home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Nordens flagskib
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Nordens flagskib  (Læst 45886 gange)
Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #135: 02 Okt 2010, 16:15 »

Ja jeg hader Brøndby, men altså det er jo bare godt det der Opstemt
Logged


Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #136: 03 Okt 2010, 11:16 »

Sidder på arbejdet og har lige læst hele bloggen...
Nice! Dejligt med en Brøndby-blog igen!
Godt skrevet og gode ting der kommer med i hver update! KIU!
Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #137: 03 Okt 2010, 16:17 »

Dejlig blog, har fulgt med i det stille, men tillykke med månedens blog, det fortjent! Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #138: 05 Okt 2010, 10:14 »

Ja jeg hader Brøndby, men altså det er jo bare godt det der Opstemt

Tak skal du have  Smiley

Sidder på arbejdet og har lige læst hele bloggen...
Nice! Dejligt med en Brøndby-blog igen!
Godt skrevet og gode ting der kommer med i hver update! KIU!

Mange tak Barfoed Wink
Dejlig blog, har fulgt med i det stille, men tillykke med månedens blog, det fortjent! Smiley

Fedt at du gider smide en kommentar og tak Smiley


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #139: 05 Okt 2010, 10:21 »

Ville også lgd skrive, at grunden til der ikke har været så mange updates på det seneste er, at jeg for nylig er flyttet og vi har ikke fået net endnu (har kun net på min iPhone, som jeg skriver fra nu). Jeg ved ikke hvornår vi får net, men jeg vil da skrive nogle updates imens Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #140: 05 Okt 2010, 14:13 »

Ville også lgd skrive, at grunden til der ikke har været så mange updates på det seneste er, at jeg for nylig er flyttet og vi har ikke fået net endnu (har kun net på min iPhone, som jeg skriver fra nu). Jeg ved ikke hvornår vi får net, men jeg vil da skrive nogle updates imens Smiley

Puuuhha var lige ved at blive bange for den var gået død
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #141: 12 Okt 2010, 10:49 »

Nordens Flagskib

Nummer 1 ved vinter


Brøndby v Esbjerg 20.November 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, M.Thygesen, P.Kanstrup, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo
OB opstilling 4-4-2: R.Carrol, F.Oliveria, K.Hansen, A.Christensen, T.Johansen, E.Ruud, A.Johansson, E.Djemba-Djemba, J.Absalonsen, Mantorras, P.Utaka


Kampen mod OB var rigtig vigtig. FCK havde inden kampen tabt til FCM, og med en sejr mod OB kunne vi øge forspringet til 5 point. OB var første hold med en stor chance. Utaka fik bolden ude i venstre side og trak ind i feltet og afsluttede hårdt mod nærmeste stolpe, men Stephan Andersen var vågen. OB var klart dominerende i starten og efter 8 minutter havde Mantorras et godt forsøg. Igen efter 35 minutter kom der endnu en OB chance og denne gang var det Olivera, der var tæt på efter et frispark. Lidt efter blev Utaka spillet fri i feltet og så gjorde han det til 1-0. Vi havde kun haft et sølle skud i hele første halvleg. Det ændrede sig heldigvis i anden halvleg og Farnerud kunne bringe os på 1-1 efter 56 minutter. Jallow var kommet ind i pausen i stedet for Stokkelien og efter 64 minutter gjorde han det til 2-1. Efter 70 minutter brød Espen Ruud godt igennem i højre side, og så blev han fældet af Michael Jakobsen bagfra, der fik rødt kort  for forseelsen. Det var OB hurtige om, at udnytte og 2 minutter senere stod den 2-2. Det blev også kampens resultat og vi tog dermed kun 1 point på FCK.

