Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 1192 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
25
Forfatter
Emne: Champions League (Læst 34076 gange)
JKJ
Gæst
Sv: Champions League
«
Svar #105:
25 Feb 2009, 15:14 »
Citat af: Caspper 25 Feb 2009, 14:59
Mølby favoriserer Liverpool.
Han er jo selv gammel Liverpool spiller.
Så vil ja da nødig hører når han sviner en klub til, for det er meget sjældent han ikke er meget kritisk overfor netop Liverpool, og det er bestemt ikke pæne glosser han anvender overfor netop Liverpool...
Citat af: ManUtd83 25 Feb 2009, 15:02
Frimann og Werge er et godt på synes jeg. Ellers er jeg stor fan af Morten Bruun for medkommentator, fordi han ikke pakker noget ind overhovedet. Hvis et hold har spillet forfærdeligt siger han det - i stedet for det der "det er måske ikke lige deres bedste kamp i år...".
Jan Mølby = En lort.
W & F kan jeg rigtig godt lide. De har følelserne med på arbejde, ikke som mange andre der bare sidder og kigger i nogle papirer med nogle stats osv... Det er meget sjældent at man feks ikke hører dem brøle ud til højre og venstre ved en scoring og så er det lige meget hvem der scorer...
Magen til en kloge Åge som Bruun skal man da lede længe efter, takker mange gange for at han ikke er ansat af Viasat så vi skulle hører på ham hver weekend og til CL kampene. Den mand han tror jo han er guds gave når det drejer sig om at lege ekspert...
Den sidste lader vi lige stå, men vil da gerne høre hvorfor han er det. Der må jo ligge nogen til grund for den påstand!!
United-styrer
Gæst
«
Svar #106:
25 Feb 2009, 15:27 »
Jeg synes Morten Bruun er en af Danmarks bedste ekspertkommentatore
r, netop fordi han ikke lægger fingre imellem, og han rammer som regel også lige på kornet.
Og ja, Mølby er kritisk over for Liverpool, men det er da netop, fordi han holder med dem. Det var det samme med Elkjær i går; han var kritisk over for Inter, men alt blev vinklet på dem, og han koncentrerede sig langt mere om Inters dårlige spil end Uniteds fantastiske ditto i den første halve time.
JKJ
Gæst
«
Svar #107:
25 Feb 2009, 15:37 »
Citat af: United-styrer 25 Feb 2009, 15:27
Jeg synes Morten Bruun er en af Danmarks bedste ekspertkommentatore
r, netop fordi han ikke lægger fingre imellem, og han rammer som regel også lige på kornet.
Og ja, Mølby er kritisk over for Liverpool, men det er da netop, fordi han holder med dem. Det var det samme med Elkjær i går; han var kritisk over for Inter, men alt blev vinklet på dem, og han koncentrerede sig langt mere om Inters dårlige spil end Uniteds fantastiske ditto i den første halve time.
Hehe nu ender det forhåbentligt ikke med at blive en fight mellem Man U/Bruun vs Liverpool/Mølby
Men Bruun er nu meget Man U fikseret når han kommentere dem, ikke et ondt ord om det da han jo holder med dem, men man kunne godt savne lidt objektive kommentarer fra ham når feks Man U er på skærmen, alt drejer sig om dem og kun dem. Selv hvis Man U er spillet baglæns ud af stadion, det sker godt nok meget sjældent, så er Man U der bliver kommenteret...
Og Mølby er måske hård ved Liverpool da han selv har spillet der og stadig færdes i klubben, men imo er han også fair overfor langt de fleste andre klubber og spillere og går ikke af vejen for at rose eller give dem en sviner hvis det er det de skal have...
Men det er jo en temperament sag hvem man bryder sig om. Nogle vil gerne have de stille og rolige, andre vil gerne hører sandheden, andre igen elsker stats osv osv...
