home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPod
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: iPod  (Læst 36759 gange)
ZhotLog
Gæst
 
iPod
« : 19 Apr 2006, 19:24 »

Jeg er en ung knægt der skal til at konfirmeres og med konfirmationen følger jo nogle gaver... Jeg er lidt sent ude med ønskelisten men en Ipod kunne jeg o hvert fald godt tænke mig  Wink
Ville høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer med Ipod's? Hvilken model er bedst? Shuffle, Nano eller Normal? går de let i stykker? Fortæl om jeres oplevelser!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Dec 2007, 21:02 af JosepGuardiola » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ipod
« Svar #1: 19 Apr 2006, 19:33 »

Jeg er en ung knægt der skal til at konfirmeres og med konfirmationen følger jo nogle gaver... Jeg er lidt sent ude med ønskelisten men en Ipod kunne jeg o hvert fald godt tænke mig  Wink
Ville høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer med Ipod's? Hvilken model er bedst? Shuffle, Nano eller Normal? går de let i stykker? Fortæl om jeres oplevelser!  Thumbs Up

Jeg har en Nano 4 gb, og den er overdrevet nice, hvis jeg selv skulle sige det, og det er jo det du beder mig om.  Wink

Kan helt klart anbefale den! Ønsk dig den!  Thumbs Up
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #2: 19 Apr 2006, 19:56 »

ok  Opstemt Da du er den eneste der har svaret (  Græder ) vil jeg helt klart lytte til dig.. kender nemlig ikke så mange der har erfaringer med en Ipod!
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ipod
« Svar #3: 19 Apr 2006, 20:01 »

hm, en ipod er nice..

men med ipods, ved ikke om det også gælder det nye, har batteriet en begrænset levetid og de er lavet så du ikke bare kan købe et nyt og sætte det i.
flere af mine venner fik en normal til konf sidste år, og deres batterier begynder at dø ud nu.. sådan forholder det sig med de normals jeg kender til.. om det er sådan med nano må tiden vise, tænkte bare du måske kunne tænke dig at vide det   Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #4: 19 Apr 2006, 20:09 »

Jeg vil gerne have alt af vide  Wink Jeg er en maskine! Sluger alt respons!  Djævel
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #5: 19 Apr 2006, 20:50 »

Det er vel lige så godt som så mange andre. Hvis du skal have en iPod, vil jeg til hver en tid anbefale Nano. Fire GB er rigeligt til de fleste, den har farveskærm og kan stort set ikke gå i stykker. Hold dig fra Shuffle, display er uundværligt.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ipod
« Svar #6: 19 Apr 2006, 21:54 »

Jeg er synes ikke, der er så meget at rafle om:

At være i besiddelse af en iPod er fantastisk. Den højner din værdi som menneske så utrolig meget, at den simpelthen ikke kan anbefales nok. Jeg er selv lykkelig ejer af en 20 gb med click wheel, og jeg er meget tilfreds. Mængden af bytes du har brug for, kan du jo selv vurdere, men én ting er sikkert: dit endnu ukendte ønske skulle ikke være noget problem - Apple har sørget for så mange for forskellige størrelser, at der er noget for enhver smag.

Mht. batteriets levetid så synes jeg ikke, det er det store problem - især ikke hvis du får dig nogle fornuftige, faste vaner omkring det. Det er vigtigt, at du ikke "klatloplader" din iPod, dvs. at sætte den i opladeren, hver gang du har hørt 15 min. på den. Det slider batteriet unødvendigt meget. Vent i stedet til batteriet er på minimum inden du oplader. Et andet godt råd må være at oprette playlists i stedet for konstant at skifte sang, når du lytter (især hvis man kun hører 70-75% af hver sang - den slags er forfærdeligt). Hvis det bare er tre-fire sange, så kan du oprette en On-The-Go-playlist, og hvis du ønsker mere langtidsholdbare playlists, kan du hygge dig i iTunes med det. Og hvis batteriets holdbarhed skulle blive et stort problem, så kan jo altid få betale for et nyt + udskiftning (koster en sjat), eller købe et nyt batteri og skifte det selv (eller få en ven til det - man kender vel altid en eller anden tekniknørd, der er helt vild med den slags) ;-)

En bonus ved køb af en iPod er iTunes. Det er en lækkert og overskueligt musikafspiller, som jeg personligt har haft utrolig stor glæde af. Ligesom iPod'en er designet fantastisk.

