home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577002 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #3240: 15 Jan 2013, 22:39 »

Jeg tror nu mere at Nekker mente at diskutere de relevante informationer omkring crewet i helhed og ikke hvorvidt du har fået advarsler og hvad der sker med folk der retter på dig Smiley

Hallo, jeg kommer med fantastiske bidrag hele tiden.

Jeg foreslår at vi fjerner crewforumsindlæg i indlægstælleren. Det er unfair.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3241: 15 Jan 2013, 22:41 »

Hallo, jeg kommer med fantastiske bidrag hele tiden.

Jeg foreslår at vi fjerner crewforumsindlæg i indlægstælleren. Det er unfair.

Det er vel ikke unfair når det bidrager til en meget vigtig debat i crewet? Se det i stedet for en motivationsfaktor til at komme i crew  - så får du en masse skjulte tråde og samtidig en masse mere at debattere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3242: 15 Jan 2013, 22:43 »

Det er vel ikke unfair når det bidrager til en meget vigtig debat i crewet? Se det i stedet for en motivationsfaktor til at komme i crew  - så får du en masse skjulte tråde og samtidig en masse mere at debattere.

oh boi, det kunne være legendarisk. vi kunne debattere all night long, ven.

Imperatore
Gæst

« Svar #3243: 15 Jan 2013, 23:28 »

Det lyder faktisk rimelig sandsynligt. Jeg har jo skrevet flere tusinde indlæg hvor jeg bitcher over JG7 og hans homies.
lol. Som om han har nogen.

Btw indlæg i baglokalet tæller ikke med, når I kigger under jeres samlede antal indlæg. Tjek selv efter.

Edit:
Jeg glemte helt dig KF. Okay, du har set mange med velcrosko. Hvad er din pointe? Her er pointen, at man gør et forsøg på at minimere lorte ansøgningerne, hvor folk skriver "hej, jeg vil gerne være crew. Med venlig hilsen JG".
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 23:42 af Imperatore » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3244: 15 Jan 2013, 23:41 »

lol. Som om han har nogen.

Btw indlæg i baglokalet tæller ikke med, når I kigger under jeres samlede antal indlæg. Tjek selv efter.

Det mente jeg heller ikke at det gjorde. Så må det jo kunne forklares med server crashet, selvom jeg ikke er meget for at give U-4-E ret.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3245: 16 Jan 2013, 09:35 »

Oprustningen i crewet fortsætter, og vi har her til morgen ansat The Red i en prospect plads som skribent. Velkommen til! Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3246: 16 Jan 2013, 10:24 »

Jeg havde håbet på The Rev, men når det nu ikke kunne blive ham, så er jeg sikker på, at The Red bliver ganske god. Eller. Han er ganske god.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3247: 16 Jan 2013, 13:48 »

Jeg havde håbet på The Rev, men når det nu ikke kunne blive ham, så er jeg sikker på, at The Red bliver ganske god. Eller. Han er ganske god.
Jeg venter stadig på svar på min ansøgning. Hvilket team man kunne få.

plutonium
Manager

« Svar #3248: 16 Jan 2013, 13:52 »

Hvem har du sendt ansøgning til? Smiley

Sunbao er ikke hjemme før på søndag, så du kan nok godt forvente lidt ventetid, hvis du har sendt den til ham.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3249: 16 Jan 2013, 13:54 »

Hvem har du sendt ansøgning til? Smiley

Sunbao er ikke hjemme før på søndag, så du kan nok godt forvente lidt ventetid, hvis du har sendt den til ham.
Behøver jeg skrive en baggrundshistorie? I kender mig jo i forvejen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3250: 16 Jan 2013, 13:58 »

Man "behøver" ikke at skrive ret meget, men jo mere fyldestgørende den er, des større chance er der for at man kommer ind Smiley

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3251: 16 Jan 2013, 14:09 »

Man "behøver" ikke at skrive ret meget, men jo mere fyldestgørende den er, des større chance er der for at man kommer ind Smiley
Pluto lavede jo en guide om det, så jeg ville bare være sikker. Der lader det til, at man skal have en række ting med, men i kender det jo og i ved, hvad jeg kan tilbyde.

plutonium
Manager

« Svar #3252: 16 Jan 2013, 14:12 »

Guiden er for at give folk en ide om hvad der bør skrives, så man får de relevante oplysninger med. Men det er ikke et skema der skal følges til punkt og prikke.

Alt det du mener du bør bedømmes på skal tilføjes, og så vurderer vi den internt i crewet bagefter.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3253: 16 Jan 2013, 15:05 »

Fantastisk. Glæd jer.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3254: 16 Jan 2013, 22:24 »

Jeg er glad for at være optaget som prospect i crewet og håber at kunne bidrage til siden og forhåbentlig glæde brugerne med nogle gode artikler og guides (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010