home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32230 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller

Sv: Champions League
« Svar #285: 16 Apr 2009, 13:00 »

griner stadig af alle dem der sagde liverpool gik videre  funny *det var vist alle der sagde det, undtagen chelsea-fans)

Nu er det semierne der skal spilles. Jeg siger Chelsea og United i finalen  Thumbs Up

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Erzael
Manager

« Svar #286: 16 Apr 2009, 13:18 »

Kan også kun grine af alle dem som sagde at Porto ville spille United af banen. Opstemt Opstemt

-Glory Glory Man United

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #287: 16 Apr 2009, 13:21 »

jeg siger Ars og Bar i finalen og den ender 2-0 til Ars

FMFreaks inside you.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #288: 27 Apr 2009, 17:25 »

chelsea vinder i morgen 2-0 på camp nou, jeg er helt sikker. eller ihvertfald en sejr. en uafgjort ville bestemt heller ikke være dårligt, men en sejr er bestemt mulig! Smiley men, jeg tror at henry og messi, kan komme til at drille cfc-forsvaret gevaldigt. og så er der jo den venstreback-plads

United mod Arsenal er fuldstændig åben, tror dog at en samlet sejr til united er lidt (meget lidt) mere sandsynligt end sejr til gunners

Szczesny
Manager

« Svar #289: 27 Apr 2009, 17:29 »

Jeg håber du får ret mht Chelsea. Til odds 5.5 så flyttede jeg den lige fra kryds til 2-tal. Det er lang tid siden at Barcelona har fået kvalificeret modstand, samtidig har de en kamp mod Real Madrid i weekenden at se frem til.

Jeg tror også på at United har fordelen mod Arsenal. Omvendt så kan de ved at spare spillere højst sandsynligt tage mesterskabet i weekenden.

En ting er sikkert - det bliver forbandet underholdende de næste par dage! Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #290: 27 Apr 2009, 17:36 »

Jeg synes især kampen i morgen er meget spændende. Barca har i år uden tvivl været det mest seværdige hold, som skal ses i lyset af deres champagne bold offensiv. Tror bare de kan få problemer da de er et "et-vejs-hold", som ikke er særlig stabil i de bagerste rækker. Her tror jeg de får et problem, nu hvor de kommer til at møde et Chelsea hold som har en solid defensiv og bestemt også kan bidrage med noget offensivt. Desuden tror jeg at Barcelona kommer til at få problemer med deres positionsspil, idet Chelseas fysiske drenge vil gøre pladsen så minimal som muligt. Men her ved vi også at Barcelona kan spille. I hverf fald det hold som bedst kan det.

Tror som sagt det bliver en spændende kamp, og det største spørgsmål er vel om Barcas velsmurte offensiv kan stå distancen mod et fysisk orienteret Chelsea hold.

Angående kampen på OT skal jeg selvfølgelig som United fan mene at de vinder. Jeg tror simpelthen de efterhånden har tanket så meget selvtillid op efter comebacket mod Tottenham. Desuden tror jeg heller ikke at Arsenal kan stå i mod Uniteds offensiv, hvis de producerer lige så mange chancer som mod Tottenham. Jeg tror heller ikke at Arsenal får scoret i morgen, da Untiteds defensiv vel kan betegnes som en murblok, når det kører for dem. Hvis de finder den kynisme og konsekvens som de havde under den lange clean sheet periode er de ikke nemme at bide skeer med.
Men det bliver helt sikkert også en spændende kamp

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #291: 27 Apr 2009, 18:02 »

Jeg tror og håber på Barcelona. De har vist flot spil de sidste par kampe, og er nok favorit til kampen. Chelsea har en langt mere stabil defensiv, og Essien på den defensive midt bremser mange opspil, men jeg tror alligevel at Barca har evnerne til at kombinere sig igennem det. Jeg har satset penge på at Barcelona vinder, også en af grundende til at jeg håber på dem. Men det overrrasker mig meget at der ca. er odds 5 på Chelsea, eftersom Barcelona kun kan formå at være en lille favorit.
Men jeg tror og håber på at Barcelona kan vise sig fra deres bedste side i morgen, jeg tror en af de vigtige ting bliver at Xavi og Iniesta spiller i den særklasse de har vist de sidste par kampe, for så er de svære at stoppe. Og med offensive spillere som Xavi, Iniesta, Messi, Eto'o og Henry, så barcelona en god chance hvis ikke de dummer sig i defensiven.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #292: 27 Apr 2009, 18:10 »

Er også helt enig med dig i, at de har den klart bedste offensiv. Messi og Iniesta er vel begge spillere der kan gå hen og rende med prædikatet "Verdens bedste spiller" og at de så er samlet på ét hold er jo bare for vild!

Jeg har også altid sagt, at jeg tror Barca og Manchester United møder hinanden i finalen, men det vil ikke undre mig, hvis Chelsea overraskede mod Barca!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #293: 27 Apr 2009, 21:54 »

Jeg håber og tror på Chelsea, men de taber i den 1. Kamp på Camp Nou, hvor Barcelona simpelthen er for stærke og de skal håbe og tro på et lille nederlag, som de så kan vende på Stamford Bridge.
Hvis de gør det har de en god chance for at gå videre, men det betyder også at de skal få scoret et mål eller flere på Camp Nou, hvis ikke går Barcelona videre og måske endda sikkert, men som sagt jeg tror på Chelsea.
Manchester United går videre mod Arsenal og så er der ikke så meget mere at sige om de kampe end at Mancher United vinder på hjemmebane og det kan Arsenal ikke hente på Emirates.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 18:00 af Blackstone » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #294: 27 Apr 2009, 22:01 »

Barcelona-Chelsea er svær at spå om. Barcelonas offensiv er helt ustyrlig, og Chelseas defensiv er svækket, så jeg vil i hvert fald skyde på, at Barca får scoret et par mål. Man skal bare ikke undervuredere Hiddink-effekten. Kan godt forestille mig at Chelsea kan score mål også via deres fysik, hvor Barcelona ser lidt svage ud.

Mit umiddelbare bud vil være 2-1 til Barcelona.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #295: 27 Apr 2009, 22:16 »

hvis Chelsea satser på høje bolde ind i feltet kommer de til at være rigtig farlige fordi Valdés ligner en skoldet skid når den kommer højt.

Caspper
Manager

« Svar #296: 27 Apr 2009, 22:17 »

Generelt er barcelona ikke glade for højder.. Udover Henry

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #297: 28 Apr 2009, 17:50 »

Op til aftens kamp har Xavi kommet med følgende udtalelse: "Der er ikke den store forskel på de to ligaer, men jeg synes, at vores liga er en tand stærkere. Den er bedre teknisk, og spillet er bedre taktisk organiseret"

Er overhovedet ikke enig. Det er ikke for sjovt at 3 ud af 4 er engelske hold. Det eneste hold der vel kan være med på det engelske niveau er vel Barca. Men bliver meget spændende at følge kampen i aften!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #298: 28 Apr 2009, 17:55 »

er jeg den eneste, der har sat et 2-tal ved Barca-Chelsea? Rullende Øjne

altså oddset på en chelsea sejr  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #299: 28 Apr 2009, 18:06 »

Det vil virkeligt komme bag på hvis barca og Man U ikke bare vinder i aften men også samlet. De er imo klart de 2 bedste hold der er tilbage af de 4 i CL...

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010