home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1033 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPod
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: iPod  (Læst 40793 gange)
Szczesny
Manager

Sv: iPod
« Svar #315: 26 Apr 2009, 19:27 »

Det behøves vel ikke lige præcis at være Nike sko man bruger til det?
Hvis du skal bruge Nike+ iPod, som JosepGuardiola spørger om, så er det nok en god idé Wink

yea, sådan var det i starten, men det er udvidet til iPod Touch også Smiley
"With Nike+ running shoes and a Nike + iPod Sport Kit or Sensor, your iPod nano or iPod touch will motivate you mile after mile."

Hmm, så det er denne og et par Nike+ sko til 500-1000 kroner, som jeg skal lede efter? Smiley

Lige præcis Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Don Abramovich
Manager

« Svar #316: 28 Apr 2009, 22:15 »

Jeg står her og vil sælge min iPod Touch 8gb fra sidste sommer (har ikke købt den nye update). Jeg betalte selv 1950,- for den, og der er ingen ridser i skærmen. Bag på er den rimelig ridset, men det er ikke nogen man kan mærke, kun se.

Hvor meget skal min veninde give for den? Jeg vil selvfølgelig helst ikke tage overpris, men samtidig vil jeg gerne få lidt penge retur - skal nemlig have fat i en iPhone Peace

motZ
Gæst

« Svar #317: 29 Apr 2009, 20:56 »

Regner med at jeg snart skal have udskiftet min efterhånden lidt gamle iPod Nano 4 gb. (ved ikke hvilken generation)

Så har haft kig på både den nye udgave af Nano og på en Touch. Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal vælge? Touch har jo visse funktioner som den anden ikke har, som f.eks at man kan gå på internet med den, men det er jo på den anden side ikke særlig vigtigt for en iPod at have. Nano'en har jo det man behøves. Den kan spille musik og alt det. Smiley

Nano er vel en del billigere end Touch og den jeg nu køber skal bruges til at høre musik mens jeg cykler, løber og kører i bil/tog osv.

Men hvad skal jeg vælge? Kom gerne med begrundelse.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #318: 29 Apr 2009, 20:58 »

Har selv fået en af de nye nano og synes det er rigtigt dejlig..

man kan jo sige hvis du køber en touch, hvorfor så ikke bare købe en iphone?
Hvis det bare er til musik synes jeg du skulle købe en nano, tror til og med de er på tilbud i øjeblikket.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

motZ
Gæst

« Svar #319: 30 Apr 2009, 19:48 »

Har selv fået en af de nye nano og synes det er rigtigt dejlig..

man kan jo sige hvis du køber en touch, hvorfor så ikke bare købe en iphone?
Hvis det bare er til musik synes jeg du skulle købe en nano, tror til og med de er på tilbud i øjeblikket.

Har også hørt at Touch ikke lige er den bedste at løbe med og sådan, og derfor bliver det måske bare Nano'en.
Men har til gengæld også hørt at det bare er pjat og at det kan man sagtens.

På den ene side, Nano er billigst. Nemmest at håndtere.
Touch'en er bare for lækker og kan en masse gode ting.

Men Touch er også en hel del dyrere hvis man skal have nok plads på, men vil gerne høre jeres argumenter for om det skal være den ene eller den anden. Smiley

Caspper
Manager

« Svar #320: 30 Apr 2009, 19:51 »

Har også hørt at Touch ikke lige er den bedste at løbe med og sådan, og derfor bliver det måske bare Nano'en.
Men har til gengæld også hørt at det bare er pjat og at det kan man sagtens.

På den ene side, Nano er billigst. Nemmest at håndtere.
Touch'en er bare for lækker og kan en masse gode ting.

Men Touch er også en hel del dyrere hvis man skal have nok plads på, men vil gerne høre jeres argumenter for om det skal være den ene eller den anden. Smiley

Jeg har selv løbet med touch, og bare du har sådan en arm ting er der ingen forskel på Nano og Touch. Dog er apps meget fede til Touch Smiley

Jeg solgte selv min touch, for at få den mindre Nano, den passede lige i lommerne.. Og jeg har absolut ikke fortrudt Smiley

motZ
Gæst

« Svar #321: 30 Apr 2009, 19:56 »

Efter hvad jeg har set/hørt så er Nano'en også forbedret en hel del i forhold til den Nano jeg har. (ved ikke hvilken generation)
Større skærm, som da også bare manglede er der kommet og det der Genius ser også meget fedt ud.

Caspper
Manager

« Svar #322: 30 Apr 2009, 19:57 »

Efter hvad jeg har set/hørt så er Nano'en også forbedret en hel del i forhold til den Nano jeg har. (ved ikke hvilken generation)
Større skærm, som da også bare manglede er der kommet og det der Genius ser også meget fedt ud.

Genius bruger jeg ikke.

Men ja, den er mindst dobbelt så god som den tidligere.. Smiley

motZ
Gæst

« Svar #323: 30 Apr 2009, 20:00 »

Men kan du fortælle om hvilke andre nye features der ellers er kommet siden sidst, udover større skærm og så Genius?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #324: 30 Apr 2009, 20:01 »

Du kan spille spil på, og det er blevet meget federe at se video på den.

Caspper
Manager

« Svar #325: 30 Apr 2009, 20:02 »

Men kan du fortælle om hvilke andre nye features der ellers er kommet siden sidst, udover større skærm og så Genius?

Har ikke selv haft den tidligere iPod nano, jeg havde Classic og derefter Touch, men jeg havde lånt min vens Nano ( den 2. nyeste, eller hvad man siger ) og jeg synes den var fed nok dengang, men jeg synes bare den nye generation er væsentligt bedre.. Men jeg mener den har fået nye spil (meget vigtigt  funny ) og er hurtigere, og betydeligt bedre batteri levetid!

motZ
Gæst

« Svar #326: 01 Maj 2009, 21:13 »

Har ikke selv haft den tidligere iPod nano, jeg havde Classic og derefter Touch, men jeg havde lånt min vens Nano ( den 2. nyeste, eller hvad man siger ) og jeg synes den var fed nok dengang, men jeg synes bare den nye generation er væsentligt bedre.. Men jeg mener den har fået nye spil (meget vigtigt  funny ) og er hurtigere, og betydeligt bedre batteri levetid!

Lyder godt. Tror det bliver Nano'en. Enten med 16 gb eller 8 gb.
Hælder mest til 16 da jeg jo så er lidt mere fremtidssikret hvad angår plads til musik. Smiley

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #327: 01 Maj 2009, 22:27 »

Altså jeg vil sige 8 GB er mere end rigeligt!!! Jeg har selv en Touch med 8 GB og der ligger 602 sange, 2 spillefilm og et lille videoklip og 598 billeder på, og jeg har STADIG 1,8 GB tilbage. Men det er selvfølgelig en smagssag Wink

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #328: 27 Maj 2009, 14:32 »

Hvor højt spiller i på jeres iPod? Tænker i over om, hvis i spiller for højt evt. kunne få høreskader osv?

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #329: 27 Maj 2009, 14:48 »

Hvor højt spiller i på jeres iPod? Tænker i over om, hvis i spiller for højt evt. kunne få høreskader osv?

Når jeg cykler er den næsten altid helt oppe - ellers kan jeg ikke så godt høre det.

Indenfor er den ca. på halv.
Når jegskal til at sove hører jeg også til tider musik, så er den på den sidste 4-del.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010