home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 58163 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #60: 18 Okt 2010, 18:59 »

Godt du kan lide mine transfers! Smiley Jeg glemte at sige jeg har skrevet kontrakt med Gai Assulin fra Barca og Gaël Kakuta fra Chelsea begge på en fri transfer som går igennem til sommer, og begge uden kompensation! Opstemt
Kahlenberg har haft lidt skader og har ikke kunnet finde formen, men jeg vi se om jeg kan få ham ind i formen igen, han kan nemlig spille meget godt i visse af kampene. Smiley
Cagliari var virkelig vilde efter mine spillere, jeg ved ikke hvad der går af dem, men godt for mig! Opstemt

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #61: 18 Okt 2010, 19:55 »

Godt du kan lide mine transfers! Smiley Jeg glemte at sige jeg har skrevet kontrakt med Gai Assulin fra Barca og Gaël Kakuta fra Chelsea begge på en fri transfer som går igennem til sommer, og begge uden kompensation! Opstemt
Kahlenberg har haft lidt skader og har ikke kunnet finde formen, men jeg vi se om jeg kan få ham ind i formen igen, han kan nemlig spille meget godt i visse af kampene. Smiley
Cagliari var virkelig vilde efter mine spillere, jeg ved ikke hvad der går af dem, men godt for mig! Opstemt
Fine transfers, har selv set Gael Kakuta blive en super spiller. Gai Assulin har jeg aldrig set slået mere igennem, end at starte på et Racing hold, mener jeg det var, men han har vel et godt potientiale:)!

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #62: 18 Okt 2010, 19:58 »

Jeg håber at Gai Assulin kan blive noget stort, men hvis han ikke bliver det så har jeg fået ham på fri transfer og kan bare sælge ham. Smiley
Så win-win for mig. Opstemt

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #63: 19 Okt 2010, 00:56 »

Opsummering del 2.

Siden jeg sidst fortalte om vores kampe er der sket meget, jeg har haft for travlt med at styre holdet til at kunne holde jeg informeret og det beklager jeg. Jeg vil fremover ikke skrive om hver måned, jeg vil derimod tage og skrive når der sker noget spændende og ellers komme med opdateringer jænvligt.

Datoen siger 12 marts og vi har spillet en masse kampe siden december startede. Det er gået meget bedre end forventet! Sidste gang jeg skrev om vores kampe endte det hele jo med at vi tabe mod Dortmund, men Köln som ventede, skulle ikke tro at vi var rystede, faktisk tværtimod! Volkswagen-Arena var næste helt fyldt til kampen mod Köln og lavede en magisk kulisse for os. Vi styrede kampen og skabte en masse chancer, men uagtet vores chancer var det ikke til at få bolden i mål, indtil dommeren dømte straffe til vores fordel. Cícero gik sikkert til bolden og bragte os endelig foran. Derefter tog Diego over og scorede to kasser som lukkede kampen. Vores velsmurte maskine forsatte uden de store problemer og vandt de næste to kampe af forårssæsonen.

Nu var det tid til nyindkøb og venskabskampe. Vi fik ikke den store modstand i vores venskabskampe og fik let fire sejre mere til kontoen. Salget af Marcel Schäfer efterlod til at starte med et sår som Jérémy Hélan måtte hele til at starte med, og det gjorde han ganske habilt. Han udviste store drible evner og brød gentagne gange igennem modstandernes højre side og lagde indlæg indover med stor præcision, og defensivt svigtede han heller ikke. En stor fremtid kan man vidst ikke være i tvivl om han har, men det er ikke nu han får sit gennembrud for holdet. Kampen lige efter vinterkampene var overstået var imod Werder Bremen som vi ironisk nok også mødte i åbningskampen til efterårsæsonen. Endnu engang skulle vi vise vores slagkraft på egen slagmark, og vi slog dem allerede til jorden efter to minutter. Dzeko var feltherren som gav dem slaget, og han blev ved. Fjorten minutter senere gav han dem en dyb flænge i brystet og Werder Bremen faldt igen til jorden. Krigeren Cícero sørgede for at de ikke kom op igen og bragte os i front med 3-0 efter en halv time. Dzeko var ustyrlig og i første halvlegs slutning gav han dem nådestødet. Vi forsatte med at kontrollere Bremens tropper og gav dem ingen mulighed for et tilbageslag. Dzeko havde stadig mere at give og med femogtyve minutter tilbage scorede han sit fjerde mål, og dræbte alle håbe for Bremen. En magisk kamp der sent vil blive glemt af os.