En sidste fordel er, at iPod (alt efter hvilken model, du kunne tænke dig) ikke koster en bondegård, og der derfor er plads til flere af de helt store ønsker på konfirmantønskesedl en ;-)

Alt i alt: ønsk dig en iPod.


   Smuk, ikke sandt?

mvh,
mathias
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #7: 19 Apr 2006, 23:00 »

Tak til alle der har skrevet i tråden og der er netop blevet sendt ønskelister rundt i hele landet til diverse hjem! ( såmænd også England  Shockeret )
Det blev en Ipod Nano 4 Gb i hvid da jeg ikke synes den sorte er ligeså fed.. er ellers normalt mere til den klassiske sort  crazy
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ipod
« Svar #8: 19 Apr 2006, 23:07 »

Tak til alle der har skrevet i tråden og der er netop blevet sendt ønskelister rundt i hele landet til diverse hjem! ( såmænd også England  Shockeret )
Det blev en Ipod Nano 4 Gb i hvid da jeg ikke synes den sorte er ligeså fed.. er ellers normalt mere til den klassiske sort  crazy

Godt valg. Nu er jeg selv typen, der foretrækker en anelse mere plads at gøre godt med, men derfor har du alligevel gjort et godt valg :-)

Og at du øsnker dig iPod'en i hvid, kan jeg kun bifalde. Klart den farve, der får den til at fremstå mest elegant.

Håber du får, hvad du ønsker dig!

mvh,
mathias

og husk lige de der fifs med batteriet :-)
Logged


Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ipod
« Svar #9: 20 Apr 2006, 10:01 »

Har selv en Ipod i hvid, og ja det er det eneste rigtige...godt valg
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

Kritte19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ipod
« Svar #10: 20 Apr 2006, 13:58 »

Jeg har selv en U2 Special edition, sort med rød hjul... den er for fed Thumbs Up Thumbs Up
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #11: 20 Apr 2006, 22:23 »


og husk lige de der fifs med batteriet :-)
Yes Yes! Skal nok passe godt på batteriet hvis der skulle komme ind Ipod ind af brevkassen den 7. Maj  Grin
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ipod
« Svar #12: 26 Maj 2006, 14:33 »

Hejsa Allesammen....

Har lige et spørgsmål angående Ipod....

Jeg har selv været ude og investere i en Ipod. En 30 gb, hvor der blandt andet er mulighed for at ligge video ind.

Det med videoen handler mit spørgsmål om. Da jeg forleden lagde en musikvideo via Itunes hvor i jeg også konverterede musikvideoen til et format så Ipod kunne afspiller den, var der ikke lyd på musikvideo klippet da jeg afspilede det ? Er der nogen som måske kan forklare mig hvorfor ? Skal lige siges at lyden var skruet op og der høretelefoner var sat til også  Smiley
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ipod
« Svar #13: 11 Jul 2006, 19:02 »

Jeg har lige været ude og investere i en Ipod Nano 4 GB. Glæder mig til at bruge den  Grin Og angående det med batteriet og dets levetid, har jeg indgået i en forsikring i 3 år, som dække det med batteriet, tyveri, fugtskader og diverse andre skader.

Det kan ikk andet end blive godt Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Jul 2006, 19:14 af Juller » Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Ipod
« Svar #14: 11 Jul 2006, 22:01 »

Hejsa Allesammen....

Har lige et spørgsmål angående Ipod....

Jeg har selv været ude og investere i en Ipod. En 30 gb, hvor der blandt andet er mulighed for at ligge video ind.

Det med videoen handler mit spørgsmål om. Da jeg forleden lagde en musikvideo via Itunes hvor i jeg også konverterede musikvideoen til et format så Ipod kunne afspiller den, var der ikke lyd på musikvideo klippet da jeg afspilede det ? Er der nogen som måske kan forklare mig hvorfor ? Skal lige siges at lyden var skruet op og der høretelefoner var sat til også  Smiley

Har også selv en. Har samme problem Græder
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010