home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 139 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeres værste fodbold oplevelse!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Jeres værste fodbold oplevelse!  (Læst 10197 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #15: 13 Sep 2010, 15:48 »

Har det på samme måde. Dog går jeg i en anti-fodbold klasse lige nu så det går nok. Dog er min dansk lærer kæmpe Liverpool fan og Brøndby fan. Så det er mere ham der bliver drillet for tiden.  Thumbs Up
Haha, det minder mig om noget sjovt!

Min folkeskolelærer var kæmpe United-fan, og dagen efter CL 2008, havde han både United-trøje på og med. Han hængte den trøje han ikke havde på op på katederet, og så kunne jeg stirre på den hele dagen. Pisse fedt..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #16: 13 Sep 2010, 15:50 »

Fatter slet ikke de Liverpool fans, for ja det er nemlig så nemt at give os/dem igen..! Bare jeg siger til folk at jeg er Liverpool fans, får jeg straks den der "7. plads". ALTID AF UNITED OG CHELSEA FANS!

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #17: 13 Sep 2010, 15:52 »

Haha, det minder mig om noget sjovt!

Min folkeskolelærer var kæmpe United-fan, og dagen efter CL 2008, havde han både United-trøje på og med. Han hængte den trøje han ikke havde på op på katederet, og så kunne jeg stirre på den hele dagen. Pisse fedt..

Det ville jeg ikke kunne holde ud! Shockeret

I min tidligere klasse som jeg gik i fra 0-6 klasse var der en kæmpe Chelsea fan som jeg stadigvæk er ret gode venner med. Dog har vi haft SÅ mange skænderier om en masse imellem Chelsea og Arsenal. Vi havde engang en diskussion inde i indbakken på Facebook som nåede 250 beskeder Shockeret Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

phil0883
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #18: 13 Sep 2010, 15:57 »

Kampen mellem FCK-Apoel. Champions League 2009
Som mange nok ikke ved Tunge Er jeg en brændene FCK fan, og har været det siden jeg var 4. Er fjorten nu så det gir hele 10 år (; Det ikke meget for de mere "voksne" på siden, men mig er det laang tid. SÅ kom der en kamp i CHL hvor vi skulle møde nok en af de eneste hold vi godt ku vinde over, nemlig Apoel. Hvis vi vandt den kamp. Var vi i CHL gruppespilelt. Og med det underskud vi havde, ville det være perfekto! Men som sagt, så kom kampen, og da jeg ik har meget tid går jeg ik ind i detaljer. Alle ved hvad kampen endte. Og FCK røg ud. Det øjeblik hvor kampen sluttede, lagde jeg mig fucking ned på gullet og græd!!! Det var simpelthen det værste jeg har prøvet!!!  ticked off Græder
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #19: 13 Sep 2010, 16:02 »

Jeg kan komme i tanke med mange gange om Liverpool. Især hele sidste sæson, hvor jeg var allermest nede med 1-1 i Stoke, hvor de udligner i noget der minder om overtiden. Frygteligt. Værst var dog 08/09 mod Middlesbrough. Vi har haft en frygtelig god sæson, men går helt ned med flaget, taber 2-0 til et lortehold, hvor vi burde have tabt større. Frygteligt og det kostede os det forbandede mesterskab. CL-gruppekampene var alle også utroligt slemme. Især Lyon ude. Det er generelt døden at være Liverpool-fan for tiden, men altid meget hyggeligt at vi nu er i gang med det der kan blive sæson nummer 7 uden titler for Arsenal. CL har de aldrig, og ligeledes med Chelsea. 7. plads er ikke nok til at skubbe mig ud af position hvad den hån angår. Men det er pt. også det eneste der minder om optur.

Med Brøndby, så overgår Sporting-kampen alt hvad jeg har oplevet i 8 år som Brøndby-fan. Det var en af de største skuffelser i mit liv, fordi Sporting var intet der minder om gode, men de havde alt held i hele verdenen den dag. Grufuldt. Virkeligt slemt. Forstår ikke hvordan man kan tabe til sig selv, som jeg mener Brøndby gjorde den dag.

