home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 55063 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #45: 02 Okt 2010, 20:26 »


Vi løber fra dem!

Gladbach var næste i køen til forhåbentligt at blive kørt over af vores yderst velsmurte maskine, som var ubesejret i liga, pokal og venskabskampe denne sæson. Det vil sige, indtil videre ingen nederlag siden jeg kom til klubben, noget jeg ikke kan være andet end glad for. Der er da også kommet meget opmærksomhed på mig som person, og det har resulteret at jeg i slutningen af denne måned skal til et par personlige sponsoreringer. Jeg kan indtil videre ikke afsløre hvem det er, da de har bedt mig om at jeg ikke fortæller noget om det endnu, og det vil jeg respektere. Journalister har også fundet ud af at jeg donere penge til WSPA og andre dyrevelfærds organisationer, og så ville medierne pludselig vide om jeg ikke kunne lide mennesker siden jeg ikke støttede røde kors, red barnet osv. Jeg måtte så forklare dem at hvis de havde lavet deres research ordentligt ville de have fundet ud af at jeg også donerer til det. Derudover er det højst usandsynligt at jeg ville være træner for et hold, og så ikke kunne lide mennesker, siden jeg jo konstant er omgivet af mennesker… Efter de åndssvage pressekonferencer hvor jeg flere gange måtte rette på de stakkels journalister skulle vi spille kamp.

Vi lagde hårdt pres på fra start og det resulterede i en 0-1 scoring til os, af Mario Mandzukic. Efter vi havde leveret hvad man kan kalde for klassisk Barcelona afleveringer på kryds og tværs. Eftersom Marcel Schåfer er blevet skadet måtte jeg tage til takke med Fabian Johnson, og efter otte minutter viser han hvorfor jeg næsten hellere sætter Jérémy Hélan ind i stedet for ham. Fabian beslutter at heade bolden tilbage mod målmanden, problemet er bare at målmanden er omtrent 30 meter væk, hovedstødet er ikke kraftigt, og der er ingen medspillere i nærheden kun en vågen modstander. Han samler bolden op og brager bolden ind bag Benaglio. 1-1. Super Mario som jeg nu vil kalde ham var i hopla i dag, og det vidste han godt selv, og derfor ville han da også lægge op til Dzekos første mål, en finte uden om en modstander en tå-aflevering mellem to forsvarer og bum, en fri Dzeko der kan score og bringe os i front. Der er kun gået 16 minutter og det lover til at blive en målfest. Det blev det dog aldrig til og selvom der var masser af chancer til både os og dem, så endte det med en 1-2 sejr til os. Samtidigt spillede FC Bayern 2-2 ude mod Hoffenheim, og det gav os en seks points føring.

