home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 125 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeres værste fodbold oplevelse!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Jeres værste fodbold oplevelse!  (Læst 10188 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Jeres værste fodbold oplevelse!
« : 12 Sep 2010, 23:38 »

Bare slet denne tråd hvis der findes en der handler om det samme Smiley

Skal lige siges at jeg også har startet denne tråd inde på FMDanmark, med fin succes. Så nu vil jeg lige hører jeres historier. Men vi starter lige med min Wink

Datoen var d. 22 juli 2009. Jeg holdte sommerferie i mit hjemland Island. Elsker altid at være deroppe og nyder hvert enkelt sekund. Dog var der en dag deroppe der var virkelig dårlig. Hver gang jeg er deroppe ser jeg alle de kampe jeg kan se med mit yndlings hold KA. De lå i den Islandske 1. divison og det gør de stadig. Jeg fik set 3 kampe. 2 på hjemmebane kampe og 1 enkelt udebane. Første kamp blev et nederlag på 3-1 til HK mens anden kamp blev en 2-0 sejr over Selfoss som senere rykkede op i landets bedste række. Den sidste kamp jeg skulle se var imod ærkerivalerne og hade klub nummer 1, Þór. KA og Þór kommer begge to fra min hjemby, Akureyri som er landets fjerde største. Hadet mellem disse klub er stort. Især mit had til Þór er gigantisk. Der var helt fyldt stadion da Þór åbnede deres nye hjemmebane med plads til omkring 4000 tilskure. Der var selvfølgelig helt fyldt op. Begge klubber har fangrupper som selvfølgelig var til stede. Det var virkelig en stor kamp og jeg så dem med mine to venner som selvfølgelig begge to er KA fans og spiller selv for klubben. Þór\\\'s træner hedder Lárus Orri og han H.A.D.E.R KA så meget at man skulle tro det var løgn. Han har tidligere spillet for Stoke, WBA og det islandske landshold. Deres spillende assisterende træner, Hreinn Hringsson har tidligere spillet for KA. De hader begge to KA og jeg hader dem begge!

Nå kampen gik i gang og mit hold spillede ret skidt og efter blot 9 minutter bragte Mattías Örn Friðriksson Þór foran. Jeg var så sur. Lidt senere i kampen startede så mit had til Hreinn Hringsson. Bolden blev sparket ud til indkast og han skulle tage det. Bolden rullede over imod den del af tribunen hvor alle KA fans inklusiv mig sad. Vi buhede af ham og råbte ting efter. Og så gav han os fingeren. Det fik os selvfølgelig til at være efter ham resten af kampen. Kort efter kom Þór så foran med 2-0 da Einar Sigþórsson scorede. Nu var jeg sku rasende!. Holdet spillede elendigt. Imens jeg sad og var sur fik KA reduceret. I det 26 minut scorede yndlings spilleren David Disztl fra Ungarn. Vild jubel hos mig og de andre KA fans. Derefter pressede vi dem totalt men stillingen var 2-1 til Þór. Anden halvleg startede ligesom den første sluttede. Vi pressede dem helt vildt. Dog kom udligningen først efter 71. minutter da vores spillende træner, Dean Martin huggede den ind fra en meget spids vinkel. Jeg var så lykkelig. Jeg tænkte at uafgjort ville være helt fint. Men sådan gik det altså ikke. Den tidligere KA spiller Ármann Pétur Ævarsson scorede nemlig efter 89 minutter og jeg var totalt ødelagt. Og hvordan tror i at han valgte at fejre det. Han valgte at løbe over mod os og juble. Jeg var så rasende og så utrolig skuffet. Kampen blev så fløjtet af og jeg var nu helt ødelagt. Jeg tænkte ikke på andet de næste par dage.

Fortæl da om jeres værste fodbold oplevelse!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #1: 13 Sep 2010, 01:18 »