På landsholdsfronten var hele VM generelt bare en trist oplevelse. Danmark og Frankrig failede sindssygt, og især Frankrig var en stor skuffelse. Min største skuffelse på den front er uden tvivl VM2006-finalen. Mit idol, Zidane, havde brugt knald-eller-fald-kampene på at genrejse sit ry som en verdensklassespille r og leverede den ene blændende præstation efter den anden og bar den gamle garde på sin ryg, og ville efter min klare overbevisning, etablere sig som den mest betydningsfulde fodboldspiller nogensinde, hvis han vandt VM. Skallen - og Marco Materazzi hjemsøger mig stadig nu og da.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #20: 13 Sep 2010, 16:04 »

Fatter slet ikke de Liverpool fans, for ja det er nemlig så nemt at give os/dem igen..! Bare jeg siger til folk at jeg er Liverpool fans, får jeg straks den der "7. plads". ALTID AF UNITED OG CHELSEA FANS!



Er så enig. Altid når en Liverpool fan prøver at sætte mig på plads med noget om Arsenal tænker jeg altid: "Ej lad nu vær. Du ved jo alligevel godt hvad jeg siger til dig". Men nogen af jeres fans kæmper dog videre og siger at Liverpool er det meste succesrige hold i England. Korrekt men det er over 20 år siden de vandt Premier League sidste gang Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #21: 13 Sep 2010, 16:07 »

For mit vedkommende er jeg ligeglad med andre klubber end min egen. Det der gør ondt på mig, er at Chelsea aldrig har vundet Champions League, og at jeg minder mig selv om det hver dag..
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #22: 13 Sep 2010, 16:08 »

Forstår ikke hvordan man kan tabe til sig selv, som jeg mener Brøndby gjorde den dag.

Kender godt følelsen af at tabe til sig selv. Det mener jeg at United gjorde i CL-kvartfinalerne sidste år. Først Evra der sejler dybt inde i overtiden i München. Sidenhen et tåbeligt reduceringsmål på Old Trafford og så behøver jeg vel ikke at nævne at Rafael taber hovedet 2 gange i returkampen. Kæft hvor var jeg skuffet. Vi kørte dem ned under græstæppet i de første 40 minutter inden vi på hovedløs vis lukkede dem ind i kampen..
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #23: 13 Sep 2010, 16:11 »

For mit vedkommende er jeg ligeglad med andre klubber end min egen. Det der gør ondt på mig, er at Chelsea aldrig har vundet Champions League, og at jeg minder mig selv om det hver dag..

Uha! Det samme gør jeg med Arsenal - Barcelona i Paris. Vores første Champions League finale. Jens Lehmann blev udvist og så kom Almunia ind og kostede os mere eller mindre kampen.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #24: 14 Sep 2010, 19:17 »

AGFs 5-0 nederlag til FCK i Parken sidste år hvor jeg var inde at se dem og deres efterfølgende nedrykning står, som den værste fodboldoplevelse...

Vh.Blackstone
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #25: 14 Sep 2010, 19:21 »

Da Newcastle rykkede ned. Græder Men så er det godt de er tilbage i PL igen! Thumbs Up
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #26: 14 Sep 2010, 19:30 »

Brøndby mod Sporting.. aldrig i mit liv har jeg været så skuffet over noget som helst, og var chokeret over hvor meget det kunne påvirke mig.
Logged

maaahhh-h-h-h

Fernando
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #27: 14 Sep 2010, 19:33 »

For mit vedkommende er jeg ligeglad med andre klubber end min egen. Det der gør ondt på mig, er at Chelsea aldrig har vundet Champions League, og at jeg minder mig selv om det hver dag..

Da Chelsea eller rettere John Terry brændte et straffespark i CL finalen mod rivalerne Manchester United! Det gjorde ondt inde i sjælen... Tunge mærkelig nok er jeg da Manchester City fan, men kan sgu ikke huske nogen dårlige oplevelser med dem Grin.

Og så at Brøndby ikke kunne kvalificere sig til EL i år efter en klasse præstation nede i Portugal og et stort nederlag hjemme! og sidset år hvor Brøndby ikke kom videre mod Hertha Berlin - eller er det to år siden?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #28: 14 Sep 2010, 19:33 »

Må være FCKs 5-0 nederlag til Brøndby og NK Gorica eller nederlaget til APOEL FC.
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Jeres værste fodbold oplevelse!
« Svar #29: 14 Sep 2010, 19:34 »

Må være FCKs 5-0 nederlag til Brøndby og NK Gorica eller nederlaget til APOEL FC.
Nej de var bestemt heller ikke gode.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010