home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578650 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #2955: 21 Dec 2012, 16:13 »

Hvis du, El Jefe, havde brugt bare halvdelen af den tid du bruger på at brokke dig om siden og dets crew på i stedet at skrive artikler og guides, havde vi haft nok til de næste mange år.

FC Barcelona

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2956: 21 Dec 2012, 16:15 »

Jeg synes generelt ikke at du er særlig saglig i din kritik, Enged. At du nu nævner det med stavefejl i en nyhed er noget af det første rigtig saglige du har bragt op på det seneste. Der ved du godt, at jeg er helt på linie med dig, men her tror jeg bare problemet ligger i, at crewet ikke har særlig mange skribenter, der er lige så fanatiske med sådanne fejl som vi to var det. Man kan ikke forvente at alle er lige gode til at skrive, selvom jeg er helt enig i, at det ser uprofessionelt ud, når der er tydelige stavefejl i forsidenyheden.

Der mit største forsvar af crewet ligger, er når vi snakker mængden af kritik. Jeg tror ikke crewet har kunnet offentliggøre én ting det sidste halve år uden at der er kommet hård kritik ud af det. For sidens bedste tror jeg ikke at det er vejen frem, at blive ved med at kritisere dem. I hvert fald ikke uden at stille alternativer til deres valg af løsningsmodeller til diverse sager.

Kort og godt: jeg forstår sådan set godt din kritik, men der skal mere diskussion på bordet og mindre mudderkast.
Går du op i kommatering? Jeg skal bare lige forstå det.

Jamen bunder kritikken ikke i, at det er ret LOL, det der bliver lavet. Altså tingene har som oftest potentiale, men er overspringshandling er. Jeg vil hellere se ét produkt på to måneder, hvor man tænker "wow" - end at få fire produkter på en måned.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #2957: 21 Dec 2012, 16:16 »

For alt ikke går op i kritik, vil jeg da gerne rose crewet for grafikguiden, som jeg er sikker på jeg får meget glæde af og ikke mindst Brodtgaard, som tidligere har været så venlig at bruge lidt tid på at lave bannere til mig.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

El Jefe
Gæst

« Svar #2958: 21 Dec 2012, 16:20 »

Nu er der jo så ingen der nedgør det gamle crew men udelukkende det nye. Det som SørenA skrev kunne alle da se var skrevet med et glimt i øjet på nær dig.

Ingen er i tvivl om at der skete mere på siden "dengang", men det lader til at det nærmeste sted at placere "skylden" er det nuværende crew. Det synes jeg er grundlæggende forkert og ved ikke hvorfor mange tidligere crew-medlemmer har så travlt med at være negativ? Hvis der er nogen JEG forventer opbakning fra, så er det da netop jer der ved hvad det kræver at sidde der... Det er skuffende man kan vende ryggen så meget til noget man engang var en stor del af!
Men hvorfor så skrive det? Der ligger jo altid en lille skjult sandhed bag. Jeg har gentagne gange fået at vide, at mine kommentarer altid er spydige eller ironiske. Hvis jeg så havde sat en Peace ind efter alle mine indlæg, så ville der ikke være en ko på isen eller hvordan?

At vi tidligere crewmedlemmer er 'negative', hvilket jeg synes er et forkert ord at bruge, tror jeg skyldes, at man ikke er enig i den måde siden bliver kørt på. Så kunne man være blevet der, men det har vi jo forskellige årsager til, at vi ikke er. Må vi ikke give kritik, fordi vi selv har været i crewet?

Forresten så undrer det mig, at du kun er prospect, med mindre du selv har bedt om at an om tiden er til at være crewmedlem. Normalt bliver gamle medlemmer jo bare taget direkte ind. Selv folk der har været langt mere væk fra siden end du har.

Jeg synes generelt ikke at du er særlig saglig i din kritik, Enged. At du nu nævner det med stavefejl i en nyhed er noget af det første rigtig saglige du har bragt op på det seneste. Der ved du godt, at jeg er helt på linie med dig, men her tror jeg bare problemet ligger i, at crewet ikke har særlig mange skribenter, der er lige så fanatiske med sådanne fejl som vi to var det. Man kan ikke forvente at alle er lige gode til at skrive, selvom jeg er helt enig i, at det ser uprofessionelt ud, når der er tydelige stavefejl i forsidenyheden.

Der mit største forsvar af crewet ligger, er når vi snakker mængden af kritik. Jeg tror ikke crewet har kunnet offentliggøre én ting det sidste halve år uden at der er kommet hård kritik ud af det. For sidens bedste tror jeg ikke at det er vejen frem, at blive ved med at kritisere dem. I hvert fald ikke uden at stille alternativer til deres valg af løsningsmodeller til diverse sager.

Kort og godt: jeg forstår sådan set godt din kritik, men der skal mere diskussion på bordet og mindre mudderkast.
Wooooooow pluto. Tunge
Jeg kan godt se, hvad mener, og jeg vil da tage det til efterretning. Om end jeg ikke mener, at min kritik på noget tidspunkt er usaglig.

