home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1029 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 58252 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #90: 29 Okt 2010, 16:30 »

Gode handler.. haha, du kiggede på to af dem jeg nævnte!! Smiley

Godt skrevet Wink. KIU!

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #91: 29 Okt 2010, 16:32 »

Gode handler.. haha, du kiggede på to af dem jeg nævnte!! Smiley

Godt skrevet Wink. KIU!
Tak Smiley Haha, ja det gjorde jeg, men ingen af dem blev dog desværre købt som skrevet, men også derfor jeg svarede tilbage at det var fine bud du kom med. Opstemt

Tak, og jeg gør mit bedste for at blive ved. Wink

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 30 Okt 2010, 14:19 »

Gode handler og godt skrevet  Thumbs Up

Kunne man forresten se et SS af Macauley Chrisantus? Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #93: 30 Okt 2010, 15:09 »

Gode handler og godt skrevet  Thumbs Up

Kunne man forresten se et SS af Macauley Chrisantus? Smiley
Tak og tak. Opstemt

Det ordner jeg da lige, han har i øvrigt udviklet sig fint men er stadig ikke helt god nok desværre, men i Zaragoza burde han få god spilletid så næste sæson bliver han nok super-sub og Mario Mandzukic vil måske blive solgt. Smiley

EDIT: Macauley Chrisantus Smiley
« Seneste Redigering: 30 Okt 2010, 15:15 af Mr Benjoe26 » Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 31 Okt 2010, 09:57 »

Okay, han stats ser jo fine ud Wink

Havde egentlig tænk mig at spørge dig om du havde tænk dig at sælge Mario Mandzukic, men glemte det igen  Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #95: 31 Okt 2010, 10:04 »

Har jo fulgt en del med i din blog Benjoe! Smiley og man må sige det er god læsning! glæder mig til, at høre mere.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #96: 31 Okt 2010, 14:13 »

Okay, han stats ser jo fine ud Wink

Havde egentlig tænk mig at spørge dig om du havde tænk dig at sælge Mario Mandzukic, men glemte det igen  Opstemt
Ja, de er helt fine, men bare jeg synes bare at Mario har været rigtig god at have som super sub i denne sæson så Chrisantus ville ikke få nogen særlig spilletid denne sæson så hellere udleje ham. Opstemt

Haha, så fik du så alligevel svaret. Opstemt
Har jo fulgt en del med i din blog Benjoe! Smiley og man må sige det er god læsning! glæder mig til, at høre mere.
Ja det er sgu rart du gør det! Smiley Tak, og glæder mig til at skrive mere. Opstemt

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #97: 01 Nov 2010, 19:40 »

Wake me up, when September ends!
…vågn op…skat du skal op nu…skat, det er den første oktober…
Endnu en morgen hvor min kæreste skal hive mig ud af sengen. Nutella på brødet, mums. "Uhmm, Nutella er total ynglingssmørepålæg" det er selvfølgelig et Langt fra Las Vegas citat af den elskværdige Robert Dølhus. Sikker underholdning om morgenen. Før, under og efter transfervinduet har vi spillet kampe, og det har været både venskabskampe, Champions League, Liga og pokalkampe. Venskabskampene er der ikke så meget at sige om, de blev alle vundet, med henholdsvis 4-0, 3-0 x3 og 8-0, alle sammen på udebane. Den første kamp i pokalen var en 4-0 sejr over Zwickau, uden problemer.

Åbningskampen mod Nürnberg blev en sejr uden den store slinger i valsen. 1-4, Dzeko, Diego, Jádson og et selvmål af en uheldig spiller fra Nürnberg. Vi forsatte vores sejrsstime mod Frankfurt med en 2-0 sejr hvor det igen var Diego der scorede og igen et selvmål. Gladbach var næste forhindring som vi skulle komme uden om og med hjælp fra Diego og Mario Mandzukic vandt vi den kamp 0-2.

