home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rosenborg BK
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg BK  (Læst 52869 gange)
Kattefarmer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #75: 03 Sep 2010, 12:54 »

Altså under team instructions står han som primary targetman (og så har han fået den rolle under player instruction også). Har dog ikke defineret noget under Target man supply...den står bare til mixed.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #76: 03 Sep 2010, 13:01 »

Okay, det var bare det jeg ville høre Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #77: 03 Sep 2010, 21:16 »

Jeg er også begyndt med Rosenborg. Vil gerne lige høre hvilken rolle i har givet Prica?

Avanceret angriber.. Han brager dem ind og ligger mange assists
Logged

Thaurat al Shabab

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #78: 03 Sep 2010, 23:25 »

En lille Rosenborg-update herfra.

Jeg er i skrivende stund nået til den 5. september 2010, hvilket betyder at jeg er midtvejs i anden sæson. Første sæson endte med en 3. plads i Euro Leagues gruppespil, og en sikker sejr i ligaen med svimlende 14 point ned til den overraskende runner-up Bodø-Glimt. Pokalen vandt jeg også efter en 3-1 sejr over Stabæk i finalen.

Dette betød at der ventede Champions League i denne sæson, og det har også været det helt store fokuspunkt, hvorfor ligaen indtil videre er blevet lidt forsømmet. Med en avancering til gruppespillet ville jeg med garanti inkassere minimum 50.000.000 danske kroner, hvorfor jeg sparede spillere og energi til at komme i gruppespillet. Glentoran blev slået samlet 8-1 i 2. kvalrunde mens 3. runde heller ikke var noget problem med samlet 3-1 over bosniske Zeljeznicar. Dermed var det blot danske OB der kunne spolere et CL-eventyr, hvilket de var meget meget tæt på at gøre.

Jeg troede ellers at den var hjemme da jeg slap fra Odense med et fantastisk udgangspunkt. Vaclav Kadlec gjorde det til 0-1 på et flot hovedstød midtvejs i første halvleg, mens indskiftede Rade Prica satte trumf med 0-2 målet. Jeg så mig så godt som videre men på ti minutter af returen formåede Peter Utaka og Rurik Gislason at gøre det helt lige, og sende os i omkamp foran 28.166 mennesker på det udvidede Lerkendal i Trondheim. Her kunne vinderen heller ikke findes, og det hele måtte afgøres på straffespark. Her var mine norske drenge i besiddelse af nerverne, og vandt 5-3 over fynboerne. Dermed er jeg klar til at spille gruppespillet, hvor jeg er i gruppe F med Chelsea, CSKA Moskva og Celtic. En gruppe med muligheder.

Hjemme i Norge har jeg haft lidt problemer med at vinde kampene. Jeg har her efter 18 kampe endnu ikke tabt, men jeg har dog blot vundet 11, mens jeg hele 7 gange har været ude i en pointdeling. En god formkurve med tre sejre i træk over Kongsvinger, Lillestrøm og Sogndal gør dog at jeg har hentet Brann og Vålerenga i toppen, og stadig er godt med i kampen om det vitale mesterskab, der skal sikre CL-bold i Trondheim næste år også. Min næste kamp byder på en tur til Bergen hvor Brann venter i et vitalt topopgør.

Pokalmæssigt er jeg efter sejre over Eidsvold Turn, Skarbøvik, Start, Vålerenga og Hønefoss nu klar til semifinalen, hvor sidste års mesterskabsaspirant er fra Bodø-Glimt venter i en hjemmekamp i Trondheim.

Min stærkeste opstilling er som følger:

               Jarstein
Lustig - Toloi - Demidov - Dodo
                Annan
    Barezite - Yttergård - Traoré
              Buonanotte
                 Kadlec

Bænk: Örlund, Strand, Wangberg, Winsnes, Iversen, Prica, Alipio
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #79: 04 Sep 2010, 00:33 »

MFs Rosenborg update!
"ps, jeg bruger summerupdaten her fra sitet."

Jeg startede alt andet end prangende ud i sæsonen anno 2009, da jeg spillede 1-1 i Hønefoss og tabte 1-3 hjemme mod Stabæk. Jeg ytrede min utilfredshed overfor spillerne og efter nederlaget, så de mig nærmest som messias, en yderst respekteret og højt rangeret autoritet. Vi indtog Tippeligaen med storm såvel som pokalen og CHL. Rekorder blev slået og milepæle nået. Mesterskabet kom i hus og det samme gjorde landspokalen. Vi kvalificirede os til CHL-gruppespillet, hvor vi skulle op imod AC Milano, Schalke 04 og upåagtede Rubin Kazan. Vejen til det hinsides var en af de mere behalige. Først Debrecen, så Streymür og derefter Wisla.

