt ide hahaha

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3277: 21 Jan 2013, 14:45 »

Jo, det kan vi da nok godt.. Tror de andre end de sidste tre er på livstid Wink Vender det lige i baglokalerne

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3278: 21 Jan 2013, 14:47 »

Jo, det kan vi da nok godt.. Tror de andre end de sidste tre er på livstid Wink Vender det lige i baglokalerne

Thumbs Up nice

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

JKJ
Gæst

« Svar #3279: 21 Jan 2013, 14:48 »

Ved godt der er flere der nok aldrig får chancen her igen, men så har vi andre en ide om hvordan den enkelte bruger evt dukker op igen  Peace

Men super, så skal jeg ikke forlange mere.... denne gang  Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3280: 21 Jan 2013, 14:50 »

Ved godt der er flere der nok aldrig får chancen her igen, men så har vi andre en ide om hvordan den enkelte bruger evt dukker op igen  Peace

Men super, så skal jeg ikke forlange mere.... denne gang  Tunge

Ja, det er også fair nok, så kan man ligesom forberede sig Tunge. Men jeg tilføjer det hvis vi bliver enige om at det er en god idé Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3281: 21 Jan 2013, 14:51 »

Det skulle gerne stå i ban-tråden. Smiley
Jeg skulle lige fange, at den blot var opdateret. Tak for det.

Dog må jeg sige, at jeg synes egentlig, at det er to meget tynde bans. Især det mod Vinokourov som jeg føler har en god grund til at føle sig uretfærdig behandlet. Først en usædvanlig fej handling mod ham i FIFA-turneringen, hvor han gør alt for at finde en god løsning for alle parter, men blot bliver smidt ud af turneringen uden mercy. Det vil crewet nok ikke stå til regnskab for, da det var en turnering oprettet af Footi og Hansen. Hansen burde dog have håndteret situationen bedre.  

Dernæst vil han gerne skifte brugernavn, hvorefter at I nægter ham det. Sidst får han 14 dage i skammekrogen for en lille kæk bemærkning i Netflix-tråden. Jeg vil ikke forsvare, at Vinokourov ikke har været flabet i visse situationer, men det her er en linje, som jeg hidtil sjældent har set. I skal godt nok dele mange bans ud, hvis det her er den nye dagsorden.

I skal huske, at brugerne gerne skulle have lært af deres fejl, når/hvis de vender tilbage. Det havde jeg ikke haft lyst til, hvis jeg havde været Vinokourov.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3282: 21 Jan 2013, 14:55 »

Tak for feedback Smiley

Og nej, episoden i FIFA tråden har intet med os at gøre. Vi tager et opgør med al den trolleri som desværre har plaget siden i lang tid, og at det lige er daugaard, ItaliensLarsen og Vinoukorov der har fået de første bans er vist ingen overraskelse for nogen. Vi håber at de tænker sig bedre om i fremtiden når de skriver, men ellers må vi vel bare træde til yderligere konsekvenser. Og samtidig håber vi da at det må være et eksempel for andre brugere om at der er grænser for hvordan man kan opføre sig på FmFreaks - den er længe blevet behandlet som en legeplads for barnligt pjat fra en gruppe brugere, og det vil vi sætte en stopper for.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3283: 21 Jan 2013, 14:56 »

Ligeledes vil jeg altså også mene at det er at gå i meget små sko at lukke en tråd om en fodboldklub der søger spillere - på en side omhandlende fodbold.

FC Barcelona

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3284: 21 Jan 2013, 14:58 »

Ligeledes vil jeg altså også mene at det er at gå i meget små sko at lukke en tråd om en fodboldklub der søger spillere - på en side omhandlende fodbold.

Hvis man opkræver 600 kr. for at blive medlem af en fodboldklub, hører det under reklamering, og derfor en klar overtrædelse af reglerne for siden. Hvis det var en frivillig organisation var der ingen problemer.

Sider: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010