home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:21:17 warmon Blogkonkur... [29] Journeyman - Bye ...
24 Maj 2024, 22:38 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  2 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132788 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rosenborg BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg BK  (Læst 51894 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #90: 04 Sep 2010, 16:28 »

okay, hehe 1-1 i Juventus, 3-1 hjemme over Chelsea!! WTF is going on?!?! Smiley haha
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #91: 04 Sep 2010, 16:42 »

MFs Rosenborg update 2!
Miniupdate

Jeg har genvundet den norske tippeliga, tabte, desværre, landspokalen i fianlen i ekstratidens overtid overtid,,!<
Endnu en gang viser Roar Strands tropper, mine, at man sagtens kan være undertippede i chl og gøre god figur.

SS: (et billed siger mere end 1000 ord)

Mads Stokkelien
Mads Stokkelien - historik

Juventus v Rosenborg 1-1
Rosenborg v Juventus 1-1
Rosenborg v Rubin 2-1
Chelsea v Rosenborg 1-1
Rosenborg v Chelsea 3-1


Logged

Thaurat al Shabab

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #92: 04 Sep 2010, 16:43 »

Det lyder samte vildt, mfsjovhat. Du må jo have et godt hold, siden du kan spille om med nogle af de bedste hold i verden! Smiley
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #93: 04 Sep 2010, 16:44 »

Arbejder kræftigt på at hente Christian eriksen
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #94: 04 Sep 2010, 16:46 »

Deres midtbane fra start af er jo på klasse med er tophold i PRL.

Annan, Wisnes, Skjelbred - Iversen som offensiv... Price i angrebet med Stokke... Det er jo klasse fra dag 1.
Logged

Thaurat al Shabab

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #95: 04 Sep 2010, 16:48 »

Haha, enig. Mit hold gør det også suverænt. Kommer med en lille update når ligaen slutter..
Logged

Arsenal <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #96: 04 Sep 2010, 16:49 »

Haha, enig. Mit hold gør det også suverænt. Kommer med en lille update når ligaen slutter..

Hvis du har Winsnes, brug har til han er 40... Den mand er så vanvittig

EDIT: overvejer at hente både Mohammed Zidan og gode gamle Lincoln... god rutine
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #97: 04 Sep 2010, 16:52 »

fører pt 1-0 over Rubin Kazan, Stokkelien scorede Smiley

EDIT: Prica 2-0, Prica 3-0, Stokkelien 4-0, Prica 5-0, Stokkelien 6-0

dobbelt hattrick der  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Sep 2010, 16:56 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

mrKilpinen
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #98: 04 Sep 2010, 17:17 »

Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #99: 04 Sep 2010, 17:18 »

Selv har jeg brugt transfervinduet på at hente nogle forstærkninger. Christian Eriksen er lejet i Ajax, mens Nacer Barazite igen er hentet på en lejeaftale i Arsenal. Samtidig har jeg sikret mig newgen-talentet Sebastien Tchoumi, som blev hentet for 4.000.000 i Coton Sport. Efter lejeaftaler er Albert Berbatovci og Markus Henriksen blevet forfremmet til førsteholdstruppen, hvor de skal agere reserver. Jeg forsøgte også at tilknytte Håvardt Nordtveit, men selvom jeg var nået langt i forhandlingerne så valgte Nordtveit selv at springe fra i sidste øjeblik. Også den brasilianske spydspids Fred har været på tale, men en acceptabel overgangssum blev aldrig fundet hos Fluminense som krævede alt for meget.

Desuden ankommer to spillere til sommer i form af den kasserede angriber Mads Stokkelien og det serbiske stjernefrø Marko Micic. De kommer begge til klubben på en bosman, og især Stokkelien, som jeg tidligere havde tilknyttet på en lejeaftale, bliver spændende at få tilbage. I sin tyrkiske periode har han bombet for Genlerbiligi, og blev ligatopscorer med hele 23 mål i foregående sæson. Imponerende. Micic er et ubeskrevet frø, som med den rette udvikling kan blive rigtig stor. Han ankommer til sommer fra OFK Beograd.

Jeg vandt Super Cuppen efter 3-1 over Bodø-Glimt, mens jeg røg ud i 1/8 finalen mod Sevilla. Efter at have spillet 1-1 hjemme i Trondheim tabte jeg 3-1 i Sevilla, efter at have været foran 0-1 ved pausen. I ligaen har jeg fået en flyvende start med 7-0 over Brann på hattrick af Kadlec blandt andet, 4-1 ude mod Sandefjord og senest 1-0 over Viking. Det har set rigtig godt ud indtil videre, og fra starten af sæsonen virker især stjernefrøet Dodo, stabile Yttergård og de offensive profiler Buonanotte og Kadlec brandvarme. Jeg håber det fortsætter.