FC Bayern kom på besøg og det blev en tæt affære. Vi fik ellers en sublim chance for at bringe os foran i de døende sekunder af 1. halvleg, men Jádson brændte og den stod 0-0 til halvleg. Efter pausen kom vi ud og prøvede at overrumple Bayern men det lykkedes ikke for os og med et kvarter tilbage af kampen scorede Mario Gómez til 0-1, kampens resultat. Dermed fik vi allerede efter fire kampe vores første nederlag. Bayern tabte ellers deres kamp den forrige uge med 3-5 mod nyoprykkede Bochum, men de rejste sig med en 4-0 sejr over Mainz og forsatte mod os. Vi fik en kamp imod HSV til at rejse os i inden mødet mod Real Madrid ventede. HSV gjorde god modstand og med et tidligt selvmål af Jádson så det godt ud for dem. Hulk havde dog helt andre planer og på to minutter fik han ændret det til 1-2. Det første var et fladt langskud der snød keeperen og det andet var en fræk finte mellem to modspillere der bankede sammen, som resulterede med den ene måtte sys over det ene øje, Hulk løb ufortrødent videre og bankede bolden i netmaskerne. Gojko Kacar udlignede for Hamburg, men Dzeko stoppede deres drømme med et afgørende mål fem minutter senere. Nu var vi klar til at spille mod Real!

Flyturen derover var en sjov en af slagsen. Uden at have sagt for meget til spillerne om min mindre flyskræk så opdagede de det alligevel hurtigt da jeg efter en lille lur fik lagt sædet helt ned og vågnede mens jeg skreg ”The plain is crashing, save yourself!” til stor fornøjelse for spillerne. Derefter var der en smule hasard spil og jeg fik samlet lidt løn ind fra de godt betalte spillere. Vi landede nogle dage før for at kunne komme til rundt i Madrid og se lidt på byen og rundt omkring. Men alle havde konstant en følelse af at der skulle ske noget stort onsdag aften. Og det skulle der jo også. Vi var klare underdogs fra kampstart så jeg sagde til spillerne at underdogs altid vinder, vi kan kun klare os godt i dag så de skulle ikke være bange, men blot spille fodbold som var det imod et hvert andet hold. Jeg blev også hurtigt imponeret af spillerne! Real gav bolden op og en bold blev svunget over til Kaká, kort efter blev han manet til jorden af Höwedes, en helt lovlig tackling, selvom Kaká var meget uenig. I den første halve time styrede vi faktisk kampen og det var os der kom frem til chancerne, men vi kunne bare ikke få den ind i målet. I det 37 minut sket skandalen! Höwedes gik ned i en tackling i eget felt og sender bolden væk fra feltet derefter går Lassana Diarra hen imod hans ben og vælter, dommeren fløjter og peger på pletten, Kaká går til bolden og scorer. Forpulede l*rte dommere! Fløj straks ud af munden på mig og samtlige spillere råbte også, men det kunne kun gøre det værre og vi dæmpede os hurtigt. Kun verbalt, vi forsatte med at styre på banen. Desværre fik vi ikke udlignet i 1. halvleg. Vi forsatte det flotte spil i anden halvleg men kunne stadig ikke få scoret, det kunne Higuain dog, Simon Kjær kan ikke nå op til en høj aflevering fra Dí Maria så bolden ryger helt ind i feltet hvor Higuain samler den op og scorer. Den eneste kamp i sit liv hvor han scorer på sin eneste chance er selvfølgelig imod os. Skuffelsen var enorm og alt der skete på flyturen hjem var at vi sov og få stadig brokkede sig over dommerne, forståeligt nok, men desværre nyttesløst. ¨