Da vi mødte FC Bayern var vi i sejrsform og ville forsætte sejrene. Det samme ville Bayern. Marcell Jansen som lige var kommet til klubben fik chancen fra start og spillede stærk med tanke på at han lige var blevet hentet ind. Det hjalp os desværre ikke til en sejr, begge hold havde chancer Bayern ti, Wolfsburg ni skud, hvoraf kun ét enkelt af Bayerns skud var en som Benaglio skulle gribe. Vi havde derimod hele fem af vores ni skud som forvoldte Rensing problemer. Vi havde et markant overtag i boldbesiddelsen men kunne bare ikke få scoret sejrsmålet, og ligesom den første kamp mod Bayern endte denne kamp uafgjort. Derfor holdte Bayern sig ubesejrede forsat, og jeg tvivler på at nogen af de andre hold i ligaen kan fælde dem.

Schalke blev en modstander der skulle nedlægges to gange i træk, begge gange i fjendtligt terræn. Begge kampe blev vundet på mål af Edin Dzeko som i begge kampe scorede indenfor de første femten minutter. Det var tætte kampe, som ligeså let kunne være gået til Schalkes fordel. Selvom Dzeko var den eneste der scorede i kampene var han ikke kampens spiller i nogen af kampene. I den første var Arne Friedrich en mur i højre side og en solid mand når han skulle heade bolden væk når der kom indlæg, han gjorde sig fortjent til kampens spiller med hårdt fysisk arbejde igennem hele kampen. I den anden kamp var Jádson en tryllende brasilianer på den offensive front og viste de kvaliteter der var årsagen til han blev købt til klubben.

Der ventede flere stærke modstandere efter Schalke kampene, Leverkusen, HSV og Stuttgart skulle alle sammen besejres hvis vi skulle holde os på vores elskede førsteplads. Leverkusen er godt nok det eneste hold af dem som lever op til deres medieprognose men skal stadig ikke undervurdere nogle af de andre hold, Gladbach har ligesom vi har overrasket i forhold til medieprognosen da de blev vurderet til en 12. plads og ligger nr. 3. så der skal ikke lægges så meget i det med medierne.

Diego var med tre mål hovedårsagen til sejren mod Leverkusen hvor Cícero også scorede. Vi spillede flot sammen og Diego brød gentagne gange igennem Leverkusens forsvar og scorede flotte mål. Resten af holdet præsterede som forventet og var solide.

Mod HSV kom vi bagud for første gang i meget lang tid, det var Ruud der var målscoreren der åbnede muligheden for en sejr over os. I det sidste minut af første halvleg udlignede Dzeko og åbnede kampen igen. Vi kom ud til anden halvleg med en masse energi og med et kvarter tilbage fik Cícero bragt os foran på et straffespark. Macauley Chrisantus scorede en sjælden men uhyre vigtig scoring ikke kun for at vi vandt, men især for hans moral. Han er steget flot i sit niveau men har ikke scoret nok mål til at kunne slå Super Mario af i startopstillingen endnu. Kampen endte med en fin 1-3 sejr.

Den sidste kamp var mod Stuttgart der manglede atter et par hundrede fra et fyldt stadion og på ny var der tifoer på tribunen. Støtten til mig er blevet større og større og ikke mindst efter vores første nederlag mod Dortmund var støtten større end nogensinde før. Troen på at vi kan komme op på skamlen og løfte den store DFB-Pokal og kalde os selv for mestre for blot anden gang i vores historie. Kampen blev fløjtet i gang og vi lagde os på spillet det meste af tiden. Stuttgart fik kun få chancer og spildte hver eneste. Dzeko behøvede kun to chancer for at give os en sejr på 2-o. Vi er stadig foran Bayern med fem point, de er stadig ikke blevet besejret og vil muligvis slet ikke blive besejret. Kan vi holde Bayern bag os eller vil vi miste fokus og ryge ned på en anden plads? Jeg venter selv spændt på at vi skal spille de næste kampe hernede i Tyskland.

