home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579274 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2865: 07 Dec 2012, 23:26 »

Hvis/når Nekker skulle give mig et ban, kan jeg bare råbe ACAB alt det jeg vil uden at nogen ville kigge underligt på mig Wink Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #2866: 07 Dec 2012, 23:26 »

Hvis/når Nekker skulle give mig et ban, kan jeg bare råbe ACAB alt det jeg vil uden at nogen ville kigge underligt på mig Wink Kys

Det hedder hvis bare når. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #2867: 07 Dec 2012, 23:47 »

Vi er glade for at kunne annoncere, at vi idag har optaget Nehmo som prosser i download sektionen.
Velkommen til ham.

Hvornår er det min tur  Skuffet. Efter så mange år på siden, føler jeg snart jeg burde modtage et kontrakttilbud fra jer. Er på fri transfer, og har gode relationer til jer som klub og forening..

Min agent kræver godt nok en smule i honorar, og ville da foretrække en kontrakt med en passende sign on fee da jeg skal brødføde mig selv med mad, og min ps3 samt computer med strøm. Men selve grundlønnen kan vi hurtigt forhandle os frem til, det burde aldrig blive et problem. I behøver ikke give mig en 5 årig kontrakt, af frygt for at jeg falder igennem som et fejlkøb. Men hvad er chancen også for det? 

Jeg kan spille mange forskellige positioner, og kan både gøre det godt mundligt som skriftligt. Min beslutsomhed og aggressivitet er uovertruffen, dog kan beslutninger og rolighed forbedres, men det kommer med rutinen.
I min tidligere klub fik jeg mange kort for brok, og har haft 6 karantæner på samvittigheden på grund af umoden opførsel og dårligt sprogbrug overfor dommeren. Det mente min træner dog var en positiv side af mig da jeg viste at jeg ville vinde for enhver pris. Synes også at dem fra FMD er nogle hjernedøde kameler som skal rejse sig op for de fejler jo ikke en skid.

Så hvis i vil have en ung og frisk fyr, som er klar på sjov i gaden og som med glæde skal sørge for at få sat skik på denne side, så selv Hitler ville vende sig måbende i graven i misundelse over mine ledelsesmetoder. Ja så skal i bare smide en pb.

Jeg sidder klar 24/7, og glæder mig til at høre fra jer Kys

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #2868: 07 Dec 2012, 23:52 »

Den dag dét sker er Ragnarok officielt brudt ud.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #2869: 07 Dec 2012, 23:53 »

Vote vk Cool

Cool

Swizz CataR
Manager

« Svar #2870: 08 Dec 2012, 00:07 »

Jeg havde sgu nok givet den gode VK et kald efter sådan et pre-interview Tunge Det ser bestemt lovende ud haha!

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #2871: 08 Dec 2012, 00:12 »

Med en ansøgning af den kaliber, er det svært ikke at tage ham til overvejelse crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #2872: 08 Dec 2012, 00:16 »

Jeg er beæret Kys

Cool

plutonium
Manager

« Svar #2873: 08 Dec 2012, 01:48 »

Hvis VK blev en del af crewet, så ville jeg prompte søge ind også! Tror man kunne få nogle way out diskussioner om linien på forum, hvis han sad med ved bordet Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2874: 08 Dec 2012, 02:07 »

SÅ OVERHOLD DOG RETNINGSLINJERNE, SPAMMERDRENGE.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2875: 08 Dec 2012, 10:05 »

Hvis VK blev en del af crewet, så ville jeg prompte søge ind også! Tror man kunne få nogle way out diskussioner om linien på forum, hvis han sad med ved bordet Opstemt

I second that

Jeg kan gøre det godt mundligt

Hævet Øjenbryn

Jeg har dedikeret hele min tid på FMF siden VKs sidste ban på at sidde og håbe på at han sendte en ansøgning. Og så er jeg ikke i crew når det sker  Sur

SÅ OVERHOLD DOG RETNINGSLINJERNE, SPAMMERDRENGE.

Skriver knægten med caps.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2876: 08 Dec 2012, 10:26 »

Skriver knægten med caps.
Ja, det er jo klart. Bliver retningslinjerne ikke overholdt, så går der kaos i det. I går var det så slemt, at jeg blev edderrasende.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2012, 12:55 af JG7 » Logged

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #2877: 08 Dec 2012, 10:30 »

Men mon ikke Nekker er opgaven voksen? Peace
Det er han sikkert, men har han tiden? Jeg synes da han har været inde et par gange, hvor han i sidste ende ikke har haft tiden til crewlol.

Edit: Vær sød ved JG.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2878: 08 Dec 2012, 10:31 »

Ja, det er jo klart. Bliver retningslinjerne ikke overholdt, så går der kaos i det. I går var det så slemt, at jeg blev edderrasende.

Du bør, ligesom VK og Jakob E, søge ind i crewet. Det er hipt nu.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2879: 08 Dec 2012, 10:36 »

Du bør, ligesom VK og Jakob E, søge ind i crewet. Det er hipt nu.

Nah.

Hvis jeg søger ind, så kommer der en ansøgning fra dig en-to uger efter.

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010