home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578540 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #2940: 21 Dec 2012, 09:51 »

Pluto, jeg behøver nu heller ikke kærlighedserklæring er fra TheX, dem får jeg alligevel fra hans mor.

Wester: Jeg tror nu ikke at der er nogen som har set sig sure på hinanden. Tråden har virket som en sund debat og diskussion i mine ører, og tonen er blevet holdt sober.

Men en forventningsafklari ng lyder meget seriøst og voksent. Det må være noget for Bave.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2941: 21 Dec 2012, 09:55 »

Pluto, jeg behøver nu heller ikke kærlighedserklæring er fra TheX, dem får jeg alligevel fra hans mor.

Wester: Jeg tror nu ikke at der er nogen som har set sig sure på hinanden. Tråden har virket som en sund debat og diskussion i mine ører, og tonen er blevet holdt sober.

Men en forventningsafklari ng lyder meget seriøst og voksent. Det må være noget for Bave.

Det er nu ikke kun denne debat jeg snakker om. Det er sådan grundlæggende.. Jeg syntes tit det ender med snak om gamle vs nye dage, hvilket er fint hvis det bruges fremadrettet... Men hvad ved jeg, jeg har kun læst med på sidelinjen her på FMF, så misforstår nok tit de interne jokes osv. så det fremstår voldsommere end det måske er tænkt og ment...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #2942: 21 Dec 2012, 10:29 »

De vil ikke have mig Hawk. Skuffet
g00n må have sladret om mine odds-evner fra bet365 tiden.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2943: 21 Dec 2012, 10:56 »

De vil ikke have mig Hawk. Skuffet
g00n må have sladret om mine odds-evner fra bet365 tiden.

Øh... Var vi ikke i gang med at lave en ny FM-side?!

DeBuur
Manager

« Svar #2944: 21 Dec 2012, 11:09 »

Thumbs Up til alle der forsøger sig som Crew på FmF - lad være med at måle jer med fortidens dinosaurer - lad være med at gøre som de gamle - det er jer nye der skal stille sig underende over det det foregår på sitet.

Når jeg bevæger mig rundt på Forum så ser jeg at tonen er ændret - det samme hører jeg at tonen er nå jeg besøger mine børns skole.... kigger jeg på trådene så ser ikke de store problemer - jeg husker at der i gamle dage såvel her som på FMD var direkte trusler og chikane af og mellem brugerne - så om tonen reelt er blevet hårdere det ved jeg ikke..men sproget er anderledes.

FmF burde i 2013 få revideret deres mision - udarbejdet en vision og arbejdet med at få lavet en strategi for hvordan FmF skal nå visionen.
IMO så skal FmF ud og gennemføre en interessent analyse - høre hvad det er brugerne vil have og så må FmF finde ud af om det brugerne vil have er det samme som det FmF vil.

Crewet nu har masser af potentiale og  mon ikke flere af de "gamle" crew medlemmer også gerne vil støtte op om sitet når der skal etableres "det nye FmF"

Jeg håber I alle får en glædelig jul og et godt nytår - særlig tak til alle I der har forsøgt jer i crewet - til alle jer der er i crewet og til de af jer der brænder for at komme i crewet...se så at få det prøvet af  Peace

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #2945: 21 Dec 2012, 13:48 »

Du kunne lige så godt have været den 'elskede' blandt brugerne, og så havde TheX givet dig små kærlighedserklæring er i ny og næ Opstemt

Sikke noget vrøvl. Selvfølgelig ville han ikke kunne have været det.

El Jefe
Gæst

« Svar #2946: 21 Dec 2012, 14:51 »

Jeg er i crewet for tredje gang nu og jeg er personligt ligeglad med stjerner osv! Jeg holder rigtig meget af den her side og når nu crewet søgte nyt blod ville jeg gerne give en hånd med for at vise min støtte. I forhold til da jeg var her første gang for omkring 4 år siden er der sket meget, og der er ingen tvivl om at mange store kapaciteter er væk. Det er folk der stadig er herinde og som der altid vil være stor respekt omkring på denne side. Men fordi de ikke havde tid og lyst mere betyder det ikke at det kun er andenrangs crew der er tilbage!