Næste update: Taktiske tanker

« Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 11:33 af Mr Benjoe26 » Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #64: 19 Okt 2010, 14:54 »

Jeg må igen skrive, lækker lækker blog!
Vildt du bliver ved med at vinde, og fede køb, selvom 100 millioner for ham Jansen virker som ret mange penge.
KIU! Smiley

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 19 Okt 2010, 19:05 »

Jeg vil gerne se nogle ss afde spillere der har præsteret bedst.
Evt. stillinger i andre ligaer samt Real Madrids og Man Citys transfer, hvis det ikke er for meget for langt. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #66: 19 Okt 2010, 21:13 »

Jeg må igen skrive, lækker lækker blog!
Vildt du bliver ved med at vinde, og fede køb, selvom 100 millioner for ham Jansen virker som ret mange penge.
KIU! Smiley
Tak igen! Smiley
Ja jeg forstår heller ikke hvordan mine spillere kan spille så smukt hver gang. Tjaa, Jansen er jo hentet i HSV og som jeg skrev i updaten om transfers så er der jo rivalisering mellem klubberne, måske derfor priserne er høje - ligesom med Macauley Chrisantus - selvom jeg mener Jansen er pengene værd. Smiley

Evt. stillinger i andre ligaer samt Real Madrids og Man Citys transfer, hvis det ikke er for meget for langt. Smiley
Det får du på et andet tidspunkt har ikke mulighed for det lige nu. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #67: 21 Okt 2010, 00:16 »

Arne Friedrich, Cícero, Diego, Diego Benaglio, Edin Dzeko, Mario Mandzukic

Premier League, La Primera Division, Serie A, Danske Superliga

Man C's transfers, Real Madrid's transfers

Årsagen til at nogle spillere har spillet 27 kampe er fordi jeg spillede en sen fredagskamp inden jeg uploadede ss'ne. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #68: 21 Okt 2010, 01:06 »

Arne Friedrich, Cícero, Diego, Diego Benaglio, Edin Dzeko, Mario Mandzukic

Premier League, La Primera Division, Serie A, Danske Superliga

Man C's transfers, Real Madrid's transfers

Årsagen til at nogle spillere har spillet 27 kampe er fordi jeg spillede en sen fredagskamp inden jeg uploadede ss'ne. Smiley
Ignorér den sidste kamp de har spillet, spillet gik i stå i den tredje kamp jeg har spillet, dvs min 2-3 sejr over Freiburg med hat-trick af Dzeko og 0-2 sejr over Kaiserslautern med scoring af Kahlenberg og Chrisantus + en føring ved halvleg mod Werder Bremen er væk nu.  ticked off  Græder
Det hele gik i stå og var nød til at slukke for spillet og kunne ikke rede det.  Sur
« Seneste Redigering: 21 Okt 2010, 01:09 af Mr Benjoe26 » Logged

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #69: 21 Okt 2010, 20:29 »

Taktiske tanker
Da jeg skrev under med Wolfsburg vidste jeg at jeg ville have at vi skulle spille offensivt og attraktivt fodbold, man skulle associere os med flot fodbold. Vi skulle selvfølgelig også have succes, men fokus har primært været at få offensiven og defensiven til at fungere godt sammen så overgangen fra forsvaret til midtbanen til angrebet virkede effektivt. 8½ måned efter jeg begyndte kan jeg kigge på tabellen og se os føre ligaen med en målscorer på 64 mål for og 18 mål imod. Dermed er vi holdet med både flest mål scoret og færrest mål lukket ind, hvilket jo er fantastisk og viser at min plan i starten har fungeret til hver eneste lille detalje.

Men hvad er hemmeligheden bag min succes med ’Die Wölfe’? Tja, som udgangspunkt vil jeg sige at mine spillere har været helt fantastiske og spillet med en gejst og iver som jeg sidst så hos mig selv da jeg spillede lilleputfodbold og min første kamp for Brøndbys førstehold. Det var min far som forklarede mig hvordan fodbold skulle være, med eksempler i Brøndbys spillestil fra dengang, om de spillede sådan dengang kan jeg ikke huske, men som min far var jeg Brøndby fra den dag jeg blev født så det betød ikke så meget for mig, det var mere hans budskab jeg fulgte. Han mente at fodbold skulle være hurtig fodbold, flot fodbold, man skulle blive betaget af at se det og man skulle mest af alt føle en glæde ved det. Han havde aldrig haft meget tilovers for destruktivt fodbold som man så meget af i Italien. Hans filosofi blev til min filosofi et flydende offensivt spil der hurtigt fløj over banen før modstanderen kunne nå at placere sig og organisere sig. Han skabte gejsten jeg havde når jeg spillede bold.