Nu var det tid til Niedersachsen derby, eller med andre ord, Wolfsburg mod Hannover. Alle spillerne var tændte, ligeså var vores fans, der havde aftalt en flot pyro-intro til os, det var selvfølgeligt aftalt med vores sikkerhedschef. I den første halve time var der meget intenst og hårdt spil, men dommeren lod både os og Hannover rive hinanden ned uden at modtage kort for det, og vi var nød til at sætte os mere på spillet og få hurtige afleveringer rundt for at overleve kampen. Men med fem minutter tilbage af 1. halvleg laver Diego en lækker aflevering ind til Dzeko der bringer os foran 1-0, og man må sige at stemningen eksploderede, dejlig stemning! 2. halvleg begynder, og Hannover får en stor friløber Barzagli indhenter næsten modstanderen, men han giver op og finder leen frem og hugger benene over på Stindl. Dommeren er resolut og hiver det blodrøde kort op af lommen, og Barzagli gik bedrøvet ud og tog et tidligt bad. Det ødelagde meget min taktik, men det er der ikke noget at gøre ved, nu skulle jeg indskifte Simon Kjær i stedet for Karim Ziani, som alligevel var halvtræt allerede nu. Hannovers frispark bliver sparket hårdt mod det korte hjørne, men Benaglio har læst den og kommer flyvende ud og bokser den forbi mål. Vi viste alligevel vores sublime niveau, da vi tolv minutter senere score til 2-0. Dzeko opfanger en lang bold, hvor Hannover målmanden er langt ude af målet, faktisk ude af eget felt, men der er to andre Hannover spillere som der forhindrer Dzeko i selv at score, men Super Mario kommer løbende i modsatte side og modtager en hård aflevering fra Dzeko, bolden bliver prikket ind til en vigtig scoring. Vi var virkelig overlegne i dag! I det 78’senstyvende minut spillere Diego en dyb stikning til Super Mario, han spiller så endnu en dyb stikning til Dzeko som så score. Bang, 3-0. Nu kom Christantus og Hélan ind og kunne spille frit uden pres, hvilket er godt for de unge spillere. Christantus skulle også vise sig at være vigtig til det næste mål. Han løber med bolden og med en lynhurtig vending sætter han to mand af, han lægger en perfekt aflevering til Diego som smækker bolden ind over, Christantus får næste rettet bolden mod mål, men Cícero opsnapper den løse bold og med et drøn tordner han den i mål fra en meget skarp vinkel. I dommerens første tillægsminut af tre, score Christantus, Diego med en flot aflevering og Christantus med en bestemt afslutning. Desværre kunne vi ikke holde målet rent, og i det sidste sekund reducerede Hannover til 5-1. Et proppet stadion kunne se os vinde og ydmyge vores ærkerivaler, med en massiv sejr, men hele 2. halvleg en mand i undertal, hvor vi samlet vandt 4-1 i 2. halvleg alene.  Vi løber helt klart fra ærkerivalerne!

Sidste kamp i denne måned var på udebane mod Dortmund, som der efter en skidt sæsonstart har vundet de seneste to kampe. Trods de har været ringe denne sæson indtil videre så har deres fans være intet mindre end eminente, de har nemlig et tilskuergennemsnit på 76.286 tilskuere på hjemmebane, på Signal Iduna Park som har plads til 80.708 tilskuere. Hele stadionet var gult da vi gik på banen, og det eneste sted som ikke var gult, var grønt, på grund af vores eget udebaneafsnit der også var fyldt til bristepunktet. Efter at vi havde overstået en halv times pres fra Dortmund, som tydeligvis blev båret frem af deres fans, overtog vi spillet. Kort tid efter scorede Diego til 0-1 til os, en masse små hurtige afleveringer og kryds løb, tværs løb og så var Diego fri med bolden i Dortmunds felt og scorede usygeligt sikkert. Super Mario fik endnu engang lavet et flot oplæg. Benaglio viser stadigat han er blandt de bedste keepere i ligaen og redder flere store chancer og holder Dortmund ude af stand til at indhente os. Dzeko havde ikke sin bedste kamp i dag og det blev hans blot anden kamp uden at score i ligaen. Ind kom Chrisantus og Kahlenberg som erstattede Ziani, Kahlenberg har været skadet i lidt tid men er endelig tilbage og skal nu prøve at slå Ziani af, men det bliver svært. Lige efter disse udskiftninger sker der det at Dortmund får hjørne og header tre gange på mål, de to første redder Benaglio, men den sidste er umulig at hente for ham. Nu skulle vi satse på at vi kunne overrumple Dortmund med det samme! Men, men, men! Jeg kunne se Dortmund passere vores keeper igen. Jeg var ikke specielt glad lige nu, og for spillernes egen skyld måtte de hellere score mindst et mål mere inden kampen sluttede! Så blev det til en realitet, vi led vores første nederlag, i sidste sekund score de nemlig til 3-1. Det var ikke en pæn slutning, og muligvis min fejl, med de udskiftninger. Men uanset hvad så skal spillerne vide de ikke kan slutte en kamp sådan af! Utroligt bittert, men dette er desværre en kendsgerning, og FC Bayern ånder os på ny i nakken da vi kun er tre point fra dem nu.