Jeg er egentlig flintrende ligeglad med om det gamle crew var bedre, mere kompetent og lavede 100 gange så meget. Det her det handler om folk der gerne VIL være med til at støtte op om crewet og siden ganske frivilligt, og så må jeg indrømme at jeg personligt ikke gider ligge øre (eller øjne) på det du lige har lukket ud El Jefe!! Som familiefar med to børn, et krævende arbejde og en kæreste der skal ordnes, ja så har jeg ved gud ikke alverdens tid til rådighed! Men hvis jeg kan bidrage med noget herinde så gør jeg det gerne, som en tak for al det gode jeg har brugt denne side til mht. FM.

Fair nok hvis du mener det var bedre dengang, men der er ingen grund til at nedgøre det nuværende crew inkl mig og sammenligne os med My Little Pony... Uanset om det er skrevet med et glimt i øjet! Læs alle indlæggene der har været inden du udtaler dig, så vil jeg tage dig seriøst næste gang ( Peace)
Jeg har aldrig sagt, at det har noget med stjerner at gøre.
Skal jeg virkelig pointere, at det ikke var taget fuldstændig ud af den blå luft, at jeg skrev min svada? Det var fordi SørenA liiiiige skulle påstå, at det gamle crew ikke lavede noget. Jeg ved ikke om han forsøgte at retfærdiggøre sit eget navlepilleri, om han laver noget eller ej skal jeg ikke være dommer over, eller hvorfor, at han skal bringe dem ind i det.
Faktum er jo stadig, at det gamle crew producerede langt mere til brugerne og var langt mere aktive og synlige på forum.
Forresten så gjorde det jo ingen forskel, at jeg ikke havde læst resten af indlæggene.

@ El jefe: nu tager jeg bladet fra munden, for det skal siges jeg havde stor respekt for dig mens du sad i crewet, men desværre har det vist sig ikke at være berettiget. For efter du stoppede har du gjort alt hvad du kan for at kritisere crewet! Jeg syntes det er synd at du lige meget hvad skal komme med dine småsarkastiske irriterende bemærkninger. Det er desværre blevet ulækkert at se på, og du med dine skriveevner, viser en intellekt, du burde forvalte bedre end at være efter siddende Crew.

Det kan godt være det siddende Crew laver mindre end tidligere tider, men det er også andre tider. Jeg tror gerne det Crew der sidder vil producere mere, frembringe mere materiale, men desværre er todelt ikke til det, og de nye unge håb kommer ikke frem. Som sædvanlig ødelagde du en god konstruktiv debat med dit indlæg, øv!

Jeg syntes man skal have respekt for det arbejde der bliver gjort istedet for at kritisere hver en enkelt handling crewet gør! Lige meget hvad er der altså meget og tage fat på. Og så nævner i at der blev lagt en hårde linje tidligere. Som nogen siger var der nogle mere umodne unger på siden, ja! Men selvfølgelig var skrivefærdighederne på det Crew der sad også bedre end nu. Men hold kæft hvor bliver alle handlinger fra crewet også bare kørt langt ud, alt for langt ud!!

Det jeg vil frem til er at trods det har været en fin og sober debat, så har det hele jo generelt været en gang ubrugelig pladder næsten hele vejen rundt (pånær Wester - som rammer sømmet spot on). Forstår generelt hellerikke man gider bruge tiden på at kritisere antallet af medarbejder i odds sektionen, for de bliver vel også bare bedømt hårdere? Jeg ved at min tid som oddscrew alene var den bedste tid for sektionen, men i længden gad jeg ikke... Men jeg fik også væsentlig flere kampe med end tidligere, og det er vel på baggrund heraf at antallet af Crew medlemmer i sektionen har sin berettigelse.

