Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1064 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2010
Kategori: Blogs FM2010
The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
16
Forfatter
Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal] (Læst 58237 gange)
Fernando
Gæst
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
«
Svar #105:
01 Nov 2010, 20:22 »
Du kan jo f.eks med billedet med Robert Dølhus (
) - du behøver ikke et billed der, som man siger - helst mere tekst end grafik i en blog og så ville jeg foretrække at i dit top banner at, teksten i det var lidt mindre, men det er jo min mening.. og hvis du nu gerne vil have noget nyt grafik til bloggen kan du jo evt. spørge den venlige Vmanstar om han vil lave noget da han er blevet ret god til det med grafik og især bannere/signatures :-) Men dit Wolfsburg logo til sidst er rigtig flot! :-)
// Fernando
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #106:
01 Nov 2010, 20:38 »
Citat af: Fernando 01 Nov 2010, 20:22
Du kan jo f.eks med billedet med Robert Dølhus (
) - du behøver ikke et billed der, som man siger - helst mere tekst end grafik i en blog og så ville jeg foretrække at i dit top banner at, teksten i det var lidt mindre, men det er jo min mening.. og hvis du nu gerne vil have noget nyt grafik til bloggen kan du jo evt. spørge den venlige Vmanstar om han vil lave noget da han er blevet ret god til det med grafik og især bannere/signatures :-) Men dit Wolfsburg logo til sidst er rigtig flot! :-)
// Fernando
Haha, Robert Dølhus billedet var også lidt (meget) for sjov.
Men ellers er det en god idé og vil helt klart spørge Vmanstar om et nyt topbanner.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #107:
02 Nov 2010, 16:51 »
Mit eget forsøg på et nyt topbanner, hvad synes i? Og hvis i kan lave et der er bedre så må i meget gerne lave et og sende det til mig på pb eller herinde i blogtråden.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #108:
02 Nov 2010, 16:55 »
Typisk det så er for langt, ARG!
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #109:
02 Nov 2010, 16:58 »
Sådan.
Eller:
Færdig udgave:
«
Seneste Redigering: 02 Nov 2010, 21:38 af Mr Benjoe26
»
Fernando
Gæst
«
Svar #110:
02 Nov 2010, 17:05 »
Den fint nok, men gør rammen mindre tyk
så der mere stil over det.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #111:
02 Nov 2010, 17:08 »
Jeg har også lige ændret et indlæg efter du skrev det samme i grafik tråden.
Bombermann
Lilleputspiller
«
Svar #112:
04 Nov 2010, 21:23 »
Flot topbanner! Hvornår tror du der kommer update igen jeg savner noget godt at læse nu hvor det bliver mere mørkt er det altid rart med noget godt at læse.
Dejlige updates forsat.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #113:
04 Nov 2010, 21:28 »
Citat af: Bombermann 04 Nov 2010, 21:23
Flot topbanner! Hvornår tror du der kommer update igen jeg savner noget godt at læse nu hvor det bliver mere mørkt er det altid rart med noget godt at læse.
Dejlige updates forsat.
Tak, er også selv rimeligt tilfreds med det.
Jeg håber på der kommer en update i morgen, men det bliver en laang en af slagsen, håber i overlever det, men siden de fleste af de andre også er relativt lange sker der nok ikke det store ved det.
Godt du kan lide mit arbejde.
Bombermann
Lilleputspiller
«
Svar #114:
04 Nov 2010, 21:46 »
Citat af: Mr Benjoe26 04 Nov 2010, 21:28
Tak, er også selv rimeligt tilfreds med det.
Jeg håber på der kommer en update i morgen, men det bliver en laang en af slagsen, håber i overlever det, men siden de fleste af de andre også er relativt lange sker der nok ikke det store ved det.
Godt du kan lide mit arbejde.
Super, glæder mig så bare endnu mere til i morgen.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #115:
05 Nov 2010, 18:17 »
Jeg splitter updaten op i to, så den ikke bliver lige så lang men halvt så lang, og så får i den anden update på et andet tidspunkt. Den første af de to kommer op om 1 time ca.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #116:
05 Nov 2010, 19:41 »
Så er der juleferie!
