home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32232 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Champions League
« Svar #270: 03 Apr 2009, 23:11 »

Hvor mange har han selv fremskaffet? At han kan fremskaffe dødbolde og så selv sparke dem ind er vel fair nok!  Huh
Sikkert et par af dem, men det var nu heller ikke det jeg spurgte om..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #271: 03 Apr 2009, 23:14 »

Sikkert et par af dem, men det var nu heller ikke det jeg spurgte om..

Nej, men det lød som om du underkendte at han har lavet så mange mål, fordi mange er på dødbolde!

-LFC-
Manager

« Svar #272: 03 Apr 2009, 23:18 »

Nej, men det lød som om du underkendte at han har lavet så mange mål, fordi mange er på dødbolde!
Det gør jeg også delvist. Mål på dødbolde tæller ikke helt ligeså meget som mål i åbent spil i min bog. Selvom frisparksmål altid er flotte og egenligt mere imponerende. Jeg ville bare gerne vide hvor mange assist og mål Ronaldo har lavet i åbent spil, da jeg ikke synes han har været imponerende i de kampe jeg har set med United. Et godt ekspempel er jeres kamp mod os på OT. Godtnok scorede han på straffe, men hold da kæft hvor var han elendig ellers. Aurelio havde fandme styr på ham.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #273: 03 Apr 2009, 23:20 »

Det gør jeg også delvist. Mål på dødbolde tæller ikke helt ligeså meget som mål i åbent spil i min bog. Selvom frisparksmål altid er flotte og egenligt mere imponerende. Jeg ville bare gerne vide hvor mange assist og mål Ronaldo har lavet i åbent spil, da jeg ikke synes han har været imponerende i de kampe jeg har set med United. Et godt ekspempel er jeres kamp mod os på OT. Godtnok scorede han på straffe, men hold da kæft hvor var han elendig ellers. Aurelio havde fandme styr på ham.

Ja det er rigtigt. Han har været dårlige i mange perioder, men man skal bare ikke glemme at han i en af hans dårlige sæsoner stadig har scoret så mange mål.

Det vidner et eller andet sted om klasse. Dårlig sæson= Omkring 20 mål. God sæson = 43 mål

-LFC-
Manager

« Svar #274: 03 Apr 2009, 23:24 »

Ja det er rigtigt. Han har været dårlige i mange perioder, men man skal bare ikke glemme at han i en af hans dårlige sæsoner stadig har scoret så mange mål.

Det vidner et eller andet sted om klasse. Dårlig sæson= Omkring 20 mål. God sæson = 43 mål
Det er rigtigt. Ronaldo har klasse, helt sikkert, men det undrer mig bare, at man kan score så mange mål, når man ikke spiller ret godt. Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvor mange mål, han har scoret i åbent spil. Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #275: 03 Apr 2009, 23:31 »

Nu har jeg lige kigget på det -LFC-, og her er resultatet:

Tæller man hverken frispark eller straffespark med har Ronaldo nettet 7 gange i denne udgave af Premier League - 10 hvis man inkluderer direkte frispark. Derudover står han noteret for 5 assists.

-LFC-
Manager

« Svar #276: 03 Apr 2009, 23:35 »

Nu har jeg lige kigget på det -LFC-, og her er resultatet:

Tæller man hverken frispark eller straffespark med har Ronaldo nettet 7 gange i denne udgave af Premier League - 10 hvis man inkluderer direkte frispark. Derudover står han noteret for 5 assists.
Det er alligevel ganske udemærket. Smiley

EDIT: Tak for oplysningen! Peace
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 23:37 af -LFC- » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #277: 03 Apr 2009, 23:42 »

Historien om antal mål er vel egentlig lidt den samme med Liverpools Steven Gerrard, som også scorer en stor del af sine mål på straffe- og frispark. Mod Aston Villa lavede han endda hattrick uden at score et mål i åbent spil. Man skal dog ikke tage fejl af, hvor meget bedre Gerrards præstationer generelt er.

-LFC-
Manager

« Svar #278: 03 Apr 2009, 23:48 »

Historien om antal mål er vel egentlig lidt den samme med Liverpools Steven Gerrard, som også scorer en stor del af sine mål på straffe- og frispark. Mod Aston Villa lavede han endda hattrick uden at score et mål i åbent spil. Man skal dog ikke tage fejl af, hvor meget bedre Gerrards præstationer generelt er.
Det er rigtigt, at Gerrard også scorer en del af sine mål på dødbolde. Det vil jeg ikke lyve om, som du siger, vil jeg dog også påstå, at Gerrard generelt spiller en del bedre end Ronaldo. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #279: 04 Apr 2009, 01:07 »

Eller i hvertfald mere stabilt.. Ronaldo kan sagtens have kampe hvor han er HELT væk, og ikke bestiller andet end at slå ud med armene..

Når Gerrard har en dårlig dag ser man det ikke, for så knokler han som en bisonokse på flugt fra indianere.. Dog er han så vanvittig god i pasningsspillet at der skal gå meget galt før han virkelig ikke rammer dagen Peace...

Ikke dermed sagt at det ikke kan ske og er sket før Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #280: 15 Apr 2009, 07:13 »

Sikke dog en kamp vi var vidne til igår. Ihvf. de fleste af os. Det er uden tvivl den bedste kamp jeg har set i mit liv gennem Champions League. Fulgte den fra top til tå, og selvom jeg ikke holder med nogle af holdene, synes jeg sgu de to hold kan præstere en så god underholdende kamp.
Begge hold spillede rigtig godt igennem kampen og begge hold havde også rigtig mange chancer som kunne føres til mål.