Hold kæft en gang morgen bræk herfra, men ud skulle det.
Åh nej, har jeg mistet respekten fra ham, der kun kom tilbage i crewet fordi han kendte ejeren af sideren? Åh nej dog. Better go shoot myself.
Hvordan jeg forvalter mine egne evner er vel op til mig selv. Men hvis jeg er så klog, så er min kritik vel også berettiget. Det kan umuligt være evnen til at stave rigtigt, der får dig til at klappe i hænderne, om end det er evne, der synes at være gået tabt blandt mange.

Igen kan jeg kun fremhæve, at det var shots fired mod det gamle crew, der gjorde, at jeg blev irriteret.
Man må åbenbart godt nedgøre det gamle crew, men hvis det er det, der sidder nu, så er det galde. Makes sense.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2947: 21 Dec 2012, 15:32 »

Jeg er rystet over dig Enged.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2948: 21 Dec 2012, 15:36 »

Jeg er rystet over dig Enged.

Rystet over hvor meget ret manden har?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #2949: 21 Dec 2012, 15:37 »

Der er jo ingen der kritiserer det gamle crew seriøst. Jeg tror ikke du finder en eneste på FmF, der ikke syntes at det gamle crew fra år tilbage var godt, og at det producerede mindre end det nuværende crew. Men hvordan en enkelt sætning, endda sagt som sjov markeret med en smiley, kan få dig til at fare sådan op, er mig en gåde.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2950: 21 Dec 2012, 15:39 »

Rystet over hvor meget ret manden har?

Jeg er rystet over, man gider bruge så meget tid på noget, som man så længe har været utilfreds med.

Havde det været på jobbet, havde man vel skiftet arbejde? Havde det været i skolen, så havde man vel skiftet skole? Havde det været i fodboldklubben, havde man vel skiftet hold? Havde det være damen, så var hun smidt ud!

Det må være hårdt for ham.

Glædelig jul Enged, håber du får en positiv jul!

plutonium
Manager

« Svar #2951: 21 Dec 2012, 15:50 »

Jeg har været med en del år efterhånden og hvis vi endelig skal snakke om gamle dage, så syntes jeg måske der har været en mentalt skifte hos brugerne fra dengang og nu. Jeg husker det som om at brugerne deltog langt mere aktivt. At man satte en ære i at bidrage og dele sine ting. FMF er vel platformen hvor FM nørderne mødes og deler der ting med hinanden? Så er det vel ligegyldigt om man er crew eller bruger? Den lave produktion kan man ikke bare give crewet skylden for. Den skyld bære vi alle!

Mjaaaa... At scenen generelt har været sat sådan, at alle lavede materiale og delte det med hinanden var ikke rigtig gældende på FmF. Grafik-trådene har i stor stil foregået sådan, men generelt set har FmF produceret rigtig meget materiale engang. Og her mener jeg crewet. Der var decideret en grafik-afdeling, som i dag er afviklet af netop de grunde du selv kommer ind på (det står ikke i det citerede, btw). Det er lidt her download-sektionen er blevet oprettet til erstatning.

FmF har tidligere fungeret sådan, at alle der virkelig brændte for at producere noget materiale, grafisk eller skriftligt, enten søgte ind i crewet eller blev headhuntet, sådan at alt materiale faktisk kom fra crewet med  enkelte undtagelser. Da så det blev sværere og sværere at skaffe brugere der ville lave skriftligt eller grafisk arbejde besluttede vi at gå over til freelance arbejde, hvor brugere fik et antal freak$ for at producere materiale de så indsendte til crewet, som så lagde det op på siden. På den måde behøvede man ikke være i crewet for at få noget publiceret, men der var stadig en gulerod ved at lave noget der kunne deles med resten af brugerne.

