home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  iPod
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: iPod  (Læst 40803 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: iPod
« Svar #300: 01 Apr 2009, 21:13 »

Mine høretelefoner til min iPod er gået i stykker, og jeg ville lige høre om der er nogle der kunne anbefalde nogen gode? Det skal være dem man stopper i ørene? Jeg er simpelthen på bar bund mht. kvalitet så søger derfor inspiration. Smiley

En ting er sikkert. Kvaliteten følger med prisen på høretelefoner. Jeg købte de billigste de havde på Amazon (godt og vel 85 kroner med fragt) - der gik ikke 5 dage før de var i stykker.

Den burde jeg nok kunne have forudset..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #301: 01 Apr 2009, 21:19 »

En ting er sikkert. Kvaliteten følger med prisen på høretelefoner. Jeg købte de billigste de havde på Amazon (godt og vel 85 kroner med fragt) - der gik ikke 5 dage før de var i stykker.

Den burde jeg nok kunne have forudset..

Tja, omvendt så koster de originale 300,- og de holdte kun i 2 måneder. Og jeg hører ikke højt musik, da jeg skal kunne høre mine kollegaer når jeg går rundt ude på arbejdet.

Gosser
Manager

« Svar #302: 01 Apr 2009, 21:35 »

Nu er de originale også kendt for dårlig bygningskvalitet og ikke mindst dårlig lyd Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #303: 01 Apr 2009, 21:40 »

Nu er de originale også kendt for dårlig bygningskvalitet og ikke mindst dårlig lyd Wink

Tja, mine virkede fint i et stykke tid. Så begyndte de at skrætte lidt når der kom bas, og nu virker højre mere eller mindre ikke mere.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #304: 01 Apr 2009, 21:43 »

Tja, mine virkede fint i et stykke tid. Så begyndte de at skrætte lidt når der kom bas, og nu virker højre mere eller mindre ikke mere.

Arg, det sgu nedern, kender kun det problem alt for godt  crazy

Supra Societatem Nemo

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #305: 13 Apr 2009, 22:23 »

Nogle som kan forklare mig, hvorfor der kommer et ! ud foran hver sang i mit iTunes. Jeg har hverken rodet eller slettet sange i min iTunes mappe, men alligevel forsvinder derflere og flere sange. Da jeg skulle opdatere min iPod idag, kunne den ikke finde 46 sange. Jeg har ikke på nogen måde rørt de sange - de er bare væk :s ??

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 13 Apr 2009, 22:54 »

har du flyttet deres placering fra eks. Dokumenter til en anden mappe ?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #307: 13 Apr 2009, 22:58 »

Nej, har intet gjort med dokumenter og mapper. Det er det der er så fandens irriterende. :/

ManUtd83
Manager

« Svar #308: 13 Apr 2009, 23:02 »

Nogle som kan forklare mig, hvorfor der kommer et ! ud foran hver sang i mit iTunes. Jeg har hverken rodet eller slettet sange i min iTunes mappe, men alligevel forsvinder derflere og flere sange. Da jeg skulle opdatere min iPod idag, kunne den ikke finde 46 sange. Jeg har ikke på nogen måde rørt de sange - de er bare væk :s ??

Jeg oplevede lidt det samme fordi jeg havde min musik i en mappe jeg selv havde lavet. Så flyttede jeg det til Dokumenter>Musik>iTunes og det er ikke sket siden.

EDIT: For at være helt præcis er det dokumenter > musik > iTunes > iTunes Music. Den skulle gerne være oprettet når du installerer iTunes.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 23:06 af ManUtd83 » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #309: 13 Apr 2009, 23:09 »

Jeg oplevede lidt det samme fordi jeg havde min musik i en mappe jeg selv havde lavet. Så flyttede jeg det til Dokumenter>Musik>iTunes og det er ikke sket siden.

EDIT: For at være helt præcis er det dokumenter > musik > iTunes > iTunes Music. Den skulle gerne være oprettet når du installerer iTunes.

Jeps, det er også mappen som jeg har benyttet hele vejen igennem. Jeg sad og tænkte på om iTunes mappen var fyldt, men det er vel nonsens..?

ManUtd83
Manager

« Svar #310: 13 Apr 2009, 23:19 »

Tror virkelig ikke du kan fylde en mappe i windows Smiley men det var det der løste problemet for mig, så hvis du allerede har gjort det så er jeg desværre blank.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #311: 26 Apr 2009, 18:20 »

Hey!

Jeg har - eller snart i hvert fald! - købt en iPod Touch 16 gb, og det er en 2. generation. Men nu vil jeg så også gerne benytte Nike + iPod, og derfor sidder jeg og finder ud af en masse små ting om det, men synes det virker lidt uoverskueligt. Hvor meget skal man købe, førend man kan benytte Nike + iPod fuldt ud?

Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #312: 26 Apr 2009, 18:45 »

Nike plus sko, samt en lille fætter til sålen af skoen, der kommunikerer med iPoden. Den koster vist 250,-

Evt en løbeholder til iPoden.

Nu kender jeg ikke så meget til de nyere iPods, men til at starte med, så var det da kun iPod nano, der var beregnet til det løbehalløj?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #313: 26 Apr 2009, 18:51 »

yea, sådan var det i starten, men det er udvidet til iPod Touch også Smiley
"With Nike+ running shoes and a Nike + iPod Sport Kit or Sensor, your iPod nano or iPod touch will motivate you mile after mile."

Hmm, så det er denne og et par Nike+ sko til 500-1000 kroner, som jeg skal lede efter? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #314: 26 Apr 2009, 19:23 »

Det behøves vel ikke lige præcis at være Nike sko man bruger til det?

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010