Chelsea havde godt spil med masser af flow på deres kanter og straffesparket Liverpool får i Ivanovic-Alonso situationen er helt fair. Man kan tydeligt se han holder fast i Alonso, men man kan så diskutere om han falder for let. Jeg synes det var svært at finde en spiller på Chelsea-holdet som gjorde det knap så godt. En Ivanovic lavede jo et dumt straffe, men arbejdede faktisk rigtig godt efter. Man må bare give stor cadeau til Chelsea for deres fremragende comeback. Den havde jeg godt nok ikke regnet med. Efter Liverpool scorede til 2-0 synes jeg langt om længe det så længe ud til at Liverpool ville overrive Chelsea i små stykker og bare tonse derud af. Men jeg kan slet ikke beskrive hvor god kampen var. Ærgerligt den skulle have en vinder som blev Chelsea.

Liverpool gjorde det samme. Masser af gang i deres fløje og det blev nogle gode angreb de fiskede op. Alonso viste virkelig igår at han sagtens kan fylde hullet for Gerrard, sammen med Lucas synes jeg. Begge arbejde godt og jeg er ikke i tvivl om de vil kunne blive inde på den centrale midtbane, hvis Gerrard enten bliver solgt eller skadet. Reina's kæmpe drop i Drogba situationen må ALDRIG føre til mål i en så vigtig kamp. Liverpool lå jo til at gå videre hvis de scorede 1 mål mere og så må sådan en fejl ikke opstå. Jeg tror at droppet fra Reina vækkede Chelsea spillerne op, og det virkede meget endda! Men respekt til Liverpool ligesom Chelsea med deres comeback. Først Lucas som bliver rettet af i sit skud og Kuyt 2 minutter efter eller noget og så blev der godt nok sat gang i løjerne. Jeg troede virkelig på Liverpool ville nå det, indtil Lampard scorede - et flot mål endda.

Det var ihvf. nogle rigtig flotte mål vi fik tilset igår. Alex's kanonering uden lige og Reina har ingen chance da den brækker meget og er ramt rigtig hårdt. Den mand sparker sgu godt og det ved man fra PSV Eindhoven tiden. Fabio Aurelio's frisparksmål hvor Cech bliver sat. Lur mig ikke om Liverpool har trænet sådan en situation netop op til Chelseakampen. I så fald virkede den da. Flot udført. Lampards stolpe-stolpe skud i slutningen taler også for sig selv., men vi kender jo hans sparketeknik og det så vi beviser på der. Fremragende sat ind.

Men dejligt med sådan nogle kampe i Champions League. Den slags kampe kan vi godt bruge mange flere af! Desværre holder jeg ikke selv med nogle af holdene, men de leverer sgu varen. Stor cadeau til Benitez og Hiddink. Kampens bedste spiller synes jeg må være Didier Drogba. Han arbejde virkelig hårdt og lagde både op til mål, men også scorede et lidt heldigt mål kan man sige. Han var en god holdspiller i kampen og det er sådan vi kender ham. Håber vi ser mere af det fra ham af.

Nu ser jeg bare frem til Arsenal - Villareal i aften hvor Arsenal, det hold jeg holder med, går videre og møder vinderen af Porto og Manchester United som ser meget stærkt ud til at blive Porto, selvom United kun skal have 2 mål for forlænget og 3 for sejren.

United-styrer
Gæst

« Svar #281: 15 Apr 2009, 07:23 »

møder vinderen af Porto og Manchester United som ser meget stærkt ud til at blive Porto, selvom United kun skal have 2 mål for forlænget og 3 for sejren.

Ehm... vi skal bare vinde kampen? 1-0 er nok.

AFC
Manager

« Svar #282: 15 Apr 2009, 07:28 »

Ehm... vi skal bare vinde kampen? 1-0 er nok.
Det er rigtigt. Er dårlig til at huske sådan noget.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #283: 15 Apr 2009, 11:41 »

Jeg er enig i, at det var en utroligt underholdende kamp, men er absolut ikke enig i at begge hold spillede godt, eller jo, offensivt, men defensivt var begge hold godt nok i gavehjørnet. Flere af målene var jo rene foræringer, det gav en masse mål, og en helt vanvittig kamp, men begge målmænd og begge holds forsvarskæder har da vist godt nok lige noget de lige skal have trænet lidt ekstra på...

Men hold da kæft et mål af Alex, der fandt jeg ud af, at underboen så samme kamp  Smiley er du gal der blev banket til den. Der var lidt Roberto Carlos over den sparketeknik.

verdenskrig
Manager

« Svar #284: 15 Apr 2009, 12:06 »

Jeg er helt enig med Dig DNE specielt angående det defensive specielt hos os..

Jeg syntes vi var SKRÆMMENDE dårlige i det defensive, og chelsea skabte mange chancer ud over dem de scorede på.. Vi skal simpelthen have os en ny venstre back hvis vi ikke vil satse på Insua, og så skal vi benytte os af Agger...

Det kan vel for fanden ikke være så svært at se at Agger er klasser over Skrtel i alt udover den fysiske styrke.. Men derimod er Agger langt klogere, har langt bedre spilforståelse hvilket resulterer i at han ofte placerer sig langt bedre.. Han kan føre bolden op som enhver anden midtbanespiller, og så kan han sparke udefra...

Jeg fatter med al respekt ikke hvad Benitez ser i Skrtel.. Jeg syntes han blev udstillet på kryds og tværs i går, da han mødte en modstander han ikke kan kværne på fysikken..

Få det nu ind Rafa at din elskede skrtel er et FEJLKØB!!! Han er bare ikke god nok.. Eod..

Men virkelig frygtligt at se Alex skud gå i kassen på den måde.. Specielt fordi jeg sekunder forinden sagde til dem jeg så den med: Den der banker han med garanti ind!.. det gjorde han så xD!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010