home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Rosenborg BK
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Rosenborg BK  (Læst 52903 gange)
NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #105: 04 Sep 2010, 18:38 »

Så gjorde min scout sku et godt stykke arbejde ved at finde denne diamant, og så for kun 3 mio.
tag venligst et kig Smiley

Damman

Hold kæft han er vild man!

Hvem kan man købe til midtbanen?
Spiller 4-3-1-2 Smiley.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #106: 04 Sep 2010, 18:47 »

Køb Henning Hauger som midtbane kreatøren i midtbanen, derefter prøv at købe måske Semir stillic?
Logged

Thaurat al Shabab

mrKilpinen
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #107: 04 Sep 2010, 18:55 »

Så gjorde min scout sku et godt stykke arbejde ved at finde denne diamant, og så for kun 3 mio.
tag venligst et kig Smiley

Damman


F*** han er vild! Han bliver jo absalut stjerne i den norske liga. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #108: 04 Sep 2010, 19:09 »

mfsjovhat:

Jeg bruger Kadlec som avanceret angriber. :-)

Og fuck en spiller at få til Tippeligaen ham Damman, han er jo allerede en stjerne.

NottsCounty77:

Til midtbanen kan jeg klart anbefale Ruben Yttergård fra Tromsø eller måske lejeaftaler med spillere som Bernardo, Matic eller Barazite. :-)
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #109: 04 Sep 2010, 19:34 »

ja hent Matic.. Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

cjensen94
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #110: 04 Sep 2010, 21:17 »

4 runder før slut har jeg vundet mesterskabet - Hvilket må siges at være tilfredsstillende. I Pokalturneringen er jeg i finalen mod Bodø-Glimt, mens jeg efter 2 kampe har 4 point i EL.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #111: 04 Sep 2010, 21:25 »

det fuldstændig samme skete for mig da jeg spillede med RBK, men jeg tabte dog finalen mod bodø-glimt 2-1 og endte på en 3 plads i EL Smiley.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #112: 04 Sep 2010, 21:44 »

Det går fantastisk i Trondheim for tiden!

Mesterskabet burde allerede være hjemme her ni runder før tid, hvor vi tager sejr på sejr og har et forspring på ni point plus tre kampe i underskud ned til Stabæk. Det er kun blevet til pointtab i udekampe mod Tromsø, Vålerenga og Molde, mens resten indtil videre er blevet til tre point. Efter 21 kampe har holdet også en suveræn topscorer i Vaclav Kadlec som bomber dem ind, og står noteret for 24 ligascoringer, og samlet 32 scoringer for 34 kampe. Vanvid.

I pokalen er jeg også med endnu, hvor Viking venter i semifinalen på udebane. Den anden semifinale spilles mellem to lidt bløde hold i form af Odd og Hønefoss, så skulle det lykkedes at ekspedere Viking ud af pokalen er der gode muligheder for at bringe trofæet hjem i finalen. Vejen til semien er nok engang gået over amatørholdet Skørbøvik som vi har en tradition for at trække. De blev slået med 2-0 i første runde, mens reserverne også var i aktion mod Træff som blev nedlagt med 3-0. Noget sværere blev det i tredje runde mod Molde, som vi formåede at vinde 3-1 over, lidt heldigt. I fjerde runde blev Frederikstad nedlagt hjemme på Lerkendal med svimlende 4-0, mens vi til sidst men ikke mindst eksperede Sarpsborg ud turneringen med en 3-0 sejr, også på hjemmebane.