…Troede jeg, jeg drømte og var forvirret da jeg vågnede op og kiggede febrilsk på kalenderen og så december og tænkte straks: ”Så er der juleferie!” men nej det var forkert så jeg lagde mig til at sove igen.
Det var derimod blevet oktober og det betød at der havde været holdt oktoberfest i Tyskland, noget som trods sit 200 års jubilæum ikke var muligt for mig at være til mere end en enkelt dag, hvor jeg da også drak igennem på den vanlige danske stil. Spillerne havde alle fået forbud mod det, men jeg mener at have set nogle af de yngre spillere, men kunne ikke tyde dem, jeg så flere hoveder end jeg burde så har ikke villet straffe nogen spillere, når jeg for det første selv var der, og for det andet slet ikke kunne se hvem der egentligt var der. Oktober betyder også min kærestes fødselsdag og oktoberfest kunne ikke rigtigt gøre hende ligeså glad som det gjorde mig. Så derfor måtte man lige finde på noget smart at lave med hende, så jeg sendte hende på et spaophold i et af de bedste wellnesscentre i hele Tyskalnd. Samtidig er jeg i gang med at lære at danse salsa som hun altid gerne ville have vi skulle danse. Hvad angår fodbold så har vi en masse spændende kampe indtil der er juleferie, men tiden går hurtigere end man skulle tro hernede.
I vores første kamp i oktober var der én spiller der gjorde sig specielt godt bemærket, og det var Hulk, han sikrede os egenhændigt en 3-0 sejr over Dortmund hjemme. René Adler var banens næstbedste spiller og havde flere fantastiske redninger hvor han kun lige nåede bolden, en sublim kamp fra ham, men Hulk ar bare bedre og blev fuldt fortjent kampens spiller. Den næste kamp var imod Hoffenheim ude, og selvom vi startede godt i kampen fik Hoffenheim også et par store chancer, og de er også et af de hold der har overrasket positivt denne sæson, så dette ville ikke blive en let kamp. René Adler var dog stærk i første halvleg og holdte nullet. Et kvarter inde i anden halvleg presser vi godt på oppe i Hoffenheims felt og en bold dumper ud foran fødderne på Cícero og han laver sit klassiske hårde vrist spark og sender bolden i mål med lyntoget. I de sidste ti minutter begyndte Hoffenheim at presse på og et frispark som Adler kun lige fik hånden på blev efterfulgt af en stor chance i vores eget felt hvor Adler igen reddede men ikke kunne holde bolden, så den fløj ud i feltet hvor Tobias Weis bragede til bolden, men magiske Adler sprang hurtigere end bolden fløj og reddede igen og holdte den afslutning, så deres angreb stoppede der. Kampen sluttede med et 0-1 resultat til os.
Vi var i Monaco, Frankrig, for at se om vi kunne få vores anden sejr i CHL med os hjem. Monaco var en modstander vi burde kunne vinde over, men det er ikke for sjovt de er i CHL så vi skulle ikke undervurdere franskmændene. Når Cícero scorer et mål, så er det aldrig et kedeligt mål, og det blev det heller ikke denne dag da han scorede efter fyrre minutter. Lige udenfor feltet sparker han til bolden og den flyver ind og rammer overliggeren én gang, rammer jorden, rammer overliggeren igen og i mål! Et fantastisk mål, der virkelig havde potentiale til at tænde holdet op! Cícero havde dog flere godter i godteposen og med et kvarter tilbage af kampen prikker Hulk bolden over til Cícero som tager et skridt og banker bolden ind på stolpen og i mål. At jeg købte ham fri for 26 mio. virker som noget af et scoop! Takket være hans to mål så rejste vi hjem tre point rigere.