Til den første træning kom jeg til træning med en følelse af at spillerne manglede den følelse af glæde ved at spille. Morskaben ved at trylle til træning, jublen efter et klasse mål, fornøjelsen af at lave et oplæg til en medspiller og begejstringen over en sejr som man havde kæmpet hårdt for. Truppen var meget delt op i klikker og det skulle stoppes med det samme, jeg ville ikke have at der var børnehavementalitet i truppen. Man skulle have det lige godt med at spille sammen med en spiller som at spille sammen med en anden spiller, vi er trods alt professionelle mennesker. Jeg arrangerede forskellige sociale events og med tiden var truppen rystet godt sammen op til sæsonstart.

Taktikken var den næste del, spillermaterialet efterlod ingen tvivl om en firemands bagkæde med to backs, en defensiv midtbanemand til at støtte forsvaret, to midtbanegeneraler som hver især fik en offensiv indstilling, en offensiv midtbanespiller som skulle kreere de magiske øjeblikke og to angribere der skulle hamre mål ind på stribe. Vi skulle bruge vores kompetencer til at vinde. Diego skulle drible og bruge sit overblik til at smide guldbolde op til Dzeko som enten skulle have dem til hovedet eller i dybden hvor han stak af hver gang. Simon Kjær skulle have lov til at kunne markere som han ville for at kunne holde sin mand ude af spillet, Barzagli kunne markere sin spiller men samtidigt også sætte en vigtig tackling ind under pres uden fejl. Super Mario kan både give bolden til Dzeko med en dyb stikning eller selv tage chancen, Marcell Jansen kan bryde igennem venstre side og lægge indlæg til Dzeko osv. i en uendelighed. 

Alt taget i betragtning har jeg haft stor succes i denne sæson og skulle mesterskabet og pokalen smides i slutningen så er det ærgerligt men stadig en utrolig flot sæson vi har haft. Vinder vi det hele i år vil næste sæson blive svær at holde på samme niveau og vi vil måske skuffe fælt derfor vil jeg sørge for at mine spillere altid er fokuseret på modstanderen og ikke undervurdere modstandere der let kunne overraske og slå os.

Dette har forhåbentligt givet jer en forståelse for hvordan jeg har arbejdet med Wolfsburg gennem denne fantastiske sæson.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #70: 22 Okt 2010, 15:02 »

Der kommer en update på et tidspunkt idag om hvorvidt jeg vandt mesterskabet, pokalen måske 'The Double' eller om det hele fejlede til sidst.
Så hvis i vil kan i jo gætte på hvad i tror der skete. Smiley

Bombermann
Lilleputspiller
*

« Svar #71: 22 Okt 2010, 17:59 »

Jeg tror du vandt ligaen med 1 point ned til Bayern og tabte semifinalen til pokalen dermed fik du ikke vundet the double. Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #72: 22 Okt 2010, 18:01 »

Jeg gætter, og håber på at du vinder Ligaen, du tabte dog pokalen i finalen Smiley.

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #73: 22 Okt 2010, 19:28 »

I har begge ret i én ting, men jeg vil ikke afsløre hvad, men jeg regner med en update om ca. 1-2 timer. Smiley

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #74: 22 Okt 2010, 20:50 »

Slutspurten sættes i gang

Vi har nu sat gang i slutspurten og den første modstander der skulle besejres var Freiburg. Diego var skadet så Kahlenberg fik muligheden for at vise han ikke skal sælges til juli og august. Det gjorde han også ganske glimrende da han allerede efter fjorten minutter bragte os foran efter smukt sammenspil af angrebet. Som kampen skred hen spillede vi roligt bolden rundt og fik Freiburg ud at løbe, og når der dukkede huller op i deres bagkæde slog angriberne løb ind mod det frie område. Det resulterede i at Dzeko blev fældet i feltet og der blev dømt straffe. Som altid tog Cícero straffet og straffede Freiburg da han på endnu et straffe scorede, han har taget alle vores straffe så dvs. at alle de mål Dzeko har scoret har været i reel kamp, hvis han havde sparket straffesparkene kunne han måske have fået fem mål eller flere mål ekstra til sin imponerende målstatistik. To minutter før tid score Dzeko til 0-3 og sejren var i hus. Kahlenberg blev kampens spiller med et mål og oplæg til Dzeko så han tog klart udfordringen op og spillede fantastisk.