Jeg ved ikke om denne ordning er gået bort, men jeg har i hvert fald ikke modtaget noget for de artikler jeg skrev til adventsgaver. Det er jeg i og for sig også ligeglad med, for er ikke tilfreds med dem, og det er ikke freak$ det kommer an på for mig, men hvis freelanceordningen er fjernet burde man måske annoncere det i en nyhed. En anden lignende ting er, at månedens bruger traditionelt er blevet belønnet med et antal freak$. Det oplevede jeg ikke da jeg fik den pris for et par måneder siden. Igen gør det ikke det store for mig, men jeg synes det er synd, hvis det er ting der bare er gået i glemmebogen hos det siddende crew. Ellers skal man bare vælge at sige, at det har vi fjernet. Det skal der ikke lyde ét ondt ord for fra min side. Igen - det er sgu ikke virtuelle penge der driver lysten til at være på FmF Peace

Det sidste her var lidt off topic, for det er ikke relevant for den her diskussion, men jeg synes helt klart at det siddende crew skal have mere opbakning, eller i hvert fald mindre usaglig kritik, for det er hamrende demotiverende aldrig at få ros for frivilligt arbejde. Man kan måske klare ikke at få ros, hvis man så omvendt heller ikke for ris, men får man kun det sidste, så forsvinder den berømte lyst, der driver værket.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

El Jefe
Gæst

« Svar #2952: 21 Dec 2012, 15:59 »

Der er jo ingen der kritiserer det gamle crew seriøst. Jeg tror ikke du finder en eneste på FmF, der ikke syntes at det gamle crew fra år tilbage var godt, og at det producerede mindre end det nuværende crew. Men hvordan en enkelt sætning, endda sagt som sjov markeret med en smiley, kan få dig til at fare sådan op, er mig en gåde.
Fordi jeg kan.

Jeg er rystet over, man gider bruge så meget tid på noget, som man så længe har været utilfreds med.

Havde det været på jobbet, havde man vel skiftet arbejde? Havde det været i skolen, så havde man vel skiftet skole? Havde det været i fodboldklubben, havde man vel skiftet hold? Havde det være damen, så var hun smidt ud!

Det må være hårdt for ham.

Glædelig jul Enged, håber du får en positiv jul!
Rystet simpelthen. haha din stakkel. Tænk at der ikke skal mere til. Hvad skal der ikke ske, når du bevæger du ud i det rigtige liv, hvis dette ryster dig?
Jeg kan godt lide siden, og jeg ønsker den det bedste, måske er det derfor, at jeg bruger min tid på at brokke mig. Ever thought of that?

Nej det er ikke hårdt for mig. Jeg hygger mig fint.

Jeg ved ikke om denne ordning er gået bort, men jeg har i hvert fald ikke modtaget noget for de artikler jeg skrev til adventsgaver. Det er jeg i og for sig også ligeglad med, for er ikke tilfreds med dem, og det er ikke freak$ det kommer an på for mig, men hvis freelanceordningen er fjernet burde man måske annoncere det i en nyhed. En anden lignende ting er, at månedens bruger traditionelt er blevet belønnet med et antal freak$. Det oplevede jeg ikke da jeg fik den pris for et par måneder siden. Igen gør det ikke det store for mig, men jeg synes det er synd, hvis det er ting der bare er gået i glemmebogen hos det siddende crew. Ellers skal man bare vælge at sige, at det har vi fjernet. Det skal der ikke lyde ét ondt ord for fra min side. Igen - det er sgu ikke virtuelle penge der driver lysten til at være på FmF Peace

Det sidste her var lidt off topic, for det er ikke relevant for den her diskussion, men jeg synes helt klart at det siddende crew skal have mere opbakning, eller i hvert fald mindre usaglig kritik, for det er hamrende demotiverende aldrig at få ros for frivilligt arbejde. Man kan måske klare ikke at få ros, hvis man så omvendt heller ikke for ris, men får man kun det sidste, så forsvinder den berømte lyst, der driver værket.
1. Præcis! Det er en mañana mañana indstilling, som crewet udstråler i øjeblikket. Det er i hvert fald mit syn på det.