Brøndby v Celtic 23.November 2011 (Champions League Gruppe B)
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, A.Bjelland, M.Jakobsen, M.Thygesen, P.Kanstrup, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo
Celtic opstilling 4-4-2: R.Carrol, L.Zaluska, A.Hinkel, J.Hooiveld, D.O'Dea, M.Wilson, P.Caddis, M.Crosas, S.Brown, S.Maloney, T.Henry, A.Stokes


Der var chancer lige fra kampens start og vores bedste forsøg stod Jallow for, da han hamrede bolden på stoplen efter 16 minutter. Vi fastholdte det gode spil og efter en halv time scorede Otoo efter en god stikning fra Farnerud. Efter 47 minutter burde Henry have udlignet, men til vores held afsluttede han dårligt. Helt så heldige var vi ikke 5 minutter senere da O'Shea headede bolden i mål efter hjørnespark. Den stilling holdt ikke ret længe og 2 minutter senere havde Skjønsberg gjort ham kunsten efter. Jens Styger Larsen gjorde det til 3-1 da han satte hovedet på et godt indlæg. Celtic var farlige på dødbolde og efter 81 minutter scorede de igen på hjørnespark. Kort efter lukkede Otoo kampen da han gjorde det til 4-2. Celtic havde et forsøg på overlæggeren i overtiden, men tættere på kom de ikke og vi fik vores første sejr i CHL. Dog kom den lidt for sent. Nu skal vi have mindst uafgjort i Madrid og Celtic skal tabe til Chelsea.

Brøndby v AaB 26.November 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, W.Reid, A.Bjelland, K.Larsen, P.Kanstrup, A.Farnerud, P.Moen, O.Jallow, M.Otoo
AaB opstilling 4-4-2: K.Zaza, K.Petersen, K.Wæhler, J.Rossini, B.Basto, L.Chanko, R.Würtz, J.Glerup, A.Baby, D.Holm, J.Curth


Kristoffer Larsen fejrede sin første kamp fra start I flere måneder på flotteste vis, da han spillede Farnerud helt fri efter 30 sekunder. 1-0. Samme Krisotffer Larsen var tæt på, at gøre det til 2-0 efter en halv time, men Zaza var hurtig på stregen. Jallow modtog en bold inde i feltet, satte sin direkte oppasser og afsluttede med et godt skud udenfor Zazas rækkevidde. Jallow var tæt på, at gøre det til 3-0 inden halvleg, men denne gang vandt Zaza duellen. Jallow blev ved med, at prøve og havde endnu et godt forsøg efter 50 minutter, men tabte igen duellen til Zaza. Mikkel Thygesen tog en flot slalom-tur inde i feltet og scorede sikkert bag Zaza til 3-0. Jeppe Curth var tæt på, at reducere i kampens slutning, men Stephan Andersen bevarede sit clean sheet. Jeppe Curth tog revanche i kampens overtid og kampen endte 3-1.

Brøndby v Sønderjyske 30.November 2011
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, W.Reid, A.Bjelland, K.Larsen, P.Jatta, M.Thygesen, P.Moen, O.Jallow, M.Otoo
Sønderjyske opstilling 4-4-2: A.Pétursson, C.Sivebæk, M.Larsen, K.Ariyanayagam, K.Hatchi, Johnny Thomsen, L.Kronborg, M.Fenger, E.Farver, Q.Antipas, M.Grella


Jeg havde rigtig mange skader op til kampen og efter 12 minutter måtte Kristoffer Larsen gå ud med en halvskade. Thygesen var tæt på efter 17 minutter med et hårdt forsøg ved nærmeste stolpe. Vi kom planmæssigt foran efter 29 minutter da Jallow løb i dybden og udplacerede målmanden. Samme Jallow slog et indlæg til Otoo, der gjorde han ikke kunne misse og så stod den 2-0. Jallow igen farlig efter pausen, men han headede indlægget fra Otoo på overlæggeren. Sønderjyske havde reelt ikke noget, at komme med, indtil et kvarter før tid, hvor Antipas spillede Kronborg fri, men Tørnes, der var kommet ind, tog forsøget. Lidt efter kunne Thygesen fortjent gøre det til 3-0 og så var kampen mere eller mindre lukket. Kampen endte 3-0 og vi fik føjet 3 point til kontoen.