Næste update: Sponsoraftaler og interviews, jul og meget mere.

« Seneste Redigering: 02 Okt 2010, 22:26 af Mr Benjoe26 » Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #46: 03 Okt 2010, 00:58 »

Er Souhtside en dame!? :O
vidste du ikk det
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #47: 03 Okt 2010, 01:04 »

vidste du ikk det
Det gjorde jeg godt nok heller ikke! Shockeret
Respekt, hvis jeg finder en kvinde der spiller FM, er hun nok drømme kvinden Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #48: 03 Okt 2010, 16:16 »

Rigtig lækker blog!
Dzeko har da været vild nok, forsæt arbejdet! Opstemt
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #49: 06 Okt 2010, 01:34 »

Rigtig lækker blog!
Dzeko har da været vild nok, forsæt arbejdet! Opstemt
Jo tak! Opstemt
Ja det har han, og jeg skal gøre mit bedste. Smiley

Desværre har jeg ret travlt for tiden med skolearbejde og en masse andet, bloggen er LANGT fra død, men der kommer muligvis ikke updates i nogle dage mere, men jeg vil vende frygteligt tilbage, eller hvad det hedder. Opstemt
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #50: 06 Okt 2010, 02:02 »

Jo tak! Opstemt
Ja det har han, og jeg skal gøre mit bedste. Smiley

Desværre har jeg ret travlt for tiden med skolearbejde og en masse andet, bloggen er LANGT fra død, men der kommer muligvis ikke updates i nogle dage mere, men jeg vil vende frygteligt tilbage, eller hvad det hedder. Opstemt
Jeg venter spændt ! Wink Held og lykke med skolearbejde Peace.
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #51: 06 Okt 2010, 02:07 »

Jeg venter spændt ! Wink Held og lykke med skolearbejde Peace.
Godt! Opstemt Jo tak. Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #52: 06 Okt 2010, 07:13 »

vidste du ikk det

Nej faktisk ikke. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #53: 16 Okt 2010, 02:13 »



Sponsor aftaler og interviews med danske journalister...


Selvom vi lige har tabt vores første kamp siden jeg tog til det tyske pølseland, så går det fantastisk og jeg kunne umuligt have det bedre end nu. Jeg har fået opkald og tilbud fra forskellige virksomheder som vil sponsorere mig, min kone og Wolfsburg. Emporio Armani vil sørge for nogle ordentlige ’suits’ til mig, der ville kunne gøre selv Barney Stinson jaloux. Der skal selvfølgelig være et Wolfsburg logo broderet ind i jakken, men det primære jakkesæt jeg vil bruge vil være sort, med hvid skjorte og evt. grønt slip, for holdfarverne. Ellers vil det blot blive et sort slips for at være helt neutral med tøjet. Armani har samtidigt lavet en aftale med klubben og jeg om at vi ved de næste tre hjemmekampe vil gør det muligt for fansene at før kampen kunne få gratis kan man før kampen i shoppen få gratis specielt lavede tasker med broderede Wolfsburg logoer til både herre og damer. Armani vil også være dem der laver tøjet til vores spillere hvor spillerne har fået målt op til jakkesæt og hvad de ellers ville have, veste, slips, butterflys, osv.



Rolex ville sørge for at mig og min kone kunne få nogle luksus ure som man ikke bare kunne gå ud og købe, men nogle specielt lavede ure i fineste kvalitet. Jeg valgte at få uret i en klassisk sølvfarvet rem, og med en grøn ramme uden om selve glasset hvor klokken er under, som speciel lille bonus skal der indrammes et Wolfsburg logo i samme grønne farve, men bare mindre fremtrædende. Min kæreste valgt en mere fremtrædende rem som er i leopard mønster derefter kommer der en masse hvide diamanter på tre rækker i hver ende, tre gange to ude i siderne og i midten tre gange fire i midten. Selve klokken er også i leopard mønster med rag på hele rammen og diamanter på selve klokken.
 