Vi tog hjemme imod Hannover og efter en halvsløj første halvleg så fik Diego bragt os foran tre minutter inde i dommerens overtid på et pragtfrispark. Dermed gik vi til pause med en føring. Anden halvleg startede som første halvleg sluttede, med et mål. Denne gang var det Mario Mandzukic der scorede. Kakuta lukkede og slukkede i sidste sekund af kampen, da han hamrede et fladt skud i mål, til slutresultatet 3-o. Pokalkampen mod Augsburg var en lettere kamp, og jeg ville spare mine startere, men siden reserverne heller ikke var helt friske var det et tydeligt mærket hold, af at vi både spiller liga, pokal og CHL bold. Thomas Kahlenberg og Mario Mandzukic som startede inde i denne kamp stod for første halvlegs to eneste mål. Der er ikke så meget andet at sige om kampen, så jeg la’ vær.
Op til den næst spillerunde hvor vi skulle møde Bochum, tabte både FC Bayern OG Schalke i samme weekend, hvilket ville medføre at vi med en sejr kunne komme hele 8 point væk fra Bayern og 9 point væk fra Schalke! Kampen mod Bochum skulle dog lige vindes først. Vi havde dog vores egne problemer imod Bochum da vi allerede efter 20 minutter kom bagud, første mål scoret imod i 6 kampe! Efter pausen kom vi ud med en masse motivation og der gik også kun 5 minutter inden Diego udlignede. Der gik 10 minutter yderligere og så stod den 1-2 til os på mål af Hulk. 7 minutter før tid lukkede Diego kampen med endnu en scoring. I mellem tiden har Austria Wien tyvstjålet Olivier Bierhoff, en af de bedste scouts i Tyskland, ja måske endda verden, så det er trist.
Vi skulle endnu engang spille CHL bold, denne gang tog vi hjemme imod Monaco, og de skulle sendes hjem med samme antal point som de kom herned med. Første halvleg var utrolig kedelig og der var ikke nogen store chancer til hverken os eller dem. Trods et hav af chancer til os så kunne vi ikke få bolden i mål, både træværket men så sandelig også Monacos målmand gjorde det svært for os, og da vi ville sætte pres på, tog Monaco alt tempo ud af kampen, og faldt og græd konstant, trist at vi ikke lige kunne straffe dem og vinde. Shakhtar tabte heldigvis til Real Madrid og vi er derfor oppe på 7 point med 5 point ned til både Shakhtar og Monaco.
Op til den sidste kamp inden der var en lille pause i kampene tabte Bayern igen, og vi kunne derfor komme helt op på 12 points forspring med en sejr hjemme over Mainz. Og 20 minutter inde i første halvleg kom forløsningen da Hulk scorede til 1-0. Kahlenberg blev fældet i feltet og fik et straffe som Jádson sikkert konverterede til et mål i det sidste minut af første halvleg. Edin Dzeko fik også endelig slået hul på den byld der har holdt ham fra at score og han scorede det sikrende mål til 3-0 i 90’enstyvende minut. Sejren er sød og efter at Schalke OGSÅ tabte igen, så er vi 11 point foran HSV og Schalke og 12 point foran FC Bayern! Det er en fantastisk sæson vi går i møde hvis dette forsætter!
Bundesligaen
Holdstatistik
Spillerstatistik
Næste update: Nu er der faktisk juleferie!
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #117:
08 Nov 2010, 19:22 »
Jeg synes det er lidt sjovt, i Wolfsburg er Edin Dzeko blevet en legende, hvilket er forståeligt efter hans sidste sæson, men Hulk er allerede på under et halvt år i klubben blevet favoritpersonale, men jeg er intet i klubben.
Update kommer inden for en time ca.
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #118:
08 Nov 2010, 20:35 »
Nu er der faktisk juleferie!
Imens der har været pause har jeg søgt efter en defensiv midtbanespiller der er ung og god, jeg havde ’kun’ 46 mio. til rådighed så jeg søgte en der var lidt billigere end andre spillere og her var Ignacio Camacho en fantastisk spiller som jeg så har fået sikret mig for23 mio. kr. hvilket jeg er meget glad for. Josué er ikke så god og han er ret gammel, Mahamadou holder heller ikke så mange sæsoner mere så Camacho bliver forhåbentligt en super handel. I pausen fik vi dog også to triste skader, Mahamadou Diarra og Marcell Jansen blev begge skadet, men Josué og Hélan var reserverne for dem og blev sat ind i stedet for i den første kamp efter den lille pause, mod Stuttgart.