Hvis du, El Jefe, havde brugt bare halvdelen af den tid du bruger på at brokke dig om siden og dets crew på i stedet at skrive artikler og guides, havde vi haft nok til de næste mange år.
Og du kunne have brugt tiden, du har brugt på at læse mine indlæg på det samme.

plutonium
Manager

« Svar #2959: 21 Dec 2012, 16:25 »

Går du op i kommatering? Jeg skal bare lige forstå det.

Jamen bunder kritikken ikke i, at det er ret LOL, det der bliver lavet. Altså tingene har som oftest potentiale, men er overspringshandling er. Jeg vil hellere se ét produkt på to måneder, hvor man tænker "wow" - end at få fire produkter på en måned.

Svært at sige. Jeg er ikke særlig god til kommatering selv, hvis jeg selv skal sige det. Men stavefejl skærer mig i øjnene, og åbenlyse tegnsætningsfejl kan også genere min læsning. Men overordnet set er det stavefejl, der er mit største problem.

Wooooooow pluto. Tunge
Jeg kan godt se, hvad mener, og jeg vil da tage det til efterretning. Om end jeg ikke mener, at min kritik på noget tidspunkt er usaglig.

Damn xD

Jeg gjorde mig ellers umage, når det nu var dig jeg direkte skrev til crazy

Ved heller ikke om usaglig er det helt rigtige ord, men tonen er ofte så hård, at det saglige i så fald forsvinder i 'de negative vibrationer'. Jeg tror det vil gavne din egen sag bedre, hvis du skrev i et lidt mere køligt toneleje Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2960: 21 Dec 2012, 16:27 »

Men hvorfor så skrive det? Der ligger jo altid en lille skjult sandhed bag. Jeg har gentagne gange fået at vide, at mine kommentarer altid er spydige eller ironiske. Hvis jeg så havde sat en Peace ind efter alle mine indlæg, så ville der ikke være en ko på isen eller hvordan?

At vi tidligere crewmedlemmer er 'negative', hvilket jeg synes er et forkert ord at bruge, tror jeg skyldes, at man ikke er enig i den måde siden bliver kørt på. Så kunne man være blevet der, men det har vi jo forskellige årsager til, at vi ikke er. Må vi ikke give kritik, fordi vi selv har været i crewet?

Forresten så undrer det mig, at du kun er prospect, med mindre du selv har bedt om at an om tiden er til at være crewmedlem. Normalt bliver gamle medlemmer jo bare taget direkte ind. Selv folk der har været langt mere væk fra siden end du har.
Wooooooow pluto. Tunge
Og du kunne have brugt tiden, du har brugt på at læse mine indlæg på det samme.

Det er fair nok at give mig en tid som prospect når jeg ikke har prøvet at være forummod før Smiley

Det er helt i orden at du og andre ikke er enig i den måde siden kører på. Men jeg bliver lidt kølig overfor kritikken når den bare kommer ud som brok og ikke konstruktive løsninger...
« Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 16:31 af Nekker » Logged

El Jefe
Gæst

« Svar #2961: 21 Dec 2012, 16:32 »

Svært at sige. Jeg er ikke særlig god til kommatering selv, hvis jeg selv skal sige det. Men stavefejl skærer mig i øjnene, og åbenlyse tegnsætningsfejl kan også genere min læsning. Men overordnet set er det stavefejl, der er mit største problem.

Damn xD

Jeg gjorde mig ellers umage, når det nu var dig jeg direkte skrev til crazy

Ved heller ikke om usaglig er det helt rigtige ord, men tonen er ofte så hård, at det saglige i så fald forsvinder i 'de negative vibrationer'. Jeg tror det vil gavne din egen sag bedre, hvis du skrev i et lidt mere køligt toneleje Peace
Jeg tror blot, at folk piver, fordi jeg ikke sætter smileyer. Det er ligesom med tøserne. Hvis man skriver en besked uden en smiley tror de, at man er sur.
Men det er jo bare med til at bekræfte Poes lov.

Det er fair nok at give mig en tid som prospect når jeg ikke har prøvet at være mod før Smiley

Det er helt i orden at du og andre ikke er enig i den måde siden kører på. Men jeg bliver lidt kølig overfor kritikken når den bare kommer ud som brok og ikke konstruktive løsninger...
Min oprindelige kritik der fødte den diskussion gik jo egentlig på, at jeg synes, at 5 odds masters er lige voldsomt mange. Som det tidligere er nævnt, har det før været en person, der har klaret det uden de store problemer. Det ser jeg ikke som brok.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2962: 21 Dec 2012, 16:37 »

Er tanken, at de fem oddsmasters skal lave noget andet ved siden af eller er odds-tjansen deres eneste funktion?