Sport Interactive har valgt at de til Football Manager 2011 at have mig på coveret og med en tekst under mig vil der står ”I came from no where and became a manager, you can do the same, take the chance.” EA Sports kom med et tilbud på nogenlunde samme tid, men da jeg foretrækker Football Manager så jeg lod hjertet vælge. Da det snart er jul har jeg skullet finde en god gave til min kone, og i samarbejde med Gucci får min kone lov til at lave sin egen parfume kollektion som hun selv bestemmer rettighederne for.

In other news så at sige har jeg været til interviews som er blevet givet til Bold.dk, Tv2 og Dr og hvem der ellers var der. De spurgte om forskellige emner, men da de spurgte ind til om jeg ville skifte til HSV som lige havde fyret deres træner, og som bejlede kraftigt til mig, måtte jeg smile og sige at det lå ikke i min interesse, overhovedet. Jeg måtte også forklare at jeg synes det var ærgerligt at deres meget sympatiske træner havde trukket fyresedlen, men at det jo kunne gå sådan. Posten som Danmarks landstræner blev der også spurgt til, igen måtte jeg så afslå, og jeg havde heller ikke hørt noget om det før nu. Journalisten kunne da heller ikke forklare hvor han havde hørt noget om det fra, han grinte akavet, sagde undskyld og kiggede ned i sine noter.  Til sidst blev der spurgt til hvordan jeg ville tackle transfervinduet og jeg følte at jeg godt kunne fortælle lidt om mine planer. Jeg gjorde det klar og tydeligt at jeg havde solgt Marcel Schäfer da vi har haft nogle uenigheder og han selv har bedt om at blive solgt, hvilket han er blevet, for en pæn sum. Jeg vil derfor gerne finde en ny venstre back og gerne en tysker, Jérémy Hélan er ikke god og erfaren nok endnu, men om nogle år vil han være utrolig god. Samtdigt vil andre spillere også være velkomne hvis jeg føler at de er gode nok til klubben. Efter det spørgsmål sagde jeg pænt farvel og gik ud til min kæreste og kørte hjemad. Livet er godt i Tyskland og jeg vil snart opdatere min blog og lade jer interesserede derude høre mere om hvordan jeg klarer mig hernede. Men i skal vide at jeg er utroligt stolt over at folk vil følge med i min karriere. So long.

Næste update: Opsummering


Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #54: 16 Okt 2010, 03:17 »

Fin update Peace!!
Kan godt lide det med FM!!
håber du laver bedre køb i det her vindue Peace.
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #55: 16 Okt 2010, 10:55 »

Tak! Smiley
Jeg synes også selv det var en sjov ting. Grin
Det syntes jeg selv jeg har, men om folk er enige er jo spørgsmålet. Peace

Jeg regner med opsummeringen idag eller imorgen. Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #56: 16 Okt 2010, 11:01 »

Dejligt glæder mig til, at læse mere da jeg keder mig ret meget her i ferien, så er det jo altid dejligt med lidt god læning!
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #57: 16 Okt 2010, 17:19 »

Godt du kan lide det Fernando. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #58: 18 Okt 2010, 00:31 »


Opsummering del 1.

Jeg har følt at vi havde en overflod af spillere som ikke var tæt på førsteholdsfodbold og jeg ville gerne sørge for at de kom videre i deres karrierer og at vi samtidigt kunne spare lønnen, finde en bedre reserve eller bare få nogle penge ind på bundlinjen.