Kahlenberg forsatte sit gode spil imod Kaiserslautern og scorede igen et mål denne gang blot tolv minutter tidligere, det vil sige i det andet minut af kampen. Vi dominerede fuldstændigt i første halvleg men Kaiserslautern udlignede alligevel efter en masse tumult efter et langt frispark som Benaglio ikke kunne regne ud ville ryge ind bag ham. Vi forsatte med dominansen og  fik det mål som gjorde at kampen blev anderledes, Dzeko scorede nemlig efter en halv times spil og kampen sluttede med en masse chancer dog uden mål overhovedet.

Nerverne var på da vi skulle på banen til kampen mod Werder Bremen, dette gjaldt om at komme i finalen i pokalen, en turnering vi ikke prioriterede særligt højt men som stadig ville være utrolig rar at vinde, om ikke andet for at vise ultimativ dominans over de andre hold. Bremen havde til gengæld ikke en mulighed for mesterskabet og pokalen var deres eneste mulighed for en pokal denne sæson, så det ville ikke blive nemt. Troede jeg. Fra dommerens første fløjt pressede vi dem helt i bund, og med fire store chancer på ti minutter var vi godt fra land i starten. Vores stjerneangriber Dzeko fik endnu engang en glimrende aflevering i dybden som han eksekverede til et mål. Vi forsatte med at skabe chancer og blot tyve minutter senere scorede Jádson et magisk mål på frispark, bolden blev skruet uden om muren og lige op i krydset. Smukt! Resten af kampen forløb uden de store problemer på banen, hvorimod udenfor banen var der lidt problemer. Både vores egne fans og Werder Bremens fans tændte nemlig en masse romerlys, røgbomber og blitz op til anden halvlegsstart så der var noget ventetid før røgen lettede. Jeg havde nu ikke det store problem med det hele, de holdte det oppe ved dem selv hele tiden og det var meget godt planlagt og timet, plus det så utroligt fedt ud med romerlysene lige over et banner med vores klublogo på. Vi er nu klar til finalen mod Frankfurt.

Jeg modtog en fax fra Bayern Leverkusens manager om at jeg kunne købe René Adler fri for hans markedsværdi som er på 70 mio. siden han er en klasse målmand der let kunne have kostet omkring det dobbelte så slog jeg til og selvom han ikke var så sikker i starten sagde han til sidst ja til en kontrakt der gælder fra den 1. juli. Dermed skal Benaglio måske nok sendes væk fra klubben til sommer, men det betyder ikke jeg ikke er utroligt glad for hans arbejde denne sæson da han var været sublim. René Adler er bare lige det niveau bedre og jeg vil ikke lade denne chance gå bort.

Gladbach kampen er der ikke meget at sige om vi vandt en nogenlunde sikker 1-0 sejr mod på det tidspunkt 3. pladsen. Dzeko scorede kampens eneste mål og forsatte sin stime.

Vi skulle nu møde Hannover anden gang i sæsonen et arverivalopgør der altid var intensivt og denne kamp blev ingen undtagelse. Selvom om dommeren kun uddelte ét enkelt gult kort hele kampen, så var det en hårdt spillet kamp. Hannovers fans gav en solid støtte til deres hold og det kunne tydeligt mærkes da alle 40.000 Hannover fans sang på én gang. Indlysende nok blev de båret frem af deres fans i de første femten minutter og vi blev presset en god del, men da presset stoppede kom vi lige så stille ind i kampen og fik flere store chancer. Diego var utrolig i den kamp med sine små driblinger mindede han om en Ronaldinho i sin primetime. Alligevel endte første halvleg 0-0 og spillerne skulle have en mindre opsang og så skulle de ellers ud og kæmpe. Det gjorde de også, allerede to minutter efter så fløj bolden over stregen i Hannovers mål. Det var Super Mario som scorede målet. Macauley Chrisantus scorer vores andet og sidste mål i kampen, rart at se han igen lige scorer det mål der sikrer sejren. Han har ikke scoret mange gange og det kunne være rart at få ham i gang ordentligt så han kan være en super-sub i næste sæson. Kampen sluttede med en dejlig 0-2 sejr.