Jeg tror ikke, at jeg ligefrem har haft en forfærdelig oplevelse som fodboldfan, da jeg formentlig ikke er tilpas passioneret til at en fodboldkamp, som jeg ser i fjernsynet kan påvirke mig i sådan en grad, at følelserne får frit spil. Derimod har min følelser tit fået frit løb, når jeg selv har spillet, hvor der også har været en del skuffelser. Hvor især de mange skader har været slemme! Især en tur i Spanien, hvor jeg forstrakte et par ledbånd i foden, samt fik en fibersprægning i læggen, må være noget af det værste, som jeg har oplevet. Rent smertemæssigt er det langt fra den væreste, men derimod var det nok den skade, hvor jeg blev mest utilpas. Min fod hang mere eller mindre løs, da jeg ikke kunne bevæge den og det kombineret med smerterne gjorde faktisk at jeg var tæt på besvime, hvilket faktisk ville være første gang, hvis det var sket. Efter lidt tid fik foden dog det bedre, selvom jeg stadig ikke kunne bevæge noget som helst. Efter en besøg i Blanco på deres hospital, så fik jeg den i en tyk gips, fik meget stærke smertestillende  et par krykker. Skuffelsen over skaden, samt det man ikke kunne feste rigtigt med resten af holdet de sidste par dage gjorde, at jeg sjældent har prøvet noget værre. Det kan dog siges, at de smertestillende gjorde, at det ikke var så slemt i selve tidspunket, men efterfølgende kom følelserne. Desuden kan det ikke anbefales at have et ben i gips, når man skal i bus fra Lloret de Mar til Frederikshavn! Det er en meget lang og hård tur, når man ikke rigtig kan bevæge sig.  Men generelt har jeg tit haft tanken "Hvad nu hvis", når jeg tænker tilbage på mine mange skader, som uden tvivl har hindret mig i en del i min fodboldkarriere.


En anden oplevelse, som også er en kandidat er formentlig, da jeg blev halvskadet i starten af sidste efterår og så valgte at spille sæsonen færdig på smertestillende. Da sæsonen så var færdig, så kom besøgene hos lægerne. Først en tur hos min egen læge, som straks sendte mig videre til Aalborg sygehus, hvor de dog ikke var helt sikre på hvad der var galt med mit knæ. Derefter videre til Skørping privathospital, hvor de først heller ikke rigtig kunne finde noget, hvorefter de så fandt noget ved den anden scanning. Efter lidt snak frem og tilbage, hvorvidt jeg burde opereres eller ej, så blev det aftalt at jeg skulle opereres i løbet af sommeren, men det blev så aflyst igen, da en ekspert så på knæet og ikke mente det var slemt nok til at blive opereret. Så selvom jeg også spillede i foråret, så har det været på noget nær halvblus og hvor jeg ikke har kunne give mig fuldt ud til træning og kamp. Det har faktisk bare kastet endnu flere småskader af sig end jeg normalt får. Så reelt har jeg det seneste år faktisk ikke spillet fuldt ud og kan stadig mærke at mit venstre knæ ikke er helt godt, men det er ikke noget, som lægerne vil røre ved, hvilket selvfølgelig har været slemt, da jeg hellere end gerne ville vende tilbage til banen og virkelig tæske igennem.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #2: 13 Sep 2010, 03:23 »

Har ikke rigtig nogen slem fodboldoplevelse, men FCK's 0-5'er mod BIF gjorde sku ondt, selvom jeg så den i tv.

btw, hvordan udtaler man Þór? Opstemt
Logged

FCK

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #3: 13 Sep 2010, 07:48 »

Må det gerne være ens egen kamp ?Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #4: 13 Sep 2010, 07:52 »

Må det gerne være ens egen kamp ?Smiley
Nu er det jo din værste fodboldoplevelse, så hvis den har været i en af dine egne kampe, så har du jo alt ret til at fortælle om den Wink
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #5: 13 Sep 2010, 08:31 »

En af mine værste kom her i weekenden. Har sjældent været så utrolig skuffet som efter Uniteds kamp mod Everton. Nærmere forklaring er vel overflødig Skuffet

Efter Champions League kvartfinalen mod Bayern i foråret var jeg satme også langt nede i kulkælderen. Det nager mig at tænke tilbage på den kamp. Eller skulle jeg sige de kampe. For ikke for at tage noget fra Bayern, men jeg føler sgu nærmest at det var os selv vi tabte til, når jeg tænker på hvor mange hovedløse fejl vi begik over de to kampe. Jeg får hovedpine af at tænke tilbage på det Skuffet

Begge kampe blev dog kun set på TV, men det gjorde det ikke bedre.

Den værste oplevelse på stadion var nok pokalfinalen mellem FCN-FCM. Som midtjyde havde jeg taget turen til Parken og jeg synes sgu det var utrolig skuffende og det gjorde ikke turen hjem kortere. Skuffet
« Seneste Redigering: 13 Sep 2010, 08:43 af muten » Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #6: 13 Sep 2010, 09:14 »

at se min 5000 kr odds flyve ud af vinduet fordi sønderjyske stinker til at forsvare frispark... øv øv
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #7: 13 Sep 2010, 15:20 »

Jeg har to oplevelser, som jeg betegner som de værste. Jeg kan ikke vælge imellem dem. De er begge med Chelsea, og de er begge i Champions League. Nu ved i sikkert allerede godt hvilke to episoder jeg snakker om, men i får dem alligevel.