Rubin Kazan v Rosenborg 1-1
Rosenborg v AC Milano 1-0
Rosenborg v Schalke 04 0-2
Rosenborg v Rubin Kazan 4-1
Schalke 04 v Rosenborg 0-3
AC Milano v Rosenborg 2-2

Panathinaikos v Rosenborg 0-4
Rosenborg v Panathinaikos 1-2

Manchester United v Rosenborg 3-0
tabte også 2-0 hjemme til de røde djævle

Alt i alt en rigtig dejlig sæson! Jeg er allerede igang med at skabe pragt resultater, selvom sæsonen anno 2009 bliver svær at leve op til.

Taktik og trup

ses bitches



Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #80: 04 Sep 2010, 02:17 »

Latterligt, så kommer jeg lige i gruppe med Chelsea, Juventus og Rubin Kazan.... for satan da en gruppe med dynamit i hehe Smiley

Rubin Kazan var det hårdeste fra 4. lag
Juventus det hårdeste fra 3. lag.
Chelsea et af de hårdeste fra 1. lag.
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #81: 04 Sep 2010, 14:30 »

Forresten,
er jeg den eneste der oplever et enormt stramt og tæt program, grundet chl- eller el-deltagelse?
Jeg spiller kamo hver 3-4. dag hvilket resulterer i træthed og fald i spillerenes egenskaber samt dårlige udfald i mine kampe...
Logged

Thaurat al Shabab

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #82: 04 Sep 2010, 15:04 »

Det kender jeg godt. Det er fucking træls, især når ens trup i forvejen ikke er så bred som den kunne være.

For mig går det fantastisk! I gruppe med Chelsea, Celtic og CSKA formåede jeg at snige mig ind på en 2. plads med ni point efter hjemmesejre overfor Celtic og CSKA samt en sejr på Celtic Park. Den afgørende kamp om videre deltagelse fandt sted på Lerkendal i sidste opgør, hvor Celtic kom på besøg. Vi vandt 1-0 på en scoring af Rade Prica, som kort tid efter valgte at signere en kontrakt med tyske Dortmund, hvor vi fik hele 20.000.000 kroner i overgangssum. Jeg trak Sevilla i 1/8 finalerne som løber af stablen kort tid før den norske ligastart. Jeg glæder mig!

Og for andet år i træk vandt vi ligaen, idet vi endte med 68 point foran Vålerenga som nåede 63. Der var til sidst ingen tvivl om udfaldet, og mesterskabet blev definitivt sikret på tredjesidste spilledag, hvor vi med en sejr over Stabæk cementerede mesterskabet. Dermed er vi igen klar til Champions League næste sommer, hvilket selvfølgelig er meget glædeligt.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #83: 04 Sep 2010, 15:05 »

Rosenborg Update!

Det kører på skinner for Rosenborg for tiden. 13 Sejre i træk i alle turneringer, samt 24 kampe uden nederlag.

I Ligaen går det suverænt, efter 19 kampe fører jeg med 11 point ned til Vålerenga, som endda har spillet en kamp mere. I ligaen har Kadlec virkelig imponeret, hvilket har resulteret i at hold som Bayern München, Juventus og Sevilla jagter den 17-årige angriber.

I Pokalturneringen er jeg stadig med, hvor Molde venter i 4. Runde. Hvis jeg skulle slå Molde ud, venter Vålerenga, som også er rigtig godt kørende for tiden.

Er netop indtrådt i CL-Kvalifikationen, hvor det blev til en 9-0 sejr sammenlagt over det Georgiske hold WIT-Georgia. 7-0 ude og 2-0 hjemme. I 3. Runde venter Ekranas fra Litauen, som gerne skulle sendes ud med et brag Smiley

Vender tilbage med en endnu en lille update når Tippeligaen er slut Smiley
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #84: 04 Sep 2010, 15:12 »

jeg fik lige solgt Mikael Lustig for 35 mio og et bud på Rade Prica for 42 mio er lige kommet.
Logged

Thaurat al Shabab

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #85: 04 Sep 2010, 15:35 »

Ikke dårligt mfsjovhat. Peace
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #86: 04 Sep 2010, 15:37 »

latterligt.... har spillet 3 kampe på 6 dage.... grundet det tætte program blev det 3 0-0... Skuffet
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #87: 04 Sep 2010, 16:02 »

ja tak!!! 1-1 hjemme mod Juve i en kamp, hvor 3/4 af truppen var under 80% fysisk tilstand
Logged

Thaurat al Shabab

mrKilpinen
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #88: 04 Sep 2010, 16:11 »

hey.. er det mugligt at få et ss af den omtalte Mads Stokkelein? Kunne ikke finde ham i mit newcastle save..
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #89: 04 Sep 2010, 16:28 »

Jo, her er han : http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qKs10369.png
Han er dog ikke fast spiller ved mig..
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010