Tilbage i Tyskland skulle vi samle os efter skuffelsen i Spanien. Og Karlsruhe var de uheldige der skulle besøge os. Diego scorede hurtigt og Dzeko kort efter. Jádson lukkede 1. halvleg efter slalom løb mellem hele Karlsruhes midtbane og forsvar hvorefter han brager bolden ind på stolpen og i mål. Diego scorede igen i 2. halvleg til slutresultatet. I pokalen skulle vi møde Aue, og jeg satte holdet med kun én spiller fra førsteholdet, det var René Adler og ellers var alle spillere der enten normalt var på bænken eller evt. fra ungdomsholdet. Selvom det klart var et hold der burde vinde uden de store problemer så var de ikke spillet sammen og mødte et hold hvor alle spiller ville gå gennem ild og vand for hinanden. Derfor fik vi en masse god modstand. Det lykkedes dem også at score et mål i det 36. minut og vi kunne ikke selv få scoret i lang tid. Først i dommerens tillægstid i det 91. minut fik vi udlignet ved et mål af Nassim Ben Khalifa. I forlænget fik vi dog hurtigt afgjort det med en tidlig scoring af Ashkan Dejagah og et mål af Gaël Kakuta.

Bayern Leverkusen skulle være værter i et opgør mellem dem og os og vi ville gerne få endnu en sejr og holde os forrest i ligaen. Dzeko fik hurtig bragt os i front efter et flot indlæg af Hulk, men Leverkusen udlignede få minutter senere. Dzeko ville dog gerne lave et til mål og igen på hovedstød, blot på hjørne denne gang. Hulk stikker af i venstre side og brager bolden mod mål men keeperen redder men kan ikke holde den. Bolden hopper ud til Cícero som halvflugter bolden i krydset og så vandt vi også den kamp. 1-4. Sidste kamp jeg vil skrive om i denne omgang er endnu en kamp i Champions League. Shakhtar kom på besøg og blev sendt hjem uden point og uden mål. Første mål kommer efter at Höwedes bryder spillet oppe på Shakhtars banehalvdel og Diego modtager bolden vender rundt og skyder bolden sikkert i mål. Det sikrende mål kom fra Mahamadou Diarra der headede bolden ind i kassen efter en masse tumult i Shakhtars felt.

Alt i alt har dette været en dejlig start på sæsonen, selvom det er lidt trist med de to nederlag. Eventyret hernede forsætter og jeg har skøøøønt! Delikat.

Næste update: Så er der juleferie!

« Seneste Redigering: 01 Nov 2010, 19:48 af Mr Benjoe26 » Logged

Fernando
Gæst

« Svar #98: 01 Nov 2010, 19:44 »

Thumbs Up Rigtig god lang update, men kunne godt tænke mig at, dit grafik lige var lidt bedre! og du skriver fint, men kan ikke lide den første del i updaten den kunne man jo godt undvære Smiley Dejligt at ét af mine yndlingshold har succes Thumbs Up

KIU.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #99: 01 Nov 2010, 19:46 »

Jeg har glemt top- og bundbanner! DAMN IT!  ticked off ticked off

Fernando
Gæst

« Svar #100: 01 Nov 2010, 19:50 »

Hehe epic fail! Shockeret

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #101: 01 Nov 2010, 19:51 »

Thumbs Up Rigtig god lang update, men kunne godt tænke mig at, dit grafik lige var lidt bedre! og du skriver fint, men kan ikke lide den første del i updaten den kunne man jo godt undvære Smiley Dejligt at ét af mine yndlingshold har succes Thumbs Up

KIU.
Tak. Smiley Hvordan kan jeg forbedre min grafik, jeg vil meget gerne forbedre det men jeg ved ikke helt hvilke ting der er gode osv. Smiley Den første del er jo bare en form for intro, selvfølgelig noget der kan undværes men jeg synes bare det ligesom var en del af det hele ligesom det har været en del af at jeg prøver at skrive hvordan det starter med hver update. Smiley Men det er selvfølgeligt ærgeligt du ikke kan lide det. Skuffet
Det er også lækkert at være i sædet for et af yndlings holdene selv - med succes! Opstemt

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #102: 01 Nov 2010, 19:51 »

Hehe epic fail! Shockeret
Shit happens, alot!  Hævet Øjenbryn

Fernando
Gæst

« Svar #103: 01 Nov 2010, 19:52 »

Yes True..True.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #104: 01 Nov 2010, 20:12 »

Yes True..True.
Havde du et svar på om hvordan jeg kunne forbedre min grafik i bloggen? Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010