Stuttgart har skuffet indtil videre denne sæson og lå før vores kamp mod dem på en dobbelt så dårlig placering som forventet. Alligevel kunne vi ikke få scoret før i det 37. minut da Hulk, med venstreskøjten, svingede bolden i mål. Nyindkøbet har da i hvert fald ikke skuffet indtil videre! Dzeko lukkede kampen med et mål efter hjørne. Vi fik dermed de 3 point sikkert. Jádson blev desværre skadet i denne kamp, og vil ligeledes være ude i kampen mod Real Madrid, Diarra er dog tilbage hvilket er rart. Da Real kom på besøg var vi ikke i stærkeste opstilling, men vi gik efter at overraske presse dem så meget som muligt. De havde dog Cristiano med i denne kamp, men om det kunne gøre nogen forskel var ikke til at sige før kampen. Han fik da ellers en gigantisk chance 22 minutters spilletid hvor han er helt alene med Adler, Adler er jo en klassekeeper og redder bolden ud til hjørnespark. Både Hulk og Diego havde ellers også store chancer, men Casillas stod også rigtig flot og reddede begge. 10 sekunder inde i anden halvleg skyder Benzema et skud på stolpen og er derefter offside på et indlæg, en klar advarsel til os! Vi er nød til at stå stærkere defensivt og få noget ud af det offensive. Da der kun var 13 minutter tilbage så modtog Cícero bolden inde i det lille felt, han fumler lidt med bolden og brager så ellers mod mål, men Casillas stod forsat fantastisk, og reddede endnu engang. 5 minutter før kamp, Hulk smider endnu et godt indlæg indover, Mandzukic kommer frem og header, Casillas redder, igen. Inden for de sidste 5 minutter af kampen har vi 5 store chancer hvoraf mindst 3 ville være gået ind på enhver anden målmand, men Casillas reddede det hele! Han holdte Real fra at få en fuldstændig afklapsning og jeg er ked af vi ikke vandt, men spillerne spillede fantastisk og er stolt over hvad de udrettede i dag! Vi havde mest boldbesiddelse og de havde kun 1 skud der var inden for mål, hvor vi havde 8 skud! Monaco vandt samtidigt 3-0 over Shakhtar og de skal spille mod Real næste gang, Shakhtar kan ikke nå os og hvis vi taber kampen mod Shakhtar og Monaco skulle vinde mod Real skal den ene kamp ende 1-0 og den anden 2-0 til henholdsvis Monaco og Shakhtar, for at Monaco går videre. Dermed er vi næsten sikre på at gå videre fra gruppespillet. Måske blev vi i øvrigt frarøvet et straffespark, men jeg så det ikke selv, så jeg ved ikke helt.
Der gik ikke mere end 3 minutter før vi var foran imod Hertha BSC, Dzeko var målscoreren, han udnyttede at Herthas keeper var kommet langt ud og han skød bare bolden over ham og scorede. 3 minutter senere scorede Kakuta på et langskud der blev hjulpet lidt af at Herthas keeper havde smør på handskerne. Selvom jeg sagde til spillerne de bare kunne spille roligt og lukrere på omstillinger så scorede vi igen, Dzeko på hovedstød efter et perfekt hjørnespark. Hertha reducerede dog med 10 minutter tilbage, men mere fik de heller ikke og vi vandt sikkert. Köln var næste modstander og efter 13 minutter scorede Dzeko til 1-0. Kort efter scorede Kakuta et smukt mål, han skyder langt udefra og bolden er uden for rækkevidde af målmanden og går ind. Mange chancer og 2 stolpeskud senere gik vi til pause, men en fortjent 2-0 føring. Dzeko scorede igen i anden halvleg til 3-0, og kampen var afgjort. For første gang i lang tid fik Dzeko lavet et hat-trick, han scorede i absolutte sidste sekund og fik scoret til 4-0. Nu er der 13 point ned til 2. pladsen som er HSV for tiden, Bayern som længe så stærke ud er brudt sammen, og ligger 20 point bagud på en 7. plads. De har også den værste formkurve for tiden med TTTXT som deres form i forhold til vores VVVVV.
