home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32369 gange)
AFC
Manager

Sv: Champions League
« Svar #135: 10 Mar 2009, 21:28 »

AFC, der var IKKE straffe.. som billederne tydeligt viser skubber Heinze sin skulder fremad og det at Frank De Bleeckere kan dømme straffe tyder på en dårlig vinkel HAN har stået i da forseelsen blev fløjtet..
Det er jeg nødt til at se selv. Kan ikke rigtig bedømme situationen ud fra den kommentar der, men ellers tak.

United-styrer
Gæst

« Svar #136: 10 Mar 2009, 21:29 »

Er der en der kan fortælle om der var virkelig var straffe på Liverpools mål til 2-0? Har lige fået at vide fra en ven at der slet ikke var straffe.

I mine øjne var der bestemt ikke straffe. For det første har Heinze ingen mulighed for at reagere, og for det andet rammer den ham på skulderen. En skam det skal afgøre så meget. Og specielt når det går til Liverpools fordel.

Caspper
Manager

« Svar #137: 10 Mar 2009, 21:30 »

Bayern 4 - Sporting 1..

Hahahahahahaha

FCK88
Manager

« Svar #138: 10 Mar 2009, 21:30 »

I mine øjne var der bestemt ikke straffe. For det første har Heinze ingen mulighed for at reagere, og for det andet rammer den ham på skulderen. En skam det skal afgøre så meget. Og specielt når det går til Liverpools fordel.

Lige mine ord.. Den kære hr. De Bleeckere dømmer noget han som DEN ENESTE på banen har set.. men ja.. en skam at kampen skal afgøres på en kostbar dommerfejl.. Skuffet

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager

« Svar #139: 10 Mar 2009, 21:31 »

Arh hold op Grin

Vi første allerede med 2 kasser der samlet, så skal vi liiiiige prøve at spise brød til Grin...

Afgører så ,meget.. Hvad afgører hvad, vi havde fuld kontrol over kampen inden Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #140: 10 Mar 2009, 21:33 »

Juventus 1-1 Chelsea ( Essien 45+1 min)

FMFreaks inside you.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #141: 10 Mar 2009, 21:33 »

ESSIEN!!! 1-1! SÅDAN!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #142: 10 Mar 2009, 21:33 »

Lige mine ord.. Den kære hr. De Bleeckere dømmer noget han som DEN ENESTE på banen har set.. men ja.. en skam at kampen skal afgøres på en kostbar dommerfejl.. Skuffet

Det er nu ikke dommeren der dømmer det, men faktisk linjevogteren der står lige ud for, og har en rigtig god vinkel, hvilket gør det endnu mere skandaløst Smiley

FCK88
Manager

« Svar #143: 10 Mar 2009, 21:34 »

VK, endnu engang starter du en diskussion som du, i DETTE tilfælde, ikke vinder.. det er satans utroligt at folk som dig(LFC-fans) kan være så partiske LIGE pludselig når holdet får en kendelse med sig.. men når det mosatte er tilfældet så hyler du ALTID som den første og himler op om at dommeren var dit og dommeren var dat... overvej lige dine indlæg fremover nøje INDEN du poster dem..

United-styrer
Gæst

« Svar #144: 10 Mar 2009, 21:34 »

Arh hold op Grin

Vi første allerede med 2 kasser der samlet, så skal vi liiiiige prøve at spise brød til Grin...

Der er jo ingen tvivl om, at 2-0-målet dræber kampen. Real skal pludselig score tre mål i stedet for to. Så jo, det afgør absolut en hel del. I styrer kampen, men en tilfældig Real-chance og det kunne være 1-1. Nu er én chance ikke nok til at genoplive kampen.

AFC
Manager

« Svar #145: 10 Mar 2009, 21:34 »

Tak for beskrivelserne af straffesparket. Jeg kan ikke lige se det nu, da jeg ikke er hjemme, men når jeg kommer hjem skal jeg lige se det hvis den bliver gensendt. Tak

FCK88
Manager

« Svar #146: 10 Mar 2009, 21:35 »

Det er nu ikke dommeren der dømmer det, men faktisk linjevogteren der står lige ud for, og har en rigtig god vinkel, hvilket gør det endnu mere skandaløst Smiley

ja ja.. så den ene af 2 der har set noget vi andre ikke så.. Tunge

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #147: 10 Mar 2009, 21:35 »

Arh hold op Grin

Afgører så ,meget.. Hvad afgører hvad, vi havde fuld kontrol over kampen inden Grin

Og 3 mål er lige så let at score som 3? Bare en anelse mere neutral kommentar ville være dejligt Wink Med det sagt, så tvivler jeg nu stærkt på at Real scorer bare 2:)

alek9000
Manager

« Svar #148: 10 Mar 2009, 21:36 »

Ja, og han kommer til at bevæge sin arm lidt akavet, der får det til at se ud som, at han rammer den med armen, hvilket han ikke gør. Men det var helt klart et afgørende moment for kampen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #149: 10 Mar 2009, 21:38 »

ja ja.. så den ene af 2 der har set noget vi andre ikke så.. Tunge

Hehe ja:)

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010