home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 140 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeres værste fodbold oplevelse!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Jeres værste fodbold oplevelse!  (Læst 10193 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #30: 14 Sep 2010, 19:43 »

Det er lidt komisk, at I synes det kan være hårdt, at være Chelsea, Arsenal og Liverpool fans, pga. ting som aldrig at have vundet Champions League eller ligger nummer syv i Premier League.. Prøv I, at holde med 1860 München og Viborg FF Smiley

Det er en hel del, der kanditerer til at være den værste og den bedste.. 1860 Münchens og Viborgs nedrykninger er naturligvis hårde kandidater, men omvendt var den famøse 3-3 kamp imod svensken både den bedste og den værste oplevelse. Bedst fordi kampen og stemningen var fuldstændig enestående og værst fordi den fik den afslutning den gjorde.

Jeg tror dog nederlaget til Japan i sommers var der hvor min skuffelse har været allerstørst. Eller bare det totalt kiksede VM i al almindelighed. Det var i hvert fald ikke hver at vente fire år på.
Logged

Build Me Up Buttercup!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #31: 14 Sep 2010, 19:57 »

Mine værste fodboldoplevelser som fan, må helt klart være Brøndbys 2 senest missede EL gruppespil...Aldrig har jeg i mit liv været så skuffet, som mod Sporting. Det gjorde virkelig ondt...Kan ikke komme på andre, som bare nærmer sig denne skuffelse..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #32: 14 Sep 2010, 20:02 »

Champions league finalen 1999, var ikke ret gammel og græd hele natten. Nough said..
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #33: 14 Sep 2010, 21:16 »

Når det kommer til min egen "karriere" sprænger specielt en ting frem i min hukommelse. Vi havde vundet vores pulje og skulle spille Sjællandsmesterskab i vores række. I semifinalen møder vi Brøndby Strand, en kamp der går hen og bliver meget tæt. Vi er bagud 1-2 med ti minutter igen og så får vi tilkendt et straffespark. Som fast skytte skulle jeg naturligvis sparke. Der var rigtigt mange tilskuere til denne kamp som var på hjemmebane, så der var noget af et pres på mig... Men var kold og scorede sikkert. 2-2 og forlænget spilletid. Kampen ender i straffesparkskonkur rence. Fortæller min træner, at jeg ikke har lyst til at sparke igen, men får besked på, at det skal jeg! Jeg er næstsidste, der skal sparke og den står vidst lige på det tidspunkt. Jeg vil sætte den samme sted som sidst, da jeg altid sætter den der (nede i venstre hjørne for mig). Desværre har jeg et meget svagt øjeblik og hamrer bolden en meter over mål. Vi tabte og jeg var færdig... Det var et kæmpe nederlag!

Når vi snakker værste oplevelse som fodboldfan, så er der ca. fire år, hvor man kan tage frit fra hylden... Dog var 4-0 i parken ikke nogen speciel fed oplevelse. Optakten var hamrende fed, men kampen var en stor skuffelse.
3-0-nederlag i Vejle var også en ydmygelse af de større og forleden mod Sporting var også surrealistisk, mærkeligt skuffende!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #34: 14 Sep 2010, 21:25 »

mærkelig nok er jeg da Manchester City fan, men kan sgu ikke huske nogen dårlige oplevelser med dem Grin.
Er du ikke Arsenal fan?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #35: 14 Sep 2010, 21:42 »

 Græder Græder stadig som en tøs når jeg mindes denne kamp Brazil-Italy 1982 VM..... Sócrates, Cerezo Zico, Falcão and Éder det var mine helte.... men de røg ud til et destruktivt hold... jeg var knust.

Som spiller huha...det er mange år siden, men jeg husker min første kamp efter 1½ års genoptræning... 3 min før halvleg kommer en tåbelig englænder flyvende med benene forrest.... fødderne lander lige under mit venstre knæ... så husker jeg ikke mere før end jeg er på hospitalet og får at vide at benet muligvis ikke kunne reddes...hmm så bliver man sgu mere tavs end tilskuerne på det gamle Ikast stadion kunne være... heldet var med mig benet er der endnu, men fodbold var et overstået kapitel.
Logged

YNWA

Fernando
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #36: 14 Sep 2010, 21:46 »

C23: Nej?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #37: 14 Sep 2010, 21:56 »

17 Maj, 2006.. Barcelona - Arsenal, tror ikke jeg behøves sige mere om den kamp!

Som fodboldspiller har jeg selv haft en utroligt dårlig oplevelser.

Her i påskeferien 2010 var jeg med mit hold i Holland. Vi skulle så møde nogle danskere i en kamp, på anden dagen. Jeg gik ned i en glidende tackling, på en tyk dreng, han faldt så lige ned på min skulder. Jeg kunne med det samme mærke, at den var gal. Jeg lagde mig uden for banen. Så kom min træner hen og så at den var gået af led. Jeg gik hen til lægeteltet, som ville have mig med på hospitalet. De tog så straks røngten. Da de kom tilbage med billederne, kunne de se, at den også var brækket, men at den skulle sættes på plads. Smerten var ubeskrivelig! Bagefter det, fik jeg så beskeden, at jeg skulle opereres næste morgen.
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #38: 14 Sep 2010, 22:11 »

Er Var du ikke Arsenal fan?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #39: 14 Sep 2010, 22:13 »



Ja vil dog gerne indrømme jeg har været fan af The Gunners, men er/var nu ikke rigtig fan, kunne godt bare lide Walcott og klubbens unge trup...
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #40: 14 Sep 2010, 22:14 »

Okay. Men er det så ikke dig der hedder Arsenal FC, på managerlife?
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #41: 14 Sep 2010, 22:14 »

Hvordan blev du så City fan?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #42: 14 Sep 2010, 22:17 »

Okay. Men er det så ikke dig der hedder Arsenal FC, på managerlife?

Jo det er det skam Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #43: 14 Sep 2010, 22:26 »

Jo det er det skam Wink
Okay - Blev lige forvirret!
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #44: 29 Sep 2010, 10:16 »

3-3 mod sverige i parken enhver dansker må have haft det forfærdeligt i de 10 minutter det hele varede. så den på stadion Græder
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 10:18 af Philips » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010