Silkeborg v Brøndby 3.December 2011
Silkeborg opstilling 4-1-2-1-2: S.Marcelin, S.Joseph-Reinette, J.Larsen, T.Bælum, B.Diallo, D.Soilihi, F.Hansen, C.Poulsen, M.Svensson, L.Huldgaard, Z.Harsányi
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, M.Skjønsberg, W.Reid, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, M.Thygesen, P.Moen, O.Jallow, M.Otoo


Sidste kamp i efterårssæsonen var mod Silkeborg og vi skule forsøge, at bevare vores forspring på 3 point til FCK. Har i nogensinde prøvet, at få et mål imod sig, hvor man tænker det der skete bare ikke? Sådan et mål scorede Silkeborg allerede efter 20 sekunder. Harsányi vadede igennem vores forsvar på nemmeste vis og passerede Stephan Andersen i målet. Silkeborg dominerede generelt første halvleg og vi havde ikke et forsøg på mål i hele halvlegen. Vores gode form havde en dårlig indvirkning på spillerne. I håb om, at vende det kedelige kampbillede blev Bernburg og Jens Stryger skiftet ind for Jallow og Petter Vaagan Moen. Silkeborg var stadig toneangivende og efter pausen var Frank Hansen tæt på, men Stephan Andersen reddede os. Randrup kom med vores første forsøg efter halvtreds minutter, men hans hovedstød gik tæt forbi stoplen. Otoo og Bernburg lavede et godt et-to spil og det efterlod Otoo helt fri, desværre hev silkeborg målmanden en god redning ud af ærmet. Tømrer var tæt på, at lukke kampen efter 70 minutter, men Stephan Andersen reddede os igen. De sidste 10 minutter blev Reid sendt op i angrebet for, at lægge yderligere pres på, men lige lidt hjalp det og vi fik vores andet nederlag i sæson. Begge mod Silkeborg. Uhyre skuffende når vi ellers har været, så godt spillende. FCK udnyttede selvfølgelig vores pointtab og efter 18 kampe er vi igen helt lige. Vi har dog en bedre målscorer.

At.Madrid v Brøndby 3.December 2011
At.Madrid opstilling 4-2-3-1: D.De Gea, T.Ufalusi, S.Radu, L.Cabrera, M.Kadlec, R.Garcia, J.Martinez, Simao, S.Agüero, J.Reyes, B.Gomis
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, D.Wass, P.Kanstrup, W.Reid, J.Frederiksen, K.Larsen, A.Bjelland, M.Thygesen, J.Larsen M.Bernburg, M.Otoo


Grundet træthed og skader blev det en lidt alternativ opstilling i den sidste kamp inden vinterpause. Vi skulle have point mod At.Madrid samtidig med, at Celtic skulle tabe med Chelsea for, at nå 3. pladsen i gruppen. På forhånd lignede det en håbløs opgave. Agüero testede Stephan Andersen med et frækt langskud efter 4 minutter, men Stephan var klar. Jens Styger havde et godt forsøg som De Gea blev nød til, at give en retur på. Bolden røg ud til Thygesen der skød mod fjerneste stolpe, men De Gea hev en fantomredning ud af ærmet. Kristoffer Larsen havde et godt forsøg på et frispark efter 22 minutter, men De Gea reddede og gav hjørnespark. Agüero havde et nærgående forsøg lidt efter, men Stephan Andersen hev en god redning frem. Otoo blev halvskadet efter en halv time og Jallow tog hans plads. Gomis var tæt på, at bringe Atletico foran, men hans flugter ramte stolpen. Vi holdt dog 0-0 til pausen og havde faktisk sikret os 3. pladsen. Chelsea førte 3-0 over Celtic, så nu skulle vi bare holde hjem i 45 minutter. Petter Vaagan Moen kom ind i stedet for et skidt spillende Jens Stryger. Den 3. plads holdt kun i 7 minutter af anden halvleg. Cabrera sted højest på et hjørnespark og headede bolden i mål til 1-0. Med en halv time igen kunne vi ligeså godt satse og vi gik fra en defensiv indstilling til en offensiv indstilling. Lige lidt hjalp det og med 5 minutter igen lukkede Reyes kampen efter godt forarbejde fra Agüero. Kampen var ikke helt slut og med 2 minutter igen gjorde Forlan det til 3-0. Dermed er vores Europæiske eventyr slut i denne omgang. Vi var kun 1 point efter Celtic og hvis de ikke havde scorede i de 94. minut i vores første kamp var vi gået videre via 3. pladsen.

Lidt klubnyt til sidst. Klubbens faciliteter er endnu en gang blevet opgraderet og i samme omgang spurgte jeg med det samme om endnu en opgradering. Det sagde de ja til, så både træningsfaciliteter ne, ungdomsfacilitetern e samt stadionet bliver alle sammen udvidet.