2. Der skal jo også bare være noget at rose. Man kan ikke bare læne sig tilbage og trække "JAMEN DET ER JO FRIVILLIGT"-kortet hver eneste gang.
Det er frivilligt, men det betyder ikke, at man skal have ros for ingenting eller, at man er skærmet for kritik, hverken saglig eller usaglig. Derudover er det jo også en personlig sag, hvad man finder usagligt. Jeg synes personligt, at det er dumt, hvis man laver stavefejl i en nyhed eller et produkt fra siden, hvor andre er ligeglade, hvis man ved, hvad der menes. På den måde ville min eventuelle kritik på dette kunne blive opfattet som usaglig.

Men der er ingen tvivl om, at det er et utaknemmeligt job at sidde i crewet, men sådan er der jo så meget. Jeg føler sgu heller ikke, at jeg får den ros, jeg fortjener på jobbet, men jeg stiller mig da ikke op og græder over det.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2953: 21 Dec 2012, 16:03 »

Jeg har aldrig sagt, at det har noget med stjerner at gøre.
Skal jeg virkelig pointere, at det ikke var taget fuldstændig ud af den blå luft, at jeg skrev min svada? Det var fordi SørenA liiiiige skulle påstå, at det gamle crew ikke lavede noget. Jeg ved ikke om han forsøgte at retfærdiggøre sit eget navlepilleri, om han laver noget eller ej skal jeg ikke være dommer over, eller hvorfor, at han skal bringe dem ind i det.
Faktum er jo stadig, at det gamle crew producerede langt mere til brugerne og var langt mere aktive og synlige på forum.
Forresten så gjorde det jo ingen forskel, at jeg ikke havde læst resten af indlæggene.
Åh nej, har jeg mistet respekten fra ham, der kun kom tilbage i crewet fordi han kendte ejeren af sideren? Åh nej dog. Better go shoot myself.
Hvordan jeg forvalter mine egne evner er vel op til mig selv. Men hvis jeg er så klog, så er min kritik vel også berettiget. Det kan umuligt være evnen til at stave rigtigt, der får dig til at klappe i hænderne, om end det er evne, der synes at være gået tabt blandt mange.

Igen kan jeg kun fremhæve, at det var shots fired mod det gamle crew, der gjorde, at jeg blev irriteret.
Man må åbenbart godt nedgøre det gamle crew, men hvis det er det, der sidder nu, så er det galde. Makes sense.
Nu er der jo så ingen der nedgør det gamle crew men udelukkende det nye. Det som SørenA skrev kunne alle da se var skrevet med et glimt i øjet på nær dig.

Ingen er i tvivl om at der skete mere på siden "dengang", men det lader til at det nærmeste sted at placere "skylden" er det nuværende crew. Det synes jeg er grundlæggende forkert og ved ikke hvorfor mange tidligere crew-medlemmer har så travlt med at være negativ? Hvis der er nogen JEG forventer opbakning fra, så er det da netop jer der ved hvad det kræver at sidde der... Det er skuffende man kan vende ryggen så meget til noget man engang var en stor del af!

plutonium
Manager

« Svar #2954: 21 Dec 2012, 16:10 »

Jeg synes generelt ikke at du er særlig saglig i din kritik, Enged. At du nu nævner det med stavefejl i en nyhed er noget af det første rigtig saglige du har bragt op på det seneste. Der ved du godt, at jeg er helt på linie med dig, men her tror jeg bare problemet ligger i, at crewet ikke har særlig mange skribenter, der er lige så fanatiske med sådanne fejl som vi to var det. Man kan ikke forvente at alle er lige gode til at skrive, selvom jeg er helt enig i, at det ser uprofessionelt ud, når der er tydelige stavefejl i forsidenyheden.

Der mit største forsvar af crewet ligger, er når vi snakker mængden af kritik. Jeg tror ikke crewet har kunnet offentliggøre én ting det sidste halve år uden at der er kommet hård kritik ud af det. For sidens bedste tror jeg ikke at det er vejen frem, at blive ved med at kritisere dem. I hvert fald ikke uden at stille alternativer til deres valg af løsningsmodeller til diverse sager.

Kort og godt: jeg forstår sådan set godt din kritik, men der skal mere diskussion på bordet og mindre mudderkast.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010