Zone 43
Manager
«
Svar #108:
25 Feb 2009, 17:28 »
Citat af: verdenskrig 24 Feb 2009, 16:05
Jeg ser bare på den individuelle klasse hos begge hold, og går stærkt ud fra at de to hold jeg nævner over to kampe har klassen til at gøre det af med hold, som må siges at se tyndere besat ud...
Jeg vil da glæde mig meget hvis en af de to kan overraske, men at det kendetegner jo klassehold at de slår til når de skal, og med al respekt så ser jeg hverken lyon eller phana som klasse hold set overfor den modstander de har
.. Men selvfølgelig er det fodbold, så alt kan ske...
Det kan man ikke nægte, men som jeg læser det, så skulle Barcelona og Villarreal vinde i overlegen stil, hvilket jeg ikke tror på. Og slet ikke Barcelona selvom de fik et godt resultat i aftes og er hjemme. :-)
Citat af: verdenskrig 24 Feb 2009, 16:05
Og du har vist lige glemt en torres som værende farlig.. På trods af at han er ringe for tiden, tror jeg det vil gavne ham at real skal frem på banen, da han så vil få en slags plads han ik får i den hjemmelige liga... Jeg er sikker på vi får et fornuftigt resultat med hjem, for så at afgøre det på anfield
Det har jeg ikke nej, ellers havde jeg skrevet ham på. Eftersom han ikke kan score på Bernabeu og har været uskarp denne sæson, så tror jeg ikke, at han bliver manden som kan gøre det onde mod os i aften. Til gengæld bliver han en farlig herre på Anfield sammen med Gerrard.
Jeg tror på en 2-3 målssejr til Real i aften og en uafgjort på Anfield.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #109:
25 Feb 2009, 17:50 »
Citat af: Zone 43 25 Feb 2009, 17:28
Det kan man ikke nægte, men som jeg læser det, så skulle Barcelona og Villarreal vinde i overlegen stil, hvilket jeg ikke tror på. Og slet ikke Barcelona selvom de fik et godt resultat i aftes og er hjemme. :-)
Det har jeg ikke nej, ellers havde jeg skrevet ham på. Eftersom han ikke kan score på Bernabeu og har været uskarp denne sæson, så tror jeg ikke, at han bliver manden som kan gøre det onde mod os i aften. Til gengæld bliver han en farlig herre på Anfield sammen med Gerrard.
Jeg tror på en 2-3 målssejr til Real i aften og en uafgjort på Anfield.
Tja men igen viser det sig jo bare at klasse aldrig fornægter sig... Barcas hold ER bedre end lyons det kan de rikke herske tvivl om, og det udnyttede de ved at få et resultat med hjem, som gør at de næsten ik kan undgå at gå videre.. Alt kan selvfølgelig ske, men lur mig om barca ik kører den stille og roligt hjem
.. Villareal mener jeg bare bør slå et græsk hold, også efter det jeg så dem levere i gruppespillet.. Syntes de spiller flot fodbold og har mange gode teknikkere... Ja grækerne vandt deres pulje, men hvad kan de nu hvor det spidser til
?..
At du bruger det at torres ikke har kunne score på bernabeu (wtf
) som arguement for at han ik kan blive farlig i dag gider jeg ik rigtigt kommentere på, og kan ikke rigtigt set den ville ståhej her.. Plus at det ikke engang er blevet nævnt i medierne
..
Men jeg mener bare at Torres harnogle forudsætninger for at slå til på en aften som i aften, i modsætning til i PL.. Forklaringen ahr jeg givet, og er sikker på han nok skal volde jer problemer.. Håber bare at reals spillere undervurdere ham lige så meget som du gør
satser på et 1-2 nederlag i aften, og en 1-0 sejr hjemme
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #110:
25 Feb 2009, 19:55 »
Chelsea-Juventus på tv2 sport optakt om lidt(20.00) ser rigtigt meget frem til den kamp.
Chelsea vinder 1-0 eller 2-1. Målscorer: Anelka.