Næste update: Vinterpause

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #142: 12 Okt 2010, 16:49 »

Nordens Flagskib

Vinterpausen

Både Jan Frederiksen og Mikkel Bischoff er begge utilfredse med med mængden af spilletid og de har begge anmodet om, at blive sat til salg. Og det har de fået lov til. Derudover er der også blevet ryddet lidt op i trænerstaben. En række træneres kontrakter udløber om et halvt år og det har givet anledning til udskiftning. Tony Burns er kommet til og skal stå for målmandstræningen. Dermed er der ikke brug for Lars Høgh og hans kontrakt er blevet opsagt. Peer F. Hansens kontrakt er også blevet opsagt. Han stod for dødboldstræningen og det gav kun 3 stjerner. Ind er kommet den rumæske træner Florentin Petre, der giver en 4-stjernet træning. Ungdomstrænerne Kenneth Nielsen, Søren Sørensen og assistent manager Henrik Jensens kontrakter er alle blevet opsagt, da de simpelthen var for ringe. Med de trænere væk var der lidt luft i staben. Det hul blev brugt til, at forbedre træningen yderligere. En regen træner fra Ghana kaldet Ishmael Cofie skal hjælpe til med taktiktræningen. Det gør han til 4,5 stjerner. En engelsk træner ved navn Chris Jones skal sammen René Skovdahl stå for den fysiske træning. Boudewijn Zenden har stoppet sin karriere og er blevet træner. Hans første trænerjob bliver i Brøndby, hvor han skal hjælpe spillerne med, at forbedre deres boldkontrol.

Igen i år var vi godt repræsenteret ved de årlige prisuddelinger. Kristoffer Larsen tog for andet år i træk årets unge spiller. Jens Stryger Larsen vandt årets U21 og Kristoffer Larsen tog årets U19 talent. Anders Randrup og Mikkel Thygesen tog en startplads på årets hold og Bernburg var blandt udskifterne. Stephan Andersen blev for tredje år i træk nummer 2 som årets målmand.

Halvvejs inde i Januar fik jeg en noget kedelig nyhed. Paul Jatta kom for sent i en tackling til træning og ramte Bernburg meget uheldigt. Bernburg fik en korsbåndsskade og er ude i 8 til 10 måneder. Jeg har også haft enkelte henvendelser på Tørnes, men begge bud var under 1 mio. og for den pris kunne jeg ikke finde en bedre reserve. Der har også været bud efter Randrup. Maccabi Haifa kom med et bud af to omgange, men jeg afviste begge med det samme. Dinamo bød hele 17 mio. men igen sagde jeg nej. Ellers har det som vanligt et stille vintertransfervindu e fra min side. Jeg føler truppen er god nok og for det transferbeløb (ca. 10 mio.) jeg havde, at købe for kunne og ville jeg heller ikke forstærke holdet. Senere i opstartsfasen blev Jallow også skadet og hans skade var 6 til 7 uger. Bare få uger før første kamp blev Andreas Bjelland også skadet og hans skade lød på 2 til 3 måneder.

Jeg har selvfølgelig også spillet de obligatoriske venskabskampe i vinterpausen og det blev til 5 styks. Generelt spillede vi fint. Vi viste dog svagt spil i starten og tabte den første 3-2. Selvom alle kampene var mod svage modstandere vandt vi de sidste 4 og endte med en målscorer på 19-4. Vi er dermed klar til første kamp i forårssæsonen, og den skal spilles ude mod Lyngby. Der er 15 kampe tilbage og vi er a point med FCK. Det skal nok blive spændene.

En lille sidebemærkning. Nigeria kom og spurgte mig om et landstrænerjob, men det havde jeg ingen interesse i.  Det ville ikke være særlig realistisk og, hvis jeg endelig skulle have to jobs på samme tid skulle det nok være Danmark og Brøndby.



Næste update: Det begynder at ligne noget

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #143: 12 Okt 2010, 17:29 »

Dejligt med updates igen. Opstemt
Ærgeligt med skaderne, men du skriver jo stadig dejligt. Smiley
KIU!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #144: 12 Okt 2010, 17:35 »

Dejligt med updates igen. Opstemt
Ærgeligt med skaderne, men du skriver jo stadig dejligt. Smiley
KIU!