El Jefe
Gæst

« Svar #2963: 21 Dec 2012, 16:39 »

Er tanken, at de fem oddsmasters skal lave noget andet ved siden af eller er odds-tjansen deres eneste funktion?
Uden at kunne svare på vegne af crewet, så vil jeg sige, at titlen ikke binder dig til, at du KUN må lave odds. Det er bare din primære opgave. Normalt vil man kun bruge forum mods til, ja moderere forummet, men de kommer nok også til at fungere sådan, hvis det falder dem naturligt, ellers går det bare galt.
Ellers hygger dig sig jo nok i baglokalet, når der skal tages beslutninger.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2964: 21 Dec 2012, 16:41 »

Uden at kunne svare på vegne af crewet, så vil jeg sige, at titlen ikke binder dig til, at du KUN må lave odds. Det er bare din primære opgave. Normalt vil man kun bruge forum mods til, ja moderere forummet, men de kommer nok også til at fungere sådan, hvis det falder dem naturligt, ellers går det bare galt.
Ellers hygger dig sig jo nok i baglokalet, når der skal tages beslutninger.
Det ved jeg godt, men sker det? Jeg kan ikke svare på det.

plutonium
Manager

« Svar #2965: 21 Dec 2012, 16:42 »

Det er skruet sådan sammen i crewet, at man har et ansvarspunkt man skal udføre (fx odds). Med andre ord, det SKAL man udføre. Men derudover er man velkommen til at lave alt muligt andet også. Man er ikke 'mindre' velkommen i en snak i baglokalerne om hvordan forum moderatorerne udfører deres arbejde, bare fordi man har en anden post!

Enged: jeg kan ikke udelukke at jeg selv er en tøs, så Opstemt
Jeg synes smileys er med til at forme sproget, så tonen er sværere at misforstå. Indholdet er stadig det vigtigste, men sarkasme og interne jokes er mere tydelige, hvis man smider en smiley på. Så bliver udefrakommende ikke helt så stødte af de ting man siger!

Skal jeg formulere mig i officielle henseender er det dog noget andet. Der kunne jeg ikke drømme om at bruge smileys, da det er hamrende uprofessionelt at se på. Smileys er til casual brug på fx et forum Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #2966: 21 Dec 2012, 16:43 »

Der kommer uanset hvad ikke til at være 5 oddsmasters. Maks. 4 hvis begge prosserne klarer prospectperioden, da Hansen træder tilbage som oddsmaster. Og idéen er ikke at en oddsmaster skal være bundet til opgaven. Hvis en af dem får en idé til et projekt, eller gerne vil skrive en artikel, er de mere end velkomne til dette.

Edit: Jeg er også listet op som skribent, men jeg laver også projekter og grafisk arbejde fx. Det er op til folk individuelt, om de laver arbejde ud over deres rolle i crewet. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 16:46 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

plutonium
Manager

« Svar #2967: 21 Dec 2012, 16:44 »

Det ved jeg godt, men sker det? Jeg kan ikke svare på det.

Ja, det sker Wink

Da jeg sad i min første periode var jeg skribent, men jeg var dybest set moderator i mere end halvdelen af tiden Peace

Det er jo meget individuelt hvad man egner sig til, og jeg viste mig at være en bedre moderator end skribent. Især fordi min kreativitet og inspiration til at skrive ting hele tiden er meget begrænset!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2968: 21 Dec 2012, 16:47 »

Der kommer uanset hvad ikke til at være 5 oddsmasters. Maks. 4 hvis begge prosserne klarer prospectperioden, da Hansen træder tilbage som oddsmaster. Og idéen er ikke at en oddsmaster skal være bundet til opgaven. Hvis en af dem får en idé til et projekt, eller gerne vil skrive en artikel, er de mere end velkomne til dette.
Jeg synes bare, at fire lyder af mange. Nu ved jeg ikke, hvor stor opgaven er, men det lader ikke til at være ekstremt svært og/eller tidskrævende. Jeg synes bare, at det meget er de samme, der kommer med produkter til brugerne. Der er nogle, som man slet ikke ser.

plutonium
Manager

« Svar #2969: 21 Dec 2012, 16:49 »

Jeg synes bare, at fire lyder af mange. Nu ved jeg ikke, hvor stor opgaven er, men det lader ikke til at være ekstremt svært og/eller tidskrævende. Jeg synes bare, at det meget er de samme, der kommer med produkter til brugerne. Der er nogle, som man slet ikke ser.

Jeg tror nu nok at det er tidskrævende. Eller nok snarere mentalt ressourcekrævende. Det er meget slavearbejde med indtastninger, og hvis man ikke lige har motivationen i orden tror jeg hurtigt man kører død i det. Det er også derfor man (i hvert fald på et tidspunkt) kørte en slags rotation, hvor én tog midtugekampe og én tog weekendkampe. Jeg er i og for sig ligeglad med antallet af odds-mastere, men jeg frygter at for mange gør at alle tænker 'de andre gør det sikkert', eller alternativt at én ender med at gøre det hele.

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010