SS:
VACLAV KADLEC
VACLAV KADLEC - HISTORIE
DIEGO BUONANOTTE
SEBASTIEN TCHOUMI

EDIT: 4-1 i topkamp på udebane mod Stabæk, som inden kampen ikke havde lukket mål ind. Kadlec bragte os hurtigt i front, mens med en halv time igen udlignede Pape Pate Diouf. Dette var indledningen til et stormløb mod hjemmeholdets mål, og med scoringer fra Kadlec, Alipio og Eriksen(perlemål) blev de sat på plads. Glimrende ligaindledning!
« Seneste Redigering: 04 Sep 2010, 17:26 af Newton Heath » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #100: 04 Sep 2010, 17:21 »

så byder FCK lige 50 mio for Rade... hehe

EDIT: Kadlec blev hentet på en fri transfer Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

Madrid888
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #101: 04 Sep 2010, 17:46 »

Hej hvd bruger i Mads stokkerllin som og hvad bruger i prica som???
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #102: 04 Sep 2010, 17:49 »

Mads Stokkelien skarpretter og Prica som Avanceret
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #103: 04 Sep 2010, 17:51 »


Så gjorde min scout sku et godt stykke arbejde ved at finde denne diamant, og så for kun 3 mio.
tag venligst et kig Smiley

Damman
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #104: 04 Sep 2010, 17:56 »

Selv har jeg brugt transfervinduet på at hente nogle forstærkninger. Christian Eriksen er lejet i Ajax, mens Nacer Barazite igen er hentet på en lejeaftale i Arsenal. Samtidig har jeg sikret mig newgen-talentet Sebastien Tchoumi, som blev hentet for 4.000.000 i Coton Sport. Efter lejeaftaler er Albert Berbatovci og Markus Henriksen blevet forfremmet til førsteholdstruppen, hvor de skal agere reserver. Jeg forsøgte også at tilknytte Håvardt Nordtveit, men selvom jeg var nået langt i forhandlingerne så valgte Nordtveit selv at springe fra i sidste øjeblik. Også den brasilianske spydspids Fred har været på tale, men en acceptabel overgangssum blev aldrig fundet hos Fluminense som krævede alt for meget.

Desuden ankommer to spillere til sommer i form af den kasserede angriber Mads Stokkelien og det serbiske stjernefrø Marko Micic. De kommer begge til klubben på en bosman, og især Stokkelien, som jeg tidligere havde tilknyttet på en lejeaftale, bliver spændende at få tilbage. I sin tyrkiske periode har han bombet for Genlerbiligi, og blev ligatopscorer med hele 23 mål i foregående sæson. Imponerende. Micic er et ubeskrevet frø, som med den rette udvikling kan blive rigtig stor. Han ankommer til sommer fra OFK Beograd.

Jeg vandt Super Cuppen efter 3-1 over Bodø-Glimt, mens jeg røg ud i 1/8 finalen mod Sevilla. Efter at have spillet 1-1 hjemme i Trondheim tabte jeg 3-1 i Sevilla, efter at have været foran 0-1 ved pausen. I ligaen har jeg fået en flyvende start med 7-0 over Brann på hattrick af Kadlec blandt andet, 4-1 ude mod Sandefjord og senest 1-0 over Viking. Det har set rigtig godt ud indtil videre, og fra starten af sæsonen virker især stjernefrøet Dodo, stabile Yttergård og de offensive profiler Buonanotte og Kadlec brandvarme. Jeg håber det fortsætter.

SS:
VACLAV KADLEC
VACLAV KADLEC - HISTORIE
DIEGO BUONANOTTE
SEBASTIEN TCHOUMI

EDIT: 4-1 i topkamp på udebane mod Stabæk, som inden kampen ikke havde lukket mål ind. Kadlec bragte os hurtigt i front, mens med en halv time igen udlignede Pape Pate Diouf. Dette var indledningen til et stormløb mod hjemmeholdets mål, og med scoringer fra Kadlec, Alipio og Eriksen(perlemål) blev de sat på plads. Glimrende ligaindledning!

Hvilken position har du givet Kadlec?
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010