Da vi var på besøg i Ukraine for at spille mod Shakhtar vidste vi at der ikke ville ske meget i kampen, vi kunne nøjes med uafgjort og de havde ikke det store at kæmpe for da de skulle vinde og Monaco skulle tabe, samlet skulle Shakhtar få en positiv målscore på 8+ til dem, og det var nok mere end lidt urealistisk, dette blot for at kunne komme videre til Europa League fra gruppen. Der skete heller ikke noget spændende i første halvleg. Det eneste der skete i første halvleg var faktisk at Diego blev skadet. 10 minutter inde i anden halvleg var vi kommet foran på mål af Hulk der løb fra forsvaret og scorede flot. Hulk var ikke til at stoppe og efter at han snød forsvaret løb han let ned til målmanden og prikkede den udenom ham og i mål. Vi vandt igen sikkert og marchere af sted mod næste runde i CHL.
Med Diego skadet, Jansen og Jádson ude af kampform efter deres skader var vi svækket, ligeledes Kahlenberg var ude af form efter en mindre skade efter træning. Derfor havde Schalke en god mulighed for at tage point mod os. Da vi havde mangel på spillere til at overtage offensivt, lod jeg alligevel Jádson starte inde, og det gjorde an godt, 20 minutter efter kampen var startet scorede han. Hulk scorede lige efter dommerens fløjt til anden halvlegs start og så var vi oppe 2-0. Jádson fik scoret et mål mere, denne gang på straffe, 3-0 og kampen var afgjort med et kvarter tilbage. Nu var det tid til den sidste kamp før det blev til en vinterpause. Kampen var imod Werder Bremen et hold der havde fået styr på spillet, og ville give god modstand i dag. René Adler forsætter tydeligvis sine imponerende præstationer, 10 minutter er spillet og der kommer en stor chance til Bremen, men Adler svinger højre arm ud og nupper bolden, flot redning. Tim Wiese stod dog også flot i det første kvarter med et par gode redninger. Efter en halv time kunne Wiese dog ikke holde målet rent, Jádson bryder igennem på fløjen og løfter bolden over Dzekos markering og Dzeko header den i mål. Diego var tilbage og det var et glædeligt syn, da han driblede forbi en forsvarsspiller og løb alene ned mod Wiese, det udnyttede han til at prikke den forbi og i mål. Der skete ikke noget i anden halvleg og vi vandt kampen 2-0.
Lodtrækningen til CHLs første knockout runde var en spændende affære, vi sad alle med nerverne helt ude og ventede på hvem vi trak. Roma, Liverpool, AC Milan, nej det blev ikke dem, men Wolfsburg dukkede op lige efter Milan, og tiden stoppede, tankerne fløj gennem hovedet, ville vi gerne en tur til Madrid igen, et hold som vi havde overraskende godt styr på i begge kampe, selvom vi tabte ude og fik uafgjort hjemme. Chelsea, Atletico Madrid, Barcelona og Arsenal var de andre muligheder, Atletico var nok den kamp der ville være mest inden for vores rækkevidde til at vinde, men Arsenal blev trukket op af puljen. Vi skal dermed en tur til London. Det ville ikke blive let, men vi tror på det er muligt og vi vil give Arsenal kamp til stregen! Hvem skal stoppe os, måske Arsenal, men derhjemme er vi efterhånden meget tæt på at have sikret os mesterskabet allerede, men vi skal selvfølgeligt holde fokus hele sæsonen igennem.
Champions League grp. A-D
Champions League grp. E-H
Champions League første knockout runde
Bundesligaen
Holdstatistik
Spillerstatistik
Næste update: Transfervinduet
Heskey
Landsholdsspiller
«
Svar #119:
09 Nov 2010, 22:39 »
Jeg har et spørgsmål, hvordan vil i have de fremtidige updates?
Skal jeg beskrive mere live i Tyskland, eller skal det være mere om selve spillet og kampe, anderledes sagt, kreativt og frit men mindre om kampe, eller mere firkantet og præcist om kampe men mindre kreativt.
Hvad siger i?
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
16
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »