Spezialized
|
|
han var en hjælpe på Landsholder for Klinsmann så ring er han vil ikke men en fra Amerika
Jeg forstår ikke hvad det præcis er du brokker dig over. Tyskland gjorde det da fint under Klinsmann, og hvis han kan få en god hjælpetræner, er det da bedøvende ligemget om han er fra USA.
|
|
« Seneste Redigering: 05 Apr 2008, 14:26 af Spezialized »
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
ja der kan du have ret men nu er det jo sådan at jeg ikke stoler på Klinsmann
så det er nok derfor
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
ja der kan du have ret men nu er det jo sådan at jeg ikke stoler på Klinsmann
så det er nok derfor
Hvor i ligger din mistro da? Jeg synes at Klinsmann er en lige så godt erstatning som så mange andre.
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
ok
Klinsmann skal først beviser hvad han kan!
OK det med det tyskelandholds var ok men ikke klasse i mine øjer
hvad kan han under pres
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
ok
Klinsmann skal først beviser hvad han kan!
OK det med det tyskelandholds var ok men ikke klasse i mine øjer
hvad kan han under pres
Hvad han kan under pres!? Han kommer til et landshold der ikke har vundet noget siden em96 og ALLE forventer at de er med fremme hvert år. At han så blive landstræner og slutter som nr 2.... Det må da siges at være okay under pres.. Og der var da slet ingen ud over tyskland som forventede at de kunne noget... Det må da være lidt klasse
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Nummer 3 var det godt nok, men han fik et nomalt kedeligt spillende Tyskland til at spille flot og blive nummer 3, selvom materialet ikke var suverænt, men nu er det vidst han første job i en klub så det bliver spændende .
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Hvad han kan under pres!? Han kommer til et landshold der ikke har vundet noget siden em96 og ALLE forventer at de er med fremme hvert år. At han så blive landstræner og slutter som nr 2.... Det må da siges at være okay under pres.. Og der var da slet ingen ud over tyskland som forventede at de kunne noget...
Det må da være lidt klasse
jeg forventen noget af dem og blev skuffer over hvad jeg så i Smei finale mod Ita og det er hans førtes job i en klub jeg venter til næste jul hvis vi ikke føre bundesligaer er jeg ikke tilfreds med ham
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Nummer 3 var det godt nok, men han fik et nomalt kedeligt spillende Tyskland til at spille flot og blive nummer 3, selvom materialet ikke var suverænt, men nu er det vidst han første job i en klub så det bliver spændende . ja det gør men jeg er ikke tryg ved et så uskervet brev som han jo er
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
glæder mig til imorgen vi vinder 1 eller 2 - 0
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
fuck hvor fedt vi var bagud efter 3 min og bommel fik rødt.
jeg tænke pik og lort nu dummer vi os igen men nej
vi vendte kamper 180 grader rundt og vinder 3 - 1
tag den Bohcum
og HSV hahahahahahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
jeg forventen noget af dem og blev skuffer over hvad jeg så i Smei finale mod Ita
og det er hans førtes job i en klub
jeg venter til næste jul hvis vi ikke føre bundesligaer er jeg ikke tilfreds med ham
Hvad? Forventede du dig mere? Det tyske landshold har spillet elendigt siden EM96 og så tager han dem til en fuldstændig uventet 3. plads... Det må være lidt mere realistisks
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
også VM 2002 der blev de nr 2 men et langt dårliger hold og detter er ikke tyskland men FC Bayern tråd
håber vi vinder 2 - o på trorsdag
|
|
|
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
Vi skal vinder idag
kom så Toni
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Puha det bliver svært for Getafe nu!
Hvad siger I og bliver røde kort Madrid klubbens vej ud af UEFA Cuppen?
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
super duper =) tillykke med 2 super flotte comebacks. håber det er brugt op til pokalfinalen den 19. :]
|
|
|
|
|
|
|
|