home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582110 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #2550: 05 Apr 2012, 00:37 »

Hcan får det til at lyde værre end det er crazy

Jeg er glad for at folk har været tilfredse med min gøren og laden i crewet her i anden omgang, men jeg var ved at køre død i det her til sidst. Jeg forsvinder jo ikke fra siden, så I vil nok ikke engang lægge mærke til forskellen. Nu er det bare en anden der kommer til at lege sporhund med hensyn til dobbeltbrugeri, og jeg tror faktisk allerede jeg ved hvem arvtageren er. Han viser i hvert fald talent for det, ham Erzael Wink

Og ellers er der jo stadig både Chicha, Swizz og Hcan tilbage som erfarne kræfter! No worries Wink

Argh - You kill the drama! Smiley

Derudover er jeg beæret over du kalder mig en erfaren! Smiley

Tror sku bare det er fordi du har været en vellidt del af crewet!

Men som du selv siger... no hard feelings, og hvis man er ved at kører død i noget er det godt med en PAUSE! Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #2551: 05 Apr 2012, 00:39 »

Haha, ja crazy

Sidste gang jeg stoppede holdt det kun 9 måneder Grin

Men det er nu ikke en pludselig beslutning. Den har været længe undervejs, så nu får crewet fred for mig på ubestemt tid Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #2552: 05 Apr 2012, 00:51 »

Er det, fordi du satser fuldt ud på din karriere som professionel fodboldspiller nu, Pluto? crazy

Men du har gjort et godt arbejde, og du vil blive savnet i crewet, det er jeg ikke i tvivl om. (Det kan så diskuteres, om du vil blive lige så savnet som jeg er.)

Held og lykke med fodbolden! Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #2553: 05 Apr 2012, 01:05 »

Årh gå dog hjem?! Grin

Hvis jeg skal hellige mig noget som helst, så bør det være mine studier Wink

Nej, svaret ligger nærmere i, at jeg har flere og flere ting at se til i privaten, og det gør at motivationen til at sidde i crew forsvinder. Men nej, jeg bliver sgu aldrig prof fodboldspiller. Ej heller træner. Men på amatørplan vil jeg da gerne i gang så snart kalenderen tillader det Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #2554: 05 Apr 2012, 02:16 »

Well, nu er crewet blot fuld af idioter crazy

R.I.P FmFreaks

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2555: 05 Apr 2012, 02:18 »

Okay, den havde jeg så ikke lige set komme.

Når, men tak for dit store bidrag på siden, Pluto! Nu ved jeg ikke, hvad der foregår i de låste baglokaler af naturlige årsager, men din generelle ageren i det offentlige forum skriger på ros. Du formår om nogen, at få skabt en fantastisk stemning blandt brugerne. Du er utrolig imødekommende, åben og venskabelig, på forum såvel som in real life, og dine initiativer såsom at få Sommerbold op at stå, er fantastisk i min optik.

Tror sgu virkelig, du bliver savnet i Crewet, men det er da altid en glædelig nyhed, at du trods alt stadigvæk er en del af siden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2556: 05 Apr 2012, 07:19 »

For satan pluto, hvor mange gange har jeg sagt at du ikke måtte smutte fra crewet?! Det var da lige godt utroligt... Kæmpe tab for siden, da pluto om nogen har fungeret som mediator mellem brugerne og crewet og har samtidig været produktiv, fornuftig og pisse flink at skrive med. R.I.P. Plutos stjerner, i vil blive savnet! Og pluto... Far er meget skuffet!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #2557: 05 Apr 2012, 08:24 »

Okay, den havde jeg så ikke lige set komme.

Når, men tak for dit store bidrag på siden, Pluto! Nu ved jeg ikke, hvad der foregår i de låste baglokaler af naturlige årsager, men din generelle ageren i det offentlige forum skriger på ros. Du formår om nogen, at få skabt en fantastisk stemning blandt brugerne. Du er utrolig imødekommende, åben og venskabelig, på forum såvel som in real life, og dine initiativer såsom at få Sommerbold op at stå, er fantastisk i min optik.

Tror sgu virkelig, du bliver savnet i Crewet, men det er da altid en glædelig nyhed, at du trods alt stadigvæk er en del af siden.

+1 Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #2558: 05 Apr 2012, 08:45 »

For satan pluto, hvor mange gange har jeg sagt at du ikke måtte smutte fra crewet?! Det var da lige godt utroligt... Kæmpe tab for siden, da pluto om nogen har fungeret som mediator mellem brugerne og crewet og har samtidig været produktiv, fornuftig og pisse flink at skrive med. R.I.P. Plutos stjerner, i vil blive savnet! Og pluto... Far er meget skuffet!

Nu drømmer du vist Tunge

Jeg har ganske rigtigt været bindeled mellem bruger og crew, men ellers er det ikke meget materiale der er kommet fra min hånd! Det er andre i crewet der skal have den ros!

Men tak for rosen. Også til alle jer andre (Gazl skrev bare lige noget vås jeg var nødt til at citere Wink ). Men igen skal man altså ikke gøre det værre end det er. Er der noget jeg har lært af min tid i crewet, så er det at folk i crewet er fantastiske til at træde frem og tage over, når nogen stopper. Giv det et par måneder, og så vil jeg være fuldstændig glemt i den sammenhæng!

FCK88
Manager

« Svar #2559: 05 Apr 2012, 11:38 »

Giv det et par måneder, og så vil jeg være fuldstændig glemt i den sammenhæng!

We'll NEVER forget you! Græder

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #2560: 16 Apr 2012, 21:37 »

Inden der bliver undren i krogene, så kommer der selvfølgelig en officiel nyhed og afsked med Pluto. Beslutningen er dog først lige trådt i kraft, hvorfor nyheden ikke kommer før inden for de kommende par dage.

Er plutonium allerede gemt?

Ariana Grande
Manager

« Svar #2561: 16 Apr 2012, 21:40 »

Som om du nogensinde bliver glemt Pluto.
Du var den eneste i crewet der stadig var normal.
It's sad Skuffet

Swizz CataR
Manager

« Svar #2562: 16 Apr 2012, 22:03 »

Er plutonium allerede gemt?

Naturligvis ikke. Vi har dog været pressede på tid, og vi beklager meget, at nyheden er forsinket. Som det har kunnet ses på siden, er der ikke sket meget på nyhedsfronten siden starten af måneden. Igen, vi beklager.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager

« Svar #2563: 16 Apr 2012, 23:01 »

Og så bliver mit liv altså ikke fattigere af at jeg ikke får en forsidenyhed denne gang Tunge

Jeg fik en sidste gang jeg forlod crewet, og så har man ligesom prøvet dét Peace

Jeg værdsætter al den dejlige ros jeg har fået efter min stop, og det er alt rigeligt!

Enged
Gæst

« Svar #2564: 16 Apr 2012, 23:09 »

Du er jo kun stoppet for ros. Du er tilbage om et par måneder.

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010