home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Champions League  (Læst 32373 gange)
motZ
Gæst

Sv: Champions League
« Svar #165: 10 Mar 2009, 22:27 »

6-1 til Bayern. Den er vidst hjemme nu for dem.

ManUtd83
Manager

« Svar #166: 10 Mar 2009, 22:31 »

6-1 til Bayern. Den er vidst hjemme nu for dem.

Nej den er stadig lige på vippen.

Kom så Chelsea - ikke mål i nogen ender!

verdenskrig
Manager

« Svar #167: 10 Mar 2009, 22:33 »

Jeg orker ikke at juble mere funny

FUCKING LEGESTUE Opstemt!!!!! 4-0... Æd den råt real Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst

« Svar #168: 10 Mar 2009, 22:36 »

HAHAHAHAH hvor er det fedt  Opstemt Opstemt  Grin  funny

Lær det Real !!!!!!!!!  Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #169: 10 Mar 2009, 22:38 »

hhh real real, hvor er i real real, hvor er i real real... Åhhhh real real funny funny Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #170: 10 Mar 2009, 22:39 »

De intetsigende provokationsindlæg bør holdes i chatskakten, eller i bedste fald for jer selv.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #171: 10 Mar 2009, 22:55 »

Ja hatten af for Liverpool de spillede godt efter det jeg har hørt og cifrene der tæller.

Chelsea vandt også og i morgen vinder Man U. og Arsenal, så bliver det da snart næsten total engelsk dominans.

Vh.Blackstone

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #172: 10 Mar 2009, 23:01 »

Den totale engelske dominans var vist allerede godt i gang sidste år, med 3 engelske hold i semifinalerne. Men så er det jo godt at man på kontinentet har en mand som Sepp Blatter der forsøger at mindske de engelske klubholds styrke - men det er en helt anden diskussion Wink

Men lad os nu se - hverken Man Utd eller Arsenal har nemme kampe i morgen.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #173: 10 Mar 2009, 23:09 »

Ja Glemte at skrive igen, da det er rigtigt at de allerede havde det sidste år, men som du skriver er det svære kampe eller ihvertfald svær kamp for United, selvom jeg tror at de vinder i morgen, da de jo er på hjemmebane ik?
og Arsenal vinder også eller i det mindste spiller uafgjort i morgen.

vh.Blackstone

a_esbech
Gæst

« Svar #174: 10 Mar 2009, 23:22 »

For at denne runde kan være helt perfekt så napper Roma og Inter lige et par sejre i morgen og ryger efterfølgende ud.

JKJ
Gæst

« Svar #175: 11 Mar 2009, 10:11 »

Hehe Sportings træner mener de lavede for mange fejl... Det behøver man vist ikke være toptræner for at kunne se Wink

Hvis jeg var Sporting ville jeg grave mig ned i det nærmste hul og få weekendens kamp udsat, det var slet ikke CL værdig imo...

http://www.bold.dk/nyt/Sporting-traener-For-mange-fejl

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #176: 11 Mar 2009, 11:17 »

Hehe nej det er lidt skidt at de kunne komme videre som nr. to i Barcas gruppe Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #177: 11 Mar 2009, 11:44 »

Det var nu fortjent nok, at de gik videre, da de slog deres modstandere fra Shakhtar i de to opgør. Shakhtar havde nok også tabt til Bayern, dog med en mindre samlet score. Godt man ikke er Sporting fan, for så gælder det da om ikke at vise sig uden for en dør i dag. Som Bragasympatiør fryder jeg mig dog en smule. Hvis bare de kunne få samme resultater i ligaen, hvilket også gælder Porto. Wink

Til gengæld ærger jeg mig over, at Juventus røg ud. Som jeg har kunne forstå, så skulle de have spillet en rigtig god kamp, selv med ti mand mod Chelseas 11. Men som der blev sagt i studiet, så mangler klubben lidt endnu for at nå toppen.

Liverpool - Real kampen giver sig selv. Fortjent sejr, selvom det første mål kan diskuteres skulle være der. Straffe var der ikke og herefter var kampen reelt lukket og slukket. Sneijders frispark i første halvleg var vel noget nær eneste chance for Real, hvis offensiv ikke var på banen. Jeg så i hvert fald ikke Higuain og Robben. Raúl så man yderst begrænset til, hvorfor jeg savnede en van Nistelrooy i aftes - ligesom det første opgør. Ikke at Real så ville være gået videre, selvom chancerne nok ville være større, men så vidt jeg husker, er han altid god for en scoring mod Liverpool.

Villarreal skal have en 'Thumps up' for at vinde på svær bane, hvor PAOs tilhængere både er klubbens 12. og 13. mand.. At jeg tilmeld kunne vinde lidt på det, er heller ikke værst.

Må Lyon, Porto, Arsenal (pga. odds) og Man United gå videre i aften! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Pepe
Gæst

« Svar #178: 11 Mar 2009, 22:43 »

Liverpool - Real Madrid (1-0)
Jeg tror på, at vi kan køre den her sikkert hjem. Alt andet ville være lidt af en skuffelse, da vi har fået noget nær det perfekte uderesultat. Real Madrid skal nok komme til nogle chancer, men jeg jeg tror, at vi vinder denne her 1-0 på mål af Gerrard.

Manchester United - Inter (0-0)
Jeg tror, at Manchester kører dem over i aften og vinder 2 eller 3-0. Inter får ikke et ben til jorden, og det vil afspejle sig i resultatet!

Roma-Arsenal (0-1)
Håber helt klart på Roma, men jeg tror, at kampen ender 1-1 og sender Arsenal videre. Roma er skræmmende på hjemmebane, men det er ikke nok ifølge mig. Jeg tror dog, at Arsenal får en udfordring her!

Barca-Lyon (1-1)
Barcelona vinder her. Ingen tvivl.

Porto - Atletico Madrid (2-2)
Porto har hele tiden været min favorit, da de gennem tiderne har leveret nogle flotte CL-resultater, specielt på hjemmebane. Madrid får det svært, da de portugisiske tilskuere kan gå helt amok på hjemmebane. 1-0 eller 2-0 til Porto.

Bayern München - Sporting Lissabon (5-0)
Sporting Lissabon tager helt sikkert denne her. Tror på en 6-0 sejr til udeholdet!  Wink

Juventus - Chelsea (0-1)
Som Juventus-fan håber jeg selvfølgelig, at de vender det her opgør, men jeg tror det bliver svært. Chelsea plejer at køre sådan nogle resultater hjem, og det tror jeg også de gør i dag. 1-1.

Panathinaikos - Villareal (1-1)
Fuldstændig åben kamp ifølge mig, hvor begge hold har en chance for at gå videre. Kampen er helt åben at spå om, men hvis jeg skal sige et hold må det blive Villareal. De får det dog rigtig svært overfor de græske tilskuere og et Panathinaikos-hold, der er lette at undervurdere!

Jaja! Er tilfreds med min spådom! Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #179: 11 Mar 2009, 22:50 »

Jaja! Er tilfreds med min spådom! Smiley

Din spådom om Sporting kampen var godt nok dårlig! Wink Opstemt

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010