Til den næste kamp havde vi brug for revanche, nemlig, vi skulle møde det eneste hold der havde kunnet besejre os hele sæsonen, Borussia Dortmund. Denne gang ville det dog blive helt anderledes uden deres 70.000 mand til at bakke dem op, så vi skulle presse dem fra start af og vise at de ikke bare lige gentog succesen fra sidst. Hele første halvleg var et stort rod, ingen reelle chancer og ingen mål. Anden halvleg blev helt modsat, heldigvis. Fjorten minutter efter kampen var blevet sparket i gang så scorer Super Mario anden kamp i træk, igen et flot mål. Ti minutter senere scorede Diego, et fantastisk frisparksmål der blev banket modsat målmanden med fulde hammer. Dortmund formåede med seks minutter tilbage at skabe lidt spænding da de reducere til 2-1, men det var ikke nok og vi vandt igen.

Köln var næste by vi skulle besøge og vi skulle vinde for at definitivt sikre os mesterskabet, faktisk skulle vi næste tabe de sidste tre kampe for ikke at vinde mesterskabet og FC Bayern skulle vinde alle deres. Kahlenberg fik igen chancen, Diego havde igen fået en lille skade og Jádson var også skadet, Arne Friedrich og Marcell Jansen havde også nogle mindre problemer der holdte dem ude. De skadesproblemer som vi havde undgået hele sæsonen indhentede os nu, men det var ikke nok til at holde os tilbage. Ind i stedet for dem blev Jérémy Hélan, Alexander Madlung, Karim Ziani og Thomas Kahlenberg sat ind. Dzeko viste hurtigt at vi sagtens kunne slå dem med det hold da han scorede efter syv minutter. Sætter du et nul bag syvtallet får du det tidspunkt han igen scorede på. Kahlenberg bragede til sidst et langsskudsmål ind og satte prikken over i’et.

Mesterskabet var nu sikret! Der var gigantisk fest da vi kom tilbage til Wolfsburg folk ude på gaderne, hyldest til spillerne og mig. Det var fantastisk, og jeg må desværre indrømme at vi fik mere end et par Tuborg indenbords den aften. Så den næste uge skulle vi træne vores form op igen, og jeg valgte at løbe med holdet for at selv kunne forbedre min form. Det gør stadigt ondt i mit knæ, men det er begyndt at blive bedre, og jeg har fået tilbuddet til at spille på deres oldboys hold hvilket jeg selv synes var meget sjovt, og det blev da også sagt med et smil og et glimt i øjet.

Det kunne godt være vi skulle have ventet med de Tuborg, fordi imod sidstepladsen St. Pauli fik vi hjemme kun 0-0. Der var ellers fuldt hus der kunne ikke fyldes flere ind, vi var 30.000 tusinde, stemningen var dog ikke trist efter kampen, fordi da blev mesterskabspokalen overrakt til os. En fantastisk følelse at kunne løfte pokalen og kysse den. Kun den anden gang klubben gør det, og nu skal vi følge op på det til næste sæson.

Den sidste kamp i ligaen var Frankfurt værter for. Samme hold som jeg skulle spille finale imod. Det blev en ret trist kamp og vi tabte 1-0, men jeg er nu ikke så skuffet, siden jeg sparede 7 mand fra startopstillingen. Et næsten reservehold holdte nu ellers Frankfurt godt tilbage, men i det 83enstyvende minut scorede Frankfurt og vores andet nederlag var en realitet. Bayern var dog ikke kommet tættere på da de tabte i sidste weekend og fik uafgjort i denne weekend.

Nu var det dagen vi skulle spille pokalfinale, vi skulle vinde ’The Double’ mod dem som vi for nyligt havde tabt 1-0 til, men nu havde vi jo så bare et førstehold at bruge. Alligevel så kunne vi ikke afgøre det i ordinær spilletid. Diego scorede ellers et flot mål i første halvleg, men i anden halvleg scorede Frankfurt og udlignede, og der kunne ikke blive scoret flere mål. Benaglio hev på et tidspunkt en fantastisk tredobbelt redning frem og det var en vigtig situation for holdet, havde Frankfurt scoret der havde vi måske tabt allerede der. Vi kom ud i forlænget og her viste Diego sin overlegne klasse. Han lavede to kasser på syv minutter og så var vi pokalmestre! The Double er nu blevet en anden realitet for os det er helt vildt at vi gjorde dette, jeg havde ikke forventet dette da jeg startede i klubben, selvfølgelig håbede jeg men det her overgik alle håb! Næste gang vil jeg opsummere for jer hvordan det hele har været når jeg kigger tilbage.

Næste update: Når jeg ser tilbage på tiden der gik…

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010