home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578095 gange)
KyleBrotzman
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #2970: 21 Dec 2012, 16:50 »

Skal jeg formulere mig i officielle henseender er det dog noget andet. Der kunne jeg ikke drømme om at bruge smileys, da det er hamrende uprofessionelt at se på. Smileys er til casual brug på fx et forum Peace
Der findes intet værre end at skulle svare på en mail, som lige er blevet afsluttet med en fin, lille ":-)". Det er også derfor jeg er meget lidt fan af smileys i nyheder og info-tråde. Jeg kan ikke tage folk der gør den slags seriøst. Kald mig sær, men sådan har jeg det.
Pretty off-topic, men nu var mit navn allerede blevet nævnt, så jeg føler næsten, jeg har fortjent denne ene.

Edit: Hvad skal Hansen lave, når han ikke længere står for odds?

El Jefe
Gæst

« Svar #2971: 21 Dec 2012, 16:51 »

Det er skruet sådan sammen i crewet, at man har et ansvarspunkt man skal udføre (fx odds). Med andre ord, det SKAL man udføre. Men derudover er man velkommen til at lave alt muligt andet også. Man er ikke 'mindre' velkommen i en snak i baglokalerne om hvordan forum moderatorerne udfører deres arbejde, bare fordi man har en anden post!

Enged: jeg kan ikke udelukke at jeg selv er en tøs, så Opstemt
Jeg synes smileys er med til at forme sproget, så tonen er sværere at misforstå. Indholdet er stadig det vigtigste, men sarkasme og interne jokes er mere tydelige, hvis man smider en smiley på. Så bliver udefrakommende ikke helt så stødte af de ting man siger!

Skal jeg formulere mig i officielle henseender er det dog noget andet. Der kunne jeg ikke drømme om at bruge smileys, da det er hamrende uprofessionelt at se på. Smileys er til casual brug på fx et forum Peace
Tjo. Det falder mig bare ikke naturligt at skrive smileyer, hvis jeg skriver noget, der skal være seriøst. Jeg gider ikke at ændre min skrivestil, fordi folk bliver pigefornæmede over det. Det kan jeg simpelthen ikke tage mig af.

plutonium
Manager

« Svar #2972: 21 Dec 2012, 16:53 »

Der findes intet værre end at skulle svare på en mail, som lige er blevet afsluttet med en fin, lille ":-)". Det er også derfor jeg er meget lidt fan af smileys i nyheder og info-tråde. Jeg kan ikke tage folk der gør den slags seriøst. Kald mig sær, men sådan har jeg det.
Pretty off-topic, men nu var mit navn allerede blevet nævnt, så jeg føler næsten, jeg har fortjent denne ene.

Er du blevet nævnt? xD

Anyway, så er jeg meget enig med dig. Jeg kan godt acceptere at der er smileys i infotråde og sådan, men det skal ikke være efter hver linie (i overført betydning). Men strategisk placerede smileys er nu okay.

Nu sidder jeg som kasserer i en rejseforening, og hver gang jeg skal skrive noget ud til sponsorer eller ansøgere er der ikke skyggen af en smiley. Jeg tænker også direkte, at det er uprofessionelt, når jeg ser en skrive i officielle anliggender, hvor de krydrer med smilies.

Så er overvejende enig

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #2973: 21 Dec 2012, 16:55 »

Tjo. Det falder mig bare ikke naturligt at skrive smileyer, hvis jeg skriver noget, der skal være seriøst. Jeg gider ikke at ændre min skrivestil, fordi folk bliver pigefornæmede over det. Det kan jeg simpelthen ikke tage mig af.

Det er da også fair nok Peace

Så må man bare tage de konflikter det fører med sig! 'Man må hyle med de ulve man går iblandt' siger jo et gammel ordsprog. Det er gældende så langt, at jeg nok aldrig vil vænne mig til smilies i breve fra firmaer og lignende. Den dag jeg får en smiley i mine breve fra banken skriver jeg et klagebrev xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #2974: 21 Dec 2012, 16:55 »

Er du blevet nævnt? xD
Jeg fik hele turen.
Forskellen mht. hårdheden dengang og så til nu er at da jeg (og til dels g00n og pluto) sad i crewet, måtte vi trækkes med folk som verdenskrig, Pollebolle, Slikkel, TM93, KF, Bave, Lavezzi, Ali osv osv. før de kom i puberteten (eller måske netop da de var i puberteten) og derfor var der langt større behov for strenge linjer og nul-tolerance.

plutonium
Manager

« Svar #2975: 21 Dec 2012, 16:57 »

Jeg fik hele turen.

Pisse irriterende, når det netop er en smiley der er det mest sigende svar! Men nu får du den så:

funny

Det ligger godt nok nogle indlæg tilbage, og det havde jeg helt glemt! Men ja, så kan jeg godt se at du er nødsaget til at blande dig Wink

Ariana Grande
Manager

« Svar #2976: 21 Dec 2012, 16:57 »

LOOOL Hawk...
Jeg var fucking nice som Pollebolle.
Det var der jeg havde min storhedstid.