Ja det var lidt ærgerligt med de skader. Og tak Smiley

Jeg skal prøve Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #145: 13 Okt 2010, 10:44 »

Nordens Flagskib

Det begynder at ligne noget


Lyngby v Brøndby 4.Marts 2012
Lyngby opstilling 4-2-3-1: J.Weinkouff, P.N’Tolla, A.Tuia, M.Redsted, K.Conboy, M.Bertolt, N.Melchiorsen, A.Christiansen, S.Ernemann, A.Softic, P.Gueye
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, A.Farnerud, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo


Stokkelien havde første seriøse bud på et mål efter 5 minutter, men målmanden lavede en god redning. Det var en meget stille første halvleg uden de helt store chancer, men mod slutningen gav vi den gas. Efter 37 minutter gjorde Krohn-Dehli det til 1-0 på et flot frisparksmål og 5 minutter senere gjorde Otoo det til 2-0 da han satte hovedet på et indlæg fra Randrup. I anden halvleg fik Otoo en halvskade og da jeg ikke havde nogen angribere på bænken, grundet skader i opstartsfasen, måtte Thygesen komme ind og vi gik over til en 4-2-3-1. Med et kvarter igen burde Krohn-Dehli have gjort det til 3-1, men hans afslutning endte i sidenettet. Kampen endte 2-0 og vi fik de første 3 point i foråret. Til min store overraskelse spillede FCK uafgjort 2-2 med FCN på hjemmebane, så nu fører vi med 2 point. Otoos skade i kampen holder ham desværre ude i 2 til 3 uger og dermed har jeg kun 1 angriber i førsteholdstruppen, der ikke er skadet.

Brøndby v FCM 7.Marts 2012
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, A.Farnerud
FCM opstilling 4-4-2: J.Lössl, K.Wree, K.Nielsen, M.Albrechtsen, A.Pacheco, J.Poulsen, I.Uzochukwu, M.Gomis, J.Borring, J.Tomasson, B.Collins


Med alle de skader jeg havde I angrebet fik Farnerud lov til, at tage pladsen som dybdeliggende angriber og Thygesen tog hans plads på højre kanten. FCM har i vinterpausen køb den 35-årige Jon Dahl Tomasson og det var hans debutkamp. Skaderne i angrebet betød tilsyneladende ikke noget, for efter 4 minutter havde den sidste angriber, der var tilbage, Stokkelien, gjort det til 1-0 efter, at have vendt rundt i feltet og placeret bolden i fjerneste hjørne. Farnerud befandt sig fint i angrebet og efter 19 minutter gjorde han det til 2-0 da han hamrede bolden op i nettaget fra tæt hold. Gamle Jon Dahl ville også lege med og efter 25 minutter gjorde han det til 2-1. Farnerud var tæt på, at øge føringen lidt senere, men Lössl tog hans forsøg. Baba Collins havde en stor mulighed for, at gøre det til 2-2, men hans friløber blev afsluttet med et dårligt skud. FCMs højre back Wree havde et godt hovedstød på et hjørnespark, men afslutning gik snært over mål. Mere skete der ikke og vi vandt fortjent med 2-1.

Horsens v Brøndby 11.Marts 2012
Horsens opstilling 4-4-2: K.Stenild, M.Agersen, N.Høgh, R.Christiansen, B.Hamalainen, I.Farran, J.Drachmann, J.Jensen, A.Rakotomanga, K.Hajdarevic, C.Mbesuma
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Jatta, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, A.Farnerud


Kristoffer Larsen matte gå ud med en skade efter bare 8 minutter. Thygesen røg ned på hans plads og Petter Vaagan Moen kom ind og tog højre fløjen. Mbesuma havde første farlige forsøg efter 19 minutter med et skud på overlæggeren. Petter var tæt på i angrebet efter da han driblede sig hele vejen ind i feltet og afsluttede fra en spids vinkel, men kunne ikke passere målmanden. Mbesuma havde et flot langskud kort efter, men Stephan Andersen fik reddet bolden med det yderste af fingerspidserne. Horsens dominerede første halvleg, selvom vi havde overvægt af boldbesiddelse, og efter 29 minutter gjorde Hajdarevic det fortjent til 1-0. Det satte for alvor gang i Horsens og efter 37 udspillede det simpelthen vores forsvar og Hajdarevic kunne score for anden gang i kampen. Stokkelien reducerede, på kanten af offside, til 2-1 efter han pludselig var helt alene i feltet. Efter 74 minutter fældede Agersen Krohn-Dehli i feltet og så fik vi straffespark. Farnerud tog straffespark og hamrede bolden ind til 2-2. Desværre fik Jatta sit andet gule kort 3 minutter senere og så måtte vi spille kampen færdig med 10 mand. Heldigvis fik Jesper Jensen også sit andet gule kort lidt efter og så havde Horsens også kun 10 mand tilbage. Med 4 minutter igen fuldendte vi vores comeback. Jens Stryger stak af sted på en kontra og var helt alene med målmanden. Stenild tog desværre hans forsøg, men bolden røg ud til Stokkelien der gjorde det til 3-2. Vi holdt hjem og fik en meget vigtig sejr.   