Vh.Blackstone
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #111:
25 Feb 2009, 21:35 »
Chelsea-Juventus 1-0 ved 1.Halvleg Mål: Drogba.
Nogen der ved hvad der står i de andre kampe.
Vh.Blackstone.
Andreas93
Gæst
«
Svar #112:
25 Feb 2009, 21:37 »
kig på Livescore.com
Pepe
Gæst
«
Svar #113:
25 Feb 2009, 21:38 »
eller bold.dk.
ManUtd83
Manager
«
Svar #114:
25 Feb 2009, 23:41 »
Store roser til Claus Bo Larsen for hans lidt kontroversielle igangsætning i går. Selveste Graham Poll kommer rosen fra.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1155422/GRAHAM-POLL-Gunners-backfires-player-power-takes-hit-The-Emirates.html
SoAP
Gæst
«
Svar #115:
26 Feb 2009, 00:30 »
OMG hvad skete der lige for Bayern :O
Tysk når det er bedst
JKJ
Gæst
«
Svar #116:
26 Feb 2009, 11:02 »
Så fik englesk fodbold lige markeret sig igen...
Og lagde lige mærke til en lille ting der blev sagt i går mellem RM-LFC... RM var ved at se trætte ud efter 60-65 min...
Engelske hold kværner jo derud af i 90 min mens feks de spanske og italienske ikke er vandt til det tempo, ikke fordi de ikke kan spille hurtigt for det kan de, de kan bare ikke klare det i 90 min af gangen som de engelske hold kan...
Der er flere "pauser" i spanske og italienske kampe i ligaen og dermed har de simpelhen problemmer til sidst...
Derfor vil jeg heller ikke blive overrasket hvis der ryger 3 italienske og 1 spansk hold ud i denne runde.
Men nu må vi se, som jeg ser det er det kun Bayern Munchen der er sikker på at gå videre til næste runde, resten af kampene er forholdsvis åbne endnu...
JKJ
Gæst
«
Svar #117:
10 Mar 2009, 12:48 »
Så er det tid til returopgørende i CL.
Liverpool - Real Madrid (1-0)
Jeg vil virkelig blive skuffet hvis vi ikke kører den hjem. Vi har måske den bedste defensive indstilling i CL af alle hold og bør kunne køre den hjem på rutinen, det bliver selvfølgelig møgsvært men tror simpelthen ikke på det går galt...
Man U - Inter (0-0)
Den tager hjemmeholdet, det er jeg slet ikke i tvivl om, som de kører pt så er de blandt de 2 bedste hold i verden og et eller andet sted drømmer jeg vel over en CL finale mellem Man U og Barca som imo er de 2 hold der er en klasse over alle de andre...
Roma - Arsenal (0-1)
Roma er virkelig hårdt ramt af skader mens Arsenal tilsyneladende er kommet i gang igen. Men På hjemmebane har Roma været rigtig stærke så jeg tror Arsenal får en svær aften... Mit bud er Arsenal, men vil ikke blive overrasket hvis hjemmeholdet går videre.
Barca - Lyon (1-1)
Hjemmeholdet bør gå videre. Men jeg kan forstå at de er ved at være hårdt ramt i forsvaret af skader så man skal aldrig sige aldrig. Men har alligevel svært ved at andre end hjemmeholdet gå videre...
Porto - A. Madrid (2-2)
Før første opgør ville jeg sige AM, men det tror jeg ikke helt på mere, det må være Porto der er favorit nu og de bør vel gå videre pga hjemmebanefordel...
Bayern Munchen - Sporting (5-0)
Alt andet end BM vil være fusk og snyd...
Juventus - Chelsea (0-1)
Den er svær, jeg håber på hjemmeholdet men det kan blive både en dreng eller en pige... et forsigtigt bud vil være Chelsea...
Panathinaikos - Villareal (1-1)
Selv om Panathinaikos fik et godt resultat ude tror jeg stadig på Villareal, de bør være det bedre og går derfor også videre...
