home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1122 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 73497 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: Bayern München Tråd
« Svar #60: 10 Apr 2008, 23:40 »

super duper =)
tillykke med 2 super flotte comebacks.
håber det er brugt op til pokalfinalen den 19. :]

Ikke noget at sige til at man hader Bayern !  Sur

- De er færdige nu, så vi nakker jer også i weekenden ! KÆFT hvor er det ufortjent...  ticked off

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 10 Apr 2008, 23:44 »

Meget kan man sige, men synes ikke ufortjent er det rigtige ord...

Getafe spillede fantastisk, og havde en kæmpe gejst...

Men Bayern havde 60/40 i ball possession, og langt flere skud... Jeg har ikke set hele kampen da jeg selv har været ude og spille bold, men har set fra halvlegen af...

Det er ekstremt syndt for Getafe, og de har al mulig grund til at være stolte af denne præstation, men jeg synes at det, også set over to kampe, er fortjent at Bayern er videre...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

N17
Manager

« Svar #62: 10 Apr 2008, 23:46 »

Meget kan man sige, men synes ikke ufortjent er det rigtige ord...

Getafe spillede fantastisk, og havde en kæmpe gejst...

Men Bayern havde 60/40 i ball possession, og langt flere skud... Jeg har ikke set hele kampen da jeg selv har været ude og spille bold, men har set fra halvlegen af...

Det er ekstremt syndt for Getafe, og de har al mulig grund til at være stolte af denne præstation, men jeg synes at det, også set over to kampe, er fortjent at Bayern er videre...

Getafe spillede klart bedst i første kamp, og spillede suveræn bold... I dag kom de i undertal allerede efter seks minutter. Men alligevel er de det eneste hold der forsøger at spille bold. Jeg synes klart det var mest fortjent, hvis Getafe havde vundet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

blåsmølf
Lilleputspiller
*

« Svar #63: 10 Apr 2008, 23:53 »

Super comebacks af München det må man give dem, var der nogen der sagde heldige.
Når det så er sagt så var det op af bakke for Getafe hele aftenen, med en utrolig ringe dommerpræstation man skal lede længe efter for at finde en tilsvarende og så har de en miniput målmand på banen, som man må undres over hvorfor han er Argentinsk landsholdsmålmand.

Arsenal FOREVER

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #64: 10 Apr 2008, 23:53 »

Kan ikke sige andet en tillykke i en kamp som de var helt væk i.. Men vil ikke svine dem, for de gjorde det som et klasse hold skal gøre. Så held og lykke videre i turneringen..

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #65: 11 Apr 2008, 00:00 »

Getafe spillede klart bedst i første kamp, og spillede suveræn bold... I dag kom de i undertal allerede efter seks minutter. Men alligevel er de det eneste hold der forsøger at spille bold. Jeg synes klart det var mest fortjent, hvis Getafe havde vundet!

Enig.. Bayern havde bolden meget, men de skabte fandme ikk mange store chancer selv.. Uden hjælp, var de ikk gået videre... Sååeh... Fortjent eller ej.. Sys ikk det er fortjent... Meget spil, men ingen store chancer.. -.-

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #66: 11 Apr 2008, 00:07 »

Kæft det var syndt for Getafe, med 10 mand formår man at få 3-3, fandme flot, men sindsygt uheldigt sker der? Så dropper ham skod Pato, orh det er bare nedern man. Skuffet

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #67: 11 Apr 2008, 02:28 »

Det er så synd for Getafe, og især målmanden.
Pato kommer på forsiden af 10 spanske aviser, og det er så synd for ham, hans ene fejl bliver husket. - Hvem husker at Getafe brændte 3 friløbere?Huh?

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 11 Apr 2008, 08:03 »

ja det er målmanden der må bære skylden i aviserne desværre.
lidt ærgeligt Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #69: 11 Apr 2008, 08:26 »

Endnu en gang beviser Bayern at de - som FCK har haft det - altid er svineheldige når det gælder.....

Jeg ved godt at det er galde fra min side, men sådan er det altså at jeg føler med det. Skuffet

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #70: 11 Apr 2008, 08:31 »

Endnu en gang beviser Bayern at de - som FCK har haft det - altid er svineheldige når det gælder.....

Jeg ved godt at det er galde fra min side, men sådan er det altså at jeg føler med det. Skuffet

held er en del af sporten Smiley

westhamfreak
Gæst

« Svar #71: 12 Apr 2008, 08:39 »

som en klog mand i man utd (sir alex) kun store hold går vide selv om de skulle have tabt  Peace

dette viser bare at vi har klasse til at kæmpe og hvordan kan det være heldig når men har bolde 70% af tide

så tak til Pato og LUCA TONI

westhamfreak
Gæst

« Svar #72: 12 Apr 2008, 08:41 »

Det er så synd for Getafe, og især målmanden.
Pato kommer på forsiden af 10 spanske aviser, og det er så synd for ham, hans ene fejl bliver husket. - Hvem husker at Getafe brændte 3 friløbere?Huh?

de koster ikke sejer men hans kæmpe drop er skyld i at Bayern blev og at Toni nu er topsocer i UEFA Cup og bliver det nok

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #73: 12 Apr 2008, 11:55 »

dette viser bare at vi har klasse til at kæmpe og hvordan kan det være heldig når men har bolde 70% af tide

Det lader ikke til at du så kampen. Når man er bagud først 1-0 og så 2-1 og 3-1, så så vinder på et drop så er man møghamrende heldig. Det kan godt være, at Bayern igen-igen viser flot moral, men de var stadig heldige!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #74: 12 Apr 2008, 11:59 »

de koster ikke sejer men hans kæmpe drop er skyld i at Bayern blev og at Toni nu er topsocer i UEFA Cup og bliver det nok

jo, det 3 brændte 3 friløbere kostede sejren... hvis de havde scoret på dem, så havde de jo nok vundet

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010