Lad os starte med CL 2008. I semifinalen slår mit Chelsea-mandskab Liverpool i en fantastisk kamp, og et sandt drama. Lampard sender os i finalen, på det smukke straffespark få dage efter hans mors død. Chelsea er for første gang i Champions League-finalen, og jeg er lykkelig! Finalen ender dog på den værst tænklig måde. Ronaldo scorer i midten af 1. halvleg, på et flot hovedstød, men mit største idol Lampard udligner lige inden pausen, og redder igen Chelsea. Flere gange afviser stolpen Chelsea. Først Drogba og senere Lampard. Det var i det hele taget en kamp jeg synes Chelsea var bedst i, men det kan altid diskuteres. Det hele ender dog med en udvisning af Drogba og straffesparkskonkur rence. Alt går perfekt for Chelsea. Chelsea scorer på alle deres fire første spark, og da der står 4-4 efter fem spark til United og fire til Chelsea. Jeg turde knap nok kigge, men da jeg ser det er Mr. Chelsea himself, John Terry der skal sparke, er jeg ikke i tvivl om han nok skal score. Han glider, og brænder.. Og derefter var jeg ikke i tvivl om Chelsea vil tabe.  Kalou scorede, men Anelka brænder, og Manchester United vinder Champions League 2008. Jeg er i en form for chok, og ligger mig ud på terassen, og ligger bare at kigger op i luften. Jeg fatter intet.. De næste mange måneder bliver jeg drillet meget i skolen med Chelsea, og deres CL historie, og hvad kan man gøre? Jeg tænkte: ”Vi tager revanche”!

Og ja, det gjorde Chelsea i 2009! Næsten da..

Chelsea er igen i semifinalen, og efter flotte sejre mod Juventus og igen Liverpool, så er det de nærmest uovervindelig Barcelona der skal stå for tur.. Jeg vidste allerede, at det her, var den moralsk rigtige finalen, og at et af verdens to bedste hold nu skulle ud. Igen blev jeg hørt for i skolen, at Barcelona vil smadre Chelsea, og køre dem over med deres hurtige pasningsspil.

Kampen på Camp Nou går i gang, og Chelsea er presset i bund. Vi modstår dog presset, og får en flot 0-0 med hjem fra Spanien. Et rigtig godt resultat.  En uge senere skal Chelsea spille den vigtigste kamp for mig, siden finalen foregående år. Returkampen mod Barca.  Det starter fantastisk for ’The Blues’, og efter 11 min hakker Michael Essien en fantastisk helflugter helt oppe i krydset. Jeg går helt amok! Råber, skriger og løber ud på gaden! Resten af kampen er for mig egentlig et helvede.. Ganske vidst er Chelsea foran, men en norsk dommer, kombineret med en scoring dybt inde i overtiden fra Iniesta ødelagde det hele for mig.. Jeg vidste nu, at jeg skulle mobbes i rigtig lang tid, hver dag, og i mange timer.. Følelserne fik frit løb, og jeg kunne i det hele taget i rumme det lige i sekunderne efter Iniestas scoring.. Hver dag tænker jeg på ordene ”Chelsea har aldrig vundet Champions League” og hvis der endelig er en dag jeg ikke tænker på det, så skal der nok komme en og fortælle mig det. Desuden blev jeg drillet med ordene Iniesta 93. minut stort set et år efter kampen.. Nogle dage tænker jeg på tankerne: ”Hvorfor scorede Terry ikke bare i 2008” og ville man i 2009 ikke have den samme finale gentaget, og derfor overså man klokkeklare straffespark til Chelsea? Disse tanker, kan jeg ikke undlade at tænke.

Det var mine to værste fodboldoplevelser. I kan sikkert ikke forstår det, men jeg prøvede at forklare så godt jeg kunne. Jeg er dybt passioneret omkring fodboldklubben Chelsea FC, og derfor er dette meget store nedture for mig.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2010, 15:23 af Jakob E » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #8: 13 Sep 2010, 15:27 »

Jeg forstår dig udemærket. Det må være surt at se Terry glide og smække den på stolpen. Og semifinalen i 2009 var fuldstændig forrykt. Jeg hader normalt Chelsea ubeskriveligt meget, men lige den dag havde jeg faktisk lidt ondt af dem. Måske også fordi jeg rent faktisk holdt med Chelsea i den kamp, fordi jeg hader Barcelona lige så meget.