El Jefe
Gæst

« Svar #2977: 21 Dec 2012, 17:11 »

Det er da også fair nok Peace

Så må man bare tage de konflikter det fører med sig! 'Man må hyle med de ulve man går iblandt' siger jo et gammel ordsprog. Det er gældende så langt, at jeg nok aldrig vil vænne mig til smilies i breve fra firmaer og lignende. Den dag jeg får en smiley i mine breve fra banken skriver jeg et klagebrev xD
Mtjooo. Jeg kan godt se din pointe, men hvor går grænsen? Skal vi også til at sætte idiotkomma og undlade præsens-r, fordi de fleste gør det?
Jeg kan sagtens leve med de konflikter, der kommer. Hvis jeg skal leve med, at folk ikke skriver godt, må de også leve med, at jeg ikke gider at smide om mig med smileyer.

plutonium
Manager

« Svar #2978: 21 Dec 2012, 17:22 »

Der ser jeg nu en forskel!

Smileys er som sagt med til at give sproget en nuance. Stavefejl er stavefejl, så er den ikke meget længere. Når folk leger 'gangstaz' smadrer de efter min mening sproget, og når nogen siger 'jeg skriver som jeg synes det lyder, og du kan jo godt læse det' - eller, det gør de ikke, for de skriver det på en eller anden volapük-måde som tager lang tid at afkode, så dør jeg en lille smule indvendigt. I takt med at verden bliver mere og mere digitaliseret synes jeg det bliver vigtigere og vigtigere at vi kan finde ud af at stave, så alle kan forstå hinanden. Det duer ikke at vi selv opfinder ord og stavemåder.

Så vil jeg ti gange hellere have at man blander sprogene, da de fleste danskere i dag kan engelsk plus et sprog mere til husbehov.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #2979: 21 Dec 2012, 17:37 »

Han fortsætter i crewet lidt som et ad-hoc medlem. Med andre ord laver han noget, der hvor der er brug for ham. Han er meget aktiv i baglokalerne, men det er jo af gode grunde ikke synligt for brugerne.

El Jefe
Gæst

« Svar #2980: 21 Dec 2012, 17:46 »

Han får travlt så.

Legenden
Manager

« Svar #2981: 21 Dec 2012, 17:49 »

Jeg synes bare, at fire lyder af mange. Nu ved jeg ikke, hvor stor opgaven er, men det lader ikke til at være ekstremt svært og/eller tidskrævende. Jeg synes bare, at det meget er de samme, der kommer med produkter til brugerne. Der er nogle, som man slet ikke ser.

Det er røv sygt og tager lang tid i forhold det de antal kampe, man smider op. Hvis det kunne opdateres, burde det gøres. Så kunne der også være et lavere antal i den sektion. Men forstår godt, at en ikke gider stå med det lort alene.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #2982: 21 Dec 2012, 18:37 »

Lige pt. står min indbakke åben for dine bud til års awards.

SørenA
Gæst

« Svar #2983: 21 Dec 2012, 19:45 »

Er det på tide jeg blander mig igen?

#El Ged, jeg gider simpelthen ikke blive personlig omkring dig, derfor går jeg ikke længere ind i det, end at der blev snakket om at der blev uddelt flere bans tidligere, og deraf kom min kommentar. Den var ment i sjov, da vi alle ved at der var nogen i det tidligere Crew, der brugte lang tid på fx at finde dobbeltbrugere. Det var blot en hurtig frisk kommentar, og følte du dig stødt eller på anden måde irreteret er det selvfølgelig beklageligt. Dog tror jeg de fleste tog det med et smil på læben.
Der håber jeg så at vi kan lukke den Smiley hvis ikke synes jeg vi skal tage den over pb, da den ikke gavner tråden. Det håber jeg på forståelse for.

Det har været en udemærket debat hidtil, og der har været meget saglig argumentation - det er glædeligt.
Vi tager det helt bestemt til os, men om vi ændrer tilgang til tingene, kan jeg ikke love.
Det er klart at der har tidligere været meget mere aktivitet fra crewet, men i takt med at flere ting er blevet mere tilgængelig for den enkelte bruger, er behøvet også faldet. Jeg vil dog gerne henvise til månedens anbefaling, som hver måned kommer op, og gerne skulle give folk lidt inspiration til FM. Så det er altså ikke fordi vi ikke laver noget. Der er jo også gang i Champions Freak, og i Januar er jeg selv ude med en konkurrence der ikke er set fra crewets side før Smiley

Jeg beklager komme og stavefejl, men sidder med en iPad i toget Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2984: 21 Dec 2012, 19:47 »

nogen i det tidligere Crew, der brugte lang tid på fx at finde dobbeltbrugere.

Yiiir, det var altid sjovt at bruge en formiddag hvor man kedede sig på arbejdet på at kigge IP-adresser!

Og Pluto, du skal simpelthen til at lære at skrive "linje", selvom det er grimt.

Sider: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010