Nu til det vigtigste, nemlig Champions League. Jeg er sidst i august, så selve gruppespillet er ikke skudt igang endnu, men jeg kan godt afsløre at det igen i år er med Rosenborg som deltager, og endda i 3. seedningslag efter sidste års flotte præstation der bragte os til ottendedelsfinalen. Vi trådte ind i 2. kvalrunde hvor modstanderen hed Zalgiris fra Litauen. Med samlet 9-0 (6-0, 0-3) blev vi sikkert klar til tredje kvalrunde. Her hed modstanderen Maribor fra Slovakiet, som heller ikke blev noget problem. 10-1 (5-0, 1-5) klarede vi mod slovakkerne, og blev klar til den afgørende kvalrunde, hvor det kroatiske mesterhold Dinamo kom op af bowlen. Ikke nogen nem modstander, men hjemme på Lerkendal i første opgør satte vi ind på at angribe dem, hvilket lykkedes til punkt og prikke. Med et mål hver sikrede Vaclav Kadlec, Mads Stokkelien, Diego Buonanotte og Anthony Annan os et fantastisk 4-0 udgangspunkt inden returkampen i Kroatien. En diciplineret indsats på udebanen sikrede os en nulløsning, og dermed videre deltagelse til gruppespillet. Op af bowlen kom Barcelona, Sporting CP og FC Twente, hvilket kan blive en meget svær gruppe. Optimismen er dog højere end nogensinde før på Lerkendal, så vi tror selvfølgelig på videre deltagelse igen i år! :-)
« Seneste Redigering: 04 Sep 2010, 21:46 af Newton Heath » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #113: 04 Sep 2010, 21:53 »

jeg smadrede lige Stabæk ude med 0-7, semir stillic hattrick og min nye super striker lavede 4 basser
Logged

Thaurat al Shabab

cjensen94
Gæst
 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #114: 04 Sep 2010, 22:29 »

Min sæson i SS

Tippeligaen
Pokalturneringen
EL gruppespil
Hjem


Priser spillerne vandt:
Årets topscorer - Moldskred
Årets målmand - Örlund
Årets forsvarsspiller - Lustig
Årets midtbanespiller - Annan

Mit stadion bliver i øvrigt udvidet med 6750 pladser Smiley
« Seneste Redigering: 04 Sep 2010, 22:57 af C 23 » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #115: 04 Sep 2010, 22:38 »

VACLAV KADLEC - 44 KAMPE | 44 MÅL | 20 OPLÆG | 7.91

Det dér, er vanvittigt!

Desuden er jeg blevet mester med seks runder igen, er klar til pokalfinalen mod Hønefoss efter straffesparkskonkur rence mod Viking, og har fået fem point for tre gruppekampe i CL. 1-1 hjemme mod Barca, 1-0 sejr i Twente og senest 2-2 mod Sporting CP hjemme, hvilket placerer mig på en andenplads so far.
 
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #116: 04 Sep 2010, 22:41 »

VACLAV KADLEC - 44 KAMPE | 44 MÅL | 20 OPLÆG | 7.91

Det dér, er vanvittigt!

Desuden er jeg blevet mester med seks runder igen, er klar til pokalfinalen mod Hønefoss efter straffesparkskonkur rence mod Viking, og har fået fem point for tre gruppekampe i CL. 1-1 hjemme mod Barca, 1-0 sejr i Twente og senest 2-2 mod Sporting CP hjemme, hvilket placerer mig på en andenplads so far.
 
Hold da fast ham Kadlec virker til at være vild!

Jo mere og mere jeg læser med i denne tråd, jo mere giver det mig lyst til at prøve at starte med Rosenborg selv - dog først når jeg får min egen bærbar igen.

Er der nogle gode råd til når jeg starter? Transfers, taktik osv?
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #117: 04 Sep 2010, 22:44 »

hvad taktiker bruger i  i Rosenborg
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #118: 04 Sep 2010, 23:01 »

VACLAV KADLEC - 44 KAMPE | 44 MÅL | 20 OPLÆG | 7.91

Det dér, er vanvittigt!

Desuden er jeg blevet mester med seks runder igen, er klar til pokalfinalen mod Hønefoss efter straffesparkskonkur rence mod Viking, og har fået fem point for tre gruppekampe i CL. 1-1 hjemme mod Barca, 1-0 sejr i Twente og senest 2-2 mod Sporting CP hjemme, hvilket placerer mig på en andenplads so far.
 

Fuck hvor er det nice.... har lige fået ham på en fri... Kadlec og Damman bliver de nye bombere hahah
Logged

Thaurat al Shabab

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rosenborg BK
« Svar #119: 04 Sep 2010, 23:06 »

Fuck hvor er det nice.... har lige fået ham på en fri... Kadlec og Damman bliver de nye bombere hahah

For satan en duo. Det bliver jo verdensklasse.

Ligesom min dejlige afrikaner der konstant udvikler sig:

SÉBASTIEN TCHOUMI
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010