Men når det så er sagt, så har jeg sjældent været så glad, som dengang Terry gled Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #9: 13 Sep 2010, 15:31 »

Det med Chelsea aldrig har vundet CL, gør også bare det hele værre for mig.. Men jeg er glad for du har en forståelse. :-)
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #10: 13 Sep 2010, 15:36 »

Det med Chelsea aldrig har vundet CL, gør også bare det hele værre for mig.. Men jeg er glad for du har en forståelse. :-)

Dengang i 2009 i semi finalen imod Barcelona havde jeg virkelig ondt af Chelsea selvom jeg hader dem så ubeskriveligt meget. Det kan virkelig ikke undgås.

Men kender godt selv til det med at blive drillet med at ens hold aldrig har vundet Champions League. Er dybt passioneret Arsenal fan så jeg høre tit den med" Ja og dit hold har aldrig vundet Champions League". Typisk er det Manchester United og Liverpool fans. Selvom Liverpool fans egentlig ikke har så meget at sige lige her for tiden. Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #11: 13 Sep 2010, 15:39 »

Dengang i 2009 i semi finalen imod Barcelona havde jeg virkelig ondt af Chelsea selvom jeg hader dem så ubeskriveligt meget. Det kan virkelig ikke undgås.

Men kender godt selv til det med at blive drillet med at ens hold aldrig har vundet Champions League. Er dybt passioneret Arsenal fan så jeg høre tit den med" Ja og dit hold har aldrig vundet Champions League". Typisk er det Manchester United og Liverpool fans. Selvom Liverpool fans egentlig ikke har så meget at sige lige her for tiden. Wink
I skal nok vinde en dag, jeg tror der er en forbandelse over Chelsea..
Den kommer ofte nu, at Chelsea vinder meget for tiden. "Så i Chelsea i weekenden?" "Ja, det var flot, har de nogensinde vundet Champions League?"
Og så er den jo ikke længere..
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #12: 13 Sep 2010, 15:41 »

I skal nok vinde en dag, jeg tror der er en forbandelse over Chelsea..
Den kommer ofte nu, at Chelsea vinder meget for tiden. "Så i Chelsea i weekenden?" "Ja, det var flot, har de nogensinde vundet Champions League?"
Og så er den jo ikke længere..

Har det på samme måde. Dog går jeg i en anti-fodbold klasse lige nu så det går nok. Dog er min dansk lærer kæmpe Liverpool fan og Brøndby fan. Så det er mere ham der bliver drillet for tiden.  Thumbs Up
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #13: 13 Sep 2010, 15:44 »

Dengang i 2009 i semi finalen imod Barcelona havde jeg virkelig ondt af Chelsea selvom jeg hader dem så ubeskriveligt meget. Det kan virkelig ikke undgås.

Men kender godt selv til det med at blive drillet med at ens hold aldrig har vundet Champions League. Er dybt passioneret Arsenal fan så jeg høre tit den med" Ja og dit hold har aldrig vundet Champions League". Typisk er det Manchester United og Liverpool fans. Selvom Liverpool fans egentlig ikke har så meget at sige lige her for tiden. Wink
Jeg er selv Liverpool supporter, og jeg har ikke provokeret andre hold i England, netop pga. vores situation.
Alle Liverpool fans som jeg kender har det på samme måde, efter vi har travlt nok med at forsvare os selv, fra alle de latterlige United og Chelski fans.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #14: 13 Sep 2010, 15:48 »

Jeg er selv Liverpool supporter, og jeg har ikke provokeret andre hold i England, netop pga. vores situation.
Alle Liverpool fans som jeg kender har det på samme måde, efter vi har travlt nok med at forsvare os selv, fra alle de latterlige United og Chelski fans.

Det er der faktisk nogen Liverpool fans som slet ikke tænker over. Nogen Liverpool fans jeg kender går hurtigt til angreb og snakker om at Arsenal ikke har vundet et trofæ siden at de flyttede til Emirates Stadium og at vi ikke har vundet Champions League. Elsker bare når det sker Wink Det er så enkelt at svarer igen. Det eneste man skal sige er. "7. plads".

Så er den ikke længere Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010