Sønderjyske v Brøndby 17.Marts 2012
Sønderjyske opstilling 4-4-2: A.Pétursson, J.Storbæk, M.Larsen, A.Petersen, K.Hatchi, J.Thomsen, B.Storm, L.Kronborg, C.Sivebæk, Q.Antipas, M.Grella
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Kanstrup, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, A.Farnerud


Vi fik en god start på kampen da Krohn-Dehli sendte Farnerud af sted i dybden og han havde en friløber. Lige inden han skulle til, at afslutte, blev han dog fældet bagfra af Michael Larsen og han måtte gå tidligt i bad. Farnerud var tæt på efter 6 minutter, men hans afslutning manglede kraft. Reid var tæt på, på det efterfølgende afslutning, men han headede over mål. Efter 14 minutter bragte Stokkelien os i front efter et mønsterangreb. Michael Jakobsen satte det i gang fra backen og spillede den på tværs til Kristoffer Larsen, der first-timede en aflevering, der splittede Sønderjyske-forsvaret ad. Efter 22 minutter blev det 2-0 ved Farnerud. Få minutter senere havde samme Farnerud en kæmpe chance, men han skød ved siden af mål. Stokkelien var også farlig lidt efter, men han kunne heller ikke udnytte sin friløber. Han gjorde det dog godt igen efter 29 minutter, da han gjorde det til 3-0. Sønderjyske havde nærmest ingen forsøg i hele første halvleg, men fik alligevel reduceret efter 40 minutter. Et frispark blev rettet af, af en Sønderjyske spiller og Stephan Andersen var prisgivet. Det ville Farnerud dog ikke finde sig i og 5 minutter efter bragede han bolden op på overlæggeren og ind i mål. Sønderjyske fik igen et mål ud af ingenting da de scorede efter et hjørnespark. Med 3 minutter igen var Farnerud endnu en gang på pletten og så stod den 5-2. Desværre fik Farnerud en skade i kampens overtid og er ude i 7 til 8 uger.

Brøndby v Esbjerg 25.Marts 2012
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, J.Larsen, K.Larsen, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo
 Esbjerg opstilling 4-1-2-1-2: L.Winde, J.Brandrup, F.Risp, A.Stepanov, P.Nymann, M.Ørnskov, S.Rieks, J.Mehl, A.Smárason, J.Kusi-Asare, G.Maznov

 
Stokkelien var første mand med et seriøst bud efter mål, men hans skud sad lige på Lars Winde. Krohn-Dehli og Otoo havde også gode forsøg lidt efter, men ingen, der for alvor truede Lars Winde. Smárason havde første alvorlige Esbjerg-forsøg efter en halv time, da hans skud endte på overlæggeren. I første halvlegs overtid fik vi endelig vores føringsmål. Otoo vendte rundt inde i feltet og sendte et hårdt skud mod Lars Winde, som han kun kunne halvklare. Returen røg lige ud til Stokkelien, der nemt kunne sende bolden i mål. I anden halvleg skete der ikke noget før det 66. minut, hvor Otoo lavede en halvflugter tæt under mål, men Lars Winde var hurtig på fødderne. Efter 70 minutter blev Stokkelien fældet i feltet, og der blev korrekt dømt straffespark. Kristoffer Larsen var manden ved bolden og han blev desværre den lille i duellen med Lars Winde. Jallow var kommet ind i stedet for Otoo, der ikke havde udnyttet sine chancer i kampen. Det kunne Jallow dog og bare få minutter efter sin indskiftning scorede han på et hovedstød efter et velspillet angreb. Jallow scorede igen bare to minutter efter da han udnyttede en god frispilning fra Petter Vaagan Moen. Kampen endte 3-0 og vi fik vores 5 sejr i træk. FCK smed igen point da de spillede 1-1 med AGF. Nu er forspringet på 4 point med 10 kampe igen.