Mine bud vil altså være: Liverpool, Man U, Arsenal, Chelsea, Barca, Villareal, Porto og Bayern Munchen... Men de fleste kampe er jo helt åbne og det eneste hold der er videre er Bayern Munchen...
Pepe
Gæst
«
Svar #118:
10 Mar 2009, 12:59 »
Jeg tror på, at vi kan køre den her sikkert hjem. Alt andet ville være lidt af en skuffelse, da vi har fået noget nær det perfekte uderesultat. Real Madrid skal nok komme til nogle chancer, men jeg jeg tror, at vi vinder denne her 1-0 på mål af Gerrard.
Manchester United - Inter (0-0)
Jeg tror, at Manchester kører dem over i aften og vinder 2 eller 3-0. Inter får ikke et ben til jorden, og det vil afspejle sig i resultatet!
Roma-Arsenal (0-1)
Håber helt klart på Roma, men jeg tror, at kampen ender 1-1 og sender Arsenal videre. Roma er skræmmende på hjemmebane, men det er ikke nok ifølge mig. Jeg tror dog, at Arsenal får en udfordring her!
Barca-Lyon (1-1)
Barcelona vinder her. Ingen tvivl.
Porto - Atletico Madrid (2-2)
Porto har hele tiden været min favorit, da de gennem tiderne har leveret nogle flotte CL-resultater, specielt på hjemmebane. Madrid får det svært, da de portugisiske tilskuere kan gå helt amok på hjemmebane. 1-0 eller 2-0 til Porto.
Bayern München - Sporting Lissabon (5-0)
Sporting Lissabon tager helt sikkert denne her. Tror på en 6-0 sejr til udeholdet!
Juventus - Chelsea (0-1)
Som Juventus-fan håber jeg selvfølgelig, at de vender det her opgør, men jeg tror det bliver svært. Chelsea plejer at køre sådan nogle resultater hjem, og det tror jeg også de gør i dag. 1-1.
Fuldstændig åben kamp ifølge mig, hvor begge hold har en chance for at gå videre. Kampen er helt åben at spå om, men hvis jeg skal sige et hold må det blive Villareal. De får det dog rigtig svært overfor de græske tilskuere og et Panathinaikos-hold, der er lette at undervurdere!
United-styrer
Gæst
«
Svar #119:
10 Mar 2009, 18:21 »
Liverpool har den kynisme, der skal til for at køre en 1-0-føring hjem på Anfailed. Jeg vil krydse arme og ben for Real, men tror desværre Liverpool går videre ved at holde nullet.
Manchester United - Inter (0-0)
Vi er favoritter, men jeg bæver for kampen. Mourinho er snu, og han formår sædvanligvis at forløse denne snilde gennem sine spillere. Jo længere det står 0-0, des farligere vil Inter blive, men hvis vi blæser til angreb fra start, levner jeg ikke Inter mange chancer.
Roma - Arsenal (0-1)
Arsenal kan kun takke sig selv - og ikke mindst Nicklas Bendtner - for, at de kun fører 1-0 før returkampen. Men niveauforskellen mellem de to hold var så stor, at jeg ikke kan se romerne avancere.
Barcelona - Lyon (1-1)
Barcelona vinder. Henrys udligning på Stade Gerland gjorde udslaget, og formkrise eller ej, så smider catalanerne ikke det gode udgangspunkt væk.
Porto - Atletico Madrid (2-2)
Porto har det bedste udgangspunkt, men jeg tipper madrilenerne til en smal sejr. Der er lagt i ovnen til en stor kamp.
Bayern München - Sporting Lissabon (5-0)
...
Juventus - Chelsea (0-1)
Klasse fornægter sig ikke; Chelsea er et markant bedre hold end Juventus, og det bliver udslagsgivende.
Kampen er for intetsigende til at jeg gider spekulere over den.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »