home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wupti. Gratis bærbar?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wupti. Gratis bærbar?  (Læst 6987 gange)
1887
Reserveholdsspiller

Sv: Wupti. Gratis bærbar?
« Svar #15: 06 Okt 2010, 16:01 »

Du læser måske selv jura?
og jo du kan/vil blive dømt for bedrageri hvis du har givet forkerte oplysninger, men ondtro er ikke i sig selv nok til at blive dømt for.

Nej jeg læser ikke jura, men er ret godt inde i tingene. Hvis han velvidende om at pengene ikke er trukket, bare ignorerer det, så skal de nok få deres penge, på den ene eller den anden måde. Og de er i dén grad retten på deres side.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #16: 06 Okt 2010, 16:06 »

Nej jeg læser ikke jura, men er ret godt inde i tingene. Hvis han velvidende om at pengene ikke er trukket, bare ignorerer det, så skal de nok få deres penge, på den ene eller den anden måde. Og de er i dén grad retten på deres side.

Så skal du ikke belærer andre om det, tak! for vil væde med at du ikke kan finde nogle som helst steder i aftaleloven  med lige netop det der eks.

men ja de har jo nok styr på det, sådan plejer det jo at være Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 06 Okt 2010, 16:07 »

Så skal du ikke belærer andre om det, tak! for vil væde med at du ikke kan finde nogle som helst steder i aftaleloven  med lige netop det der eks.

men ja de har jo nok styr på det, sådan plejer det jo at være Smiley

Jeg belærer ligeså meget som jeg lyster!! At jeg ikke læser jura, er ikke ensbetydende med at jeg ikke har styr på det Wink

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Gosser
Manager

« Svar #18: 06 Okt 2010, 16:14 »

Hvis ikke pengene er trukket endnu, så bliver de det. Før eller siden.

Hvis det reelt er en fejl, og det ikke blot er fordi pengene bliver trukket en af de kommende dage, kan du være ganske sikker på, at du hører fra dem i fremtiden, og vil blive fortalt at pengene ikke er blevet hævet, af den ene eller anden grund. Deres systemer er ikke dumme.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #19: 06 Okt 2010, 16:15 »

Jeg belærer ligeså meget som jeg lyster!! At jeg ikke læser jura, er ikke ensbetydende med at jeg ikke har styr på det Wink

Ja det siger du jo, men så er der jo bare ikke noget hold i det. Men alle kan jo sige hvad der er lovligt og hvad der er ulovligt. det er mere et spørgsmål er hvorfor og hvordan du vil straffe ham. Smiley

Green and Gold..

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 06 Okt 2010, 16:15 »

Det er 2 måneder siden jeg fik min bærbar. Smiley

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #21: 06 Okt 2010, 16:21 »

Det er 2 måneder siden jeg fik min bærbar. Smiley

Og du er helt sikker på du ikke har trukket dem?

Green and Gold..

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 06 Okt 2010, 16:21 »

heeeelt sikker. Opstemt

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Altid FCK
Manager

« Svar #23: 06 Okt 2010, 16:50 »

Det er vel lidt et spørgsmål om samvittighed...

Hvis du ikke tænker over det, så ville jeg bare ignorere det, og så betale hvis de kontaktede mig.
Hvis det er noget der nager dig, eller som du tænker meget på, så ville jeg bare kontakte dem og betale, så du ikke skulle tænke på det mere.

At sagen ender i retten kunne jeg ikke forestille mig, så skulle det være fordi du ikke ville betale for den. Det er også dumt for dem, at bruge tid og penge på en retssag, så de vil nok bare kontakte dig for, at få pengene.

Men det lyder alligevel mærkeligt...

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

HansenLFC
Gæst

« Svar #24: 06 Okt 2010, 16:56 »

Jeg ved godt hvad jeg ville have gjort .... Svaret er her efter :

FCK88
Manager

« Svar #25: 06 Okt 2010, 17:40 »

I sidder og snakker om et firma der bruger Wupti-Pede som reklamefigur.. Come on, guys.. Det siger sgu da ALT om deres hjernekapacitet når det kommer til stykket crazy Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Drillo
Gæst

« Svar #26: 06 Okt 2010, 20:18 »

Hvis det vil jeg være lige glad, for hvis det kommer der til at de finder ud af at de mangler deres penge så skal de nok kontakte dig eller din bank. Har selv prøvet noget ala det samme bare med El-giganten hvor der gik 1,5 md. før de trak deres penge, og da kontaktede de min bank som så kontaktede mig.

Min far købte på et tidspunkt en dvd-box på dvdoo.com til 1500 kr og de penge er aldrig blevet trukket og det er over 5 år siden.

Så hvis jeg var dig så ville jeg lade som ingenting da du formentligt allerede har oplyst dem dit konto-nr. så de kunne trække pengene. Og hvis de på et tidspunkt gerne vil have deres penge så kontakter de dig inden de begynder at tru med retsager osv.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010