home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPod
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint
Forfatter Emne: iPod  (Læst 36291 gange)
kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #390: 12 Jan 2011, 19:22 »

Jeg kan ikke se hvad der er specielt ved den nye generation? Nogle der vil forklare de store forskelle?

Den nye Touch 4G?

Kamera. Jeg bruger det ikke Smiley
Retina-skærm (tror jeg vist nok den hedder). Alting står meget klarere og kan klart anbefales til film på den Wink
Den er tyndere og vægtmæssigt også lidt lettere. Smiley
Batteritid kan jeg ikke udtale mig om.
Det eneste den reelt mangler er en blitz ved siden af kameraet bagpå, der også kan bruges som lommelygte Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #391: 01 Mar 2011, 18:32 »

Nårh, nu smider jeg lige denne tråd frem igen. Sagen er at jeg har fået stjålet min computer, og derfor også mit musikbibliotek. Heldigvis lå det også på min Ipod Touch, og jeg er ganske sikker på man kan overfører sangene fra Ipoden til computeren, med et program. Det er egentlig ikke dét der er mit problem. Det er tvært imod om jeg kan overfører musik fra min nuværende computer, uden at synkronisere mit Itunes bibliotik? Så jeg altså beholder min musik på Ipoden, men får smidt nogle flere sange over. Og uden at mine sange behøver en tur over på min nuværende computer. 
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: iPod
« Svar #392: 27 Mar 2011, 16:49 »

Halløjsovs derude! Kunne ikke lige finde en anden tråd jeg kunne spørge i, så jeg bruger denne. Jeg søger en MP3-afspiller, IKKE en Ipod! Det skal være en god stabil MP3, som også kan erhverves rimelig billigt. Kan I anbefale nogen?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #393: 27 Mar 2011, 16:52 »

Halløjsovs derude! Kunne ikke lige finde en anden tråd jeg kunne spørge i, så jeg bruger denne. Jeg søger en MP3-afspiller, IKKE en Ipod! Det skal være en god stabil MP3, som også kan erhverves rimelig billigt. Kan I anbefale nogen?



Hvorfor ikke bare den?  Tunge
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: iPod
« Svar #394: 27 Mar 2011, 17:13 »



Hvorfor ikke bare den?  Tunge

Jeg ved sgu ikke noget om MP3-afspillere, derfor jeg spørger om I kan anbefale en. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #395: 27 Mar 2011, 17:20 »

Jeg ved sgu ikke noget om MP3-afspillere, derfor jeg spørger om I kan anbefale en. Smiley

Det er den gode klassiske. Den holdte i mange år hos mig, men ved ikke, om der findes bedre. Smiley
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: iPod
« Svar #396: 27 Mar 2011, 17:25 »

Det er den gode klassiske. Den holdte i mange år hos mig, men ved ikke, om der findes bedre. Smiley

Det lyder da meget godt. Kan man købe den på nettet et sted? Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #397: 02 Sep 2011, 06:37 »

Jeg er i nød! Ikke blot er min Ipod Touch låst, således at det eneste jeg kan se på skærmen er et USB-kabel med en pil, der peger på et Itunes-logo, hvilket betyder jeg er nødt til at gendanne min Ipod. Eller i hvert fald burde. For det er her, mit egentlig problem opstår. Jeg kan ikke gendanne den. Jeg slutter den til, åbner Itunes og beder den gendanne. Men hver gang, kommer den med fejlmeddelse 1611. Jeg har søgt på emnet og været forbi Apples site, men indtil nu har intet virker.

Hvad i alverden skal jeg gøre? Jeg har en lang køretur foran mig i morgen, så jeg er ret desperat efter at få min Ipod Touch til at virke igen. Please. Somebody. Anybody.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #398: 02 Sep 2011, 09:12 »

Sæt den DFU-mode. Søg efter det på google, eller stil det samme spørgsmål på mobildebat.dk Smiley
Logged

Aldrig alene!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: iPod
« Svar #399: 02 Sep 2011, 18:00 »

Tak for svaret. Jeg har forsøgt at sætte den i DFU mode, men hver gang popper USB-kabelet med en pil mod Itunes logoet bare op igen. Og hvis jeg tilslutter den til min PC, tænder den automatisk, hver gang jeg forsøger at slukke den. Nogle andre forslag, eller en walkthrough-guide?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010