AGF v Brøndby 28.Marts 2012
AGF opstilling 4-1-2-1-2: S.Rasmussen, A.Sorin, F.Krabbe, Zoro, J.Chevalier, M.Kikut, J.Lucena, M.Nielsen, D.Devdariani, S.Kapidzic, D.Iliev
Brøndby opstilling 4-2-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, K.Larsen, P.Kanstrup, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo


Kampen efter AGF var mod FCK, så det var vigtigt, at have et godt udgangspunkt inden den kamp. AGF var dominerende i starten, men havde ingen forsøg, der var rigtig farlige. Der skulle gå 19 minutter før vi havde vores første forsøg. Mikkel Thygesen fik en indenomsaflevering, men hans forsøg fra den spids vinkel endte i sidenettet. Efter det kom vi bedre med i kampen og 2 minutter senere burde Otoo have bragt os i front, men han bragede bolden over mål. Lige inden vi gik til halvleg begik Reid et klodset straffespark som Iliev sikkert omsatte. Kort inde i anden halvleg gjorde Zoro det til 2-0 efter lidt klumpspil i feltet. Petter Vaagan Moen var tæt på, at reducere efter en time, men afsluttede lidt på målmanden. Otoo var tæt på kort før tid, men lige lidt hjalp og vi smed 3 vigtige point i mesterskabskampen. 

FCK v Brøndby 31.Marts 2012
FCK opstilling 4-4-2: J.Wiland, Z.Pospech, M.Bjärsmyr, P.Larsson, O.Wendt, S.Okaka, H.Nørregaard, W.Kvist, N.Belhadj, D.N’Doye, C.Santin
Brøndby opstilling 4-1-1-2-2: S.Andersen, A.Randrup, W.Reid, M.Skjønsberg, M.Jakobsen, P.Jatta, K.Larsen, M.Thygesen, M.Krohn-Dehli, M.Stokkelien, M.Otoo


Jeg havde valgt et defensivt udgangspunkt i den vigtige kamp mod FCK. Med 9 kampe igen og et forspring på et point var det uhyre vigtigt ikke, at smide point. Vi fik en fantastisk start på kampen da Otoo bragte os foran efter 24 sekunder på et frækt lob udenfor feltet. Belhadj havde en god mulighed efter 5 minutter, men Stephan Andersen tog sig af situationen. Samme Belhadj bragte balance i regnskabet efter 8 minutter. En god et-to mellem ham og Nørregaard efterlod Belhadj helt fri og så stod den 1-1. Efter 20 minutter var vi tæt på, at tage føringen igen, men Skjønsberg forsøg endte på overlæggeren. Vi spillede faktisk bedre end FCK og det var derfor også fortjent, at Krohn-Dehli kunne bringe os i front efter 25 minutters spil. Petter Vaagan Moen kom ind i stedet for en træt Krohn-Dehli i pausen. Efter en times spil forsøgte William Kvist sig udefra og selvom hans forsøg ramte overlæggeren, var det aldrig helt farligt. Med 8 minutter igen sprang Skjønsberg højest på et hjørnespark og lukkede reelt kampen. Vi tog sejren og står dermed rigtig god i mesterskabskampen.



Næste update: Tæt på noget stort

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #146: 13 Okt 2010, 11:41 »

Nice update!
Er spændt på at se, om du kan holde føringen hele vejen til sidste spillerunde!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #147: 13 Okt 2010, 11:50 »

Nice update!
Er spændt på at se, om du kan holde føringen hele vejen til sidste spillerunde!

Hehe takker Peace

Ja det bliver sgu spændene, at se Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #148: 13 Okt 2010, 14:02 »

Må jeg gerne se et SS af Antipas? Rigtigt godt skrevet dejligt med nogle nye updates Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Nordens flagskib
« Svar #149: 13 Okt 2010, 15:27 »

Må jeg gerne se et SS af Antipas? Rigtigt godt skrevet dejligt med nogle nye updates Opstemt

Hvorfor lige ham Opstemt ?

Nå, men her er han: Quincy Antipas Smiley

Og tak Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010