Det er derfor jeg har ladet en masse spillere skifte klub og især 75 mio. kr. salget af Marcel Schäfer er jeg glad for, han spillede ikke godt og var utilfreds med min måde at styre klubben på, hvilket jeg intet forstod af, vi lå jo på førstepladsen hele den første halvsæson og alle andre i klubben var glade. Han blev solgt og der skulle findes en kompetent afløser og han skulle være af tysk herkomst. Efter mine scouts havde kigget på flere muligheder så faldt valget på Marcell Jansen, en Marcel ud, en Marcell ind. Hamburger SV som han havde kontrakt med ville ikke slippe ham billigt, ligesom med Macauley Chrisantus skulle jeg åbne op for pengepungen og efter lange forhandlinger købte jeg ham for 100 mio. kr. Han har i de første seks kampe spillet utroligt flot med tanke på at han lige er blevet hentet og ingen træningskampe fik for at kunne tilpasse sig bedre, en hver anden ville nok skulle bruge mere tid til at affinde sig med vores spillestil, men da HSV bruger den samme formation var alt han skulle tilvænne sig mine instrukser til ham og holdet overordnet set. Han er med sin hurtighed stærk til at bryde igennem i sine overlap og smider mange indlæg indover som Dzeko kan arbejde med. Når Jérémy Hélan bliver god nok til at kunne overtage venstre backen kan jeg rykke Jansen op som venstre midt og få ham bragt lidt mere offensivt med, det vil bringe en helt anden dimission til vores spil.

Jeg havde solgt ud af vores reserver til den defensive midt og Mahamadou Diarra som spillede i Real Madrid var en oplagt mulighed at hente til den position som reserve for Josué. Han blev erhvervet for 18 mio. kr. Diarra vil få en masse spilletid og skal genfinde kampformen, hvis han først kommer op i gear kan han blive en solid defensiv mand at have foran Kjær og Barzagli.

Da Oliver Bierhoff foreslog Jádson som muligt indkøb var det med at få slået til med et tilbud der ville få ham til at vælge os frem for Hoffenheim, HSV og Bayern Leverkusen som alle også prøvede at anskaffe sig ham. Tilbuddene kom ind til Shakhtar og 55 mio. kr. var beløbet som han blev solgt for. Han trak valget med hvilken klub han valgte, men det endte heldigvis med et skifte til os. Jádson kommer ind på vores hold hvor vi allerede har flere brasilianere i truppen, heraf Josué, Cícero, Diego og Réver plus den udlånte Caiuby. Han kommer derfor ind og kan hurtigt tilpasse sig hvilket han også har gjort. I seks kampe har han lagt op til fire mål og i en pokalkamp blevet kampens spiller.

Med en opstilling som denne ville jeg nødigt stå som manager for et af andre Bundesliga hold. Vores defensiv indeholder en fantastisk keeper der står sublimt, foran ham står Simon Kjær og Andrea Barzagli som udgør et makkerskab uden lige. Marcell Jansen og Arne Friedrich spiller i hver side og begge gør det særdeles fremragende. Diarra fungerer som bindeled mellem defensiven og offensiven og gør det upåklageligt indtil videre. Nu kommer vi til det sagnagtige og brasilianske, nemlig den offensive del af midten, Cícero, Jádson og Diego har et uvirkeligt teamwork og tryller sig vej gennem modstanderens bane. Men først nu kommer vi til der hvor det virkeligt bliver sjovt, nemlig vores angreb. Der kan ikke sættes ord på deres samarbejde, Mario Mandzukic har lagt op til ti mål alle til Dzeko og selv scoret seks mål. Mit stjerneskud Dzeko har derimod scoret massive otteogtyve mål og lagt op til fem i femogtyve kampe i ligaen.

Hånden på hjertet, jeg tror på mesterskabet og evt. ’The Double’ med det spil og det hold!


Næste update: Opsummering del 2.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #59: 18 Okt 2010, 16:28 »

Sådan!! gode transfers Smiley!!

Hvordan går det med kahlenberg? Sker der med Cagliari?
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010